Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet
Beate var jo et skikkelig sjarmtroll..... Makan til sutring.

Jeg får bare mindre og mindre sansen for henne jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Dessuten er hun gul rundt munnen :fnise:

Skrevet
Enig. Dessuten er hun gul rundt munnen :fnise:

Haha!

Skrevet

Lurer på hvem han hoppa i høyet med jeg :lur:

Skrevet

Herregud, der valgte han ut feil damer. Jofrid og Beate skulle røket!

Skrevet

Kven gjekk ut ikveld???

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg er enig! :O

Gjest Gjest_Gjestine_*
Skrevet

En ting som er helt klart er at jeg og denne Stig ikke har helt samme mening om hva som er en bra samtale ;) (jeg vet jo selvsagt at de klipper og limer, men likevel). Det virker som han har valgt de to yngste på utseendet og de to eldste på sjarmen så langt.

Hvem tror dere stikker av med Drømmeprinsen da (evt frosken)? Jeg tror vel at Beate fortsatt leder litt på de andre. Men jeg tror iallfall at man neste gang vet hvem som vinner, for jeg tror at den yngste som er igjen av de to siste stikker av med ungkaren. Hva tror dere?

Skrevet

Hvorfor sendte han hjem Emma? Skjønner ikke noe, jeg.

Skrevet

Emma??? :sjokk: Kven av dei eldre damene sendte han heim?

Skrevet

Jeg har ikke helt skjønt meg på den godeste Stig på noe tidspunkt tror jeg ikke ;) Men i forrige program likte han jo ikke hester, og guttejenter og det som verre var og visstnok var Emma alle disse tingene, så kanskje han husket på det?

Kanskje det var grunnen?

Gjest *smak*
Skrevet

Helt enig!

Skrevet
Dette blir litt OT, men selv snakker jeg dialekt (fra SørVestlandet) her på Østlandet, og det er veldig sjelden jeg må slå om for at de skal forstå meg. Tvertimot, får ofte oppfordring om å beholde dialekten.

Beate har jo fin Haugesundsdialekt, og den er vel ikke så vanskelig for østlandsfolk å forstå, vel! :)

hrmmm...Storddialekt....;)

Gjest Gjest
Skrevet

Gikk akkurat glipp av Ungkaren i kveld.

Hvem sendte han hjem av 40 åringene?

Gjest skorpio
Skrevet

Han sendte hjem Emma fordi han ikke trodde de ville passe sammen etter programmet. Var hvertfall det han sa ;) Emma selv sa jo at han måtte tenke på det.

Tror han hadde sex med Beate i bushen, for da de snakka sammen på slutten så sa han masse sånn "Jeg håper vi kan ha en sånn samtale igjen" og "Det var en kjempefin samtale vi hadde i går" og la hele tiden trykk på det ordet, mens hun fniste like mye hver gang.

Gjest skorpio
Skrevet
Gikk akkurat glipp av Ungkaren i kveld.

Hvem sendte han hjem av 40 åringene?

Bianca

Skrevet
hrmmm...Storddialekt....;)

Uffda...burde hørt det. Ikke så lett å få tak i når hun knoter sånn!

Men det hjelpe kje likavel. Uansett så var jeg sikker på at hun gikk ut i kveld.

:fnise:

Skrevet

Vet ikke helt hva slags type han er - men hvis han ønsker seg en sporty og friluftsinteressert dame er jo ikke Beate akkurat riktig valg.

Virker jo som om han er godt fornøyd medvalget etterpå siden jeg har skjønt at forholdet varer enda.

Synes damene som er igjen er ganske ungdommelige av seg - men tror ikke han kommer til å velge dem da han kanskje føler seg litt underlegen. Tror han kanskje ønsker seg e kjæreste som ser litt mer opp til han - det vil de yngre gjøre tror jeg.

Skrevet

Er du gæærn! Hun er jo bare såååå fantastisk!

:fnise:

:ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...