Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Joker'n
Skrevet

Det er sant det altså. Men jeg håper han velger Natalia likevel :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

Jeg synes Natalia er kjempesøt og virker mye mer moden enn de andre jentene. Men ikke for å disse, men dama har ikke fullført videregående engang. Og om jeg ikke tar feil så har Stig lang utdanning og passer nok med noen som er like karrierebevisst.

Jeg liker Beate og Anita best, så det er det samma for meg hvem han velger av de to. Beate tør iallefall å si at hun HATER camping til forskjell fra de andre som bare sleiker han oppetter ryggen hele tida. (bade i giftige slanger-åh det har jeg hatt lyst til å gjøre heeeeeeeeele livet altså!)

edit: skrev "og" istedet for "å"....skammer meg!

Endret av LanaLane
Skrevet
Jeg synes Natalia er kjempesøt og virker mye mer moden enn de andre jentene. Men ikke for å disse, men dama har ikke fullført videregående engang. Og om jeg ikke tar feil så har Stig lang utdanning og passer nok med noen som er like karrierebevisst.

Jeg liker Beate og Anita best, så det er det samma for meg hvem han velger av de to. Beate tør iallefall å si at hun HATER camping til forskjell fra de andre som bare sleiker han oppetter ryggen hele tida. (bade i giftige slanger-åh det har jeg hatt lyst til å gjøre heeeeeeeeele livet altså!)

edit: skrev "og" istedet for "å"....skammer meg!

forskjell i utdanning trenger faktisk ikke bety noe, jeg har kun videregående mens min kjære har høyere utdanning, det betyr ikke noe for noe av oss, det som betyr noe er verdier og hvem vi er, noe som ikke nødvendigvis gjenspeiles i utdannelse.

og ang det å være ærlig på å ikke like camping, var hun ærlig mot HAM om det da? jeg vet at hun til oss klaget og søt, men fortalte hun ham at hun syntes det var tragisk og fælt og at hun ikke skjønte hva han dreiv med som dro dem ut i skauen liksom, og helt uten speil.

En ting er å være ærlig, en annen ting er å være grinete pga noe slikt, det går an å PRØVE å se det positive i ting, selv om man ikke ville valgt det selv.

og bade i giftige slanger? jeg skjønner jeg gikk glipp av noe, jeg som trodde jeg så hele episoden i går. Når ble de tvunget til å bade i giftige slanger?

(by the way, det ER faktisk mulig at noen av de andre syntes camping i bushen i afrika kan være kjempespennende, jeg hadde syntes det.)

Skrevet

Hvordan kan man si at man hater naturen? Naturen er jo det vakreste som fins på jorda.

Å bade og grille, drikke champis i bushen så jo helt fantastisk ut, men hun slet vel uten speil og makeup. :fnise:

Jeg vet hvertfall ingenting som er så romantisk som å se solnedgangen sammen med en du elsker;)

Om man hater naturen, dyr og barn, hvilke verdier har man da? Sminke, speil og shopping? jaja, heldigvis at vi er forskjellige, noe annet ville vært kjedelig;)

Gjest Gjest_Bea_*
Skrevet

Jeg synes faktisk at hun Anita (?) hun søteste eldste dama er altfor god for Stig. Synes han kan nøye seg med Beate jeg. :jepp:

Skrevet (endret)

Ikke farlig at han sendte hjem Bianca, hun fortjener noe bedre enn han uansett! Aldri sett nydeligere 40 åring jeg tror jeg...

Endret av Sanasol.
Skrevet

Bianca var den jeg også likte best. Godt hun ble sendt hjem, hun er langt over ungkarens nivå.

Etter det man ser på TV, synes jeg det ser ut som om Stig og Beate sånn overfladisk sett passer sammen som hånd i hanske.

Gjest Gjest
Skrevet

På facebook er Sitg venn med Anita og Jofrid, men ikkje Natalie.. Var ikkje det litt merkelig?

Gjest Gjest
Skrevet

:popcorn:

Jeg synes Stig virker blondere enn blondest. Ingenting jeg har sett av ham verken i blader eller på TV er noe annet enn irriterende intetsigende. At han ender opp med noen som er helt fjern men veldig glossy, vil derfor være mer rimelig enn at han ender opp med noen som er "all that" :ler:

Hva venter man av en 30 år gammel mann som får en haug damer på sølvfat. Mann i godteriforretningen, vil selvsagt tenke med - ikke hodet, i hvert fall...

Gjest skorpio
Skrevet
På facebook er Sitg venn med Anita og Jofrid, men ikkje Natalie.. Var ikkje det litt merkelig?

Oi.. hmmm.. Tror det blir Anita jeg!

Skrevet

huumm.. på jorid sin facebook profil, så ser man hvertfall at hun har ganske så mye kontakt og er endel med beate! de skriver på wallen til hverandre ogsånn..

og det hadde jo kanskje vært et typisk tegn på at ingen av de faktisk ble valgt av stig?

eller er jeg bare litt vill med spekuleringen her nå.. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Kanskje hun ikke har facebook?

Joda ho har facebook, men stig er ikkje på vennelista hennes.

Han er venn med anita, beate og jofrid, men ikkje natalie..

Skrevet

Velger han Anita da, kanskje.....

(flau over meg selv som engasjerer meg i denne såpeoperaen, men skitt au.....gøy er det!)

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

De kan jo ha latt være å ha hverandre på vennelista for å ikke avsløre seg. Smartinger.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Stig er faktisk venn med alle jentene i 20 åra, utenom Natalia. Synst det var litt merkelig, hvorfor skal ikkje dei være venner? Derfor tror eg at Natalia blir den han velger til slutt :)

Skrevet
Stig er faktisk venn med alle jentene i 20 åra, utenom Natalia. Synst det var litt merkelig, hvorfor skal ikkje dei være venner? Derfor tror eg at Natalia blir den han velger til slutt :)

Eller at hun har takket nei til venneforespørsel fra ham..... det ville jeg gjort. :ler:

Skrevet
Joda ho har facebook, men stig er ikkje på vennelista hennes.

Han er venn med anita, beate og jofrid, men ikkje natalie..

De kan jo ha latt være å ha hverandre på vennelista for å ikke avsløre seg. Smartinger.

nemlig, dersom han har alle på vennelista unntagen henne, så er det vel en mulighet for at han velger nettop henne..

og om han gjør det, kanskje han er litt mer fornuftig en tidvise tv-inntrykk.. muligens.

Skrevet
huumm.. på jorid sin facebook profil, så ser man hvertfall at hun har ganske så mye kontakt og er endel med beate! de skriver på wallen til hverandre ogsånn..

og det hadde jo kanskje vært et typisk tegn på at ingen av de faktisk ble valgt av stig?

eller er jeg bare litt vill med spekuleringen her nå.. :ler:

Hvordan kan du se at de skriver på veggene til hverandre??

Her er min teori:

Natalie blir dumpet til fordel for Beate. Hun blir sur og besviken og sykemeldt i et år for å komme seg igjen, akkurat som Emma.

Beate står igjen som vinneren og Natalie orker ikke være venn med Stig på facebook;)

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan kan du se at de skriver på veggene til hverandre??

Her er min teori:

Natalie blir dumpet til fordel for Beate. Hun blir sur og besviken og sykemeldt i et år for å komme seg igjen, akkurat som Emma.

Beate står igjen som vinneren og Natalie orker ikke være venn med Stig på facebook;)

Ok, men beate og natalie er venner på facebook. Vist ho har blitt så sur og besviken, tror eg ikkje ho hadde orket å være venn med beate heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...