Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
JAAAA! Beate er ute!

:juhu:

Hun virket ikke akkurat lei seg over å bli sendt hjem,mest sjokkert;"hva,ville han ikke ha meg?????

Tror hun mest var med for å vinne,ikke fordi hun hadde falt for Stig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan da ikke velge hun som er 43??! Huff, da blir jeg skuffet og overrasket!

Gjest Milla_86 ikke innlogget
Skrevet

UTEN TVIL: Nå velger han Natalia..!!

Jeg er så sikker at jeg kunne satt penger på dette.

Men det er jo så koslig, de er så søte sammen :rødme:

Vi i KG har kanskje undervurdert vår kjære ungkar litt, men han gjorde det rette tilslutt. Tror han har størst sjanse for å lykkes nå, selvom det var litt synd på Beate. Synes hun var søt jeg, selvom det har vært litt delte meninger her inne, så så vi jo alle at hun hadde ganske store følelser for Stig..

Oh Well.. Jeg vil ihvertfall ønske Natalia og Stig lykke til! :love:

Gjest Milla_86 Ikke innloget
Skrevet

Hehe.. Nei, kan ikke skjønne hvis han gjør det. Han satt jo selv på slutten og sa at han ønsket seg barn om et par tre år. Og det er vel Anita veldig ferdig med. + At det ser ut som det er litt flere følelser mellom Stig og Natalia

Heia Natalia :popcorn:

Skrevet

Jeg sa fra dag en at han velger henne Anita. Det kan bli spennende å se hva han ender opp med ja, men det er tydelig at han har endret litt syn på alder ja. han sa jo tidlig at alder er ingen hindring og at damene har mer erfaring og er mer frempå en disse "fjollete" jentene.

Det er ingen tvil om at Anita er hodestups forelsket, hun andre derimot er mye mer forsiktig. Blir spennende å se neste episode:)

Gjest Gjest_Stinemor_*
Skrevet

Jeg heier faktisk på Anita jeg.... Husk kjærlighet har ingen

alder! Synes det ser ut som om de har en god kjemi...

De prater lett osv. Hun stråler og svarer "riktig" når han

gir komplimenter. Synes de kler hverandre. De virker

naturlige sammen.... Det er jo det det handler om.

Med Natalie blir det for kunstig synes jeg. Nytter ikke bare

å være pen for det er hun!!!

Tørr å satse på ekte kjærlighet - HEIA ANITA!!

Skrevet

Heia Natalia!

Jeg får frysninger på ryggen av den kom-og-ta-meg-stemmen som Anita legger an hver gang hun snakker med Stig.. Falsk og usjarmerende!

Greit å ha selvtillit, fint og flott det, men det får da være grenser...!

Skrevet

Jeg liker anita best jeg. Hun er lik hun Linn Skåber (vet ikke hvordan det staves) i stemmen! Men fy flate for ei flott jente Natalia er! Jeg synes ungkaren har gjordt et kjempegodt valg når han sitter igjen med disse to jentene!

Skrevet

Shit! Jeg glemte det i dag. :sur:

Skrevet

Kan ikke si at jeg har fått med meg alle episodene, men har ikke fått noe godt inntrykk av natalia. Likevel kan jeg ikke helt se for meg stig sammen med anita. Det blir spennende å se hva han velger..

Egentlig syns jeg vel at både natalia og anita er for bra for stig.

Gjest *smak*
Skrevet

Synes Anita og Nathalia er sjarmerende jenter. Men jeg lurer på om han kommer til å velge Nathalia pga alderen henne visa Anitas 43 år. Han snakket jo om at det var på tide å få barn og Anita er vel for gammel for flere barn? Iallefall er det det samme for meg hvem han velger, begge to er verdige vinnere.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg vet ikke helt jeg...syns kanskje at anita blir litt for gammel for han, mens natalia blir litt barnslig igjen...

ut i fra brevene syns jeg at det virket som at det var beate som viste mest føelser for han..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes ikke Natalie er noe særlig utseendemessig. Hun er kjedelig. Hun virker også flat og kjip i personligheten.

Gjest Gjest_mimi_*
Skrevet

Hmm, drev å lette i gamle artikler på nettavisene etter bilder fra premierefesten for Ungkaren.....Fant ingen bilder der Anita var med?? Er det bare jeg som er dårlig å lete kanskje?

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som vet om noen av de jentene bor på Bislett??? For jeg har sett både Stig og bilen hans der mange ganger i det siste....

Gjest Lilleulv
Skrevet
Er det noen som vet om noen av de jentene bor på Bislett??? For jeg har sett både Stig og bilen hans der mange ganger i det siste....

jeg har sett anette på majorstua...

Skrevet

Jeg skal vedde alt jeg eier og har på at det blir Natalia han ender opp med! Anita er nok både ei søt og hyggelig dame hun, men tror nok hun ble igjen som en av de to "finalistene" ene og alene fordi han måtte stå igjen med en 40-åring og en 20-åring til slutt. Hadde det ikke vært for det vedder jeg minst like mye på at det hadde vært to 20-åringer som hadde stått igjen til slutt (Natialia og "humørsprederen" Beate). :)

Skrevet

Jeg tror kanskje Stig ville latt en annen av 40 åringene bli igjen enn Anita om hun bare er der fordi han MÅ ha med en i hver aldersgruppe. Anita virker oppriktig interessert,følelsesmessig involvert og blir nok såret om hun ikke får ham til slutt. Derfor mener jeg at det hadde vært mer naturlig om han hadde valgt Jofrid til finalen som ikke så ut til å ha lagt så mye i det som Anita. Eller...ja sånn ville jeg tenkt iallefall....hvis jeg allerede hadde bestemt meg for å velge Natalia.

Skrevet
Jeg tror kanskje Stig ville latt en annen av 40 åringene bli igjen enn Anita om hun bare er der fordi han MÅ ha med en i hver aldersgruppe. Anita virker oppriktig interessert,følelsesmessig involvert og blir nok såret om hun ikke får ham til slutt. Derfor mener jeg at det hadde vært mer naturlig om han hadde valgt Jofrid til finalen som ikke så ut til å ha lagt så mye i det som Anita. Eller...ja sånn ville jeg tenkt iallefall....hvis jeg allerede hadde bestemt meg for å velge Natalia.

Jeg er helt enig i denne teorien og tankegangen. Dessverre, tror jeg det er bare sånn vi kvinner tenker, og det er altfor komplisert for en enkel mann. ;)

Jeg tror også det blir Natalia.

Skrevet

Natalia er fra og bor i Tr.heim. Men Beate, Jofrid og Anita bor i Oslo. Sikkert flere... er jo ikke sikkert han er sammen med den han valgte.

Kanskje han valgte Natalia og endte opp med Beate etterpå, fordi han var jo glad i henne også :skratte:

Blir verre og verre fantasier/påstander her.. ler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...