Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg håper og på Natalie,men tror ikke han er så fornuftig nei...

beate kommer sikkert til å skru på sjarmen og se ut som en million dollar. Merkelig hvordan noen kan synes ei dame uten personlighet er fin. Selv hadde jeg valgt hvilken som helst av de andre jentene i steden. anette f.eks. var jo dritskjønn da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
beate kommer sikkert til å skru på sjarmen og se ut som en million dollar. Merkelig hvordan noen kan synes ei dame uten personlighet er fin. Selv hadde jeg valgt hvilken som helst av de andre jentene i steden. anette f.eks. var jo dritskjønn da.

Makan til øyebruk har jeg aldri sett maken til! Hun sitter jo bare der å bruker øynene mens hun tar imot komplimenter. Aldri hørt dem konversere om noe annet enn utseende hennes.

Skrevet

Det der er jeg så enig i! Ja,Beate er pen hun,men hun har ikke en likenes personlighet. For ei overfladisk og sutrete dame! Han tenker ikke over at han skal leve med denne dama han velger i hverdagen. Hjelper ikke å ha et pent ansikt å våkne opp sammen med om personligheten er like sjarmerende som en gråstein!

Og så mange bra damer han har sendt hjem! Likte Emma jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ganske mange gutter som ikke har noen problemer med det - ungkaren intet unntak! Like barn leker best :)

Skrevet

*diplomatisk* Jeg syns vel ingen av de egentlig er så håpløse jeg da. Tror nok jeg hadde blitt like forvirret som Beate om noen drøsset over meg med like mange komplimenter hele tiden som denne Stig gjør. Og da er det lett å bli sittende og være personlighetsløs, fordi man ikke rekker så mye annet. */diplomatisk*

Samtidig virker det kanskje som han har mer å snakke med Natalia og Anita om. Jeg har ikke fått med meg om han har snakket særlig med Jofrid, så derfor tror jeg at Anita er siste kvinne av de "eldre", også tror jeg, selvom jeg syns det er litt dumt at han velger Beate. Jeg tror også, at om han ikke trengte å velge en av de to i kveld ville han valgt begge, og da ville han jo faktisk hatt tid til å bli skikkelig kjent med dem.

Hadde jo vært hyggelig om det for en gangs skyld kunne komme noe sånt som et faktisk langvarig forhold ut av denne tv-serien :) Og samme hvem han velger er det jo underholdende å se på, og ikke minst å synse om det hele :P

Gjest Lilleulv
Skrevet
Og samme hvem han velger er det jo underholdende å se på, og ikke minst å synse om det hele :P

Åsså har man vel lov til å være litt kritisk! :-D

Skrevet
Åsså har man vel lov til å være litt kritisk! :-D

Ja, hadde alle vært like hyggelig hele tiden som jeg forsøkte å være i mitt inlegg hadde det jammen vært kjedelig med slike tråder ;)

Men det er iallfall ingen tvil om at de har satt utseende aller høyest i år. Det er jo virkelig pene jenter som er med!! (og noen er jo attpåtil ganske ... eh .. skal vi si: reflekterte *skååål*)

Skrevet

Jeg tror Natalia og Jofrid blir de to siste som står igjen, hva tror dere?

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg tror Natalia og Jofrid blir de to siste som står igjen, hva tror dere?

jeg er enig. jeg tror han ender opp med å se på anita som en morsfigur, og det blir for rart for han.

Skrevet

Jeg tror Beate jeg altså...også håper jeg på Anita, men der har nok dere andre rett er jeg redd, at han ser henne som litt mer "storesøster"

Gjest Lilleulv
Skrevet

Herregud pølsa! Alle kan ikke være den vakreste du har sett vettu.

Men fy faran, han beholdt Natalia og Anita. Så kjempestas :) synes de 2 er koselige jeg, hadde gjort det samme selv. hvis jeg var mann. og ungkar. på tv.

Skrevet

JAAAA! Beate er ute!

Skrevet

Yes, han sendte sutrebærta hjem! Nå er jeg sikker på at det blir Natalia.

Skrevet

Æsj, jeg glemte hele programmet i dag. Noen som vil oppsummere med litt detaljer?

Skrevet

Nei, nei, alle er jo ikke det, noen er penest, noen er søtest, noen er mest strålende osv. og ikke minst er alle veldig REFLEKTERTE.

Men fy faran, han beholdt Natalia og Anita. Så kjempestas :) synes de 2 er koselige jeg, hadde gjort det samme selv. hvis jeg var mann. og ungkar. på tv.

Hvis jeg var mann og ungkar og på TV tror jeg sannelig jeg hadde gjort det samme jeg også *lol*

Siden vi er i spekuleringsbransjen: Noen som vet hvor Anita bor?

Gjest Joker'n
Skrevet

Sorry, men herregud så fantastisk ord å bruke om han :ler:

Skrevet

Jofrid og Natalie var på vannski med Stig, mens Anita og Beate dykket med haier sammen med Stig. Alle måtte skrive brev om hva de følte for ham. Beate sutret som vanlig over hvor vanskelig det var å forholde seg til andre som er interessert i Stig, men uten å gi Stig noe særlig oppmerksomhet. Hun var veldig sikker på å gå videre, men virket ikke særlig lei seg da hun røyk. Natalie er sjenert og tilbakeholden, men litt mer åpen og forelska. Hun og Stig var ganske søte. Anita er superforelska, og Jofrid aner jeg ikke hva er. Hun fløt bare med.

Artig :ler:

Skrevet

Bra valg av Stig! Spennende å se hvem han velger til slutt, begge virker som to kjekke jenter.

Skrevet

Takk for referat, Ciara :)

Da er det vel om å gjøre å ikke glemme seg bort om en uke.

Gjest Joker'n
Skrevet

Fantastisk at Ungkaren engasjerer så mange! For øyeblikket er det 43 brukere som leser her :overrasket: Men jeg er helt enig, det er utrolig bra underholdning, og man blir revet med :fnise:

Heia Natalia!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...