Gjest Lilleulv Skrevet 20. mai 2008 #321 Skrevet 20. mai 2008 haha hva het han ungkaren igjen...? husker han valgte ei som het Jen, men ringte hu andre etterpå og byttet....
Flaggermusa Skrevet 20. mai 2008 #322 Skrevet 20. mai 2008 Er ganske sikker på at han velge Natalia, men det er litt rart at han er venn med alle jentene på facebook, utenom ho... Kansje det er slutt allerede...
Lissi Skrevet 20. mai 2008 #323 Skrevet 20. mai 2008 Er ganske sikker på at han velge Natalia, men det er litt rart at han er venn med alle jentene på facebook, utenom ho... Kansje det er slutt allerede... Ja nettopp!!! Jeg tror det. At de ikke er venner for vi ikke skal få mistanke er jo helt teit. Her er det ugler i mosen!! Kanskje han rett og slett velger Anita. Men det ble slutt etter to uker og nå dater han Beate??
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #324 Skrevet 20. mai 2008 Han velger nok Natalia, hun er like overfladisk som han, de passer bra sammen.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #325 Skrevet 20. mai 2008 det er noe jeg ikke liker ved Natalie. Hun er litt "blond" på en måte og virker veldig lite interessant. Ved spørsmål om hun er betatt av Stig så virker det som at hun ikke vet hva hun skal svare (litt eller veldig betatt) forde hun ikke vet forskjellen på ordene... "...eh...litt betatt..eller, veldig...eller..litt..? ehhh...hihiihhhihih...." hun er fremstår meget usikker på seg selv. Som jeg ville sagt det " ikke skarpeste kniven i skuffen.." Jeg måtte foresten le da jeg så at det stod på Beates interesser: sove+ pluss at hun hater naturen. Herregeguud... jeg tror vell kanskje at Bianca hadde vært best for Stig jeg! og Jorid virket jo såå lettet over å ha blitt stemt ut. Hun sa det jo selv at då må du liksom være der også da, og bli en god kjæreste...
Lissi Skrevet 20. mai 2008 #326 Skrevet 20. mai 2008 det er noe jeg ikke liker ved Natalie. Hun er litt "blond" på en måte og virker veldig lite interessant. Ved spørsmål om hun er betatt av Stig så virker det som at hun ikke vet hva hun skal svare (litt eller veldig betatt) forde hun ikke vet forskjellen på ordene... "...eh...litt betatt..eller, veldig...eller..litt..? ehhh...hihiihhhihih...." hun er fremstår meget usikker på seg selv. Som jeg ville sagt det " ikke skarpeste kniven i skuffen.." Jeg måtte foresten le da jeg så at det stod på Beates interesser: sove+ pluss at hun hater naturen. Herregeguud... jeg tror vell kanskje at Bianca hadde vært best for Stig jeg! og Jorid virket jo såå lettet over å ha blitt stemt ut. Hun sa det jo selv at då må du liksom være der også da, og bli en god kjæreste... Alle de voksne damene er jo glad i ettertid for å bli stemt ut. Tror de innerst inne skjønner at de ikke passer sammen med Stig. Bianca passet ikke for Stig. Hun var laaaangt over hans klasse i stil og personlighet. Hun trenger en MANN. Natalia er jo veldig ung og fnisete. Jeg har enda tilgode å se en seriøs samtale på ungkaren. En samtale som dreier seg om noe annet enn at Stig forteller hvor fantastiske og nydelige de er. Hverdagen kommer til å bli tøff
aimee Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #327 Skrevet 20. mai 2008 Er det forresten noen som har lagt merke til den utrolig irriterende pekefingeren som Natalia alltid har i munnen? Det er sånn typisk "jeg-gjør-meg-så-søt-jeg-kan-pekefinger". Det er sååå teeeeiiiit!!
Lissi Skrevet 20. mai 2008 #328 Skrevet 20. mai 2008 Er det forresten noen som har lagt merke til den utrolig irriterende pekefingeren som Natalia alltid har i munnen? Det er sånn typisk "jeg-gjør-meg-så-søt-jeg-kan-pekefinger". Det er sååå teeeeiiiit!! ja!!!!!!
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 20. mai 2008 #329 Skrevet 20. mai 2008 Hverdagen kommer til å bli tøff Ja, hjelpe meg. Hva skal de snakke om, egentlig?
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 20. mai 2008 #330 Skrevet 20. mai 2008 Også er det flere av jentene som skryter av den "fantastiske humoren" til Stig. Det eneste jeg har sett av humor er at han er ufrivillig morsom...
Freckles Skrevet 20. mai 2008 #331 Skrevet 20. mai 2008 Også er det flere av jentene som skryter av den "fantastiske humoren" til Stig. Det eneste jeg har sett av humor er at han er ufrivillig morsom... Ja! litt som han der "flanders" i big brother for noen år siden hvis noen husker han
:-) anna Skrevet 20. mai 2008 #332 Skrevet 20. mai 2008 Han har jo sagt at han har hatt sex med (minst) ei av jentene. Jeg hadde vel ikke blitt overraska om det var med på å prege avgjørelsen. Og jeg ville gjettet på at det er en av førtiåringene som har hatt sex med ham. Mmen gud så lei jeg er av å høre ham si at jentene "stråler".
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #333 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Inside information fra nær venn av Stig: Han velger Anita! ;-) Endret 21. mai 2008 av Glow
aimee Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #334 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Inside information fra nær venn av Stig: Han velger Anita! ;-) What?! Er det sant? Så kult! Endret 21. mai 2008 av Glow
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #335 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Litt rart at han hadde med seg Natalia til Hemsedal 1.mai-helgen hvis han valgte Anita.. Endret 21. mai 2008 av Glow
aimee Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #336 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Litt rart at han hadde med seg Natalia til Hemsedal 1.mai-helgen hvis han valgte Anita.. Men de har vel ikke lov til å være sammen offentlig så lenge programmet ikke er sendt? Det tror jeg står i kontrakten. Dessuten høres det logisk ut at han ikke er venn med Natalia på Facebook dersom han dumpa henne i siste episiode. Endret 21. mai 2008 av Glow
Gjest glamourgirl Skrevet 21. mai 2008 #337 Skrevet 21. mai 2008 Han har jo sagt at han har hatt sex med (minst) ei av jentene. Jeg hadde vel ikke blitt overraska om det var med på å prege avgjørelsen. Og jeg ville gjettet på at det er en av førtiåringene som har hatt sex med ham. Mmen gud så lei jeg er av å høre ham si at jentene "stråler". Så enig så enig. Han har vel skjønt som mann at kvinner heller vil være vakre og strålende enn pene og søte. (Jeg vil nå helst det) Så da sier han det til alle... Fantastisk. Ellers bor han på Bislett/St.Hanshaugen, ja...
Gjest Mann_35 Skrevet 21. mai 2008 #338 Skrevet 21. mai 2008 Morsom tråd. Etter å ha lest det meste av det som er skrevet i denne tråden virker det (pussig nok) som om de fleste damene her mener at Beate er penere og mer sexy enn Natalia. Som mann forstår jeg ikke et fnugg av dette. Det er til og med noen som har ment at ved å tenke med pikken, så ville han ha valgt Beate fremfor Natalia? Ikke for det, Beate er pen hun, men jeg tror om man spurte alle menn i verden ville det blitt ca 50/50 hvem de hadde valgt ut fra utseendet. Og om de skulle tenkt kun med pikken ville nok de fleste valgt Natalia. Tror menn og kvinner egentlig har ganske ulik oppfatning av hvilke damer menn finner sexy - og her har vi faktisk rett
PoisonIvy Skrevet 21. mai 2008 #339 Skrevet 21. mai 2008 Natalia er fra og bor i Tr.heim. Men Beate, Jofrid og Anita bor i Oslo. Sikkert flere... er jo ikke sikkert han er sammen med den han valgte. Kanskje han valgte Natalia og endte opp med Beate etterpå, fordi han var jo glad i henne også Blir verre og verre fantasier/påstander her.. ler. Jofrid bor på Rykkinn, så da står det mellom Anita og Beate. Jeg velger å tro at han da har valgt Anita, siden Beate ble sendt hjem i forrige episode. Anita og Stig bor nå sammen på Bislett og venter sitt første barn.. In a perfect world...
Lissi Skrevet 21. mai 2008 #340 Skrevet 21. mai 2008 Jofrid bor på Rykkinn, så da står det mellom Anita og Beate. Jeg velger å tro at han da har valgt Anita, siden Beate ble sendt hjem i forrige episode. Anita og Stig bor nå sammen på Bislett og venter sitt første barn.. In a perfect world... Anita er 43 år og ville brukt mer enn 15 dager på å bli gravid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå