Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hehe, her spekuleres det stort :fnise:

Men har dere fått med dere at Natalia var hu som syngte i A-Moe for noen år siden? Ho og han derre ulven..artig...Måtte søke på Youtube, og jammen er det ikke henne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir spennende å se hvem han velger på mandag. Mange dager igjen.

Skrevet
Blir spennende å se hvem han velger på mandag. Mange dager igjen.

Ja så mye energi vi har lagt i det er det bra det endelig blir avgjort!!

Tirsdag kan vi lese i se og hør at det er slutt :fnise:

Skrevet
hehe, her spekuleres det stort :fnise:

Men har dere fått med dere at Natalia var hu som syngte i A-Moe for noen år siden? Ho og han derre ulven..artig...Måtte søke på Youtube, og jammen er det ikke henne..

Kjempemorsomt :ler: Husker jeg hørte på A-Moe som ung ;)

Gjest Lilleulv
Skrevet

nå ble jo tråden spoila da. så hvis det som sto var sant så vet jeg jo nå hvem som vinner... :/

Gjest Lilleulv
Skrevet

øyh, hva synes dere forresten om ungkarskvinnen der det var 3 skandinaviske ungkarskvinner? Synes det var så bra når hun danske valgte Bo, også hørte han aldri noe mer fra henne etter finalen. Hun tok ikke telefonen eller noe. Noe spesielt :)

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet
øyh, hva synes dere forresten om ungkarskvinnen der det var 3 skandinaviske ungkarskvinner? Synes det var så bra når hun danske valgte Bo, også hørte han aldri noe mer fra henne etter finalen. Hun tok ikke telefonen eller noe. Noe spesielt :)

Nei, standard :)

Skrevet

Kan ikke tro at han velger Anita.....Hun er jo 43... Og Natalia er 23,og nydelig.. Men virker som han og A har det mer natrlig og moro sammen... Nei,ikke vet jeg. Blir spennende å se på mandag!

Gjest Gjest
Skrevet

Natalia er så liten og unnselig i kroppen. Ikke pent. Anita er flott. Dessuten har hun en bra personlighet. Etter Natalias forsøk på å lage intriger når 40-åringene og 20-åringene flyttet under samme tak, så viste hun seg som en barnslig jentunge. Det hadde vært rått om Stig valgte Anita. Kanskje han ikke er forelsket i noen av de, men velger Anita for det er jo åpenbart at hun har best personlighet og kommer best overens med Stig.

Skrevet (endret)
Ja! litt som han der "flanders" i big brother for noen år siden hvis noen husker han :skratte:

Men "Flanders" var jo søøøøøøøøøøt :) The Flanders-dance :danse:

Endret av Prinsesse Råsa
Skrevet
Men "Flanders" var jo søøøøøøøøøøt :) The Flanders-dance :danse:

hehe ja han var det! Mulig det var når stig dansa afrika dans bildet av Flanders dukka opp i underbevisstheten :ler:

Skrevet

Har tvn planer om ungkarkvinnen i nærmeste fremtid?

Gjest Mann35
Skrevet
Natalia er så liten og unnselig i kroppen. Ikke pent. Anita er flott. Dessuten har hun en bra personlighet. Etter Natalias forsøk på å lage intriger når 40-åringene og 20-åringene flyttet under samme tak, så viste hun seg som en barnslig jentunge. Det hadde vært rått om Stig valgte Anita. Kanskje han ikke er forelsket i noen av de, men velger Anita for det er jo åpenbart at hun har best personlighet og kommer best overens med Stig.

Artig når damer skal fortelle menn hvilke damer som er pene..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sett mye finere damer enn det der, men hver sin smak

Skrevet

Skjønner meg ikke på fine damer. Heldigvis. :fnise:

men det blir spennende å se hvem han velger. :jepp:

Skrevet
nå ble jo tråden spoila da. så hvis det som sto var sant så vet jeg jo nå hvem som vinner... :/

Jeg så det jeg også, og svarte til og med på spoileren. Men det er jo ikke sikkert at det stemmer da..

Blir uansett kult å se finalen, ikke lenge igjen nå!

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Damer kan fortelle damer hvilke damer som er pene også.

Gjest Gjest_Karianne_*
Skrevet

Noen som vet om Natalia har barn? På VG-nett stod det at hun sluttet i A-moe fordi hun ble gravid. Men vi har ikke hørt noe om at hun har barn?

Gjest Gjest
Skrevet
Noen som vet om Natalia har barn? På VG-nett stod det at hun sluttet i A-moe fordi hun ble gravid. Men vi har ikke hørt noe om at hun har barn?

Mener å ha lest et sted at hun har en sønn,ja.

Skrevet

Hun har barn ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...