Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Føler det gikk så godt som det kunne gå når jeg egentlig ikke kunne det... :sjenert: Jeg gjetta litt her og der, så vi får se! Kan ha gått begge veier! :ler:

Men det er ikke så nøye, for jeg skal gifte meg!!! :strix:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni
Føler det gikk så godt som det kunne gå når jeg egentlig ikke kunne det... :sjenert: Jeg gjetta litt her og der, så vi får se! Kan ha gått begge veier! :ler:

Vel overstått, iallefall :)

Men det er ikke så nøye, for jeg skal gifte meg!!! :strix:

:fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mazzi, vet du hva!!???

Idag er det 8 mnd igjen til du skal gifte deg

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:bryllup:

:strix: :strix: :strix: :strix:

:bryllup:

:strix: :strix::strix: :strix::strix: :strix:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, så har vel ikke jeg vært her inne før?? :klø: Hvorfor har jeg ikke det? Jeg må nok lese meg gjennom det som står her en annen dag, så jeg nøyer meg med å hilse på foreløpig :vinke:

Ha en fin mandagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, så har vel ikke jeg vært her inne før?? :klø: Hvorfor har jeg ikke det? Jeg må nok lese meg gjennom det som står her en annen dag, så jeg nøyer meg med å hilse på foreløpig :vinke:

Ha en fin mandagskveld :klem:

:hallo: Vælkømmin! Jeg har visst ikke vært hos deg heller fant jeg ut! Piler innom en tur nå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hver dag er en fest :skaal: man trenger vel ikke en grunn til å ha en fest, gjør man :danser:

<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_post-1879-1176843528.gif' alt=':danser:'> PARTEY!!!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skaal: Forsinket 8 mnd til du gifter deg fest :skaal:

Håper det gikk bra på eksamen! Det ordner seg alltid for snille jenter, så tror og håper den gikk fint :hug:

:hakeslepp: Tror jeg ville blitt litt sur om noen begynte å prakke på meg det ene og det andre når det gjaldt bryllupet. Du kan jo gi beskjed til svigermor at du ikke vil ha de som brudepiker, og be svigemor fortelle ungene det... Slik blir ikke du den store stygge ulven.. ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...