Mazilla Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1301 Del Skrevet 1. desember 2008 Føler det gikk så godt som det kunne gå når jeg egentlig ikke kunne det... Jeg gjetta litt her og der, så vi får se! Kan ha gått begge veier! Men det er ikke så nøye, for jeg skal gifte meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. desember 2008 #1302 Del Skrevet 1. desember 2008 Føler det gikk så godt som det kunne gå når jeg egentlig ikke kunne det... Jeg gjetta litt her og der, så vi får se! Kan ha gått begge veier! Vel overstått, iallefall Men det er ikke så nøye, for jeg skal gifte meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. desember 2008 #1303 Del Skrevet 1. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. desember 2008 #1304 Del Skrevet 1. desember 2008 Fikk du mailen Mazzimor?? :klø: skjønner ikke hvorfor ikke du fikk den!! hmm :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1305 Del Skrevet 1. desember 2008 Ikke fått noen mail nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. desember 2008 #1306 Del Skrevet 1. desember 2008 Ikke fått noen mail nei... har prøvd å sende en gang til.. du har plass på mailkontoen din da?? :klø: den er ikke full!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. desember 2008 #1307 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Mazzi, vet du hva!!??? Idag er det 8 mnd igjen til du skal gifte deg :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Endret 1. desember 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1308 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja sannelig!!! :strix: Jeg skal snaaaaart gifte meg jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. desember 2008 #1309 Del Skrevet 1. desember 2008 8 måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. desember 2008 #1310 Del Skrevet 1. desember 2008 Når jeg tenker meg om, så har vel ikke jeg vært her inne før?? :klø: Hvorfor har jeg ikke det? Jeg må nok lese meg gjennom det som står her en annen dag, så jeg nøyer meg med å hilse på foreløpig Ha en fin mandagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. desember 2008 #1311 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er absolutt ikke lenge igjen til du skal gå ned midtgangen :strix: tro meg, 8 mnd går fort!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1312 Del Skrevet 1. desember 2008 Når jeg tenker meg om, så har vel ikke jeg vært her inne før?? :klø: Hvorfor har jeg ikke det? Jeg må nok lese meg gjennom det som står her en annen dag, så jeg nøyer meg med å hilse på foreløpig Ha en fin mandagskveld Vælkømmin! Jeg har visst ikke vært hos deg heller fant jeg ut! Piler innom en tur nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. desember 2008 #1313 Del Skrevet 1. desember 2008 eit månts mai leidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1314 Del Skrevet 1. desember 2008 Dæts tru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. desember 2008 #1315 Del Skrevet 1. desember 2008 for 8 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. desember 2008 #1316 Del Skrevet 2. desember 2008 Gikk visst glipp av festen, men og for 7 måneder, 4 uker og 2 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #1317 Del Skrevet 2. desember 2008 Kan godt feire hver dag jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. desember 2008 #1318 Del Skrevet 2. desember 2008 Hver dag er en fest man trenger vel ikke en grunn til å ha en fest, gjør man http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_post-1879-1176843528.gif' alt=':danser:'> PARTEY!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 2. desember 2008 #1319 Del Skrevet 2. desember 2008 Forsinket 8 mnd til du gifter deg fest Håper det gikk bra på eksamen! Det ordner seg alltid for snille jenter, så tror og håper den gikk fint Tror jeg ville blitt litt sur om noen begynte å prakke på meg det ene og det andre når det gjaldt bryllupet. Du kan jo gi beskjed til svigermor at du ikke vil ha de som brudepiker, og be svigemor fortelle ungene det... Slik blir ikke du den store stygge ulven.. ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. desember 2008 #1320 Del Skrevet 2. desember 2008 på svigermor som kjører over Mazzimin :slåss: kan komme å ta henne jeg!!! :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå