Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Syns det var utrolig frekt av henne og få de til å ringe og spørre, spesielt når hun visste at dere ikke hadde tenkt til å ha brudepiker. Men uansett, det er deres dag, og ingen kan diktere åssen dere skal ha det. Mulig de små jentene blir litt lei seg over å ikke få være brudepiker,men det går nok sannsynligvis over ganske fort. Litt ekkel situasjon, men håper dere kommer ut av den på et eller annet vis :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

:overrasket: Dilemma!! Det var sleipt gjort av svigermor å la de ringe direkte til dere uten å spørre først :slåss: Skjønner den der var vanskelig :Nikke:

Men - hvis de er 5 1/2 når dere gifter dere så er de ganske store da :jepp: Det er litt stas å ha brudebarn også :sjenert: Lille Persille var 6 1/2 år når vi gifta oss og jeg var dødsnervøs for hvordan det skulle gå med henne foran meg opp til alteret og under middagen osv...Hun er tross alt høyt og lavt til vanlig og kan ikke for alt i hele verden tie stille :hoho: Men hun var helt seriøst akkurat som en engel :dåne: Hun var så utrolig flink, gjorde alt slik vi hadde snakka om og mere til :kose: Store flinke jenta mi - jeg er så stolt :hjerte: Oh, liten avsporing her :fnise: men det jeg ville si er at det kan gå veldig bra - de har jo hverandre også :jepp: Og det er lov å sende de hjem etter kirka - det finnes ingen regel om at brudepikene skal være med på middagen! Dette er deres bryllup - våg å gjøre ting på deres måte, da blir dere mye mer fornøyde også!!

Masse lykke til med avgjørelsen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er urimelig å bli irritert nei :riste: Jeg hadde nok smelt det i svigermor hvis det hadde blitt gjort på den måten :kjefte:

Man skal ikke bygge opp forventningene til barna slik at de voksne får så stort press på seg at de ikke klarer å si nei!!

Du må bare stå på krava dine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snille dere er! :klemmer:

Jeg ringte mamma i går, og hun synes også det går an å si nei... Så vi får se i jula åssen det går.. :sjenert: Det er jo sant som du sier, mim, at det kan være koselig også, men poenget var i utgangspunktet at småtrolla skulle være brudepiker for foreldrene sine. Men men, de har sikkert utsatt bryllup på ubestemt tid, så da syntes vel svigermor det var på sin plass at de får være det for oss! ;) Får se hva det blir til, men for øyeblikket er jeg såpass barnslig at jeg ikke vil ha dem, bare pga måten ting ble gjort på! :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Jeg har nesten samme problem Mazilla, bare på en annen måte...

Mitt kjære søskenbarn som er så heldig å ha ei lita jente på snart 4 år, som jeg er gudmor til og som skal være brudepike. Har to døttre fra tidligere. På

16 og 18 år.

Fikk en telefon her en kveld om at hun hadd fortalt den eldste datteren som går på frisørlinja at hun kun ordne håret mitt på den store dagen, for hun var så flink å ville tjene noen kroner.

Jeg ble helt måløs, går det virkelig an å være så frekk å invitere seg selv til det ene å det andre??

Jeg sa som usant var at jeg hadde bestilt time allerede hos en frisør hvor vi skal ha bryllupet bare for å ro meg unna.

Da kom hun med det at jamen, den var det jo bare å avbestille, og hun kunne uansett sminke meg!!! :nei:

1. Jeg skal ikke ha en lærling som tror hun er flink til å sette opp mitt hår på den dagen.

2. Jeg skal ikke ha en gother-fjortiss til å male meg svart rundt øynene på den store dagen.

(Ja, hun lever i sin egen lille verden, der playboy er det største som finnes på jord)

Jeg sa ikke dette til henne, men rodde samtalen innpå noe annet, så får vi bare håpe at du slår fra seg tanken.

Har heller ikke lyst til å be hele familien.. Da de kjører et sånt "se på meg show" Fra morgen til kveld i selskaper... Å det gidder jeg ikke :dåne:

Vil du ikke ha brudepiker, syns jeg heller ikke at du skal føle deg presset til å ha det, barn glemmer slike ting fort selv om skuffelsen kan være stor der å da :sukk:

Å hvis du ombestemmer deg, så skal det være på dine kriterier og premisser ikke svigermor eller svigerinne. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Det var rett og slett veldig, veldig drøyt!! At det går an..! :sjokkert: Skjønner deg veldig godt, ikke tale om at du skal være prøvekanin på den store dagen! :riste: Nei, vi får stå sammen her inne, mot alle mulige rare og fullstendig fjerne ideer andre måtte ha om bryllupene våre! :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt målløs på vegne av dere begge, jeg :hakeslepp:

Er det mulig?!? Det er det frekkeste ass.. Synes ikke det bør være noe problem å si ifra at det ikke er helt det dere har tenkt dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får stå på krava Mazilla, og jeg skjønner godt at du nå ikke vil ha de som brudepiker bare for at de tar det som en selvfølgelighet og ringte selv... :sur:

Når folk legger seg borti hva vi har planlagt i vårt bryllup, blir jeg irritert! :angry:

Det er tross alt vår dag, hvor vi ikke skal behage små "prinsesser" eller være prøvekaniner for alternative ting. :sukk:

Krysser fingrene for at alt ordner seg, med brudepikene.

Bridezillaene tar vare på hverandre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig?? :hakeslepp: Kan voksne mennesker være så tankeløse??? :sjokkert:

Jeg blir helt målløs jeg.. :dåne:

Tydligvis finnes det tankeløse mennesker i hver familie, som tar ting som den største selvfølge.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med eksamen, og nei, du er ikke det minste urimelig. Å få de til å ringe og spørre er rett og slett dårlig gjort synes jeg. Da er du jo NØDT til å ente skuffe de skikkelig, eller å gi de altfor store forhåpninger. Akkurat den samtalen burde kun gå mellom de voksne, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lykke til med eksamen idag vennen :klemmer: tenker på deg :)

når du er ferdig kan du sjekke mailen din :sjenert:

:klø: Jeg sjekker og sjekker, men blir ikke stort klokere av det! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...