Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han høres jo superflott ut! Herlig med engasjert mann. Min er også veldig glad i unger, og gleder seg nok veldig til at vi får våre egne. Han går iallefall rundt og "lager" mage på meg med hendene, og smiiiler :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Det er veldig deilig at han bryr seg! Det som er enda mer spesielt, forresten, er at det omtrent ikke går en dag uten at han snakker om unger! :dåne: Vi er jo enige om å vente noen år, men det er så koselig å vite at han faktisk går rundt og tenker på det! :hoppe:

Så koselig. :rødme: Kjære gleder seg også veldig til vi får barn. Han har vært babysyk nå i to-tre år, men skjønner innerst inne at det er lurt å vente litt da. Heldigvis kan vi låne niesa mi litt innimellom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg prøvd kjoler igjen!! :strix: Nå har jeg plutselig to favoritter, selv om Kjolen fra sist gang fremdeles leder bittelitt! :sjenert: De koster akkurat det samme, så prisen kan ikke hjelpe meg med å bestemme meg... Skal innom igjen om halvannen uke med ei venninne, så kanskje hun kan hjelpe meg! :vetikke:

Elsker kjolen "min"!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooo så koselig da :danser:

Jeg har ingen julekjoler jeg.. har liksom ikke kjøpt noen siden jeg var 14 år.. :klø: Kansje på tide å bytte den ut da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kanskje være på tide! :fnise: Jeg fant igjen juleballkjolen fra 8.klasse i fjor, og den hadde plutselig blitt kort-kort! Hadde nok fått litt pupper og denslags siden den ble brukt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det høres kjempefint ut jeg :) Er egentlig veldig redd marineblått, fordi det er så maritimt (det ligger kanskje litt i ordet :fnise: ), men i kombinasjon med limegrønt blir jo ikke det noe problem! Fikk mange fine ideer i hodet mitt nå, så jeg sier tommeln opp til det temaet :jepp: Også er det jo ikke et tema som er oppbrukt liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi vil ikke ha noe maritimt tema altså! :riste: Men så lenge vi unngår måker og drivved i dekorasjonene så bør vi vel kunne unngå det.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg og.. Den fra i fjor er nemlig for stor!! :hoppe:

Whee! :strix: Så artig!!

Og litt rart det der, at nesten det vi jenter blir mest glad for, er å gå ned i vekt.... :sjenert:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å planlegge bryllup er den mest effektive treningsmotivasjonen jeg har hatt noengang! :strix: Så da får det heller være at jeg må ha ny julekjole! :sjenert:

Og sant det du sier, Ansjoni... Men men, så lenge vi holder det på et sunt nivå så går det vel greit! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Nå ringte nettopp niesene til han godeste og spurte om de kunne være brudepiker... De er nesten 5 år nå, og er derfor rundt 5 1/2 i bryllupet. Med andre ord passe "brudepikestørrelse", men vi hadde i grunnen bestemt oss for å droppe brudepiker.. :sjenert: Det har hele tiden vært planen at tvillingene kunne være brudepiker når foreldrene deres gifter seg istedet! Og det vet faktisk svigermor, og likevel lot hun de ringe meg for å spørre. Synes det var litt unødvendig, for man kan jo ikke akkurat si nei til to søte småjenter uten å fremstå som helt teit/kald/slem... Kunne likt å snakke med søstra til han godeste også først, men nå har jo de to småtrolla fått store forhåpninger allerede! De var helt i ekstase, selv om jeg prøvde å svare så vagt som mulig, og si at "vi får snakke om det i jula" osv.. Trodde i grunnen det var planen at jentene bare skulle være med i kirka, og så reise til farmora etter det, sånn at søstra til han godeste og mannen kunne få litt fri på festen.. (Og det var ikke vår idé, men søstra/svigermor sin!) Men hvis de blir brudepiker så kan de jo ikke akkurat sendes hjem etter vielsen.. :sukk: Uansett, synes faktisk svigermor kunne snakka med oss + mora til ungene først, før hun lot de ringe meg for å "tigge" om å få være brudepiker... :(

Vil ikke ha brudepiker, ser for meg at det blir mer mas enn moro... :sukk: Er jeg helt urimelig her?

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å si nei til søte, små nei. Syns også det var litt dårlig gjort å la dem ringe når hun vet dere ikke vil ha brudepiker. :Nikke:

Håper dere får ordnet det på en fin måte da.

Lykke til med eksamen i morgen! :klemmer:

Og :strix: for treningsmotivasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...