Disco Biscuit Skrevet 28. november 2008 #1261 Del Skrevet 28. november 2008 høres ut som en kjempekar du har der ja Spesielt det at han snakker så mye om barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 28. november 2008 #1262 Del Skrevet 28. november 2008 Han høres jo superflott ut! Herlig med engasjert mann. Min er også veldig glad i unger, og gleder seg nok veldig til at vi får våre egne. Han går iallefall rundt og "lager" mage på meg med hendene, og smiiiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. november 2008 #1263 Del Skrevet 28. november 2008 Det er veldig deilig at han bryr seg! Det som er enda mer spesielt, forresten, er at det omtrent ikke går en dag uten at han snakker om unger! :dåne: Vi er jo enige om å vente noen år, men det er så koselig å vite at han faktisk går rundt og tenker på det! Så koselig. :rødme: Kjære gleder seg også veldig til vi får barn. Han har vært babysyk nå i to-tre år, men skjønner innerst inne at det er lurt å vente litt da. Heldigvis kan vi låne niesa mi litt innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. november 2008 #1264 Del Skrevet 28. november 2008 Her er det Ælen som maser om unger også.. :klø: Hva er det som feiler disse mennene? Bruker det ikke å være omvendt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. november 2008 Forfatter #1265 Del Skrevet 28. november 2008 I dag har jeg prøvd kjoler igjen!! Nå har jeg plutselig to favoritter, selv om Kjolen fra sist gang fremdeles leder bittelitt! De koster akkurat det samme, så prisen kan ikke hjelpe meg med å bestemme meg... Skal innom igjen om halvannen uke med ei venninne, så kanskje hun kan hjelpe meg! Elsker kjolen "min"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. november 2008 #1266 Del Skrevet 28. november 2008 Så deilig følelse Jeg har lyst på julekjole jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. november 2008 Forfatter #1267 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg og.. Den fra i fjor er nemlig for stor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. november 2008 #1268 Del Skrevet 28. november 2008 Oooo så koselig da Jeg har ingen julekjoler jeg.. har liksom ikke kjøpt noen siden jeg var 14 år.. :klø: Kansje på tide å bytte den ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. november 2008 Forfatter #1269 Del Skrevet 28. november 2008 Kan kanskje være på tide! Jeg fant igjen juleballkjolen fra 8.klasse i fjor, og den hadde plutselig blitt kort-kort! Hadde nok fått litt pupper og denslags siden den ble brukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. november 2008 #1270 Del Skrevet 28. november 2008 Mulig at det har skjedd ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. november 2008 Forfatter #1271 Del Skrevet 28. november 2008 Gleder meg til 10.desember, for da skal jeg prøve kjoler igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. november 2008 Forfatter #1272 Del Skrevet 29. november 2008 Marineblå og limegrønn, er det en ok fargekombinasjon..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 29. november 2008 #1273 Del Skrevet 29. november 2008 Marineblå og limegrønn er en bra fargekombinasjon Men til hva?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. november 2008 Forfatter #1274 Del Skrevet 29. november 2008 Til fargetema i bryllupet. Kanskje litt greit å få frem det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 29. november 2008 #1275 Del Skrevet 29. november 2008 Synes det høres kjempefint ut jeg Er egentlig veldig redd marineblått, fordi det er så maritimt (det ligger kanskje litt i ordet ), men i kombinasjon med limegrønt blir jo ikke det noe problem! Fikk mange fine ideer i hodet mitt nå, så jeg sier tommeln opp til det temaet Også er det jo ikke et tema som er oppbrukt liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. november 2008 Forfatter #1276 Del Skrevet 29. november 2008 Ja, vi vil ikke ha noe maritimt tema altså! Men så lenge vi unngår måker og drivved i dekorasjonene så bør vi vel kunne unngå det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. november 2008 #1277 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Jeg og.. Den fra i fjor er nemlig for stor!! Whee! Så artig!! Og litt rart det der, at nesten det vi jenter blir mest glad for, er å gå ned i vekt.... Endret 29. november 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. november 2008 Forfatter #1278 Del Skrevet 29. november 2008 Det å planlegge bryllup er den mest effektive treningsmotivasjonen jeg har hatt noengang! Så da får det heller være at jeg må ha ny julekjole! Og sant det du sier, Ansjoni... Men men, så lenge vi holder det på et sunt nivå så går det vel greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. november 2008 Forfatter #1279 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Nå ringte nettopp niesene til han godeste og spurte om de kunne være brudepiker... De er nesten 5 år nå, og er derfor rundt 5 1/2 i bryllupet. Med andre ord passe "brudepikestørrelse", men vi hadde i grunnen bestemt oss for å droppe brudepiker.. Det har hele tiden vært planen at tvillingene kunne være brudepiker når foreldrene deres gifter seg istedet! Og det vet faktisk svigermor, og likevel lot hun de ringe meg for å spørre. Synes det var litt unødvendig, for man kan jo ikke akkurat si nei til to søte småjenter uten å fremstå som helt teit/kald/slem... Kunne likt å snakke med søstra til han godeste også først, men nå har jo de to småtrolla fått store forhåpninger allerede! De var helt i ekstase, selv om jeg prøvde å svare så vagt som mulig, og si at "vi får snakke om det i jula" osv.. Trodde i grunnen det var planen at jentene bare skulle være med i kirka, og så reise til farmora etter det, sånn at søstra til han godeste og mannen kunne få litt fri på festen.. (Og det var ikke vår idé, men søstra/svigermor sin!) Men hvis de blir brudepiker så kan de jo ikke akkurat sendes hjem etter vielsen.. Uansett, synes faktisk svigermor kunne snakka med oss + mora til ungene først, før hun lot de ringe meg for å "tigge" om å få være brudepiker... Vil ikke ha brudepiker, ser for meg at det blir mer mas enn moro... Er jeg helt urimelig her? Endret 29. november 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 30. november 2008 #1280 Del Skrevet 30. november 2008 Det er ikke lett å si nei til søte, små nei. Syns også det var litt dårlig gjort å la dem ringe når hun vet dere ikke vil ha brudepiker. Håper dere får ordnet det på en fin måte da. Lykke til med eksamen i morgen! Og for treningsmotivasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå