Gjest Miso Skrevet 26. november 2008 #1241 Del Skrevet 26. november 2008 for sko, babe!! hellois snuppis I`m back Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. november 2008 Forfatter #1242 Del Skrevet 26. november 2008 I know! Hurra!!! til nygift-miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. november 2008 #1243 Del Skrevet 26. november 2008 Jaaaaa!!!! jeg er nygift :dåne: helt sykt å tenke på, men det er fantastisk :strix: jeg elsker å være kone :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. november 2008 Forfatter #1244 Del Skrevet 26. november 2008 Gleder meg til det er min tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. november 2008 #1245 Del Skrevet 26. november 2008 Det skjønner jeg du kommer til å bli en nyyyyyyydelig brud tiden raser frem til dagen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. november 2008 #1246 Del Skrevet 26. november 2008 Får se, hvis jeg kutter ned på noen andre ting i budsjettet, så kanskje det blir råd til det! Har litt av nedkuttingslista klar: 1) Droppe farmor 2) Droppe masse tanter og onkler 3) Tror i grunnen jeg trenger en lottogevinst også.. Høres ikke dumt ut For hvem hadde ikke ofret tanter og onkler for å bli pyntet av Dinedama!? Er ikke så farlig med gjestene, så lenge bruden er fin på håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. november 2008 Forfatter #1247 Del Skrevet 27. november 2008 I morra skal jeg og han godeste på kafé for å planlegge litt bryllup igjen! Hans forslag, og jeg elsker at han engasjerer seg!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. november 2008 #1248 Del Skrevet 27. november 2008 Ååh, så bra! Så gøy med en engasjert 'gom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. november 2008 Forfatter #1249 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Har skjønt etter en stund her inne at det ikke akkurat er noen selvfølge, for å si det sånn..! Endret 27. november 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. november 2008 #1250 Del Skrevet 28. november 2008 Det er det ikke Vi var på besøk til pappa i kveld og de har feriehus i sverige, så de tilbydde seg å kjøpe vin til middagen for oss der Jeg tror at de skulle spandere det.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. november 2008 #1251 Del Skrevet 28. november 2008 I morra skal jeg og han godeste på kafé for å planlegge litt bryllup igjen! Hans forslag, og jeg elsker at han engasjerer seg!! :rødme: Det hørtes utrolig koselig ut Mazzi!! :rødme: Håper dere finner på masse lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. november 2008 #1252 Del Skrevet 28. november 2008 Det er det ikke Vi var på besøk til pappa i kveld og de har feriehus i sverige, så de tilbydde seg å kjøpe vin til middagen for oss der Jeg tror at de skulle spandere det.. :klø: Alt av spandering tas vel i mot med takk eller? Det vet jeg ihvertfall vi hadde gjort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. november 2008 Forfatter #1253 Del Skrevet 28. november 2008 Det er det ikke Vi var på besøk til pappa i kveld og de har feriehus i sverige, så de tilbydde seg å kjøpe vin til middagen for oss der Jeg tror at de skulle spandere det.. :klø: Sa han at de skulle kjøpe "for" dere eller "til" dere? :klø: Er jo litt forskjell der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 28. november 2008 #1254 Del Skrevet 28. november 2008 Så koselig iniativ av din kjære brudgom Synes det er bra han egasjerer seg, så får dere begges drømmedag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. november 2008 Forfatter #1255 Del Skrevet 28. november 2008 Det er veldig deilig at han bryr seg! Det som er enda mer spesielt, forresten, er at det omtrent ikke går en dag uten at han snakker om unger! :dåne: Vi er jo enige om å vente noen år, men det er så koselig å vite at han faktisk går rundt og tenker på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 28. november 2008 #1256 Del Skrevet 28. november 2008 Ojoj! For en mann du har funnet deg Vasker han hus og lager mat også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. november 2008 Forfatter #1257 Del Skrevet 28. november 2008 Han lager mat ihvertfall! Og det hender han tar en runde med støvsugeren hvis han blir trua til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. november 2008 #1258 Del Skrevet 28. november 2008 Høres ut som litt av en kar Morro Er ikke akkurat sånn hjemme hos oss For å si det sånn, det hadde vel ikke blitt noe av dette bryllupet hvis det ikke hadde vært for meg. Men, hvis jeg beklager min nød over hans noe manglende engasjement, så bare slår han i bordet "Det var jeg som fridde" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. november 2008 Forfatter #1259 Del Skrevet 28. november 2008 Høres ut som litt av en kar Morro Er ikke akkurat sånn hjemme hos oss For å si det sånn, det hadde vel ikke blitt noe av dette bryllupet hvis det ikke hadde vært for meg. Men, hvis jeg beklager min nød over hans noe manglende engasjement, så bare slår han i bordet "Det var jeg som fridde" Måtte lese dette for han godeste, og han mente at han tar det igjen nå siden han ikke fridde så veldig bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 28. november 2008 #1260 Del Skrevet 28. november 2008 Han lager mat ihvertfall! Og det hender han tar en runde med støvsugeren hvis han blir trua til det... Det værste jeg vet er å støvsuge! Jeg virkelig hater det! Så vi har avtalt at når vi gifter oss (vi bor jo ikke sammen nå), skal han støvsuge og jeg vaske klær.. Så kan vi dele på resten.. Men, så skal det sies at jeg er laget av et vanvittig dårlig husmorsmatereale, og han av beste kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå