Mazilla Skrevet 19. november 2008 Forfatter #1221 Del Skrevet 19. november 2008 Snakka med mamma i stad forresten, og ho hadde vært hos frisøren i dag. Der hadde de sagt at jeg burde bestille frisør nå så fort som mulig! :dåne: Trodde ikke det hasta allerede... Tenker jeg stikker litt rundt og sjekker i jula, og så bestiller da. Det må vel holde? :klø: Der mamma var gjorde de bare hår, ikke sminke, og de tok 1600 kr. Aner ikke om det er mye eller lite jeg.. Men jeg vil i grunnen til noen som kan sminke også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. november 2008 #1222 Del Skrevet 19. november 2008 Åjja såpass ja Ja enkelte plasser kan det bli fort fullt, så det lønner seg egentlig å være ute i god tid : Bare for sikkerhets skyld Og for skoene!! Så bra at de passet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 19. november 2008 #1223 Del Skrevet 19. november 2008 Snakka med mamma i stad forresten, og ho hadde vært hos frisøren i dag. Der hadde de sagt at jeg burde bestille frisør nå så fort som mulig! :dåne: Trodde ikke det hasta allerede... Tenker jeg stikker litt rundt og sjekker i jula, og så bestiller da. Det må vel holde? :klø: Der mamma var gjorde de bare hår, ikke sminke, og de tok 1600 kr. Aner ikke om det er mye eller lite jeg.. Men jeg vil i grunnen til noen som kan sminke også! Oj, 1600 er i allefall ikke spesielt dyrt!! Her i byen ligger de fleste på min.2000.. Og enda bor jag i den byen som har flest frisører pr inbyggere, så man skulle tro de var konkuransedyktige på prisene her... Men, kjedelig de ikke gjør sminke da.. Jeg har lyst til å få gjort sminken hos ei jeg kjenner som er make-up artist da Det er i allefall greit å være tidlig ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. november 2008 #1224 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg tar 2000,- med sminke, mulighet for omkledning hvis ønskelig, champis og frisk frukt o.l Er det et veldig enkelt oppsett som ikke tar så lang tid tar jeg en timespris på 500,-.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. november 2008 #1225 Del Skrevet 19. november 2008 Hurra for sko!! :hoppe: :hoppe: Men hvor blir det av underskjørtet mitt??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 19. november 2008 #1226 Del Skrevet 19. november 2008 Har man? Det visste jeg ikke! Jøsses. Det visste jeg ikke, så bra Blir nok nødvendig med både en og to dager fri før, og sikkert godt med fri mandagen etter også. Godt å slappe av litt Jøss... Dette er noe jeg må ta opp med arbeidsgiver Men har uansett tenkt til å ta 2 dager fri i forkant Det er velferdspermisjon - vetikke jeg om alle har sånn, men vi har det iallefall Så da fikk jeg meg en ekstra dag fri før bryllupet - noe jeg T-R-E-N-G-T-E :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. november 2008 Forfatter #1227 Del Skrevet 19. november 2008 Ååh, det høres kjempekoselig ut å stelle seg i salongen din, dinedama! Synd du bor på feil kant av landet, ellers hadde jeg troppa opp med kjole og forlover på slep, klar for en koselig formiddag med frukt og champis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. november 2008 #1228 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. november 2008 #1229 Del Skrevet 19. november 2008 Ååå det hadde vært så koselig... Jeg får høre med hun der Nikita Inger Ellen om hun kan leie vekk helikopteret sitt Hun bor bare 6mil unna meg og pleier å leie det ut Men sviiiindyrt er det nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2008 Forfatter #1230 Del Skrevet 20. november 2008 Får se, hvis jeg kutter ned på noen andre ting i budsjettet, så kanskje det blir råd til det! Har litt av nedkuttingslista klar: 1) Droppe farmor 2) Droppe masse tanter og onkler 3) Tror i grunnen jeg trenger en lottogevinst også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. november 2008 #1231 Del Skrevet 20. november 2008 Er ikke så farlig med gjestene, så lenge bruden er fin på håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. november 2008 #1232 Del Skrevet 20. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. november 2008 #1233 Del Skrevet 20. november 2008 Er ikke så farlig med gjestene, så lenge bruden er fin på håret Der har vi prioriteringene på plass ja!!! Jeg har et par tanter jeg godt kunne kuttet ut også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2008 Forfatter #1234 Del Skrevet 20. november 2008 Det er nok et stykke å gå før skoa blir 100 % behagelige å gå med.. Men jeg skal klare det! Kommer til å troppe opp på bryllupsdagen med utslitte sko jeg.. Føttene mine er søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. november 2008 #1235 Del Skrevet 20. november 2008 Søte føtter? Nå har jeg hørt det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2008 Forfatter #1236 Del Skrevet 20. november 2008 Det var mens jeg enda hadde brudeskoa på.. Nå er de litt mer skumle, for nå har jeg tøfler på igjen.. Glad jeg ikke skal stå vinterbrud, for da hadde jeg nok frøset tærne av meg! Eller evt hatt sko det var plass til ullsokker i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. november 2008 #1237 Del Skrevet 20. november 2008 hehe sandalsko med lester i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. november 2008 #1238 Del Skrevet 21. november 2008 Du er så søt som er så glad i skoene dine. God helg, Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. november 2008 #1239 Del Skrevet 22. november 2008 Hei Mazilla!! Innom med en helge Håper du koser deg med skoene dine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 26. november 2008 #1240 Del Skrevet 26. november 2008 for skoene:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå