Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Snakka med mamma i stad forresten, og ho hadde vært hos frisøren i dag. Der hadde de sagt at jeg burde bestille frisør nå så fort som mulig! :dåne: Trodde ikke det hasta allerede... Tenker jeg stikker litt rundt og sjekker i jula, og så bestiller da. Det må vel holde? :klø:

Der mamma var gjorde de bare hår, ikke sminke, og de tok 1600 kr. Aner ikke om det er mye eller lite jeg.. :sukk: Men jeg vil i grunnen til noen som kan sminke også! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åjja såpass ja :overrasket: Ja enkelte plasser kan det bli fort fullt, så det lønner seg egentlig å være ute i god tid : Bare for sikkerhets skyld :)

Og :strix: for skoene!! Så bra at de passet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med mamma i stad forresten, og ho hadde vært hos frisøren i dag. Der hadde de sagt at jeg burde bestille frisør nå så fort som mulig! :dåne: Trodde ikke det hasta allerede... Tenker jeg stikker litt rundt og sjekker i jula, og så bestiller da. Det må vel holde? :klø:

Der mamma var gjorde de bare hår, ikke sminke, og de tok 1600 kr. Aner ikke om det er mye eller lite jeg.. :sukk: Men jeg vil i grunnen til noen som kan sminke også! :Nikke:

Oj, 1600 er i allefall ikke spesielt dyrt!! Her i byen ligger de fleste på min.2000.. Og enda bor jag i den byen som har flest frisører pr inbyggere, så man skulle tro de var konkuransedyktige på prisene her... Men, kjedelig de ikke gjør sminke da.. Jeg har lyst til å få gjort sminken hos ei jeg kjenner som er make-up artist da :) Det er i allefall greit å være tidlig ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar 2000,- med sminke, mulighet for omkledning hvis ønskelig, champis og frisk frukt o.l :Nikke: Er det et veldig enkelt oppsett som ikke tar så lang tid tar jeg en timespris på 500,-.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Har man? :overrasket: Det visste jeg ikke!

Jøsses. Det visste jeg ikke, så bra :strix:

Blir nok nødvendig med både en og to dager fri før, og sikkert godt med fri mandagen etter også. Godt å slappe av litt :fnise:

Jøss... Dette er noe jeg må ta opp med arbeidsgiver :lur: Men har uansett tenkt til å ta 2 dager fri i forkant ;)

:jepp: Det er velferdspermisjon - vetikke jeg om alle har sånn, men vi har det iallefall :hoppe: Så da fikk jeg meg en ekstra dag fri før bryllupet - noe jeg T-R-E-N-G-T-E :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, det høres kjempekoselig ut å stelle seg i salongen din, dinedama! :jepp: Synd du bor på feil kant av landet, ellers hadde jeg troppa opp med kjole og forlover på slep, klar for en koselig formiddag med frukt og champis! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå det hadde vært så koselig... Jeg får høre med hun der Nikita Inger Ellen om hun kan leie vekk helikopteret sitt :fnise: Hun bor bare 6mil unna meg og pleier å leie det ut :Nikke:

Men sviiiindyrt er det nok :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se, hvis jeg kutter ned på noen andre ting i budsjettet, så kanskje det blir råd til det! :jepp:

Har litt av nedkuttingslista klar:

1) Droppe farmor

2) Droppe masse tanter og onkler

3) :vetikke:

Tror i grunnen jeg trenger en lottogevinst også.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Er ikke så farlig med gjestene, så lenge bruden er fin på håret :jepp:

:hoho: Der har vi prioriteringene på plass ja!!! :skratte:

Jeg har et par tanter jeg godt kunne kuttet ut også... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok et stykke å gå før skoa blir 100 % behagelige å gå med.. :sjenert: Men jeg skal klare det! Kommer til å troppe opp på bryllupsdagen med utslitte sko jeg.. :ler:

Føttene mine er søte! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det var mens jeg enda hadde brudeskoa på.. Nå er de litt mer skumle, for nå har jeg tøfler på igjen.. :fnise: Glad jeg ikke skal stå vinterbrud, for da hadde jeg nok frøset tærne av meg! Eller evt hatt sko det var plass til ullsokker i... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...