Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Når jeg har bestilt sko så har det tatt 3-4 uker før... :Nikke: Hvor lang tid har det gått?

Såpass ja... Bestilte de forrige søndag, så det har ikke gått mer enn ei drøy uke! Er bare litt utålmodig, for jeg har så lyst til å få de! :fnise:

:klem: til dere go'inger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk mail nå om at skoene jeg har kjøpt på ebay er sendt også. Så nå kan vi vente på sko sammen! :hoppe: (Er kanskje litt mer spennende for deg, siden det er dine sko. Jeg venter på kjære sine. :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail nå om at skoene jeg har kjøpt på ebay er sendt også. Så nå kan vi vente på sko sammen! :hoppe: (Er kanskje litt mer spennende for deg, siden det er dine sko. Jeg venter på kjære sine. :fnise:)

Nja, det er jo koselig å :hoppe: sammen likevel! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de kommer snart... Men det blir vel ikke bedre av å tenke på det hver gang jeg går forbi postkassa! :fnise:

Note to self: Posten kommer bare én gang om dagen, så det er ikke vits i å sjekke postkassa mange ganger... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det fint jeg! :jepp: Har foreløpig bare sjekka postkassa én gang! :ler: Skal snart ut igjen, og da blir det vel kamp om å få sjekke den, for han godeste venter på en bursdagsgave hjemmefra.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg vil være med å vente på ting i posten!!

Jeg venter på undertøy til kjære til bryllupsnatta (krever nok litt overtalelse å få henne inn i det... :lur: )

Og så har jeg bestilt litt kakedekorasjonsting så jeg kan øve på å lage romantiske muffins! Mistenker at de blir fortollet, så da tar det vel litt ekstra tid....

Men postkassekikking er jeg med på! :jepp:

Ha en fin fredag Mazzi!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he, ja da bør de komme så du får gått dem inn :fnise:

oi, det har jeg ikke tenkt på!!!! :overrasket: bør kanskje hente skoene hos svigers å øve meg på å gå med dem.. håper ikke jeg blir veeeeldig mye høyere enn kjære :dåne: det vil jo bare ser rart ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...