Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

I dag skal snilleste gutten lage middag. (Det betyr at jeg må ta oppvasken, men det prøver jeg å fortrenge foreløpig...) Blir carbonara med baguetter til, så jeg kan få i meg endel hvetemel. :spy: Det blir godt da, men vet at gleden er kortvarig..

Uff, dette er visst mer en cøliakidagbok enn en bryllupsdagbok for øyeblikket, satser på at det forandrer seg snart!

Oi, må forresten huske å spørre mamma om ho har snakka med han potensielle fotografen vår! (Som forøvrig tar nakenbilder osv til vanlig! :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nakenbilde fotograf? :-D

Ser for meg fotograferingen på bryllupsdagen deres :

-Så drar du kjolen opp og stiller deg med rompa tl værs!

-Kom igjen nå! Sexy blikk og litt trutmunn!!

-Brudgom! Kast skjorta!!!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenbilde fotograf? :-D

Ser for meg fotograferingen på bryllupsdagen deres :

-Så drar du kjolen opp og stiller deg med rompa tl værs!

-Kom igjen nå! Sexy blikk og litt trutmunn!!

-Brudgom! Kast skjorta!!!

:hoho:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for øyeblikket innehaver av en stk naken kjæreste som tar oppvasken.. :fnise:

Søtingen. :rødme:

Han lærte forresten på en brutal måte for et par måneder siden at det ikke er så lurt å lage wok naken... Magen hans er fremdeles litt rosa etter et ublidt møte med kokende olje... Lurer på hva naboene tror hvis de kikker inn vinduet! Godt vi snart skal flytte..! :skratte:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens to-do-list:

Vaske sengetøy

Vaske alle ullklærne i skittentøyet

Bytte ut dyna til han godeste med en tynnere

Vaske mer klær

Støvsuge

Vaske badet

Vaske bak hvitevarene på kjøkkenet

Handle

Lage middag

Vaske gulvet

Tørke støv

:sukk:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig dag du har foran deg da... :fnise:

lage wok naken er nok ikke det smarteste nei.. men godt han bare brant magen da.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er for øyeblikket innehaver av en stk naken kjæreste som tar oppvasken.. :fnise:

:lur:

Hvordan får du han til å gjøre det??? Ikke ta oppvasken altså, men gå naken i huset... min er hysterisk for at noen skal se tissemannen selv om vi bor mitt i skogen :ler: så han løper fra bokser-skuffa si og til badet med en hånd over lillemann og en over rompa :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lur:

Hvordan får du han til å gjøre det??? Ikke ta oppvasken altså, men gå naken i huset... min er hysterisk for at noen skal se tissemannen selv om vi bor mitt i skogen :ler: så han løper fra bokser-skuffa si og til badet med en hånd over lillemann og en over rompa :hoho:

Såpass?! :ler:

En mellomting hadde kanskje vært greit...

For å si det sånn, det er ikke jeg som har oppfordra han til å sprade rundt i nettoen! Tror i grunnen han har det med seg hjemmefra, de er nemlig ganske usjenerte! Husker jeg fikk litt :hakeslepp: da jeg møtte min kommende svigermor naken i gangen i huset deres rett etter at jeg var blitt sammen med han godeste..! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bestilt billetter til årets ferie, det er herved bestemt at jeg og han godeste skal på sykkelferie i Danmark! :rødme: Gleder meg som en unge! :) Og på direkten fra sykkelturen skal vi på festival! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nytt om cøliakidiagnostiseringa mi (burde kanskje hatt en cøliakidagbok, i og med at dette ikke egentlig hører hjemme i bryllupsdagboka, men..):

Hadde fått time til gastroskopi allerede 6.juni, noe som dessverre er altfor tidlig, i og med at jeg ikke er hjemme før to uker senere. Har ikke verken tid eller råd til å reise hjem kun for en gastroskopi.. Ringte sykehuset og snakka med ei megge av ei sykepleier, som ble sur og sa at jeg ikke kunne få ny time før i september! Er det mulig?! :dåne: Ringte tilbake litt senere, og da snakka jeg med ei annen dame, som var myyyye koseligere, så jeg skal få beskjed hvis det blir noen avbestillinger i sommer... Så typisk at jeg ikke bare kunne fått en time som passa med en gang, nå må jeg spise masse mat jeg får vondt i magen av på ubestemt tid... :roll:

Når jeg tenker meg om så passer jo dette egentlig litt i bryllupsdagboka også da, i og med at menyen vår vil påvirkes om jeg får diagnosen... :ler:

Har allerede tenkt ganske mye på det, og derfor er jeg glad for at både ostekaker, fromasjkaker og kranskekake jo er glutenfrie eller mulig å få til ganske så bra uten mel! :hoppe: I tillegg er det jo ingen sak å lage sukkerbrød til bløtkake med bare potetmel!

Tullemeg som planlegger kakene i bryllupet allerede før diagnosen er stilt! :fnise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove... Fire timer til jeg skal stå opp nå... Frustrerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si, her var det mye nakenprat :hoho:

Håper virkelig det ordner seg for deg. Det er et evig slit å reagere sånn på maten uten egentlig å vite hva det er. Jeg har det på samme måte, men jeg mistenker lactoseintoleranse.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si, her var det mye nakenprat :hoho:

Håper virkelig det ordner seg for deg. Det er et evig slit å reagere sånn på maten uten egentlig å vite hva det er. Jeg har det på samme måte, men jeg mistenker lactoseintoleranse.

:klemmer:

:skratte: Hadde i grunnen ikke lagt merke til det før du sa det, men ser nå at det var en hel haug med nakenstoff her! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Hadde i grunnen ikke lagt merke til det før du sa det, men ser nå at det var en hel haug med nakenstoff her! :fnise:

Ære være nakenheten :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ære være nakenheten :hoho:

Det kommer nå litt an på da! Vil helst slippe både svigermor i nettoen og bryllupsnakenbilder jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dagboka burde bytte navn til "Mazillas nakendagbok"?! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...