Gjest Miso Skrevet 11. juni 2008 #301 Skrevet 11. juni 2008 Jeg også! Håpløst nå som vi skal prøve å få ny leilighet og sånn, jeg må bestikke han godeste til å ringe hver gang! Han liker det ikke han heller, men mest fordi han er redd for å ikke skjønne dialekta til de han ringer! det kan være pinlig nok det altså, ikke skjønne hva den i andre enden sier å så sier man ja og nei på rare ting Har bare en sperre, klarer ikke å ringe.. pleier også å bestikke min kjære og han gjør det når jeg spør snille mannen :) men kan nesten ikke be han ringe å bestille time hos hudpleier for meg ..eller kan man?? tror grensen for han går der gitt... vi får backe opp hverandre når det gjelder ringing, vet ikke hvorfor jeg er sånn.. ikke som om den jeg snakker med kan gjøre meg noe gjennom telefonen
Mazilla Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #302 Skrevet 11. juni 2008 Kanskje litt over streken å få han til å bestille hudpleier! Jeg jobber med å ta telefoner hele dagen, uten problem, men det øyeblikket jeg selv skal ringe blir jeg helt satt ut! :dåne: Kom igjen nå, ring hudpleieren! Det er ikke farlig! Det er sikkert ei søt og hjelpsom dame i den andre enden! Verre med han huseieren i Nord-Trøndelag han godeste ringte her om dagen, han var visst ganske hissig! Glad vi ikke skal bo i kjellerleiligheten hans, for å si det sånn!
Gjest Miso Skrevet 11. juni 2008 #303 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Kanskje litt over streken å få han til å bestille hudpleier! Jeg jobber med å ta telefoner hele dagen, uten problem, men det øyeblikket jeg selv skal ringe blir jeg helt satt ut! :dåne: Kom igjen nå, ring hudpleieren! Det er ikke farlig! Det er sikkert ei søt og hjelpsom dame i den andre enden! Verre med han huseieren i Nord-Trøndelag han godeste ringte her om dagen, han var visst ganske hissig! Glad vi ikke skal bo i kjellerleiligheten hans, for å si det sånn! He he, kanskje litt over streken det ja Kjære ringt nå nettopp bare for å si at han elsker med :rødme: :rødme: fortalte han om dilemmaet, han sa at hvis jeg fortsatt ikke klarte å ringe i løpet av dagen så kunne vi dra ned å snakke med dem etterpå!! han er nå søt da :rødme: Sånn har jeg det også, klarer fint å ta telefoner i jobbsammenheng, men når jeg skal ringe for meg selv stivner jeg helt... Bra dere ikke skal bo i kjelleren hos han, for han hørtes ikke særlig koselig ut... Endret 11. juni 2008 av Miso
Gjest Miso Skrevet 11. juni 2008 #304 Skrevet 11. juni 2008 JEG RINGTE JEG RINGTE JEG RINGTE JEG RINGTE!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: fikk time onsdag 25 juni kl 16:00!!!!!! :danser:
DDuck Skrevet 11. juni 2008 #305 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har også tenkt på det der med mascare og vil overhodet ikke ha svarte striper på kinnene mine!! for jeg kommer garantert ikke til å klare å holde tårene unna :dåne: det er det jo ingen brud som vil! Så min løsning er denne : jeg skal farge vippene mine hos en hudpeier to eller tre dager før bryllupet og samtidig ta en skikkelig avslappningsdag der pleie meg selv rett og slett Fant ut at jeg ikke tar noen sjanser så jeg farger vippene i stedetfor. Søstra mi har gjort det og sagt at det svir noe skikkelig, men at det er verdt det!! det er jo også en mulighet Jeg har vært inne på samme tanken, men hvis det svir så fryktelig så vet jeg ikke om jeg tør! Er det ikke litt risikabelt å gjøre det så tett på bryllupet? Eller er det 100% sikkert at det ikke skjer noe galt? Vil nødig gifte meg med røde øyne eller grønne øyevipper! :dåne: Det svir bare hvis de får farge inn på øynene, og får de det så er de jo ikke særlig flinke akkurat For sånn skal det nemlig ikke være.. Nei jenter kom til mg å farg vippene :-D Så garanterer jeg dere en svi-fri opplevelse
Gjest Miso Skrevet 11. juni 2008 #306 Skrevet 11. juni 2008 Det svir bare hvis de får farge inn på øynene, og får de det så er de jo ikke særlig flinke akkurat For sånn skal det nemlig ikke være.. Nei jenter kom til mg å farg vippene :-D Så garanterer jeg dere en svi-fri opplevelse ja takk :-D gruer meg skikkelig til å prøve det!!! Hmm...nei da er de ikke særlig flinke hvis det egentlig ikke skal svi.. hvor lang tid bruker jeg fra fredrikstad til deg?
DDuck Skrevet 11. juni 2008 #307 Skrevet 11. juni 2008 først må du fra fredrikstad til gardemoen og det tar vel 0,5-1time? :klø: så er det en time med fly til Bodø og en time til i bil til meg Det blir billig øyenvippefarge Men man får jo kjøpt sånn farge på parfymerier også for hjemme bruk Det kan jo være greit å prøve det også å få hjelp av en venninne? Man er mye mer forsiktige når man aldri har gjort det før så det kan gå veldg bra De som er erfarne har en tendens til å klemme fargen for hardt nedpå vipperoten slik at den sniker seg inn i øyet..
Mazilla Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #308 Skrevet 11. juni 2008 JEG RINGTE JEG RINGTE JEG RINGTE JEG RINGTE!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: fikk time onsdag 25 juni kl 16:00!!!!!! :danser: Flinkingen!! Var det skummelt? Kjempestolt av deg!!
Mazilla Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #309 Skrevet 11. juni 2008 først må du fra fredrikstad til gardemoen og det tar vel 0,5-1time? :klø: så er det en time med fly til Bodø og en time til i bil til meg Det blir billig øyenvippefarge Men man får jo kjøpt sånn farge på parfymerier også for hjemme bruk Det kan jo være greit å prøve det også å få hjelp av en venninne? Man er mye mer forsiktige når man aldri har gjort det før så det kan gå veldg bra De som er erfarne har en tendens til å klemme fargen for hardt nedpå vipperoten slik at den sniker seg inn i øyet.. Ser det for meg, alle fra KG valfarter nordover for å farge vippene sine hos dinedama! Synes det høres skummelt ut med hjemmefarge også jeg! Men så er jeg såpass pingle at ingen andre får nærme seg øynene mine, er helt håpløs.. Skulle bli sminka av ei venninne en dag, ho måtte bare gi opp!
Gjest Miso Skrevet 11. juni 2008 #310 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Flinkingen!! Var det skummelt? Kjempestolt av deg!! hjelper å ha oppbacking og at noen blir stolt Skalv og var skikkelig nervøs og kom en del ord hultertilbultert men klarte å ta meg sammen så jeg fikk booket inn en time 25 juni!! var helt fullt frem til da, så fikk ikke time imorgen dumt siden jeg gjerne skulle hatt det til fredagen!! men men, da får jeg testet det ut før bryllupet i hvertfall å sett om de er flinke!! Ser det for meg, alle fra KG valfarter nordover for å farge vippene sine hos dinedama! Synes det høres skummelt ut med hjemmefarge også jeg! Men så er jeg såpass pingle at ingen andre får nærme seg øynene mine, er helt håpløs.. Skulle bli sminka av ei venninne en dag, ho måtte bare gi opp! Hehe alle farter oppover å står i kø dinedama får en travel tid da ja du tar deg ikke en tur mot østlandet i ny og ne da homeparty hos andre Er skummelt med hjemmefarge, tror jeg lar de som kan det gjøre det!! selv om det er skummelt det også, øynene er liksom litt "hellige" Endret 11. juni 2008 av Miso
Mazilla Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #311 Skrevet 11. juni 2008 Blir det fullstendig mislykka er det jo bare å bruke ! Er kanskje litt sært å gifte seg med solbriller, men pytt sann.. Hvem har sagt at vi må være helt tradisjonelle hele tida??
Gjest Miso Skrevet 11. juni 2008 #312 Skrevet 11. juni 2008 Blir det fullstendig mislykka er det jo bare å bruke ! Er kanskje litt sært å gifte seg med solbriller, men pytt sann.. Hvem har sagt at vi må være helt tradisjonelle hele tida?? :skratte: :skratte: alle KG bruder gifter seg med tror det vil se litt snodig ut, men som du sier så er det ingen som har sagt at vi måå være tradisjonelle det blir vielser som gjestene husker i hvertfall
DDuck Skrevet 11. juni 2008 #313 Skrevet 11. juni 2008 Ser det for meg, alle fra KG valfarter nordover for å farge vippene sine hos dinedama! Synes det høres skummelt ut med hjemmefarge også jeg! Men så er jeg såpass pingle at ingen andre får nærme seg øynene mine, er helt håpløs.. Skulle bli sminka av ei venninne en dag, ho måtte bare gi opp! Jah!! det høres ut som en fantatisk plan!! :juhu: Jeg er også redd for øynene mine... Liker ikke å sminke andre heller fordi at jeg er så redd for at jeg skal gjøre noe feil... Hehe alle farter oppover å står i kø dinedama får en travel tid da ja du tar deg ikke en tur mot østlandet i ny og ne da homeparty hos andre Er skummelt med hjemmefarge, tror jeg lar de som kan det gjøre det!! selv om det er skummelt det også, øynene er liksom litt "hellige" hihi Sånn ambulerende vippefargings tjeneste mener du? Er vel lit langt å skal reise for en behandling som tar 20min Men solbriller i bryllupet er sikker heeeelt greit Hvis det ikke går bra liksom vi får sette det på invitasjonene at solbriller er påkreved itilfelle det går galt, slik at man ikke skal føle seg så alene
Mazilla Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #314 Skrevet 11. juni 2008 På den annen side... :klø: Hvis jeg skal gifte meg med må jeg bruke litt penger på å finne noen som ser ok ut! Da tror jeg sannelig jeg velger å bruke pengene på en tur innom dinedama istedet!
Gjest Miso Skrevet 11. juni 2008 #315 Skrevet 11. juni 2008 Jah!! det høres ut som en fantatisk plan!! :juhu: Jeg er også redd for øynene mine... Liker ikke å sminke andre heller fordi at jeg er så redd for at jeg skal gjøre noe feil... hihi Sånn ambulerende vippefargings tjeneste mener du? Er vel lit langt å skal reise for en behandling som tar 20min Men solbriller i bryllupet er sikker heeeelt greit Hvis det ikke går bra liksom vi får sette det på invitasjonene at solbriller er påkreved itilfelle det går galt, slik at man ikke skal føle seg så alene Har ikke så ofte blitt sminket av andre, foretrekker å gjøre det selv! men mulig jeg lar noen andre gjøre det til bryllupet, teste det ut på forhånd kanskje!! Veldig greit å skrive det på invitasjonene at gjestene må huske hehe, kanskje de tror de får se ett lysshow istedet På den annen side... :klø: Hvis jeg skal gifte meg med må jeg bruke litt penger på å finne noen som ser ok ut! Da tror jeg sannelig jeg velger å bruke pengene på en tur innom dinedama istedet! Heeeeeelt enig i det
Gjest Miso Skrevet 11. juni 2008 #319 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Gjør vi? :klø: :skratte: :skratte: jepp, nå kommer vi Endret 11. juni 2008 av Miso
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå