Anamelona Skrevet 22. juli 2008 #381 Skrevet 22. juli 2008 Hei på deg, Mazillas bryllupsdagbok! Hvordan går det med "Aksjon Svigermorzilla?" Føler så utrolig med deg når det gjelder den saken. Har flere ganger tenkt om det var jeg som var i samme situasjon... Jeg er jo som deg; typen som smiler og nikker slik at jeg unngår sure miner fra andre... Men det spørs om jeg her ikke hadde sagt fra altså. Hun må jo skjønne at en plass går det grenser.. Det er jo helt og holdent din sak dette, og ikke opp til meg å si hva du skal gjøre selvfølgelig!!!! Men huff, jeg tenker så masse på den saken. Blir oppgitt bare av tanken. Hehe... Så nå må du komme med noen gode nyheter fra denne siden av bryllupsplanleggingen snart altså. DET ER JO MAZILLAS STORE DAG!!!!!!!!!!!!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: Svigermorzilla skal sitte på sidelinjen og beundre sin gifte sønn og flotte svigerdatter, ikke arrangere fest for sine venner!!! God klem på deg Mazilla!
Mazilla Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #382 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har vel kanskje alt dette nenlunde i boks allerede. Det var så mye som falt på plass når vi fikk lokalet. Da ble på en måte hele stilen for festen lagt. Vi skal ikke gifte oss i kirka, så det trenger vi ikke å tenke på. Jeg kunne selvsagt begynt å gjøre noe med invitasjonene, men det er så altfor tidlig syns jeg. Har du funnet kjole da? Nei, har ikke helt begynt å se etter kjole enda... Først kommer prosjekt se-bra-ut-i-kjolen, noe som har gått litt i vasken i sommer! Er dessuten litt overvelda over utvalget som finnes, aner liksom ikke hvor jeg skal begynne! Men men, får vel snart hoppe i det! Gleder meg!
Mazilla Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #383 Skrevet 23. juli 2008 kan ikke være her?? jeg får ta en prat med den nye arbeidsgiveren din å si at jeg er avhengig av deg så du må nesten få sitte på KG lalalaa alala allaaaaaaa!!!! hmmm....mulig jeg kjeder meg på jobb :klø: hører på ipod på jobb, ikke dumt Ja, du får prøve på det! Tror ikke det hjelper så mye men... Nå har jeg bare halvannen uke igjen i den jobben, så har jeg ferie og kan være her døgnet rundt! Jeg kan ikke høre på ipod heller jeg....
Mazilla Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #384 Skrevet 23. juli 2008 Hei på deg, Mazillas bryllupsdagbok! Hvordan går det med "Aksjon Svigermorzilla?" Føler så utrolig med deg når det gjelder den saken. Har flere ganger tenkt om det var jeg som var i samme situasjon... Jeg er jo som deg; typen som smiler og nikker slik at jeg unngår sure miner fra andre... Men det spørs om jeg her ikke hadde sagt fra altså. Hun må jo skjønne at en plass går det grenser.. Det er jo helt og holdent din sak dette, og ikke opp til meg å si hva du skal gjøre selvfølgelig!!!! Men huff, jeg tenker så masse på den saken. Blir oppgitt bare av tanken. Hehe... Så nå må du komme med noen gode nyheter fra denne siden av bryllupsplanleggingen snart altså. DET ER JO MAZILLAS STORE DAG!!!!!!!!!!!!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: Svigermorzilla skal sitte på sidelinjen og beundre sin gifte sønn og flotte svigerdatter, ikke arrangere fest for sine venner!!! God klem på deg Mazilla! Ja, nå tror jeg faktisk jeg har tatt mot til meg! Nå venter jeg bare på en passende anledning til å slå av en prat med svigermor og fortelle at vi setter pris på engasjementet, men gjerne vil bestemme litt selv også... Uff.. Skal prøve å få spadd opp noen gode nyheter snart! Planen fremover er å purre litt på pappa ang de han skulle snakke med om å synge i kirka, også må vi vel ta en titt på det nye lokalet svigermor har sett seg ut, også må jeg se om jeg kan få bestilt jordbæra med hvit sjokolade vi har lyst til å ha.... Masse som kan gjøres, med andre ord! ...og bare drøye to uker til vi flytter til barteby! Uææ!
Gjest Neferet Skrevet 23. juli 2008 #385 Skrevet 23. juli 2008 Hei! Legger igjen et lite spor her jeg... Leste litt om svigermortrøblene dine, høres utrolig slitsomt ut. Men det er nok sant som du sier at det trengs en samtale der du forteller at det er noen ting dere helst vil bestemme selv. Da jeg og min kjære fortalte hennes foreldre at vi nå skal gjøre alvor av bryllupsplaner ble det stille som i graven. Og så skiftet de tema! Må si jeg ble litt nervøs av det, men det har heldigvis rettet seg når det først fikk litt tid til å "synke inn". Håper du får mye moro i planleggingen også da!
Gjest Miso Skrevet 25. juli 2008 #386 Skrevet 25. juli 2008 Hei Maz stikker innom for å ønske deg en goooood heeelg :juhu: håper du får en flott helg med masse fint vær stooore klemmer fra meg
Mazilla Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #387 Skrevet 26. juli 2008 Hei! Legger igjen et lite spor her jeg... Leste litt om svigermortrøblene dine, høres utrolig slitsomt ut. Men det er nok sant som du sier at det trengs en samtale der du forteller at det er noen ting dere helst vil bestemme selv. Da jeg og min kjære fortalte hennes foreldre at vi nå skal gjøre alvor av bryllupsplaner ble det stille som i graven. Og så skiftet de tema! Må si jeg ble litt nervøs av det, men det har heldigvis rettet seg når det først fikk litt tid til å "synke inn". Håper du får mye moro i planleggingen også da! Godt de forandra mening når de fikk tenkt seg om! Jeg skal gjøre mitt beste for å kose meg med planlegginga! Blir nok litt bedre når vi flytter i august, for da er svigermor såpass langt unna at hun vanskelig kan legge seg opp i alt..
Mazilla Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #388 Skrevet 26. juli 2008 Hei Maz stikker innom for å ønske deg en goooood heeelg :juhu: håper du får en flott helg med masse fint vær stooore klemmer fra meg Så koselig!! Her er det nesten for varmt til å være ute, så foreløpig ligger jeg lettere henslengt på sofaen.. Deilig med da!
Gjest Miso Skrevet 26. juli 2008 #389 Skrevet 26. juli 2008 Så koselig!! Her er det nesten for varmt til å være ute, så foreløpig ligger jeg lettere henslengt på sofaen.. Deilig med da! hehe, kjenner til den sitter inne og orker ikke bevege meg ut.. det er en skikkelig bakerovn på verandaen.. stakkars katta, han ligger helt utslått på gulvet.. er varmt for han.. det er ihvertfall sjans for å bli brun ute for tiden
Mazilla Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #390 Skrevet 26. juli 2008 hehe, kjenner til den sitter inne og orker ikke bevege meg ut.. det er en skikkelig bakerovn på verandaen.. stakkars katta, han ligger helt utslått på gulvet.. er varmt for han.. det er ihvertfall sjans for å bli brun ute for tiden Nja, jeg synes egentlig det er litt for varmt til å bli brun! Kanskje hvis jeg hadde stukket ut til sjøen, men her oppe på verandaen er det bare varmt og ingen bevegelse i lufta, puh! Likevel må jeg bare si at det er utrolig deilig med sommer! Neste sommer må jeg nok grille meg litt mer, for å få en fin farge til den store dagen!
Gjest Miso Skrevet 26. juli 2008 #391 Skrevet 26. juli 2008 Nja, jeg synes egentlig det er litt for varmt til å bli brun! Kanskje hvis jeg hadde stukket ut til sjøen, men her oppe på verandaen er det bare varmt og ingen bevegelse i lufta, puh! Likevel må jeg bare si at det er utrolig deilig med sommer! Neste sommer må jeg nok grille meg litt mer, for å få en fin farge til den store dagen! Får satse på at det blir like fint vær neste sommer må grille meg nå, for jeg tviler på at det er sol og varmt i november men blir nok litt grilling nå å litt falsk brunfarge til den store dagen på en eller annen måte vi har bare veranda og ikke mulighet til å gå ut på gresset Kan åpne vinduene på verandaen, men er ikke så stor hjelp.. så det er litt for varmt til at jeg orker å være ute.. men det er deilig med
Gjest Neferet Skrevet 27. juli 2008 #392 Skrevet 27. juli 2008 Jeg skal gjøre mitt beste for å kose meg med planlegginga! Blir nok litt bedre når vi flytter i august, for da er svigermor såpass langt unna at hun vanskelig kan legge seg opp i alt.. Godt poeng! Mye bedre mulighet til å kose seg med litt avstand! Håper du har hatt en fin helg!
DDuck Skrevet 29. juli 2008 #393 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har ikke tid å oppdatere meg akkurat nå jeg, men jeg lover jeg skal gjøre det Skulle bare innom med en i sommervarmen
Mazilla Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #394 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har ikke tid å oppdatere meg akkurat nå jeg, men jeg lover jeg skal gjøre det Skulle bare innom med en i sommervarmen Så koselig med litt besøk her! Det har nok ikke skjedd så fryktelig mye spennende her inne, men litt er det vel...
Mazilla Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #395 Skrevet 30. juli 2008 Nå har vi bestemt oss for lokale for festen! Vi var og så på det andre stedet svigermorzillaen min hadde sett seg ut, men vi likte bedre det første, så da ble det det! Det andre var i pastellrosa og hvitt, typisk tidlig 90-tall, så det var jeg og han godeste skjønt enige om at vi ikke likte! Deilig å være så enige, og så si klart ifra til svigermor at vi likte bedre det første stedet vi så på. Så nå er vi ferdig med hele lokalestyret, forhåpentligvis! Vi har dessuten fått vite sånn så godt som sikkert at foreldrene til han godeste vil betale drikkevarene, vi må bare bestemme oss for hva slags vin vi vil ha! Det høres jo ut som en bra deal!
Gjest madam_mim Skrevet 30. juli 2008 #396 Skrevet 30. juli 2008 Nå har vi bestemt oss for lokale for festen! Vi var og så på det andre stedet svigermorzillaen min hadde sett seg ut, men vi likte bedre det første, så da ble det det! Det andre var i pastellrosa og hvitt, typisk tidlig 90-tall, så det var jeg og han godeste skjønt enige om at vi ikke likte! Deilig å være så enige, og så si klart ifra til svigermor at vi likte bedre det første stedet vi så på. Så nå er vi ferdig med hele lokalestyret, forhåpentligvis! Vi har dessuten fått vite sånn så godt som sikkert at foreldrene til han godeste vil betale drikkevarene, vi må bare bestemme oss for hva slags vin vi vil ha! Det høres jo ut som en bra deal! good for you Herlig å være enige ja, det betyr ganske så mye at kjærestene våre også har meninger (selv om de ikke alltid kan telle så mye ) litt for lokale som er bestemt og snille svigers som betaler drikkevarene
Gjest Neferet Skrevet 31. juli 2008 #398 Skrevet 31. juli 2008 Nå har vi bestemt oss for lokale for festen! Vi var og så på det andre stedet svigermorzillaen min hadde sett seg ut, men vi likte bedre det første, så da ble det det! Det andre var i pastellrosa og hvitt, typisk tidlig 90-tall, så det var jeg og han godeste skjønt enige om at vi ikke likte! Deilig å være så enige, og så si klart ifra til svigermor at vi likte bedre det første stedet vi så på. Så nå er vi ferdig med hele lokalestyret, forhåpentligvis! Vi har dessuten fått vite sånn så godt som sikkert at foreldrene til han godeste vil betale drikkevarene, vi må bare bestemme oss for hva slags vin vi vil ha! Det høres jo ut som en bra deal! Så bra med lokale!! Det er alltid litt mer som faller på plass da, ihvertfall syntes jeg det. Da går det an å begynne å tenke og planlegge og forestille seg hvordan det ferdige resultatet skal bli! Så får svigermorzilla heller bruke det 90 talls-lokalet til en annen fest i hennes regi????
Gjest Miso Skrevet 31. juli 2008 #399 Skrevet 31. juli 2008 innom for å legge igjen spor og en så bra at lokalet er på plass :hoppe: så snilt at de betaler drikkevarene da, det må jeg si Har du fått pratet med henne enda??? Hos våre foreldre er det hans som spør hvordan det går, mamma endrer emne eller kommenterer det ikke i det hele tatt fortalte igår at bryllupsreisen var i boks, fikk bare "å ja" tilbake og ikke har hun sagt noe om hun har fått invitasjonen heller blir bare mer og mer lei meg.. det er jo en mellomting mellom din svigermor og min mor hehe... håper samtalen går bra, tenker masse på deg
Mazilla Skrevet 1. august 2008 Forfatter #400 Skrevet 1. august 2008 Har ikke tid til å svare alle på ting her akkurat nå, for jeg skal avgårde til sommerens siste arbeidsdag, men må bare få kringkasta til hele verden at I dag er det ett år igjen!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå