DDuck Skrevet 27. august 2008 #442 Skrevet 27. august 2008 (endret) Endret 27. august 2008 av dinedama
Mazilla Skrevet 27. august 2008 Forfatter #445 Skrevet 27. august 2008 Nå sitter jeg alene i leiligheten og spiser middag. Litt kjerring å spise så tidlig kanskje, men jeg var sulten, og når man er alene kan man bestemme heeeelt selv når man vil spise! Det er kanskje ca det eneste positive med å spise middag alene...
DDuck Skrevet 27. august 2008 #446 Skrevet 27. august 2008 Middag klokka 14?? Wogga mogga bakka boo!! I dag kommer jeg fra afrka og kan trylle... jeg er ikke helt sikker på hva jeg tryller siden jeg ikke kan arikansk...
Mazilla Skrevet 27. august 2008 Forfatter #447 Skrevet 27. august 2008 Oi, det høres skummelt ut! Ikke tryll noe med meg, i tilfelle du kaster en forbannelse over meg istedet!
DDuck Skrevet 27. august 2008 #448 Skrevet 27. august 2008 Jeg skal trylle deg igjennom skoleåret med A i alle fag min lille venn Jeg skal bare finne formelen først :klø:
Mazilla Skrevet 27. august 2008 Forfatter #449 Skrevet 27. august 2008 Den er grei! :juhu: Bare pass på, du må være 100% sikker på at du ikke forveksler formelen med den som gjør at jeg stryker i alle fag!
DDuck Skrevet 27. august 2008 #450 Skrevet 27. august 2008 Det er to veldig forskjellige formler Det husker jeg fra jeg har tryllet alle de andre studentene til A eller F
Mazilla Skrevet 27. august 2008 Forfatter #451 Skrevet 27. august 2008 Tror sannelig du har sendt litt tryllestøv allerede, for jeg hadde faktisk konsentrasjon til å lese i nesten to timer!! :dåne:
Muffin! Skrevet 27. august 2008 #452 Skrevet 27. august 2008 Nå sitter jeg alene i leiligheten og spiser middag. Litt kjerring å spise så tidlig kanskje, men jeg var sulten, og når man er alene kan man bestemme heeeelt selv når man vil spise! Det er kanskje ca det eneste positive med å spise middag alene... Ja, jeg syns også det er kjedelig når jeg må spise middag alene. Men pleier å spise ting jeg liker godt, men som kjæresten ikke er så glad i da, som for eksempel grøt. Bra du hadde en fin fadderuke. Nå er alvoret i gang? Du dinedama, du kan ikke trylle meg gjennom skoleåret med i A i alle fag også eller? :-D
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #453 Skrevet 28. august 2008 Hei Mazzi hvordan står det til med deg i dag vennen?? Sitter på jobb å tenkte stikke innom å si hei
DDuck Skrevet 28. august 2008 #455 Skrevet 28. august 2008 (endret) Du dinedama, du kan ikke trylle meg gjennom skoleåret med i A i alle fag også eller? :-D Selvfølgelig *poff* Endret 28. august 2008 av dinedama
Mazilla Skrevet 28. august 2008 Forfatter #457 Skrevet 28. august 2008 Ja, jeg syns også det er kjedelig når jeg må spise middag alene. Men pleier å spise ting jeg liker godt, men som kjæresten ikke er så glad i da, som for eksempel grøt. Bra du hadde en fin fadderuke. Nå er alvoret i gang? Du dinedama, du kan ikke trylle meg gjennom skoleåret med i A i alle fag også eller? :-D Samme her, grøt er et alternativ når han godeste ikke er hjemme! Kanskje jeg skal ha det idag... Tror det blir middag alene i dag også nemlig! Fadderukene er over, men var ute igår for å holde det litt ved like.. Levra mi skjønte jo ingenting på lørdag da den plutselig ikke fikk alkohol! Alvoret er vel ikke akkurat i gang, som du skjønner! Blir vel neppe så mye alvor før eksamenslesinga setter til! Hei Mazzi hvordan står det til med deg i dag vennen?? Sitter på jobb å tenkte stikke innom å si hei Hei Miso! Står bra til her! Har akkurat stått opp, men skal snart komme i gang med dagen... Glad jeg ikke blir fyllesyk, da kunne jeg sikkert bare gitt opp å gjøre noe som helst idag! Alt bra i Misoland også?
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #458 Skrevet 28. august 2008 hihi alt er forsåvidt bra i Misoland kult, jeg er monark i Misoland Dronningen av Misoland I Mazillaland da, alt vel??
Mazilla Skrevet 28. august 2008 Forfatter #460 Skrevet 28. august 2008 Alt vel her! Må kanskje snart se å få stelt meg og spist litt frokost og sånn, men ellers er alt bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå