Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: 1 år igjen :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

:hjerter_rundt::bryllup::hjerter_rundt:

Endret av Miso
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:fnise: Om ett år fra nå har vi nok satt oss til bords, jeg er gift og alt er bra! Så utrolig rart å tenke på..! :dåne:
Skrevet

Her om dagen fant vi ut at vi sikkert snart bør bestille rom til bryllupsnatta! Vi skal tross alt gifte oss midt på sommeren, i den absolutte høysesongen for brylluper og denslags, i tillegg til at det gjerne er fullt nok på hotellene i nærheten som det er, i og med at vi jo faktisk er i Norges vakreste sommerby! :fnise:

Skrevet (endret)
Her om dagen fant vi ut at vi sikkert snart bør bestille rom til bryllupsnatta! Vi skal tross alt gifte oss midt på sommeren, i den absolutte høysesongen for brylluper og denslags, i tillegg til at det gjerne er fullt nok på hotellene i nærheten som det er, i og med at vi jo faktisk er i Norges vakreste sommerby! :fnise:

hehe, kan kanskje være lurt å bestille nå ja :fnise:

om under ett år er du gift :juhu:

Endret av Miso
Skrevet

Jippi :juhu:

Nå er det under ett år for oss begge :sjokkert:

Gjest madam_mim
Skrevet

:danser: :banantroll: :danser: :banantroll: :danser:

:banantroll: :duskedame: :banantroll:

Skrevet

:banantroll: :duskedame: :banantroll:

føyer meg til denne dansen :jepp:

Skrevet
:ler: Dere er gode!! :juhu: for under ett år!!
Skrevet (endret)

:banantroll: :banantroll:

:hjerte: :banantroll: :banantroll:

:duskedame: :banantroll: :banantroll: :duskedame: :banantroll: :banantroll: :duskedame:

Endret av dinedama
Skrevet
:rope: Miso du jukser!!!

:skratte: :skratte: :skratte:

:sjenert: men du lager så fine juble danser :jepp:

Skrevet

:juhu: Jeg har i løpet av min første uke i barteby rukket å bli kjent med et par stykker som mer enn gjerne vil være med og lete etter brudekjole! :juhu:

Skrevet
:juhu: Jeg har i løpet av min første uke i barteby rukket å bli kjent med et par stykker som mer enn gjerne vil være med og lete etter brudekjole! :juhu:

Ja, er ikke det bare koselig da?? :jepp: Kjekt å komme litt inn i miljøet... Hvertfall så man kan få hjelp og synspunkter i planlegging.. ALDRI å forakte.. :lur:

Skrevet

Så bra :-D

Jeg vil også gjerne være med, men eg bor liksom her jeg... og ikke der :sjenert:

Skrevet

Kan du ikke bare flytte hit da..? Bare til etter bryllupet liksom! Tenk så gøy, så kunne vi planlagt alt sammen! Kunne jo dratt med oss Miso også, for å hjelpe ho med innspurten og få masse gode tips etterpå! Ja ja ja?!! :juhu:

Bridezilla united samla på ett og samme sted, det kunne fort blitt fryktelig overdådig! :skratte:

Skrevet

God idè :jepp:

Jeg kommer med toget i morgen tidlig :lol:

Skrevet

Hei, nå har jeg tittet gjennom hele boken din og lest om han godeste, flytting, cøliaki, svigermorzilla og ikke minst BRYLLUPSPLANLEGGING. :icon_smile:

Må si at hun svigermorzillaen din høres mildt sagt slitsom ut, men det virker jo som om dere har funnet en måte å takle henne på. :) Men lurer på når hun skal skjønne at det ikke er sitt bryllup det her.

Håper det er greit at jeg følger med videre her også. :popcorn:

Skrevet
Hei, nå har jeg tittet gjennom hele boken din og lest om han godeste, flytting, cøliaki, svigermorzilla og ikke minst BRYLLUPSPLANLEGGING. :icon_smile:

Må si at hun svigermorzillaen din høres mildt sagt slitsom ut, men det virker jo som om dere har funnet en måte å takle henne på. :) Men lurer på når hun skal skjønne at det ikke er sitt bryllup det her.

Håper det er greit at jeg følger med videre her også. :popcorn:

:vinke: Nå ble jeg imponert - tenk at noen orker å bla seg gjennom hele boka mi! :dåne: Selvfølgelig er du hjertelig velkommen til å følge med videre! :jepp:

Skrevet

Dere tre samlet på en plass? O' milde makron :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...