Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om ei uke er jeg og han godeste på sykkelferie i Danmark! Gleder meg!! :rødme:

Innen den tid har vi pakka, båret kasser til den store gullmedaljen, vaska ut og levert nøklene til leiligheten + kjørt den ni timer lange turen hjem. Det er trist!! :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal vente med sminka til etter vielsen jeg, så ikke jeg griner alt utover til ei eneste smørje før jeg i det hele tatt er gift... :klø:

Det der har faktisk jeg også tenkt på! :fnise: men skjønner jo at det dessverre ikke lar seg gjøre.. Var noen tips i [mag] for å unngå å gråte. Blant annet presse tunga opp i ganen, se oppover, og å tenke på noe helt psycho.. Men det er jo ikke akkurat så lett å tenke på noe annet når man skal gå oppover kirkegulvet, alle ser på en, og den kommende ektemannen står og venter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei, det kommer nok til å bli noen tårer ja!! Vannfast er iallefall et must!! Og en forlover med masse back-up-sminke i veska :fnise: Jeg blir bare helt fasinert av de som bare går opp kirkegulvet og bare smiler, og ikke så mye som tåre synes..Litt rart egentlig..Der har du ikke meg iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har faktisk jeg også tenkt på! :fnise: men skjønner jo at det dessverre ikke lar seg gjøre.. Var noen tips i [mag] for å unngå å gråte. Blant annet presse tunga opp i ganen, se oppover, og å tenke på noe helt psycho.. Men det er jo ikke akkurat så lett å tenke på noe annet når man skal gå oppover kirkegulvet, alle ser på en, og den kommende ektemannen står og venter...

:klø: Er det noe koselig å tenke på noe helt psycho da?? Samtidig ser det kanskje litt smårart ut hvis jeg strigauler... :sukk: Drømmen er å klare å smile, kanskje med en liiiiten tåre i øyekroken! :fnise:

Huff nei, det kommer nok til å bli noen tårer ja!! Vannfast er iallefall et must!! Og en forlover med masse back-up-sminke i veska :fnise: Jeg blir bare helt fasinert av de som bare går opp kirkegulvet og bare smiler, og ikke så mye som tåre synes..Litt rart egentlig..Der har du ikke meg iallefall!!

Ikke meg heller! :ler: Vannfast + forlover med veske blir nok løsningen gitt..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å gråte hele dagen jeg så det er ikke vits å sminke meg i det hele tatt :ler:

Opphovnet i hele ansiktet og knall rød i øya og kinnene :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å gråte hele dagen jeg så det er ikke vits å sminke meg i det hele tatt :ler:

Opphovnet i hele ansiktet og knall rød i øya og kinnene :hoho:

Å, hvorfor blir du så rød i kinna da..??! :lur:

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke :klø:

Blir det når jeg gråter... jeg rødmer lett og blir rød i toppen når jeg ler og blir varm, så rødhet kommer vel naturlig til meg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: Nå er bryllupsboka mi bryllupsdagbok på ordentlig!! :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? :klø:

:hoppe: litt selv om jeg ikke skjønner :lur:

Har fått meg tøysebok til alt det pjattet jeg klarer å lire av meg i denne boka som ikke har noenting whatsoever med bryllupet å gjøre! :hoppe:

Er link til den i signaturen min! :)

Så nå kan bryllupsboka være bryllupsbok, hurra!

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I anledning at bryllupsboka nå har blitt mer bryllupsbokete tenkte jeg det kunne være på sin plass å oppdatere litt hvor langt jeg (vi?) har kommet i planlegginga! :)

I boks:

Brudgom: Kapret

Kirke: 1.august 2009 kl 16

Lokaler: Kr 1500 inkl servitører, duker, alt av kjøkkenting osv.

Forlovere: Min kusine og hans bror har takket ja

Kransekake

Bryllupsdopapir

Bryllupsfrisbee

Nesten i boks:

Toastmaster: Brudgommens onkel. Gjenstår bare å spørre + håpe at han lever lenge nok..

Fotograf: Har en i sikte, mamma skal spørre han

Sangere til vielsen: Sannsynligvis i boks

Kurver til toalettene: Har funnet ut hvilke jeg vil ha, gjenstår bare å få kjøpt de..

Det neste som må gjøres:

Sette opp liste over hvem som skal inviteres

Bestemme fargetemaer

Begynne å lete etter kjole

Prøve å få til et prisoverslag

Begynne med hamstring av drikkevarer hver gang vi er i utlandet

Tenke ut en bra meny (som i tillegg er glutenfri :sukk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et kjapt overslag viser at vi blir ganske så mange i bryllupet:

Mellom 50 og 60 fra familiene (inkl oss..) + rundt 15 venner... :dåne:

Kanskje ikke sånn fryktelig mange sammenliknet med alle andres brylluper, men nok i massevis spør du meg..! :klø:

Sånn går det når "halve" Italia skal komme! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vannfast mascara er en must!! frisøren min lurte på om jeg virkelig trengte det?!?! ehh.. ja, noe annet ville vært dumt.. hvis man tenker på noe helt annet hender det at tårene kan stoppes ja.. for eksempel kan man begynne å tenke på hva som hadde vært godt på brødskiva, med andre ord noe helt uinterr. funker hver gang.. :fnise:

blir en del gjester ja.. vi skal ha 75, og det er jo ett godt tall!!

gultenfri meny burde jo gå bra.. bare være litt kreativ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vannfast mascara er en must!! frisøren min lurte på om jeg virkelig trengte det?!?! ehh.. ja, noe annet ville vært dumt.. hvis man tenker på noe helt annet hender det at tårene kan stoppes ja.. for eksempel kan man begynne å tenke på hva som hadde vært godt på brødskiva, med andre ord noe helt uinterr. funker hver gang.. :fnise:

blir en del gjester ja.. vi skal ha 75, og det er jo ett godt tall!!

gultenfri meny burde jo gå bra.. bare være litt kreativ!!

Ser bare ikke for meg at det er så veldig koselig å gå opp kirkegulvet og tenke på ost! :ler: Blir ca like mange gjester som dere vi da! Er jo forsåvidt et ganske passelig tall! Er jo enda en stund til vi trenger å bestemme noen meny, så jeg har heldigvis god tid til å bli vant til å leve glutenfritt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også tenkt på det der med mascare og vil overhodet ikke ha svarte striper på kinnene mine!! for jeg kommer garantert ikke til å klare å holde tårene unna :dåne: det er det jo ingen brud som vil! Så min løsning er denne :

jeg skal farge vippene mine hos en hudpeier to eller tre dager før bryllupet og samtidig ta en skikkelig avslappningsdag der :) pleie meg selv rett og slett :) Fant ut at jeg ikke tar noen sjanser så jeg farger vippene i stedetfor. Søstra mi har gjort det og sagt at det svir noe skikkelig, men at det er verdt det!! :jepp: det er jo også en mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært inne på samme tanken, men hvis det svir så fryktelig så vet jeg ikke om jeg tør! :flau:

Er det ikke litt risikabelt å gjøre det så tett på bryllupet? Eller er det 100% sikkert at det ikke skjer noe galt? Vil nødig gifte meg med røde øyne eller grønne øyevipper! :dåne: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært inne på samme tanken, men hvis det svir så fryktelig så vet jeg ikke om jeg tør! :flau:

Er det ikke litt risikabelt å gjøre det så tett på bryllupet? Eller er det 100% sikkert at det ikke skjer noe galt? Vil nødig gifte meg med røde øyne eller grønne øyevipper! :dåne: :fnise:

:fnise: :fnise: kan være lurt å teste ut salongen du skal bruker før bryllupet!! bestille time en fredag etter jobb å prøve det ut! Jeg hadde tenkt til å gjøre det i dag, for å ha det på fredag. Skal i begravelse så da er det ganske praktisk!! Men tør ikke ringe å bestille time så nå er det litt for sent :flau: usj, sliter skikkelig med det der å ringe ang ting :flau::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Håpløst nå som vi skal prøve å få ny leilighet og sånn, jeg må bestikke han godeste til å ringe hver gang! Han liker det ikke han heller, men mest fordi han er redd for å ikke skjønne dialekta til de han ringer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...