Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Partey!! :skaal:

Har lyst til å drikke jeg.... Men det passer seg vel ikke midt i uka, hvis man skal være sånn noenlunde anstendig.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo lillelørdag i dag jo :danser: Jeg har hørt at alle studenter drikker onsdag, fredag og lørdag nemlig... Ihvertfall i Bodø :Nikke:

Så det er bare å hive seg på flaska.. Eller bruke anledningen til å teste ut et par-tre bryllupsviner :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Bergen var det tirsdag, torsdag, (fredag) og lørdag som gjaldt... :fnise: Og noen ganger onsdag... :sjenert:

Spørs om jeg får med meg noen, men ellers kan jeg godt ta meg en støyt alene jeg altså! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten drink blir jeg med på også!! :vin:

Jeg har så innmari torsdags-følelse i dag! Går og gleder meg til fest i morgen, men det blir det jo ikke... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohoo! :hoppe: 60-sidersfest!!

:skaal::bolledeig::danse::skya:

Vi var ute på pizza og øl med jobben til kjære i går vi, så tror jeg står over i dag. ;) Er man student trenger man ikke være anstendig, så nyt det mens du kan. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg måtte også prøve å lage Ari Behn lyd :fnise:

slenger meg på festen for 60 sider :skaal: :skaal:

:danser::danse::danser::danse:

hvordan er det med go`jenta MazzzzzziBazzi :fnise: idag da!?

:klemmer: til Mazzimin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazzzzzi har det kjempefint!! :jepp: Sendte mail angående skoa her om dagen, og nå hadde jeg fått mail om at de er sendt i dag!! :strix:

Ingen info om hvorfor de ikke er sendt før nå, men nå vet jeg i det minste at de er underveis! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...