Gjest madam_mim Skrevet 23. juni 2008 #341 Del Skrevet 23. juni 2008 Sånn kan hun jo ikke gjøre Det er jo ikke hennes bryllup!!!! Spørs om svigemor er enig med deg i det Herreminhatt, jeg hadde sikkert prøvt å kvele svigermor om hun hadde gjort noe sånn Du må være et snilt og tålmodig menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 23. juni 2008 #342 Del Skrevet 23. juni 2008 Det er da ikke lov å gjøre slikt da!!! Hadde nok gitt svigermorzilla en liten skjennepreken altså... Tror og jeg hadde blitt og !!! Bare å i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. juni 2008 #343 Del Skrevet 24. juni 2008 :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. juni 2008 #344 Del Skrevet 28. juni 2008 slenger meg på :slåss: Sånt kan man da ikke gjøre!!!!!!!!!! Det går ikke an å gjøre noe sånt, det er ikke hennes bryllup vi kan komme å ta en alvorsprat med henne vi :kjempesinna: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #345 Del Skrevet 1. juli 2008 Så søte dere er alle sammen! Merker at tålmodigheten begynner å ta slutt her, men jeg har funnet ut at jeg bare må komme ho i forkjøpet med alt, sånn at jeg kan si "det har vi allerede ordna" når ho kommer med nye påfunn! Forrige uke skaffa jeg for eksempel fotograf! Det er bare ikke så lett å si ifra til ho, for ho er så bestemt og gjør det jo i beste mening... Har ikke lyst til å få noe dårlig forhold til ho.. Så derfor klager jeg heller til alle andre istedet for til ho, ganske feigt, men sånn er jeg.. Synes heller han godeste kan ta det opp med ho, det er tross alt hans mor. Men men, vi får se, det kan jo være ho gir seg nå?! :klø: Neppe... Men vi får se... :juhu: Jeg er tilbake på KG! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. juli 2008 #346 Del Skrevet 2. juli 2008 *denge litt på svigermorzillaen* :slåss: Syns det er lurt sånn du gjør det jeg; kom henne i forkjøpet. Da kan hun jo ikke si noe eller gjøre noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juli 2008 #347 Del Skrevet 2. juli 2008 Luuuure Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 3. juli 2008 #348 Del Skrevet 3. juli 2008 Høres ut som en veldig god idé å komme henne i forkjøpet Håper det ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. juli 2008 #349 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg er litt eplekjekk når jeg sier du må banke litt vett i svigermorzillaen din, eller hva jeg nå sa. Jeg er nok helt som deg. Orker ikke å krangle med noen, spesielt ikke noen jeg skal forholde meg til så som en svigermor. Så du har nok rett. Men det er trist at det skal være slik, for hun er jo svigermor, og ikke kommende brud. Det hadde kanskje vært fint om hun diskuterte det med deg/dere først, før hun går ut og omrokkerer på deres planer. Jeg er så glad jeg ikke har det slik, og føler veldig med deg. Hun har hatt sitt bryllup, og nå er det din tur..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #350 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg er litt eplekjekk når jeg sier du må banke litt vett i svigermorzillaen din, eller hva jeg nå sa. Jeg er nok helt som deg. Orker ikke å krangle med noen, spesielt ikke noen jeg skal forholde meg til så som en svigermor. Så du har nok rett. Men det er trist at det skal være slik, for hun er jo svigermor, og ikke kommende brud. Det hadde kanskje vært fint om hun diskuterte det med deg/dere først, før hun går ut og omrokkerer på deres planer. Jeg er så glad jeg ikke har det slik, og føler veldig med deg. Hun har hatt sitt bryllup, og nå er det din tur..... Snille anamelonen! (Det er ihvertfall det du blir om noen måneder... ) Godt det ikke bare er jeg som er litt konfliktsky... Er det egentlig ikke til vanlig, men akkurat med den familien til han godeste har jeg lyst til å slippe store diskusjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. juli 2008 #351 Del Skrevet 3. juli 2008 MEGANAMELONA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. juli 2008 #352 Del Skrevet 4. juli 2008 Grattis med spire Melondama :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. juli 2008 #353 Del Skrevet 4. juli 2008 Grattis med spire Melondama :juhu: Tusen hjertlig takk for det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. juli 2008 #354 Del Skrevet 4. juli 2008 Du er ikke alene om å være konfliktsky, haaater det!! enig med deg at han bør ta det med henne, siden det tross alt er hans mor. Men er han klar over det? at hun holder på sånn? Lur ide å komme henne i forkjøpet, men blir jo litt slitsomt i lengden når du må skynde deg å gjøre ting før hun sier noe.. ikke bra!! Her kan du komme med alle tanker og bekymringer, vi er her vi Håper uansett at du får en strålende helg :kose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #355 Del Skrevet 5. juli 2008 Du er ikke alene om å være konfliktsky, haaater det!! enig med deg at han bør ta det med henne, siden det tross alt er hans mor. Men er han klar over det? at hun holder på sånn? Lur ide å komme henne i forkjøpet, men blir jo litt slitsomt i lengden når du må skynde deg å gjøre ting før hun sier noe.. ikke bra!! Her kan du komme med alle tanker og bekymringer, vi er her vi Håper uansett at du får en strålende helg :kose: Han er klar over det ja.. Men han synes det er så lenge til bryllupet at ingenting haster enda... Fint at dere er her, det er bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juli 2008 #356 Del Skrevet 5. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #357 Del Skrevet 5. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juli 2008 #358 Del Skrevet 6. juli 2008 Skvaldrebøtter Dere er verre enn meg, Pysepus og *Aprin* tilsammens Har det skjedd noe nytt på bryllupsfronten som jeg ikke har fått med meg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #359 Del Skrevet 6. juli 2008 Skvaldrebøtter Dere er verre enn meg, Pysepus og *Aprin* tilsammens Har det skjedd noe nytt på bryllupsfronten som jeg ikke har fått med meg??? Hah, særlig at vi er verre! Det skal noe til! Ikke skjedd så mye nytt på bryllupsfronten tror jeg. Skal sjekke ut det andre lokalet svigermor har funnet til oss snart, må bare vente til de er tilbake fra ferie... Og fotograf er så godt som i boks! Og prosjekt se-bra-ut-i-brudekjole har gått i vasken etter at jeg kom hjem på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. juli 2008 #360 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Skravlebøtter?? Vi?? Næææææh.... Endret 7. juli 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå