Gå til innhold

Eg skal bli mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Tror ikke du trenger å bekymre deg så mye. :klem: Angående at kvalmen min forsvant, trekker jeg tilbake alt det, for i dag har jeg vært usannsynlig dårlig, først for en times tid siden jeg har klart å gjort noe. Og fordi om det ikke er vanlig, så er det jo ikke dermed sagt at det aldri skjer! :)

Jeg har heller aldri hatt omgangssyke over flere dager nei, men tenkte at jeg ikke helst visste hva alle disse hormonene måtte finne på å gjøre med meg, kan jo være at det er annerledes når man er gravid?

Nei, jeg vet ikke jeg, men du må ikke bekymre deg så mye, det er bedre å prøve å slappe av, og heller ta eventuelle problemer når de kommer, enn å ta alle sorgene på forskudd. Det blir man iallfall sliten av. :) (Lettere sagt enn gjort, dog)

Godt å høyra at eg ikkje er den einaste "unormale", med kvalme som plutselig forsvinner igjen. :fnise: Satsar på at min kvalme også kjem litt tilbake (men berre litt), slik den gjorde med deg - slik at eg får eit "bevis" på alt alt er i orden!

Men der ser du - det var nok ikkje omgangsjuke du hadde likevel, du heller! Det er nok berre me to som er litt spesielle og utenom det vanlige. ;)

Eg har forresten følt meg bittebittelitt småuggen i dag. Ikkje kvalm altså, men slik at eg har dårlig matlyst, og ikkje har lyst på nokon ting. Var slik i helga også. Så kanskje det er eit tegn på at kvalmen min heller ikkje er heilt over enda?

Det er heilt sant som du seier, at det er dumt å ta sorgene på forskudd. Det er jo ikkje sikkert at det blir noko av dei uansett! No skal eg heller prøva å berre slappa av og kosa meg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo: God tirsdag, og god bedring!

Formen er bra for tida! :) Etter at kvalmen eg hadde i forrige veke tok slutt, så har eg egentlig følt meg heilt fin. Det einaste eg merkar, er at eg fortsatt har litt dårlig matlyst. Og så har eg i det siste begynt å kjenna litt strekkingar heilt nederst i magen. Reknar med det er livmora som strekker og utvidar seg.

Og sidan det ikkje er tirsdag lenger, så får eg seia god onsdag til deg! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte eg skulle ta ein telefon til den nye fastlegen min i morgon, og spørja om eg kan få time til første svangerskapskontroll fredag 2. mai. Då er eg akkurat 13 veker på vei - og det må vel gå greit, sjølv om første kontroll egentlig skal vera i veke 12? Eg kan jo sjølvsagt også spørja om det er mulig å få koma litt før den tid - men det spørs vel, sidan eg egentlig ikkje kan ta i bruk den nye fastlegen min før 1. mai (eller egentlig 2. mai, sidan 1. mai er ein helligdag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert bra. Bestill time, du! :)

Bra formen er bedre - det er så utrolig kjedelig å gå rundt og være kvalm. Strekkingene du kjenner er sikkert livmoren, ja - sånne har jeg stadig vekk også :Nikke:

Ha en fin kveld! (Her er det så nyyyydelig vær at jeg skulle ønske vi hadde hage/balkong så jeg kunne grille i kveld! Men den gang ei ... :sukk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det gjør noe om du tar den første kontrollen litt seint... Jeg visste ikke akkurat hvor langt jeg var på vei når jeg var på den kontrollen. Var ikke så veldig spennende det som skjedde da...

Eneste grunnen til at jeg kan tenke meg de ville ha deg før var for blodprøvene og en evt gynekologisk undersøkelse.

Ikke så mye de får sjekket med babyen før du er en del lenger på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går sikkert bra. Bestill time, du! :)

Bra formen er bedre - det er så utrolig kjedelig å gå rundt og være kvalm. Strekkingene du kjenner er sikkert livmoren, ja - sånne har jeg stadig vekk også :Nikke:

Ha en fin kveld! (Her er det så nyyyydelig vær at jeg skulle ønske vi hadde hage/balkong så jeg kunne grille i kveld! Men den gang ei ... :sukk:)

Ja, eg kjem til å ringa i morgon - så håpar eg at eg får ein time før eg er altfor mange veker på vei! Ringte nummeret no i ettermiddag, for å finna ut når telefontida var. ;) Fann då ut at dei tek imot telefonar kl. 08.30-11.30, og kl. 13.00-14.00. Det synst eg høyrest veldig bra ut! Hos min gamle fastlege var det telefontid kun mellom kl. 9 og 11 om morgonen, og det synst eg var for dårlig.

Formen er mykje bedre, ja! Håpar eg berre er heldig, og at alt er bra med den lille i magen min, til tross for at kvalmen er vekke.

Ja, eg har lest at slike strekkingar i livmora er vanleg å ha - så det tar eg som eit positivt tegn! Det tyder iallfall på at det skjer noko der nede. ;)

Kjempefint ver her også i dag! :) Herlig å sitja ute i sola og grilla, men det funkar såklart ikkje når ein manglar balkong, altan, terrasse, eller enda bedre: Ein hage! Godt eg har foreldre som bur langt ute på landsbygda. For når våren og sommaren kjem, pleier det å bli mykje grilling på terrassen og i hagen når barn og barnebarn er på besøk. :)

Ha ein fin kveld du og! :klem:

Tror ikke det gjør noe om du tar den første kontrollen litt seint... Jeg visste ikke akkurat hvor langt jeg var på vei når jeg var på den kontrollen. Var ikke så veldig spennende det som skjedde da...

Eneste grunnen til at jeg kan tenke meg de ville ha deg før var for blodprøvene og en evt gynekologisk undersøkelse.

Ikke så mye de får sjekket med babyen før du er en del lenger på vei.

Eg har høyrt at den første svangerskapskontrollen ikkje er så veldig spennande, så eg har ikkje så altfor store forventningar til den akkurat. Men det blir jo såklart spennande uansett! :jepp:

Vil ikkje tru det gjer noko om eg er i veke 13 ved den første kontrollen - men det hadde jo vore kjekt om eg kunne ha fått ein time i veka før. Men me får sjå kva som skjer. ;)

Er det slik at blodprøvane ikkje bør takast seinare enn veke 12, sidan du nevner det? Ein gynekologisk undersøkelse burde vel iallfall ikkje hasta så veldig, sidan eg allerede har vore på ultralyd.

Synst det er så rart at det ikkje er vanlig med ultralyd før den ordinære ultralyden i veke 12, dersom det ikkje er noko spesielt som skjer før den tid, som blødningar, smerter e.l. Berre tenker på kor nervøs eg hadde vore no, om eg ikkje hadde vore på ultralyd allerede. Berre tanken på å venta heilt til veke 18 før eg skulle ha fått sett den lille babyen i magen min for første gang, følest heilt utenkelig. Trur aldri eg hadde klart å venta så lenge uansett, så eg er kjempeglad for at eg allerede har fått sett det lille gullet mitt på UL. :hjerter_rundt:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om blodprøvene betyr noe... Men det er det eneste jeg kunne tenke meg at skulle bety noe...

Men samtidig er det sjelden man får legetime akkurat på den dagen man skifter uke.

så jeg tviler sterkt på at det har noen ting å si.

Jeg synes også det er rart at man ikke har noen form for sjekk om det faktisk er liv før ved ordinær ultralyd. Nå kjenner jo de fleste som mister at det gjør det, men det er ganske ille for de som ikke kjenner noe...

Godt du har vært på ultralyd. Skal du på en til før den ordinære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har nevnt det før (det har jeg sikkert) men hvis kvalmen min var svangerskapskvalme (og det virker det på meg som den var... ) så hadde jeg bare kvalme en begrenset periode, og lille babyen har det heeelt fint her- sparker og står i, så ikke bekymre deg :) Vet det er enklere sagt enn gjort å ikke bekymre seg, altså... :sjenert:

Snakket forresten med en venn av mannen som utdanner seg til lege, når jeg nevnte at jeg var kvalm bare én uke sa han at det var mange som hadde det slik, faktisk.

Håper du får time hos legen din så fort som mulig nå da! Kjekt at de har bedre telefontider enn den tidligere legen din! Da er det jo mulig å få ringt, til og med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om blodprøvene betyr noe... Men det er det eneste jeg kunne tenke meg at skulle bety noe...

Men samtidig er det sjelden man får legetime akkurat på den dagen man skifter uke.

så jeg tviler sterkt på at det har noen ting å si.

Jeg synes også det er rart at man ikke har noen form for sjekk om det faktisk er liv før ved ordinær ultralyd. Nå kjenner jo de fleste som mister at det gjør det, men det er ganske ille for de som ikke kjenner noe...

Godt du har vært på ultralyd. Skal du på en til før den ordinære?

Satsar på at det ikkje gjer noko om blodprøven ikkje blir tatt akkurat i veke 12! ;)

Det er først no når eg er gravid sjølv, at eg har begynt å tenka på kor utrulig rart det er at gravide ikkje får tilbud om UL før i veke 18! Eg føler jo at eg har vore gravid lenge allerede, og ville synst det hadde vore heilt grusomt å måtte venta heilt til veke 18 før eg fekk sjå den lille i magen min, og få bekrefta at alt var i orden. Jammen glad for at eg bestilte time til tidleg UL! Eg er allerede utålmodig etter å få sjå ho/han igjen på ordinær UL!

Ja, det mest grusomme av alt må vera å oppleva ein MA. At ein går rundt med eit dødt foster inni seg i vekevis/månadsvis, og trur at alt er normalt. Må vera heilt forferdelig å oppleva noko slikt. :( Då er det uansett bedre med ein SA, der ein begynnar å blø med ein gang. Då veit ein iallfall at det har gått gale med ein gang det skjer, og det trur eg gjer alt saman litt lettare å takla, sjølv om ein SA såklart også er fryktelig å oppleva.

Eg har ikkje tenkt å bestilla ny time til UL før den ordinære, så lenge eg ikkje får blødningar eller magesmerter. Men eg kan ikkje garantera at eg klarar å la vera, for eg blir sprø av å ikkje vita om fosteret i magen min har det bra! Håpar eg merkar litt meir symptom i vekene som kjem, slik at eg blir litt beroliga. Det er ikkje berre enkelt å vera uten symptom heller - og spesielt ikkje når eg har hatt ordentlige symptom (kvalme og oppkast), som plutselig forsvant igjen.

Vet ikke om jeg har nevnt det før (det har jeg sikkert) men hvis kvalmen min var svangerskapskvalme (og det virker det på meg som den var... ) så hadde jeg bare kvalme en begrenset periode, og lille babyen har det heeelt fint her- sparker og står i, så ikke bekymre deg :) Vet det er enklere sagt enn gjort å ikke bekymre seg, altså... :sjenert:

Snakket forresten med en venn av mannen som utdanner seg til lege, når jeg nevnte at jeg var kvalm bare én uke sa han at det var mange som hadde det slik, faktisk.

Håper du får time hos legen din så fort som mulig nå da! Kjekt at de har bedre telefontider enn den tidligere legen din! Da er det jo mulig å få ringt, til og med ;)

Greit å vita at du og berre hadde svangerskapskvalme i ein kort periode, for då føler eg meg ikkje heilt utanfor normalen! Og det at ein komande lege seier at det er normalt, er jo bra. Då er det kanskje ingen grunn til bekymring likevel? Det er ikkje lett å la vera å bekymra seg altså, men eg blir iallfall litt beroliga av det du skriver. :)

I dag ringte eg den nye fastlegen min, og fekk meg endelig time til første svangerskapskontroll! :hoppe: Eg forklarte at eg hadde fått ny fastlege, og at byttet egentlig ikkje gjaldt før 1. mai. Spurte om eg kunne få time litt før den tid likevel, sidan eg er 13 veker på vei 2. mai. Det kunne eg heldigvis! Det som var litt dumt, var at den nye fastlegen min berre jobbar 2 dagar i veka, så derfor var det ingen ledige timar i neste veke. Men eg fekk iallfall time tirsdag 29. april, og det er ikkje så gale! Då er eg 12+4 veker på vei, den dagen eg skal på min første svangerskapskontroll. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 1.kontroll! :juhu:

Så bra de var fleksible og ga deg time før du egentlig har den nye legen :)

Synd legen din bare jobber to dager i uka, men forhåpentligvis er det ikke så vanskelig å få time hos han likevel- for da har det jo ikke noe å si :)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for første kontroll!!

Ja, det er kjempekjekt at eg har fått time til første svanerskapskontroll! Og det er ikkje lenge til heller! :duskedame:

:danser: 11 uker :danser:

:hoppe: for kontroll. Så fint at legen din var så fleksibel :-D

Ja, tenk at eg allerede er 11 veker på vei i dag! :hoppe: Tida berre flyr avgårde!

Kjempebra at eg kunne få time til første kontroll litt tidlegare enn eg hadde trudd! Blir spennande! :)

Gratulerer med 11 uker! :duskedame:

Tusen takk for det! :-D

:hoppe: for 1.kontroll! :juhu:

Så bra de var fleksible og ga deg time før du egentlig har den nye legen :)

Synd legen din bare jobber to dager i uka, men forhåpentligvis er det ikke så vanskelig å få time hos han likevel- for da har det jo ikke noe å si :)

God helg! :klem:

Hoppar litt eg og, for første kontroll! :hoppe:

Ja, veldig greit at dei ikkje var altfor strenge på legekontoret, og ga meg time litt før 2. mai! :) Enig i at det er litt dumt at fastlegen min berre jobbar to dagar i veka. Men eg satsar på at det ikkje er altfor lang ventetid hos legen for det. Reknar med at dersom det er noko som hastar, så er det mulig å få time hos ein annan av legane på legekontoret.

God helg til deg og, Knøttet! :kose:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppar litt eg og, for første kontroll! :hoppe:

Ja, veldig greit at dei ikkje var altfor strenge på legekontoret, og ga meg time litt før 2. mai! :) Enig i at det er litt dumt at fastlegen min berre jobbar to dagar i veka. Men eg satsar på at det ikkje er altfor lang ventetid hos legen for det. Reknar med at dersom det er noko som hastar, så er det mulig å få time hos ein annan av legane på legekontoret.

God helg til deg og, Knøttet! :kose:

Du får nok time hos en annen lege på kontoret eller så prioriteres du hvis det er noe som haster, ja. Det må de jo gjøre! De tar iallfall meg veldig seriøst på legekontoret mitt hvis det er noe som kan være galt i svangerskapet (da jeg blødde bittelitt en gang f.eks) :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du har fått time til 1. kontroll!!! :)

Jeg var på min 2. kontroll på onsdag. Ang blodprøver så tar de jo det hver gang man er på kontroll. De på laben på legekontroret jeg er hos sa faktisk at de syntes ikke det var noen vits i å begynne med alle prøvene før man var såpass på vei som jeg var nå (på onsdag var jeg 11+3). Aner ikke hvorfor, men.. Så at blodprøvene ikke bør tas senere enn uke 12 er nok bare sprøyt!! Er nok ingen fare med deg! :)

Hver gang jeg har kontroll, skal jeg møte opp litt tidligere og stikke innom laben før jeg skal inn til lege. Der skal jeg hver eneste gang veie meg, ta blodprøve og levere urinprøve. Vanlig "prosedyre"..

Håper alt er bra meg deg, Mirabella! God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok time hos en annen lege på kontoret eller så prioriteres du hvis det er noe som haster, ja. Det må de jo gjøre! De tar iallfall meg veldig seriøst på legekontoret mitt hvis det er noe som kan være galt i svangerskapet (da jeg blødde bittelitt en gang f.eks) :Nikke:

Ja, eg satsar på at det er slik det fungerer. For viss ein f.eks får blødningar e.l. i svangerskapet, så er det jo viktig at ein har mulighet til å få time hos lege med ein gang.

Godt du har fått time til 1. kontroll!!! :)

Jeg var på min 2. kontroll på onsdag. Ang blodprøver så tar de jo det hver gang man er på kontroll. De på laben på legekontroret jeg er hos sa faktisk at de syntes ikke det var noen vits i å begynne med alle prøvene før man var såpass på vei som jeg var nå (på onsdag var jeg 11+3). Aner ikke hvorfor, men.. Så at blodprøvene ikke bør tas senere enn uke 12 er nok bare sprøyt!! Er nok ingen fare med deg! :)

Hver gang jeg har kontroll, skal jeg møte opp litt tidligere og stikke innom laben før jeg skal inn til lege. Der skal jeg hver eneste gang veie meg, ta blodprøve og levere urinprøve. Vanlig "prosedyre"..

Håper alt er bra meg deg, Mirabella! God helg! :klem:

Det følest veldig godt å vita når eg skal til min aller første svangerskapskontroll. No er det berre litt over 1 veke igjen! :jepp: Det blir veldig spennande både med første kontroll, og å få møta den nye fastlegen min. Håpar ho både er grei og faglig dyktig!

Kva er grunnen til at du allerede har vore på 2 kontrollar? Håpar det gjekk bra på kontrollen! Det stemmer sikkert at det er bedre om blodprøvane blir tatt litt etter veke 12, enn før veke 12. Så eg har nok fått time til første kontroll på eit heilt greit tidspunkt. :)

Det går greit med meg for tida, men eg har begynt å bli litt småkvalm igjen. Det starta i går kveld, og eg har merka det i heile dag. Egentlig har eg berre vore littegrann uggen, men då eg stod og lagde middag nettopp, vart eg plutseliog ganske kvalm. Vart ståande og brekka med over toalettet ei stund. Men eg spydde heldigvis ikkje, det kom berre opp slim. Så eg er nok ikkje kvitt kvalmen heilt enda likevel! Eg er forresten forkjølt for tida også, så formen er ikkje heilt på topp - men eg skal ikkje klaga. Har egentlig hatt veldig lite plager så langt i svangerskapet.

Ha ei fin helg du og! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg har hatt 2 kontroller allerede er nok fordi jeg ikke sa hva det gjaldt da jeg bestilte time til min første kontroll. Dermed var jeg jo inne til 1.kontroll veldig tidlig. Men når jeg først hadde begynt, så var det like greit å fortsette, sa legen! :)

Og siden jeg kun går til lege, får jeg kontroller hver 4. uke. Dermed har jeg allerede vært på 2 kontroller...3. kontroll er 14.mai!! Da håper jeg på å få høre fosterlyd... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var ekstremt trøtt og sliten då eg kom heim frå jobb i går. Følte meg heilt ødelagt etter ei heil veke på jobb! Kanskje det er fordi eg blir fortare sliten no når eg er gravid. Men det kan også vera fordi eg har blitt forkjølt, og ikkje er heilt i form. Eller kanskje ein kombinasjon?

Iallfall var eg så trøtt at eg sov heilt til klokka var langt over 12 i dag! :overrasket: Det er jammen ikkje ofte det skjer, men eg var dødstrøtt. Følte virkelig at eg trengte det.

Til tross for forkjølelse og småkvalme, fant eg ut at eg skulle prøva å ta meg ein liten handletur i dag. Merka at eg måtte gå seint og ta det med ro, sidan formen ikkje var noko særlig bra. Fekk sett litt i butikkar, men eg kjøpte kun matvarer. Såg litt på mammaklede, for å sjå om dei hadde noko fint. Lurte på om eg skulle kjøpa eit par mammabukser, men eg lot det vera. Fann ut at eg vil venta til magen begynnar å visa, og eg virkelig har bruk for det. For det har eg ikkje enda, til tross fpr at eg prøver å innbilla meg sjølv at magen min har blitt litt større enn den var i utgangspunktet. :fnise:

Var forresten innom postkontoret og henta ein pakke i dag. Eg har bestilt ei badevekt på nettet, og no hadde den kome. Har ikkje hatt badevekt før, og har kun vegd meg av og til når eg er på besøk hos andre. Fann ut at det var greit å ha ei badevekt no når eg er gravid, slik at eg kan følgja med på vekta mi i løpet av svangerskapet. Så no er vekta i hus, og er tatt i bruk! Eg er 181 cm høg, og var 62 kg i utgangspunktet. I veke 5, etter ein periode med ekstrem matlyst, var eg oppe i 62,6 kg. I veke 9, etter perioden med kvalme og oppkast, var vekta nede i 60,8 kg. No er eg i veke 11, og har egentlig følt meg i fin form ei ganske lang stund, og har ete normalt, sjølv om matlysten er dårligare enn til vanleg. Likevel vog eg kun 59 kg, då eg vog meg i dag! :overrasket: Det er fleire år sidan eg vog under 60 kg, så eg synst det var litt merkelig at vekta mi er så lav for tida. Får håpa vekta mi snart begynnar å gå oppover igjen!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...