Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: for 13 uker og UL! :klem:

:klem:

13 uker allerede? Tiden går fort for alle andre enn meg altså!

Gratulerer, nå må du slappe av og nyte finværet i helgen, i visshet om at mini-babyen har det bra! :klemmer:

Synst tida går fort for deg og, eg! :jepp:

Ja, no skal eg jammen slappa av og kosa meg skikkelig! Håpar det fine veret varer ei stund til.

:duskedame: for vellykket UL og 13 uker!!! :duskedame:

:klemmer:

Så spennende å se lille babyen da :)

Ja, det var heilt fantastisk å sjå ein liten baby som sprella rundt der inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsinket :hoppe: :juhu: for 13 uker! :-D

Nå er det bare å glede seg til ultralyden i uke 18-19! :-D Vil dere vite kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med drøyt 13 uker! :danser:

Takk for det. :) I morgon passerer eg faktisk 14 veker! :overrasket:

forsinket :hoppe: :juhu: for 13 uker! :-D

Nå er det bare å glede seg til ultralyden i uke 18-19! :-D Vil dere vite kjønn?

Takk! :)

Nærmar seg ultralyd no, ja. ;) Eg vil vita kjønn, men kjæresten min er ikkje heilt sikker på kva han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ferie denne veka, og er berre så fantastisk heldig med veret! Har vore strålande sol kvar dag, og nærmare 20 grader. :sol: Kunne ikkje ha vore meir heldig. Og det flotte veret skal visst vara heile veka. :hoppe:

Eg og kjæresten min har vore/skal vera litt hos mine foreldre og litt hos hans foreldre, no når eg har ferie. I går reiste me ein tur til Voss, og overnatta på hotell til i dag. Gjekk litt rundt i sentrum då me kom opp dit, og me åt middag på restaurant i går kveld. Me besøkte også ein kamerat av kjæresten min der oppe. Og kjæresten min tok seg like godt ein flytur. ;) Hugsar ikkje kva det heitte det han gjorde, men me reiste ut på vatnet med ein båt. Så fekk kjæresten min på seg ein slags fallskjerm, og hang etter eit tau frå båten. Han var minst 150 meter oppe i lufta! Kjempemorsomt å sjå på, og meir enn nok action for meg. ;) Ein kjempefin tur hadde me!

Formen min er egentlig veldig bra for tida, og eg merkar lite til graviditeten. Kvalmen er så og seia vekke, men i dag kasta eg plutselig opp. Følte meg heilt fin i utgangspunktet, men det var ekstremt varm og tett luft i bilen då eg og kjæresten min skulle kjøra heimover i dag. Så eg vart kvalm nesten med ein gang me hadde starta kjøreturen, og kasta opp etter ca 10 minutt med kjøring. Me stoppa ein plass etterpå, og eg fekk meg litt mat og drikke - og då vart eg heldigvis heilt fin igjen. Trur det må vera nærmare 2 veker sidan sist gang eg kasta opp.

Ha ein fin dag, folkens! :-D

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 14 uker i morra!!!! :hoppe:

Godt å høre at formen er stigende :-D

Høres ut som dere har hatt en fin uke. Kose deg videre med fri.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 14 uker i morra!!!! :hoppe:

Godt å høre at formen er stigende :-D

Høres ut som dere har hatt en fin uke. Kose deg videre med fri.

:klemmer:

JAAA!!! 14 veker i dag! :juhu: :banantroll:

Kjempeherlig at formen blir bedre etterkvart, og for tida nyter eg ferien og det flotte veret for fullt! :jepp:

Lykke til med permisjonen din, som startar i dag! :hoppe::kose:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 14 dagar, håpar du har roa deg litt no, og kan kose deg med å vere gravid :) Korleis går det ellers? Bryllaupsplanar og fortelle familiar og flytte saman og alt det som var diskutert før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med permisjonen din, som startar i dag! :hoppe::kose:

Takk, blir deilig med permisjon nå :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 14 dagar, håpar du har roa deg litt no, og kan kose deg med å vere gravid :) Korleis går det ellers? Bryllaupsplanar og fortelle familiar og flytte saman og alt det som var diskutert før?

Takk for det! :-D Joda, eg føler absolutt at eg har klart å roa meg ned no, etter å ha sett lillegull på UL to gangar. Men fortsatt følest det kjemperart og ganske uvirkelig at eg er gravid. ;)

Det går veldig bra med meg for tida. :jepp: Eg og kjæresten min kosar oss saman, og har det veldig fint. Heilt herlig å ha ferie denne veka, når sola skin kvar dag, og det er over 20 grader. :sol:

Familien min har fått vita for lenge sidan at eg er gravid. Fortalte det då eg var i veke 9. Kjæresten min har nok enda ikkje kome så langt at han har fortalt nyheten til sin familie. Men han snakkar om å fortelja det no i helga, så eg håpar at han gjer det! :)

Reknar med at me giftar oss og flyttar saman i løpet av sommaren. Men ingenting er planlagt enda, så det begynnar vel å hasta litt no! Kjæresten min er ikkje akkurat den som synst det er så nøye med planleggjing. Han likar å ta det meste på sparket, til og med eit bryllup!!! Eller, det blir vel ikkje akkurat noko bryllup. Me kjem sikkert til å reisa vekk og gifta oss, for det er det kjæresten min vil.

Blir nok til at eg flyttar inn i leiligheten til kjæresten min, og at me bur der saman eit års tid. Har planar om å byggja/kjøpa oss hus etterkvart. Kjæresten min har begynt å pussa litt opp i leiligheten sin no, og det er jammen bra! Eg nektar å ha ein unge der, sånn som det ser ut no. Spesielt badet er ille, så eg satsar på at det blir fiksa i løpet av den neste friperioden til kjæresten min.

14 uker :hoppe:

Fått time til ordinær ultralyd da?

Og livet ellers går på skinner?

14 veker er bra, ja! :)

Nei, eg har enda ikkje fått time til ordinær UL. Legen min sa at ho skulle ordna det då eg var på første svangerskapskontroll. Eg skulle få brev i posten, men har ikkje høyrt noko enda.

Ja, livet er absolutt bra for tida! :)

Takk, blir deilig med permisjon nå :-D

:klem:

Ja, det kan eg tenka meg! Kos deg. :klem:

:duskedame: 14 uker :duskedame:

Herlig å ha passert 14 veker! :Nikke:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg som akkurat har skrytt over at formen min er bedre! Vel, no veit eg jammen ikkje heilt kva eg skal tru...

Begynte å føla meg småkvalm i går kveld, etter å ha sete på ein uterestaurant ei heil stund, der folk røykte heilt oppi meg. :( Hadde aldri trudd på forhånd at eg kunne klara å pusta inn så mykje røyk, når me sat på ein uterestaurant - men når folk blåser røyk rett oppi trynet på meg frå alle kantar, så er det ikkje noko særlig. :sur: Det einaste eg tenkte på, var nurket i magen min - og eg haldt pusten når det kom altfor mykje røyk mot meg. Likevel følte eg meg røykforgifta då me gjekk derfrå, og også småkvalm. Var irritert då me gjekk heimover, fordi eg ikkje har lyst til å utsetja den lille i magen min for røyk. Skal iallfall halda meg langt unna uterestaurantar heretter, så lenge eg er gravid!!!

Fortsette å vera småkvalm utover kvelden, og var det fremdeles då eg la meg. Og kvalmen var ikkje vekke då eg våkna i dag tidleg heller. Vart ståande og brekka meg rett etter at eg hadde stått opp, og klarte så vidt å unngå å kasta opp. Kvalmen fortsatte, og no nettopp vart eg plutselig skikkelig kvalm. Kasta opp all maten eg har klart å få i meg i dag. :( Fysj og æsj - eg som var så sikker på at eg var ferdig med slikt no! Er jo egentlig litt rart at formen kan vera bra så lenge, og så blir eg plutselig dårlig igjen. Er i veke 14 no, så eg hadde vel nesten rekna med at eg var over oppkastperioden - men dengang ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: Jeg blir så sur på folk som røyker i nærheten av gravide! Det er ikke så lett å unngå på uterestaurant, jeg skjønner jo det, men det er jo utrolig plagsomt! Blir jo :spy: av den fæle lukta... :troest: Håper det går bedre med deg nå. Forhåpentligvis er det bare pga røykingen i går at du er dårlig, ikke at du får en ny kvalmeperiode!

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt kjæresten din er i gang med oppussing da :-D Deilig å få det litt fint når dere blir en familie...

Kjipt med så mye røyk. Skjønner godt at du ble uvel av det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kjefte: Jeg blir så sur på folk som røyker i nærheten av gravide! Det er ikke så lett å unngå på uterestaurant, jeg skjønner jo det, men det er jo utrolig plagsomt! Blir jo :spy: av den fæle lukta... :troest: Håper det går bedre med deg nå. Forhåpentligvis er det bare pga røykingen i går at du er dårlig, ikke at du får en ny kvalmeperiode!

God helg! :klem:

Det var ingen andre enn kjæresten min av dei som var der, som visste at eg var gravid. Dessuten sat det folk ved andre bord tett inntil der me sat, som røykte rett på meg. Så det var ikkje slik at folk bevisst røykte på gravide meg. Men eg har iallfall funne ut at uterestaurantar er noko dritt når eg er gravid! Trur også eg reagerer sterkare på røyk no når eg er gravid, enn det eg gjer til vanleg. Så det var ikkje noko særlig, nei. :(

Kvalmen gjekk heldigvis over dagen etter, og no føler eg meg fin igjen - så eg satsar på at eg slepper unna ein ny kvalmeperiode!

Håpar du har ei fin pinsehelg! :)

Godt kjæresten din er i gang med oppussing da :-D Deilig å få det litt fint når dere blir en familie...

Kjipt med så mye røyk. Skjønner godt at du ble uvel av det :klem:

Ja, det er kjempegodt at kjæresten min endelig har fått fingen ut, og begynt å pussa opp leiligheten. :jepp: Det trengs virkelig! Eg hadde egentlig lyst til å vera med å mala, men fann ut at det sikkert ikkje var så lurt. Meinar eg har høyrt at gravide helst ikkje bør pusta inn giftstoffa som finst i slik maling. Stova begynnar iallfall å koma seg no, og så er vel badet neste prosjekt håpar eg!

Ikkje noko kjekt med røyk, nei. :riste: Eg har alltid vore ihuga antirøykar, og eg har ikkje akkurat blitt det mindre no når eg er gravid!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å være forsiktig med maling når du er gravid :Nikke:

Du bør i tilfelle skaffe deg en maske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg håpte eg skulle sleppa fleire bekymringar på ei stund, men no er eg litt bekymra igjen. :sjenert: I går ettermiddag då eg og kjæresten min kjørte bil, fekk eg så vondt i magen. :( Kjentest ut som veldig kraftig mageknip. Det var vondt i magen omtrent frå der navlen er, og litt leger oppe. Kjente ingen smerter nederst i magen. Det vart iallfall så vondt etterkvart, at eg måtte leggja setet i bilen heilt ned, slik at eg låg. Vart ikkje bedre likevel, og eg hadde kjempevondt heile tida mens me kjørte (minst 1/2 time). Då me var framme, var det skikkelig ubehagelig å koma seg ut av bilen. La meg på magen på sofaen då eg kom inn, med ei pute under magen - og det hjelpte! Vart nesten bra igjen, men magesmertene kom litt tilbake igen seinare på kvelden (ikkje like sterke som første gangen).

I tillegg hadde eg veldig hard mage. Klarte å rapa litt, men fekk ingenting ut andre veien same kor hardt eg pressa... (forstoppelse?). La meg litt tidleg på kvelden, og sovna greit. Våkna ein gang tidleg på morgonen og hadde litt vondt i magen. Men då eg våkna seinare og stod opp, var magesmertene vekke. Har vore fin i dag. Har fortsatt litt hard mage, men ikkje slik som i går. Både i dag tidleg då eg stod opp og no i kveld, har eg hatt ganske mykje utflod. Heldigvis er den blank / kvit, og ikkje misfarga. Men eg er jo litt bekymra likevel, sidan eg hadde så sterke magesmerter over såpass lang tid i går.

Problemet er at eg ikkje anar kva type magesmerter som er farlege og ufarlege, når ein er gravid. Eg anar for eksempel ikkje kva type magesmerter ein får, dersom ein aborterer. Derfor blir eg bekymra når eg får vondt i magen, uansett kva type magesmerter det er. Eg håpar jo at det rett og slett berre var mageknip, pga at eg hadde hard mage. Men samtidig tenker eg på at tenk om det var ein annan type magesmerter eg kjente, og at det har skjedd noko med den lille i magen min. Uff, no følest det plutselig veldig lenge til ordinær ultralyd... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å være forsiktig med maling når du er gravid :Nikke:

Du bør i tilfelle skaffe deg en maske...

Ja, det var det eg trudde. I tillegg til malingslukten, er det ekstremt med støv i leiligheten til kjæresten min no når han driv med oppussing. Han har pussa vinduskarmane med ei elektrisk pussemaskin, så det har lagt seg eit tjukt støvlag over heile leiligheten. Var innom der ein tur i dag, og då naus eg som ein gal. Tvilar på at det er noko særlig bra å pusta inn alt det støvet! Sa til kjæresten min at han burde ha brukt ansiktsmaske, både pga malinga og støvet. Kan ikkje vera særlig bra å pusta inn for han heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...