Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Hmmm... Ekkelt med de magesmertene :troest:

Det første jeg tenkte er kynnere, men jeg har aldri hatt det selv så jeg aner ikke om det er det det er :sjenert: Vet ikke om det er litt tidlig heller å få det, men... Jeg ville uansett ringt sykehuset/lege/føden bare for å bli forsikret om at det er ufarlig jeg da... Selv om det helt sikkert ikke var noe skummelt. Har hatt vondt i magen flere ganger selv, og jeg har vært usikker på hva slags vondt i magen jeg har hatt faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Ikke bra med magesmerter :troest: Håper det er blitt bedre nå? Hvis ikke hadde jeg nok tatt meg en tur til legen for sikkerhetsskyld!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det kan være kynnere, for de skal vel i utgangspunktet ikke være vonde tror jeg... Men har aldri hatt de, ikke som jeg har skjønt i hvert fall. så litt usikker...

Smerter er jo også veldig individuelt, så ikke så lett å kunne si hva det er. Men tenker at det er positivt at det var langt oppi magen...

Ville uansett ringt legen tror jeg. Bare for sikkerhets skyld. Nå skal du jo være så langt at de kanskje kan høre hjertelyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Ekkelt med de magesmertene :troest:

Det første jeg tenkte er kynnere, men jeg har aldri hatt det selv så jeg aner ikke om det er det det er :sjenert: Vet ikke om det er litt tidlig heller å få det, men... Jeg ville uansett ringt sykehuset/lege/føden bare for å bli forsikret om at det er ufarlig jeg da... Selv om det helt sikkert ikke var noe skummelt. Har hatt vondt i magen flere ganger selv, og jeg har vært usikker på hva slags vondt i magen jeg har hatt faktisk...

Ja, det var litt ekkelt. :(

Kynnarar var det nok ikkje nei, for det kjennest nok heilt annleis ut enn dei magesmertene eg hadde. Dessuten er det nok for tidleg for slikt enda!

Har ikkje ringt verken til legen eller sykehuset, for magesmertene varte kun i ein dag. Og smertene minna veldig om mageknip pga forstoppelse, så eg reknar egentlig med at det var det det var. Hadde eg hatt vondt lenger nede i magen, så hadde eg nok tatt ein telefon til legen min. Og iallfall om smertene hadde minna om menssmerter. Men eg trur og håpar at smertene eg hadde var heilt ufarlige.

Ikke bra med magesmerter :troest: Håper det er blitt bedre nå? Hvis ikke hadde jeg nok tatt meg en tur til legen for sikkerhetsskyld!

:klemmer:

Ja, det er heilt bra igjen no! :) Magesmertene varte heldigvis berre den eine dagen.

PS: Stemmer det at du har skifta nick, og har besøkt dagboka mi før?

Tror ikke det kan være kynnere, for de skal vel i utgangspunktet ikke være vonde tror jeg... Men har aldri hatt de, ikke som jeg har skjønt i hvert fall. så litt usikker...

Smerter er jo også veldig individuelt, så ikke så lett å kunne si hva det er. Men tenker at det er positivt at det var langt oppi magen...

Ville uansett ringt legen tror jeg. Bare for sikkerhets skyld. Nå skal du jo være så langt at de kanskje kan høre hjertelyden.

Nei, kynnarar var det nok ikkje.

Eg tenker som deg, at det er positivt at smertene var så langt oppe i magen. Hadde vore mykje meir bekymra om eg hadde like sterke smerter heilt nede i magen.

Det er fleire grunnar til at eg ikkje har ringt legen min. For det første fordi magesmertene sat i øvre del av magen, og på ingen måte minna om menssmerter. I tillegg hadde eg veldig hard mage (forstoppelse) heile dagen, og det tyder jo på at det var det smertene kom av. Dessuten var smertene heilt vekke dagen etter. Har ikkje merka noko meir til magesmertene, og har heller ikkje hatt verken misfarga utflod eller blødningar i etterkant. Og ein ting til: I går var eg småkvalm heile dagen, vart meir kvalm utover dagen, og kasta opp til slutt. Og det at eg fortsatt har graviditetssymptom, må vel vera eit positivt tegn? Og sist, men ikkje minst: På måndag skal eg til jordmor for aller første gang! Då har eg tenkt å nevna magesmertene for henne, og forhåpentligvis lyttar ho etter hjertelyden. Håpar eg får ein bekreftelse på at alt står bra til med den lille i magen min, på måndag!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende med jordmor kontroll!!!

Er sannsynligvis ikke noe galt med deg nei... Man får sånne rare vondter av og til... Og er vel også ganske vanlig å få treg mage :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
PS: Stemmer det at du har skifta nick, og har besøkt dagboka mi før?

:jepp: Har besøkt alle dagbøkene dine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Godt smertene varte bare én dag da, da er det helt sikkert ikke noe å bekymre seg for :)

Ha en fortsatt fin torsdag! :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Håpar alle har ein flott 17. mai! :flagg::sol:

Det har iallfall eg. :) Fekk nesten ikkje på meg bunaden, så no begynnar magen for alvor å visa! Trur det er tid for eit nytt magebilde no. ;) Så kanskje eg tør å leggja inn eit magebilde eg tok tidleg i svangerskapet + eit nytt tatt no i veke 15. Trur nok eg kjem til å sjå sjå forskjell, ja! :Nikke:

Blir spennende med jordmor kontroll!!!

Er sannsynligvis ikke noe galt med deg nei... Man får sånne rare vondter av og til... Og er vel også ganske vanlig å få treg mage :sukk:

Ja, det blir kjempespennande! :jepp: No er det berre 2 dagar igjen. :hoppe: Håpar virkelig at eg får ei grei jordmor.

Trur egentlig det er ganske vanleg å få treg mage når ein er gravid, ja. Så eg satsar på at det berre var det som feilte meg.

:jepp: Har besøkt alle dagbøkene dine ;)

Å, har du det altså. ;) Kva nick hadde du før då?

:vinke:

Godt smertene varte bare én dag da, da er det helt sikkert ikke noe å bekymre seg for :)

Ha en fortsatt fin torsdag! :-D

:klem:

Eg velger å tru at smertene ikkje er noko å bekymra seg for, sidan dei varte berre ein dag. Men eg håpar veldig på at jordmora vil lytta etter hjertelyden på månadag, og at ho finner den. For det ville ha vore godt å fått ein bekreftelse på at alt er i orden!

Hvordan går det med deg, Mirabella?

Det går fint. Eg har hatt ei fin 17. mai-feiring, og så er eg veldig spent på min første jordmorkontroll på måndag. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å merke at klærne blir trangere da :-D

Koselig at du hadde en fin feiring, og lykke til på mandag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å merke at klærne blir trangere da :-D

Koselig at du hadde en fin feiring, og lykke til på mandag.

:klem:

Ja, det er kjempeartig! :) Og morsomt at eg konstant har ein liten kul på magen. Ser ut som om eg har stappa i meg litt for mykje mat. :fnise:

Håpar du har hatt ein fin dag også! :klemmer:

Blir veldig spennande på jordmorkontrollen på måndag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :-D

Morsomt med magen i begynnelsen. Nå må jeg innrømme at jeg gleder meg litt til å få den normale magen min igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi vil se magebilder!!! :juhu:

Droppa bunaden i år jeg...gadd ikke engang å prøve den, er sikker på at den er for trang. Om jeg mot formodning skulle få den på, ville den vært super-ubehagelig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant :-D

Morsomt med magen i begynnelsen. Nå må jeg innrømme at jeg gleder meg litt til å få den normale magen min igjen...

:jepp:

Ja, det er skikkelig spennande med magen no i starten altså! :) Men eg kan godt tenka meg at når ein nærmar seg slutten av svangerskapet, slik som du - så ser ein berre fram til å bli kvitt heile den store, tunge magen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi vil se magebilder!!! :juhu:

Droppa bunaden i år jeg...gadd ikke engang å prøve den, er sikker på at den er for trang. Om jeg mot formodning skulle få den på, ville den vært super-ubehagelig... :sjenert:

Eg elskar å sjå magebilder av andre, men synst fortsatt det er litt skummelt å leggja ut magebilder av meg sjølv. :sjenert: Men eg lovar å prøva å få gjort det ein av dei nærmaste dagane! ;)

Var ikkje spesielt behagelig med bunad, nei. Mitt belte var for trangt, så eg måtte låna kusina mi sitt belte, som var ca 1 cm lengre. Og då gjekk det akkurat såvidt! Men gjett om det var herlig å få av seg bunaden då eg kom heim igjen?! Den strama nemlig godt over magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går kveld, på 17. mai, fortalte kjæresten min endelig den store nyheten til foreldra sine! :jepp: Egentlig skulle han gjera det dagen før, men det vart ikkje noko av. Og han utsette det heilt til seint på kvelden i går. Trur kjæresten min grua seg litt til å fortelja det, sjølv om eg ikkje skjønnar heilt kvifor.

Mora til kjæresten min sa at det var koseleg å høyra, då ho høyrte at me skal bli foreldre i november. Etterpå snakka me litt om graviditeten, og planar framover. Reaksjonen til kjæresten min sin far, var eg litt skuffa over. Han sa nemleg ingenting, då han fekk høyra nyheten. Eg hadde ikkje akkurat rekna med at han skulle seia så mykje, for han er ikkje typen til det - men eg hadde likevel forventa at han skulle seia eitt eller anna. Synst berre det var litt merkelig å ikkje kommentera ein slik stor ting i det heile tatt! Ja ja, eg håpar at han var glad for nyheten likevel. Eg veit at han er glad i ungar, så eg kan egentlig ikkje tenka meg at han ikkje skulle synast det var ein hyggelig nyhet.

Kanskje faren til kjæresten min berre treng litt tid på å fordøya nyheten? Foreldra til kjæresten min er jo kristne, så kanskje han var litt overraska over at me ventar barn uten å vera gift. Men eg og kjæresten min fortalte at me hadde planar om å gifta oss i sommar, så då burde vel ikkje det vera noko problem?

Kjæresten min sine søsken har enda ikkje fått vita noko, men eg satsar på at mine komande svigerforeldre sladrar litt i nærmaste framtid! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Endelig sa han det! :juhu: Jammen meg på tide ;)

Jeg lurer på om svigerforeldre er litt sånn jeg... mine har ennå ikke sagt noe positivt om at vi skal gifte oss. De sa heller ikke noe da vi sa at vi skulle gifte oss og at vi hadde satt dato... Men likevel så tror jeg at de gleder seg litt iallfall :tunge1: Jeg er helt sikker på at dine også kommer til å kose seg kjempemye med det lille gullet deres når h*n kommer :-D Og som du sier, kanskje de bare trenger å fordøye det litt om de absolutt ikke forventet det!

Ha en kjempefin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre reagerte visst ikkje heller då bror min fortalde at dei skulle ha små. Mamma fortalde at det var fordi ho var redd det skulle gå skeis (har gått skeis i 12 veke før nemleg, og det var ille), og for pappa var det nok ikkje verkeleg før vesla var der. Bror min var skikkeleg skuffa, 1ste barnebarn og alt, men no er det berre fryd og gammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...