Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, då har eg endelig fått brev i posten! :jepp: Har fått time til ordinær ultralyd på kvinneklinikken, tysdag 10. juni. :hoppe:

Det er jo ikkje lenge til i det heile tatt, og eg er då 18+4. Helt perfekt tidspunkt, med andre ord. ;) Eg slepper heldigvis å bytta time, for kjæresten min kjem heim frå Nordsjøen innan den tid. Spennande! :juhu:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du fikk time til ultralyd! :hoppe: Det er jo ikke lenge til heller det! :juhu:

Ja, det brevet har eg jammen venta på lenge! Var så redd for at eg ikkje fekk time til UL før eg var i veke 19-20, sidan legen min hadde gløymt å senda henvisning til UL, og jordmora mi måtte ordna det for mindre enn 2 veker sidan. Så eg er kjempefornøyd med at eg fekk time til ordinær UL i veke 18! :duskedame:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper forresten at det er en liten :babygutt:

Då er du foreløpig åleine om det! ;) For alle eg kjenner som har tippa på kjønn, trur at eg får ei jente.

Sjølv er eg veldig usikker. Eg har nemlig to ulike teoriar. Den eine teorien er at det blir gutt, fordi fosteret hadde ein hjertelyd på 142 slag i minuttet då eg var hos jordmor, og det har eg høyrt er typisk guttefrekvens. Min andre teori er at det blir jente, etter ultralyden eg fekk då eg var innlagt på KK forrige helg. Legen som undersøkte meg spurte om eg visste kva kjønn det vart, og eg sa at det gjorde eg ikkje. Spurte om ho såg noko, men ho sa det var vanskeleg å sjå, sidan fosteret bevegde seg så mykje, og låg slik til at det ikkje var så lett å sjå. Etter ei stund sa legen at ho iallfall ikkje klarte å sjå noko som stakk ut der nede, så kanskje det var ei jente. Men ho sa tydeleg frå om at det var svært usikkert, så eg måtte ta det med ei klype salt.

Så eg er vel sånn 50% jente, og 50% gutt. Veit liksom ikkje heilt kva teori som er mest til å stola på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte eg kunne laga ei tippeliste, altså ein oversikt over kven som trur eg ventar jente, og kven som trur eg ventar gutt. Så kryssar eg fingrane for at me får vita kjønnet på ordinær UL!

Pysepus: :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper nok :babyjente: !!!! :)

Begynner å bli så mange gutter her nå, at NOEN må da vel få jenter også...!!?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Jeg tenker også sånn at noen må vel få jente snart ;) Men har en guttefølelse her :) Jeg pleier jo som regel ha feil da :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for ultralydtime! :-D

Godt du fikk det brevet, og at du ikke var glemt. Dessuten er det jo ikke lenge til! :juhu:

Hm, vanskelig dette med kjønn... :klø: Jeg heller litt mot :jentebaby: jeg :jepp:

Angående hjertelyd så har Fragle så og si alltid ligget på 140, selv om jeg tar den teorien med en klype salt...

God helg, og god natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: for ultralydtime! :-D

Godt du fikk det brevet, og at du ikke var glemt. Dessuten er det jo ikke lenge til! :juhu:

Hm, vanskelig dette med kjønn... :klø: Jeg heller litt mot :jentebaby: jeg :jepp:

Angående hjertelyd så har Fragle så og si alltid ligget på 140, selv om jeg tar den teorien med en klype salt...

God helg, og god natt! :klem:

Ja, det er kjemspennande med ordinær UL! Og 10 dagar går fort. :hoppe: Var litt nervøs for at dei hadde gløymt meg, men alt ordna seg heldigvis. :)

Ikkje lett å vita kjønn nei, så lenge ein ikkje er synsk. ;) Veit ikkje kor mykje eg stolar på hjertefrekvensteorien eg heller, men eg trur nok kanskje det kan vera noko i den.

God helg til deg og, Knøttet! :klemmer:

Har du fått overtalt kjæresten din slik at dere skal vite kjønnet, eller? :)

Det ser sånn ut! :Nikke: Då eg har spurt kjæresten min tidegare, har han sagt at det er greit at eg får vita kjønnet, men at han ikkje vil vita det. Har prøvd å forklara han at det er håplaust, fordi eg garantert kjem til å avsløra meg, sjølv om eg prøver å la vera. Men då kjæresten min kom heim no når eg var innlagt på KK, spurte eg han igjen om me ikkje heller kunne få vita kjønnet begge to. Då svarte han at det gjekk sikkert greit. ;) Så ja, eg håpar og trur at eg har klart å overtala kjæresten min no! :tommelopp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ja, eg håpar og trur at eg har klart å overtala kjæresten min no! :tommelopp:

Så bra!!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!! :tommelsmil:

:jepp:

Får berre håpa at kjæresten min ikkje ombestemmer seg igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...