Gjest Revenka Skrevet 20. september 2008 #361 Del Skrevet 20. september 2008 Hei Bare innom en rask tur for å litt for jobbintervju. Jeg krysser fingrene!! Nå er det rett i seng. Akkurat kommet hjem fra Italia. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 21. september 2008 #362 Del Skrevet 21. september 2008 Håper du har hatt en fin helg! Så bra med jobbintervjuer, håper virkelig du får det akkurat slik du ønsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 24. september 2008 Forfatter #363 Del Skrevet 24. september 2008 Bare innom med et lite innlegg før jeg reiser til Stockholm på jentetur. Ikke den beste timinga sånn prøvemessig, tror EL kommer rundt helga nå, men det ordner seg nok. Ellers så snakka jeg med fertilitetsseksjonen i dag, blir nok ikke noe før rundt jul. Laaaange køer for utredning gitt. Men akkurat nå orker jeg ikke å tenke så langt, nå er det STOOOOOCKHOOOOLM :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 24. september 2008 #364 Del Skrevet 24. september 2008 Bare innom med et lite innlegg før jeg reiser til Stockholm på jentetur. Ikke den beste timinga sånn prøvemessig, tror EL kommer rundt helga nå, men det ordner seg nok. Ellers så snakka jeg med fertilitetsseksjonen i dag, blir nok ikke noe før rundt jul. Laaaange køer for utredning gitt. Men akkurat nå orker jeg ikke å tenke så langt, nå er det STOOOOOCKHOOOOLM :D GOD TUR SPINNVILL !!! Jentetur hørtes helt SUPERT ut :skya: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 24. september 2008 #365 Del Skrevet 24. september 2008 God tur! Kose deg masse i Stockholm! Det er så fin by det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 24. september 2008 #366 Del Skrevet 24. september 2008 Så moro med tur til Stockholm. Skal dit selv i november, gleder meg Kose deg masse med jentene, og kom gjerne med tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 24. september 2008 #367 Del Skrevet 24. september 2008 God tur til sverige!! Det er ikke så lenge til jul, bare 3 mnd i dag. Det går nok fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. september 2008 #368 Del Skrevet 24. september 2008 Gooood tur til Stockholm Kjempefin by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 25. september 2008 #369 Del Skrevet 25. september 2008 Håper du har ei flott helg i Stockholm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 28. september 2008 #370 Del Skrevet 28. september 2008 Hatt det fint hos søta bror? Og hvordan gikk det på intervju??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 29. september 2008 Forfatter #371 Del Skrevet 29. september 2008 hei og hå. Da var helga i Stockholm over, fikk trimmet lattermusklene og visakortet. Utrolig morsom tur! Gamla Stan er bare fantastisk. Utrolig koselig plass, og mange små unike butikker. Morsomt å shoppe på sånne plasser. Er jo ikke samme stasen med kjedebutikkene i Norge, uansett hvilken by man er i, er det samme utvalget. Har brukt alt for mye penger, men det kommer vel inn nye? Er jo ikke så lenge til neste lønning er det? bare sånn nesten tre uker? Og det er jo ingenting. Intervju ja, kjenner nervene kommer nå. Føler ikke at jeg har forberedt meg nok. Har jo vært i Stockholm og drukket øl... Det er vel fin oppkjøring? Bare 6 timer til intervju.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 29. september 2008 #372 Del Skrevet 29. september 2008 Så spennende med intervju i dag. Masse lykke til Håper det går din vei. Godt å høre at du hadde det fint i Stockholm også, spørs nok om vi må ta en tur til Gamla Stan når vi skal dit. Angrer litt på at vi valgte mitt og grå kjedelige november, men det kan vel bli hyggelig for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. september 2008 #373 Del Skrevet 29. september 2008 kjekt å høre du har kost deg på tur Vi jenter trenger slike turer innimellom.. Masse lykke til med intervju i dag !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 29. september 2008 #374 Del Skrevet 29. september 2008 Såååå spennende med intervju!! Men du gjør jo alltid et veldig godt inntrykk så det går nok som smurt skal du se. Hva sa jobben da du skulle på intervju? de har godt av å vite at andre også er interessert i deg så kanskje de jobber litt bedre med saken med å gi deg fast! Du MÅ inn hit i dag så vi får høre hvordan det gikk og ditt inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 29. september 2008 Forfatter #375 Del Skrevet 29. september 2008 Da var intervjuet over for noen timer siden, og jeg har brukt ettermiddagen på å tenke gjennom hvordan det gikk. Det var ikke det beste intervjuet jeg har gjort, men det gikk ganske ok. Jeg klarte å holde roen selv om det var seks!!! stykker fra arbeidsgivers side til stede under intervjuet. Har aldri opplevd noe sånt før, maks har vært tre... Merkelig opplevelse. Uansett, dette er jo egentlig en jobb jeg kunne tenke meg, men jeg skjønner at jeg har litt lite erfaring på enkelte områder. Men utdannningsmessig er jobben midt i blinken, mye mer enn den jobben jeg har i dag. Skal ta en liten samtale med sjefen min i morgen tidlig, kanskje han har noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. september 2008 #376 Del Skrevet 29. september 2008 Seks stykker. Krysser fingrene for at de likte deg og det du hadde å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 29. september 2008 #377 Del Skrevet 29. september 2008 Så spennande med jobbintervju. Håper du får jobben. Det er godt å få jobba med det ein er utdanna til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 30. september 2008 #378 Del Skrevet 30. september 2008 Så spennende. 6 representanter fra arbeidsgiver var litt voldsomt ja. Man kan jo bli nervøs av mindre. Krysser fingrene for deg snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 30. september 2008 Forfatter #379 Del Skrevet 30. september 2008 Seks stykker. Krysser fingrene for at de likte deg og det du hadde å komme med Ja jeg fikk jo helt følelsen av å komme inn i feil møterom... Men tror det ble bra likevel. Nå er det bare å vente... Og det er jeg ikke så flink til. Så spennande med jobbintervju. Håper du får jobben. Det er godt å få jobba med det ein er utdanna til. jeg jobber egentlig med det jeg er utdannet til nå også, men jeg har en rimelig spesialisert utdannelse, og den nye jobben vil kunne treffe enda bedre. Så spennende. 6 representanter fra arbeidsgiver var litt voldsomt ja. Man kan jo bli nervøs av mindre. Krysser fingrene for deg snuppa!! Takker! Skal holde dere alle oppdatert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 30. september 2008 #380 Del Skrevet 30. september 2008 Så spennende da. Men 6 stk, da hadde nok jeg snudd i døra gitt. Var tre på ett en gang, og bare det syns jeg var drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå