Gå til innhold

Politihøgskolen 2008


MorHubro

Anbefalte innlegg

GRATULERE

Fragment, Even, Jimmyp og ikke minst MIKEDELTA!!!!!

Fantastisk flott!! Dette er det vi har sett fram i mot hele året!!!

Gratulere så mye!!!

:tommelsmil:

Gratulere så mye også til alle "nye" og gjester som kom inn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Jimmy P_*
GRATULERE

Fragment, Even, Jimmyp og ikke minst MIKEDELTA!!!!!

Fantastisk flott!! Dette er det vi har sett fram i mot hele året!!!

Gratulere så mye!!!

:tommelsmil:

Gratulere så mye også til alle "nye" og gjester som kom inn!!

Tusen takk! Håper at dere søk i desember igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Tusen takk, MorHubro! Det er en fantastisk følelse, men jeg må innrømme at jeg har littegranne dårlig samvittighet overfor dere som har jobbet like mye (og helt sikkert også mer) for dette enn meg, men som ikke fikk betalt for det i år. Håper virkelig dere prøver igjen om det er dette dere vil, og forhåpentligvis går det deres vei neste gang!

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på å gratulerer litt flere jeg og. fragment, Even, Mikedelta, jimmyp og alle dere gjester og anonyme brukere!!

Blir flott å møte dere til høsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MASSE TIL ALLE DERE HELDIGE!

Jeg er kjempeglad på deres vegne! Dere er desverre ute i praksisår når vi andre kommer inn, men følg oss gjerne på tråden her til høsten igjen:-)

Og Pacem, håper poengrotet ordnes forere enn fort!

GOGO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens!

Vet ikke om dere husker meg, men var innom tråden i fjor og har følgt med i hele år;-) Fikk dessverre avslag i posten i år også:( Andre gangen jeg søker... Ville bare ønske dere alle lykke til på skolen til høsten! Og til dere som ikke kom inn, håper jeg dere fortsetter å prøve.

Jeg krysser fingre og tær for dere som ikke har fått post enda, det virker jo som om teorien "jo senere brevet kommer, jo positivere er det" stemmer:P

Jeg fikk avslaget på lørdag...men gir ikke opp!!!!

Og gleder meg til Politihøgskolen 09-tråden!

Ha en hærlig dag folkens!

Hei Icee!

Jeg husker deg vettu! Hyggelig at du satkk innom:-)

Trist å høre det ikke gikk veien din heller i år, men vet du hva?

ALLE GODE TING ER TRE!

Jeg sier det igjen..tolmodighet er en fin bil :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_månestråle_*

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

kom inn i Bodø!!!!!!!!!!!!!!!!HIPP HURRA!!!!!!!!!!!!!!

Endret av Scorpina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestelus

Jeg hadde feil med tanke på posten fra Oslo. Kom hjem i dag, sjekka postkassa. Der lå det en stor brun konvolutt. Kom inn i BODØ:D:D!

Får dårlig samvittighet med å juble når d var så mange her som ikke kom inn. Kanskje burde vi spare oss for dette? Jeg er førstegangssøker, "bare" 22, og kom inn på første forsøk. Mens andre her søkte for 3. gang....Jeg må innrømme at jeg både er glad og trist på deres vegne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde feil med tanke på posten fra Oslo. Kom hjem i dag, sjekka postkassa. Der lå det en stor brun konvolutt. Kom inn i BODØ:D:D!

Får dårlig samvittighet med å juble når d var så mange her som ikke kom inn. Kanskje burde vi spare oss for dette? Jeg er førstegangssøker, "bare" 22, og kom inn på første forsøk. Mens andre her søkte for 3. gang....Jeg må innrømme at jeg både er glad og trist på deres vegne

GRATULERER TIL DEG OG!

Nei jammen skal du juble! Og vet du hva? Vi jubler sammen med deg!!

Lykke lykke til som politistudent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om mail er bra nok "skriftlig" for å få begrunnelse for avslag? Hvilken adresse skal man i så fall sende til? [email protected]?

Jeg fikk beskjed om at det måtte sendes inn på brev, ikke via mail eller tlf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere Even:D :D

fikk brev i dag jeg og.. "du har ved ärets opptak ikke nädd opp i konkurransen om ä bli tatt opp som studen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer dere som kom inn! Det er nok veldig godt fortjent, dere har jobbet hardt. Spesielt gratulerer MikeDelta, som jeg og skrev på facebook.. Hehe.. Bra jobbet!! Lykke til neste år til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere Even:D :D

fikk brev i dag jeg og.. "du har ved ärets opptak ikke nädd opp i konkurransen om ä bli tatt opp som studen"

Tusen takk, gullfisk-. Og tusen takk til alle andre som har kommet med gratulasjoner.

Til deg, gullfisk-, og dere andre som ikke kom inn, så må jeg bare føye meg inn i rekken av de som sier at dere ikke må gi opp. Er kanskje lett for meg å si som kom inn etter første forsøk, og dermed ikke helt vet hvordan det er å få avslag. Men den følelsen jeg fikk i dag, da jeg åpnet postkassen, og fikk se brevet, ja den unner jeg alle her inne. Stå på, så går det veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest og kommende student:)

Kom inn :skratte: Bodø :) Noen flere fra trøndelag som skal samme vei? Noen som har tengt på bosted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spiff

Jeg gratulerer alle som kom inn på phs 2008! Nyt den gode følelsen og ta med dere masse inspirasjon i skoleåret.

Selv ble jeg "kvalifisert" men hadde ikke nok poeng.. Tror dere snittet går ned neste år? Må uansett "fixe" på vitnemålet mitt til jul nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestelus
Kom inn :skratte: Bodø :) Noen flere fra trøndelag som skal samme vei? Noen som har tengt på bosted?

Her sitter d en trøndergutt(Trondheim) som skal samme vei!:) Har ikke tenkt så mye på en plass å bo enda, men d kommer nok. I dag er jeg mest glad over å komme inn. Har tittet litt på leiemarkedet fra før av. Synes ikke d florere av leiligheter i Bodø på nett, men kanskje andre har tips om hvor man skal lete ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Her sitter d en trøndergutt(Trondheim) som skal samme vei!:) Har ikke tenkt så mye på en plass å bo enda, men d kommer nok. I dag er jeg mest glad over å komme inn. Har tittet litt på leiemarkedet fra før av. Synes ikke d florere av leiligheter i Bodø på nett, men kanskje andre har tips om hvor man skal lete ?

Phs i Bodø ligger i bydelen Mørkved. Her bor nesten alle studentene, og her leies det mest ut (naturlig nok). Stort sett alt annet ligger i byområdet som er ca 10-15 min m bil fra byen.

Spør meg hvis dere lurer på noe da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...