Gå til innhold

Pinkybrides bryllupsdagbok


pinkybride

Anbefalte innlegg

Gjest Siripiri

Hihi.. Ja de mennene tenker nok litt forskjellig på slike ting enn vi damer :) For å si det sånn, hadde jeg sendt ut mannen alene på ring-shopping, hadde jeg sikkert endt opp med en SVÆR fake-diamantring, som stikker skikkelig ut og henger seg fast i alt (les: har allerede fått noe lignende) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Idag har jeg ordnet med personlige frimerker på posten.no og de skulle komme i løpet av 4 virkedager. så da får vi sende ut inbydelsene denne uken. Jeg er kanskje litt sent ute, men tror de fleste vet at de er bedt. Vet ikke hvorfor jeg har somlet så mye de har ligget klare i over 2 uker nå. grr. Føler jeg begynner å få litt panikk ang alt som skal ordnes og blir litt tafatt i stedet for å få rompa i gir.

I løpet av uken MÅ vi:

- Kjøpe ark og lage små visittlapper med adresse til kirken på den ene siden og lokale på den andre. til å legge sammen med inbydelsene.

- Sende avgårde inbydelsene

- ordne møte med lokale

- kontakte kirken ang solist og få kontaktinfo til de som skal gifte seg på samme dag.

- finne ut sånn ca hvordan brudebuketten skal se ut slik at jeg kan ta en blomsterrunde neste uke.

- venter på svar fra div toastmaster, prøve å bestemme oss for toastmaster.

- bestille time til prøvesminking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er 2/3 av inbydelsene sendt ut. Noen skal vi levere persolnlig og et par andre venter vi på korrekt adresse. Fikk litt panikk i går for hadde bestilt personlige frimerker og satt et sånt frimerkepå og sendt dem avgårde. Tenkte ikke noe mer på det. Etter at de var levert på posten kom jeg til å tenke på ay det kanskje var for lite porto på frimerkene at inbydelsene kanskje var for tunge. Fikk jo fullstendig panikk her. Hadde ikke satt på avsender heller, så så for meg at enten ble de liggende hos posten , eller at mottageren fikk en regning med straffegebyr med på kjøpet :S haha. Så ringte til posten som mente at brevene nok var hentent og at de kunne ikke se etter dem over telefon, jeg måtte komme ned og se om jeg kunne identifisere dem . Og det kunne jeg jo ikke for var jo på jobb. Så måtte la det gå sin gang. I dag ringte Svigermor og sa at inbydelsen hadde kommet fram så nå er jeg veldig lettet . Herregud så mye man må gjennom.

Hadde møte med selskapslokale forrige dagen også. Fikk klarhet i det meste av det vi lurte på og bestemte menyen.

I grove trekk vil det bli: (skulle få nøyaktig navn på rettene i posten)

- Velkomstdrink muserende (mulig cava) og frukt/sjokolade/ minibakkels

- Forrett: Posjert hellebarn (hvit fisk) på blomkålpure,med grønn salat og baconsjy . Hvitvin ( ikke bestemt helt enda fått noen tips Mulig Leitz riesling)

- Hovedrett: Gjøkalv (kalv som aldri har spist gress derfor veldig mørt og lyst kjøtt) med sesongens grønnsaker, rosmarinpoteter og en eller annen blank saus røvin eller timiansaus. Rødvin (ikke bestemt nøyaktig)

- Dessert : sjokolademousse på nøttebunn med bringebærcoulis og div pynt. Dessertvin ( søt hvitvin ikke bestemt enda)

Fikk også laget de visittlappene som jeg sende med inbydelsene så fikk ordnet dette også. Har ikke fått gjort alt som stod på listen jeg over det jeg skulle gjøre denne uken, men er fornøyd. Prøvde å bestille time til prøvesminking ,men de hadde ikke tid den datoen jeg hadde tenkt meg så skal ringe dem opp når jeg har funnet en annen dag. I helgen skal jeg se på nettet etter den perfekte brudebuketten. Så skal jeg prøve å kontakte kirken ang solist ol. på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye du har fått gjort Pinkybride!! Huff, ike greit å skulle tenke på alt.. Portoen og vekt tenkte heller ikke jeg på før etter de var sendt, så jeg var også ganske lettet da de første svarene kom :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har fått gjort mye jeg! Det er godt med alt som er unnagjort! Så slipper man å stresse få forferdelig de to siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått tatt noen bilder av kjolen min, ikke på men den ligger på sengen. Tør ikke prøve den så mye for er redd den skal bli skitten. Hvis noen vil se så send meg PM tør ikke legge ut her :)

Har forresten fått masse skryt for inbydelsene våre, så er fornøyd med det :)

Ble så glad når noen skryter av ting man har planlagt nøye. De likte de personlige frimerkene også kjempegodt :)

Ellers må jeg snart finne meg slør, er ikke noe morro å ikke ha det i boks. Pluss bestille diverse ting og tang fra e-bay, problemet har jo vært at jeg har vært fulstendig blakk. grrr dårlig timing hehe. Gleder meg til lønn feriepenger og skattepenger. Sparepengene er brukt opp :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt med at du ikke vil at kjolen skal bli møkkete.... :rødme:

Det er kjempehyggelig å få tilbakemeldinger om ting man har laget!! Vi har jo lagt i litt arbeid liksom!!

jeg har veldig lyst til å se kjolen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet hvor lang tid det tar å få bryllupspirene etter at man har sendt dem. Vi har ikke fått sendt dem avgårde enda og det er jo bare 2 mnd igjen.begynner å få litt panikk, fåe sikkert ikke sendt dem før tirs eller onsdag. Rekker jeg å få dem tilbake i tide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...