pinkybride Skrevet 12. februar 2008 #1 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har vært her på kvinneguiden en stund nå men ikke fått meg en egen bryllupsdagbok. Tenkte det var på tide at jeg samler mine tanker og ideer et sted jeg også så nå er jeg i gang lurer bare fælt på hvordan jeg skal lage sånn teller hehe. Jeg får finne mer ut av dette i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 12. februar 2008 #2 Del Skrevet 12. februar 2008 velkommen hit!!! Når er den store dagen?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 12. februar 2008 #3 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei :-D Gratulerer med forestående bryllup og bryllupsdagbok. Når er den store dagen da? Teller kan du lage her på kvinneguiden eller på families.com. Lykke til med videre planlegging. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 12. februar 2008 #4 Del Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer med bryllupsdagbok Det er kjempeflott å ha et sted hvor man kan samle alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 12. februar 2008 Takk alle sammen ! Vi gifter oss 9. august 2008. Så nå starter planleggingen for alvor. Synes det er kjempegøy jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 12. februar 2008 #6 Del Skrevet 12. februar 2008 Takk alle sammen ! Vi gifter oss 9. august 2008. Så nå starter planleggingen for alvor. Synes det er kjempegøy jeg Ja da er det bare å sette igang!!! Lykke til med planleggningen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 12. februar 2008 #7 Del Skrevet 12. februar 2008 så mye til KG og gratulerer med egen bryllupsdagbok!!! :juhu: Kjekt å få samlet sine egne tanker, for å få inspill og for å dele tips og erfaringer med andre Genialt :-D Håper du kommer til å trives! ...og august er ikke så lenge til heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. februar 2008 #8 Del Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer så mye med bryllup og med dagbok! Gleder meg til å føge med på planleggingen fremover. Det går fort til august (og legg gjerne ut masse bilder..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Her er en oversikt av hva som er ordnet og ikke til nå. Kirke: ok prest: ok Lokale: ok Forlovere: ok toastmaster: spurt, men har ikke fått endelig svar Forlovererklæring: ikke ordnet Brudepike/brudesvenn:ok klær brudepike/venn: ikke kjøpt Meny: ikke bestemt Vin: ikke bestemt drikke til kaffe: kjøpt congac, og baylies, mangler noe Kjole: nei Sko: nei slør: nei tiara:nei undertøy: nei klær brudegom: nei Ringer: ikke kjøpt Smykker: ikke kjøpt Blomster: lager bordpynt o.l selv Brudebukett: ikke bestemt og bestilt Hår: ok makeup: skal ha prøvetime hos makeup store om noen måneder Fotograf: har en jeg har spurt men skal bestemme oss neste uke Transport: ikke bestemt Inbydelser: ikke ordnet monogram: laget noen forslag Solist: ikke ordnet Trompetist: booker neste uke kirkeprogram: ikke ordnet salmer: ikke bestemt DJ: ikke ordnet bordkort: ikke ordnet Brylupskake: ikke ordnet Andre kaker: bestemt typer, men ikke avtalt hvem som lager hva Rød = ok Blå = Begynt på Sort = ikke ordnet Endret 12. februar 2008 av pinkybride Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 12. februar 2008 Ser nå et jeg har utrolig mye igjen som må ordnes, har sikkert glemt en del også på listen. Noe av grunnen er at jeg skal reise i april og har planer om å ordne mye av tingene i utlandet f.eks, kjole, tiara, slør, ringer, inbydelser og ellers hva jeg måtte finne. Men jeg merker jeg blir stresset av tanken på hvor mye som står igjen på så kort tid. Men jeg har laget en del huskelister da. Er litt fan av lister slik at jeg ikke glemmer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Sjekkliste drikkevarer Velkomstdrink 15 flasker Hvitvin til hovedrett 15 flasker Rødvin hovedrett 22 flasker Dessertvin? Kaffe San Pellegrino 12 flasker Brus 0,5 liter 24 flasker Alkoholfritt øl 24 flasker 1,5 liter 20 flasker Congnac 2liter x Baylies 3 liter X Drambuie 1 liter 1 kartong hvitvin 1 kartong rødvin Vodka ? Bacardi rom ? Gin? Tonic Sjekkliste bilder som må taes Utenfor kirke: Brud og brudegom Brud og brudegom riskasting Brud og brudegom med foreldre Brud og brudegom med forlovere Brud med forlover Brudegom med forlover Brud og brudegom med besteforeldre Brud og brudegom med brudepiker Brud med brudepiker Brud og brudegom med forlovere og brudepiker BogB med søsken BogB med evt. andre gjester Samlet bilde med BogB, foreldre, søsken besteforeldre Samlet bilde med BogB, foreldre, søsken besteforeldre, forlovere, brudepiker BogB setter seg i bilen BogB i bilen Bilder lokale før gjestene kommer: Bilde lokale utenfra Inngangen Flagget og oppkjørsel Frukt og snaks Champange o.l. Bryllupslokale innvendig Nærbilder av blomsterpynt Bilder av middagsbordet ferdig pyntet Nærbilder av detaljer middagsbordet Bordkort, meny osv Gjestegave Gavebordet Flygelet Peisen Kurver på toalettet Bryllupet starter Gjestene kommer Gjestene får champagne og frukt o.l BogB kommer ut av bilen Går inn i lokalet Går inn til gjestene Brudeparet hilser på gjestene Bilder utenfor eller inne med flest mulig av gjestene BogB med foreldre BogB med forlovere Fellesbilde familie Brudepar med søsken Fellesbilde utenfor Middagen: Alle rettene før man spiser dem Brudepar sitter ved bordet Middagsbordet fra alle vinkler Toastmaster Alle talere Ellers morsomme hendelser Brudevalsen: Brudegom byr opp bruden Dansen Andre danser Kake: Kakebordet Bryllupskaken kommer Bryllupskake nærbilde Andre kaker nærbilde Brudeparet skjærer i kaken Brudeparet smaker på kaken Party: DJ-en Dansing Baren Drinkene Endret 12. februar 2008 av pinkybride Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 12. februar 2008 Sjekkliste Kurver på toalettet Hodepinetabelett Strømpebukser Hårnåler Deo spray Mascara Plaster Sikkerhetsnåler Blank neglelakk Frisk Tyggis Hårspray Parfymeprøver Nål og tråd Klinex Håndkrem Sjekkliste ting å ta med på hotellet Hårbørste Balsam Shampo Nattøy Morgengave Kamera Klær til neste dag Sminke Tannbørste Øvrige toalettsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 12. februar 2008 #13 Del Skrevet 12. februar 2008 Herligt me planlegging :rødme: Du e jo fantastisk go på lister jo *låne litt* Ska dåkke ha stort bryllup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 12. februar 2008 Vi blir vel ca 60 til middag og fest. Det er vel ikke akkurat noe kjempestort bryllup. Har egentlig 70-80 jeg ville ha bedt, men det går med max 60 i den salen vi skal spise så måtte kutte litt ned. Vi har valgt å ikke invitere noen til kaffe. Har bedt nærmeste familie og bekjente og de nærmeste vennene. Ingen kolleger osv. Pluss noen som mamma sa vi bare var nødt til å be hehe ble en lang diskusjon rundt det greiene, men gjestelista er omtrent i boks nå heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 12. februar 2008 #15 Del Skrevet 12. februar 2008 Velkommen inn her til oss Vi skal gifte oss samme dato, så spennende Har du noen kjoler i tankene? Eller venter du med å kikke til du skal reise utenlands? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 12. februar 2008 Prøver å bestemme meg for fargene til bryllupet. Jeg er ganske mørk så kan i grunnen bruke litt farger, men samtidig liker jeg det klassiske med hvite blomster. Tror mest sansynlig fargetema blir hvit, grønt og for å friske opp litt noe lys rosa. men tenkte å se på bryllupsmessen til helgen om jeg får noen bedre ideer. Her er noen forslag til blomster. jeg har funnet på nettet: her legger ut flere jeg har på en annen pc senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. februar 2008 #17 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei og gratulerer med forestående bryllup!!! Så fine lister du har! Tror jeg vil "låne" fotolistene dine.. Og så fine blomsterbilder! Mye fint der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 12. februar 2008 Velkommen inn her til oss Vi skal gifte oss samme dato, så spennende Har du noen kjoler i tankene? Eller venter du med å kikke til du skal reise utenlands? Tenkte å kjøpe kjole i utlandet, men hvis jeg ikke finner har jeg bare 3 mnd på meg når jeg kommer hjem, kan bli litt stress. Vet bare at jeg ikke skal ha stroppeløs. Kjempemorsomt at vi gifter oss på samme dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarmamsen Skrevet 12. februar 2008 #19 Del Skrevet 12. februar 2008 gratulerer med bryllupstråd. Kjempe smart å ha lister over ting som skal fotografers osv.. Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 12. februar 2008 #20 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei og til bryllupsdagbökene! Så flink du er med listene da! Det gjör jo planleggingen litt enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå