Gå til innhold

Pinkybrides bryllupsdagbok


pinkybride

Anbefalte innlegg

Gjest Alvebruden

Så masse fint du har funnet. :klem:

Går du bare rundt i parfymerier å spør om prøver eller? Tror jaggu jeg skal satse på prøver også, istedet for en stor flaske. Det er jo forskjell på hva folk liker og hva slags lukt som passer. Smart du. :tommelopp::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så masse fint du har funnet. :klem:

Går du bare rundt i parfymerier å spør om prøver eller? Tror jaggu jeg skal satse på prøver også, istedet for en stor flaske. Det er jo forskjell på hva folk liker og hva slags lukt som passer. Smart du. :tommelopp::)

Nei, synes de alltid er så kjipe med å gi sånt i parfymerier. Men kanskje greiere om de vet at man skal ha det til bryllup vet ikke. Jeg fikk dem av søsteren til samboern, hun jobber i colorline så tatt dem med fra taxfree. Tenkte det var litt smart å ha litt forskjellig. vet jo ikke om noen kommer til å bruke dem, men de kan jo bare ta en med seg hvis de har lyst på en prøve liksom. Fikk noen til herrer og damer.

Men hvis du begynner å samle litt og spør rund forbi får du nok tak i noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur øverst i klesskapet og fant frem en pose fra jeg var i canada i sommer med en del bryllupsting. Grei å vite hva man har. her er noe av det jeg fant

såpebobler

klistremerker som kan brukes til f.eks bordkort, inbydelser ol.

nærbilde

tyllposer

til å feste på album eller gjestebok

album eller gjestebok

perler

små stoffroser

svane i klass til å pynte f.eks de andre kakene med

svaner til å punte f.eks kaker med

Legger også ut bilder ut av de sølvparaplyene jeg kjøpte for 10 kr stk på sånn restetorg. Tenkte jeg kunne feste sånn strass på dem og trykke monogrammet vårt på.

paraply

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Da har jeg endelig sendt papirer til kirken om at vi kommer til å ha vår egen prest osv. Lurer litt på om kirken har noen solister de kan anbefale? For jeg aner ikke hvor vi skal få tak i dette. Var forresten gudstjeneste på Nrk i går fra kirken vi skal gifte oss i. Kommer til å være det på langfredag og 1.påskedag også. Så det var jo litt morsomt å se. Kriblet litt i magen da jeg så kirken innvendig på TV og tenkte ja der skal jeg gå opp. skummelt ja.

Ellers har det ikke skjedd noe særlig på bryllupsfronten. Var i familieselskap i går og da ble det selvfølgelig spurt en del om det.

Må prøve å finne hotel til gjestene også lovet å ordne det slik at de kunne booke tidlig.

Nå er det påskefri snart så lurer på om jeg får brukt dagene til noe fornuftig. Den som irrterer meg mest for tiden er faktisk samboern som ikke gidder å bruke en eneste kalori på å planlegge. Eneste han elsker å diskutere er bryllupsbil og suite for bryllupsnatten. De to tingene jeg egentlig prioriterer sist. Grrrrrr..gutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannfolk vet du!! :kjefte:

vi var i kirkemøte her, og da fikk jeg den følelsen du sikkert fikk ved å se kirken på tv... ble nesten litt rørt av å sitte der.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Min gubbe er også veldig opptatt av denne bilen. " Jeg kjenner en som kjenner en...som har DEN kule bilen"

Kunne ikke brydd meg mindre om hvilken bil som skal hente oss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe akkurat sånn er dem ja. Jeg sier at jeg ikke gidder å svi av 6000 kr for en bryllupsbil. og så sier han... hvem har sagt at det skal koste noe da. Herregud er jo ingen fremmede som er så glad i oss og bare låner oss bilen gratis akkurat, og da kommer han med den frasen der ja om at den og den kan sikkert ordne en slik bil osv. "Kan sikkert ordne "høres ikke ut som en plan akkurat. Kan tenke meg en ok bil jeg også er ikke det, men hvis pappa f.eks polerer bilen sin som er ganske så fin og vi pynter den med noen hvite bånd ol. er i grunnen det helt greit for meg. Så vi får se hva som skjer.... hehe litt komisk nesten men det er faktisk kun bil og sånn som er interessant når det gjelder planlegging, men vi får vel la menn være menn .

I dag var jeg å kjøpte billetter til turen vi skal på i april. Da er det i boks, håper bare jeg får ordnet kjole og alt jeg skal på de tre ukene vi er der. Litt spent på det må jeg si. I kveld skal jeg også bestille flybilletter til bryllupsreisen til Paris også så det er i boks. DEt er billig på norwegian nå. 1050 kr ca per pers. Kjøpe mens det er rimelige billetter igjen så kan vi koste på oss litt bedre hotel. Vi kommer til å være der 5 netter. Ikke sånn lang og dyr bryllupsreise, men vi er begge ganske travle i grunnen og kan ikke ta flere ukers ferie etter bryllupet. Så da kommer vi oss jo bort noen dager hvertfall. Så tar vi en litt lengere tur til thailand litt senere ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe akkurat sånn er dem ja. Jeg sier at jeg ikke gidder å svi av 6000 kr for en bryllupsbil. og så sier han... hvem har sagt at det skal koste noe da. Herregud er jo ingen fremmede som er så glad i oss og bare låner oss bilen gratis akkurat, og da kommer han med den frasen der ja om at den og den kan sikkert ordne en slik bil osv. "Kan sikkert ordne "høres ikke ut som en plan akkurat. Kan tenke meg en ok bil jeg også er ikke det, men hvis pappa f.eks polerer bilen sin som er ganske så fin og vi pynter den med noen hvite bånd ol. er i grunnen det helt greit for meg. Så vi får se hva som skjer.... hehe litt komisk nesten men det er faktisk kun bil og sånn som er interessant når det gjelder planlegging, men vi får vel la menn være menn .

I dag var jeg å kjøpte billetter til turen vi skal på i april. Da er det i boks, håper bare jeg får ordnet kjole og alt jeg skal på de tre ukene vi er der. Litt spent på det må jeg si. I kveld skal jeg også bestille flybilletter til bryllupsreisen til Paris også så det er i boks. DEt er billig på norwegian nå. 1050 kr ca per pers. Kjøpe mens det er rimelige billetter igjen så kan vi koste på oss litt bedre hotel. Vi kommer til å være der 5 netter. Ikke sånn lang og dyr bryllupsreise, men vi er begge ganske travle i grunnen og kan ikke ta flere ukers ferie etter bryllupet. Så da kommer vi oss jo bort noen dager hvertfall. Så tar vi en litt lengere tur til thailand litt senere ..

jeg vil og til paris.. bestefaren min bodde der 8 mnd i året så kan jo si at jeg har vært mye der... yndlingsrestauranten min ligger der.. korean barbecue.. og har heeelt sinnsyk god mat der!!

det blir nok 5 herlige dager, er jo så sinnsyk mye god mat der.. (sambo ler av meg når jeg snakker om paris.. var der en jul sammen og det eneste vi gjorde var å gå fra mat til mat, mens de fleste prioriterer shopping :fnise: ) og ikke minst mye fine parker!! og shopping da... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pinkybride!

Hvordan står det til og hvordan går det med planleggingen?

Nå er det bare 4 mnd og 15 dager til vi gifter oss :)

Kjenner jeg får småpanikk. Har jo "ingenting" klart. Hjelpes. Hehe. Men det ordner seg på ett vis. Får jeg håpe.

Blir innspurt nå etter påske. Må få bestillt sko til oss begge og bestille dressen til mannen. Føler at det er de tingene som haster. Og drikkevarer som skal kjøpes fra andre siden av grensen. Ellers så kommer ting av seg selv vil jeg tro. Jeg har fortsatt ikke peiling på hvilken bukett jeg skal ha eller hvordan bordene skal pyntes. Det er det som stresser meg. Og at jeg ikke har forlover. Ojj nei dette ble mye. Tror jeg må stoppe nå før panikken tar meg helt hehe.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har jeg kommet hjem fra 3 uker på ferie/bryllupsshopping! Kjolen er kjøpt, klær til brudegom, sko til begge, inbydelser, festprogram, tomme takkekort, tiara pluss masse småting! Har fått gjort mer på disse 3 ukene en på et helt år hehe.

Nå begynner dagen å nerme seg, bare 3 mnd igjen snart. Nå må vi snart ha møte med lokale, finne solist, en som kan filme, dj/band, finne ut hvor jeg skal bestille bukett, finne ut hvor jeg skal bestille kaker, sende ut inbydelser innen 1.juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

du har vært på ferie du ja. Hadde glemt det. Har tenkt litt på hvorfor du plutselig var borte. Koselig å ha deg tilbake igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Hørtes ut som du har fått mye i boks ja!

Bilder? :sjenert: Hihi... Er så moro å se hva andre gjør og får til. Får MASSE ny idéer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem til oss på KG :fnise: Savnet deg her inne vet du :) Må få se hva du har shoppet da, vil gjerne se bilder :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få tatt noen bilder så snart som mulig og legge dem ut her.

Har forresten kjøpt ringer også :) var litt pes for mannen vil ha en enkel ring i hvitt gull men den måtte være bred og ikke helt glatt kanskje en kant ol., og jeg ville ha hvitt gull med diamanter. var ikke så lett å få dette til å matche for det synes jeg er litt viktig. til slutt fant vi ringer som vi synes passet sammen og begge fikk omtrent det de ville. de er ikke helt like, men passer sammen i stilen. Samboernen synes ikke det var så viktig at de var helt like. Er litt forskjell på menns tankegang og oss damer merker jeg hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...