Gå til innhold

Pinkybrides bryllupsdagbok


pinkybride

Anbefalte innlegg

billig eføy.. vet det vokser vilt, hvor i landet befinner du deg? i høyere strøk er det nok vanskelig å finne.. men langs kysten vil jeg tro det er lettere? du kan jo evt. finne et gartneri som produserer sånne ting. blir garantert billigere enn å kjøpe i butikk. (hvis du sier ifra ei god stund på forhånd, kan jo gartneriet dyrke laaaaange ranker med eføy til deg, om det er det du vil ha da. hvis ikke, blir vel eføy flest dyrket frem til å bli fyldige og ikke spesielt lange..

yay! servietter!! :D

du får ta bilder av lysene da, så vi får se :fnise:

Bor i oslo jeg. Så aner ikke om det er noe plass i osloområdet det vokser vill eføy. Må gå på jakt. Ellers vet jeg et naboen har masse i hagen, men jeg kan ikke gå på slang akkurat heller :fnise:

Bilder er lagt ut nå.. bare se litt lenger opp i dagboka :)

Endret av pinkybride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er noen bilder av noe av det jeg har ordnet til nå.

Lys med hjerter kjøpt på tilbords

Lysestaker som vi skal ha på bordet med hvite lys

disse perlegreiene har jeg kjøpt men vet ikke helt om jeg kommer til å bruke dem eller evt hvor jeg skal bruke dem

perler på sølvnett

Har også kjøpt disse sølvdryss lenkene på glassmagasinet for en tid tilbake ,men vet ikke helt om jeg kommer til å bruke dem heller.

sølvpynt

Hårfrisyren jeg prøvde hos frisøren. Var blitt litt ødelagt på bildet.

hår

De hjertelysene var kjempefine :jepp:

Nå vil liksom jeg også ha rødt eller rosa som tema når jeg ser alt det fine som er med slike farger...

Ser også at det ikke blir drukket så mye cognac i huset deres :fnise: Bakom lysestakene som forøvrig også var kjempefine :jepp:

De sølvdryss lenkene likte jeg kjempe godt! Det ville sikkert blitt kjempefint med dem :)

også håret :) Fiiiin frisyre det også :) men spennene på perlene vistes litt godt så de ville jeg skjult bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hjertelysene var kjempefine :jepp:

Nå vil liksom jeg også ha rødt eller rosa som tema når jeg ser alt det fine som er med slike farger...

Ser også at det ikke blir drukket så mye cognac i huset deres :fnise: Bakom lysestakene som forøvrig også var kjempefine :jepp:

De sølvdryss lenkene likte jeg kjempe godt! Det ville sikkert blitt kjempefint med dem :)

også håret :) Fiiiin frisyre det også :) men spennene på perlene vistes litt godt så de ville jeg skjult bedre :)

Skal ikke ha de perlene i håret, det var bare noe frisøren ville teste ut. skal ha tiara og slør og litt mer ryddig oppsatt enn det på bildet.

Cognac ehhh... vi samler bare på fine cognac, jeg er hvertfall ikke glad i det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de lysene var kjempefine!!Ble nesten missunelig!! mye fint kan vi vel konkludere med!

kristines bakeri i oslo er veldig flinke!Franskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på bilder i dag og fant dette bildet fra messen i spektrum, laget av kålrot. tenkte kanskje det går an å skjære ut noe liknende i f eks hjerter. og ha som pynt på fruktbordet f.eks skal teste ut en dag bare for gøy.

kålpynt

dette bordkortet var litt søtt bordkort

Endret av pinkybride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var mye fint du hadde funnet :)

Mange morsomme kaketopper på den linken du hadde lagt til. Hehe. Mange personligheter å hente der ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg syk og slapp og lit irritabel. Skulle egentlig vasket hele huset og ryddet, men har vært så slapp og tett. sittet her og sett på ebay en stund nå og må snart lage litt middag til min kjære kommer hjem fra jobb. Kanskje han orker å bruke litt tid på å planlegge bryllupet i kveld. hadde vært kjekt. han engasjerer seg så lite og gidder så vidt å komme å se når jeg prøver å vise han noe. og alt er fint uten at han tenker engang. grrrr... I kveld skal jeg gi han ansvaret for å ordne et par ting og en frist så kanskje han skjønner alvoret.

Var såvidt ute å kjøpte noen frimerker, så skal fylle ut de papirene fra kirken og sende dem i morgen.

Tenkte kanskje vi skulle lage sånne personlige frimerker også. må se om jeg finner et fint bilde av oss i kveld . Greit å bestille dem så de er klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått masse parfymeprøver som jeg skal ha i en kurv på toalettet under bryllupet. Mye godlukt der ja:)

Fikk også disse bokstavene av svigermor som jeg f.eks kan feste i reimen på den ene skoen eller kanskje sy dem på strømpebåndet. bokstaver

Endret av pinkybride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så mye fint du har funnet!!!

Stakkars deg som er syk da! :kose: Håper du snart blir frisk igjen!

Kjenner til det der med at sambo ikke er så engasjert.. iallefall ikke i sånne pynteting.. Viste han gjestebøkene som vi har dekorert, og da sa han: "ja de er bra de vel.." Virker nesten som om det ikke spiller noen rolle åssen de ser ut... Men han blir liksom mer og mer engasjert etterhvert som tiden nærmer seg da..Han har faktisk deltatt en del i forberedelser de to siste månedene.. så kanskje det skjer med din kommende ektemann også? :)

Slike parfymeprøver er kjekt ja! Mange gode lukter der ser det ut som :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og likte dei bokstavane :wow: Kor hadde hu kjøpt di sa du sa du?? :fnise:

Go bedring forresten, pyton å vær så slappe, blir litt gretten av sånt eg :tunge1:

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. det var mye parfymeprøver.. kunne jo godt tenkt meg ett par av de ja...

kjipt å være sjuk...så du får ha gooood bedring!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

må bare huske denne linken e-bay butikk slik at jeg kan bestille glassperler derfra slike

disse lysene de har er også veldig fine og disse

får shoppe litt herfra når jeg får lønn neste gang. Finr bryllupsris også forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine sko Hello Kittyen:) så gode ut også :gjeiper: Rart at de ikke har bilde av bokstavene for står jo at skosmykkene passer til den skoen. men får sikkert kjøpt ved å kontakte dem

De har også noe liknende her eller her

Endret av pinkybride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar deg som er syk, kjipt!! God bedring! :klem:

De bokstavene var kjempefine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...