Gå til innhold

Pinkybrides bryllupsdagbok


pinkybride

Anbefalte innlegg

hei og velkommen!

ser da ut til at du har full kontroll!

(låner fotolista di litt jeg ogso, tror jeg.. ;) ) masse fine blomster også ja!

hvite gladioler er så fiiiint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går satt jeg og samboer og så på hotell og brudesuiter og trodde vi hadde funnet den perfeskte suiten. Ringte i dag til Royal Cristiania og tror du ikke hele hotellet var fullbooket. Grrr så irriterende. Visste ikke at man måtte være så tidlig ute med sånt. Så nå må jeg lete igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt om uka som har vært;

Torsdag på valentines day hadde vi vært forlovet i 1 år fikk lekre roser av samboern og dro og feiret med middag på Mona Lisa. Vi gikk for valentines menyen med tre retter og en drink . Kjempegod mat. Vi koste oss masse.

I går var jeg på bryllupsmesse i spektrum. Var artig og se så mange ivrige bruder. Ellers fikk jeg ikke sååå mye ut at det med tanke på planlegging, men det var jo artig likevel kom litt i bryllupsstemning !

Her er noen av de kjolene jeg likte best fra showet , men synes ikke det var altfor man ge kjoler som var all that . Ca 4-5 jeg synes var fine.

Fikk forresten glass fra hadeland og en kakespade fra hardangerbestikk i serien Tuva, synes det var en fin serie og er helt ny. Vurderer å ønske oss det. kjøpte også to bokstaver med initialene våres og et hjerte i bling bling som det går an å feste på sko, sy på strømpebånd eller kanskje til og med kjolen. ellers smakte vi på bryllupskake fra pascal og fikk noen ideer til bordpynt. Alt i alt en vellykket dag :)Høydepunkter fra brudeshowet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg at ikke messen var så bra, synes den var litt liten jeg.. Men kaken fra Pascal var utrolig god, ikke sant :)

Tips om du skal kjøpe deg kjole i utlandet: Gå å prøv masse på forhånd, så får du litt følelsen av hva du liker og kanskje du tilogmed finner ut hvilket merke du liker best, så kan du finne ut hvor de har det dit du skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok smart å prøve kjoler her hjemme først.. Tror jeg skal ta meg en tur til Ski og prøve noen et par uker før jeg reiser.

Ja kaken fra pascal var nam :) frisk og god

Idag skal vi ringe fotografen og ta en prat. Håper det går i boks. Alt som kan strykes er herlig. Føler jeg har så mye igjen og ordne. Må prøve å få noen til å filme bryllupet også. Lurer på hvordan dere andre som skal filme har tenkt å ordne dette.. Føler jeg ikke kan stole på hvem som helst, plutselig er batteriet tomt osv osv. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Så gøy med flere dagbøker... :jepp:

Ser du har stålkontroll på ting.. lurer på om jeg må stjele litt av den fotolista..hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Jeg har spurt kjæresten til tante om han kan filme iallfall under vielsen. Han elsker å filme, så han er veldig flink. Får gjerne med slike ting som ikke er "hovedpoenget", men får jo også med seg det vi vil huske til senere :) Men vet egentlig ikke om jeg ville spurt noen andre... for det er jo en "stor" oppgave... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var fotografen i boks. Jeg er ganske fornøyd:) Han skal følge oss hele dagen, i kirken, utenfor, bilder av bare oss på et par locations, bilder av middagen og festen. pluss at vi får alle bildene på cd høytoppløselig og han redigerer de beste bildene ekstra. Lager et album og det hele for 7000 kr.

Synes det var en bra pris og veldig betryggende å ha en som dekker hele dagen. Men han er ikke så kjent i oslo så vi må finne ut noen bra steder å ta bilder. Jeg tenkte kanskje en eller annen strand, kanskje akershus festning, ellers vet jeg ikke så mye mer enda. Noen som har noen ideer eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute jeg, men jeg må få gratulere med bryllupsplaner og dagbok likevel :)

Du har skikkelig kontroll jo! Listene dine er bare fantastiske. Tok meg friheten å stjele både det ene og det andre :sjenert:

Nå skal jeg inn på den siden og samle inspirasjon. Den så super ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og ser på brudebuketter og bordpynt. Er usikker på om jeg skal ha kun hvit og grønn bukett, eller om jeg skal ha litt rosa i også. Synes ikke det er så lett og velge. pluss pynt i kirken. Det er noen som gifter seg i kirken før oss kl 13. og vi gifter oss kl 14:30 så vi må jo prøve å samkjøre med dem. Vet jo ikke hva de vil og hvor mye de ønsker å betale for dette. Jeg hadde egentlig tenkt av vi skulle lage oppsatsene selv. aner ikke hvor tidlig ute vi kan være med dette, vil jo ikke mase på dem heller.

mine favorittbuketter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må som sagt også finne locations for fotografering, synes egentlig det er veldig mange fine steder i oslo. Spørsmålet er bare hvor mange steder man rekker å dra. Pluss det er jo ganske avhengig av været også. Aner ikke hva vi gjør hvis det blir regn. Ber til værgudene og fint vær både for meg og alle andre bruder. hehe

Foreløpig har jeg sett for meg akershus fesning, kirkeruinene i maridalen, hvervenbukta, bygdøy og botanisk hage.

noen locations

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Botanisk have og ruinene i Maridalen så jo utrolig flott ut :) OG antakeligvis er det nok masse turister på akershus festning på den tiden, og er dere virkelig heldige så blir dere foreviget av en busslast med japanske turister :buss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi turister hadde jeg ikke tenkt på hehe... kanskje ikke så smart å dra et sted med masse folk, litt vankelig å be folk flytte seg pga oss. Blir så fokusert på det man selv skal at jeg tenker jo ikke på noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag skal jeg treffe noen jenter fra KG, blir sikkert koselig, har ikke vært med på det før, men tenkte jeg skulle være modig og bli kjent med nye mennesker :) I morgen har jeg lyst til å gå i sentrum og se på bryllupsting sammen med samboern, ta en tur på glassmagasinet og sjekke ut gaver, gå innom kreativt bryllup og kanskje titte på klær til brudegom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen har kjøpt trykksaker fra optimalprint og evt hvordan kvaliteten på dette er? er de litt kjipe og kjedelige eller ser de fine ut. så at det gikk an å bestille alt man trenger i samme stil og rimelige priser.

her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine bilder! Kjempefine loactions! Litt skummelt med turister da :fnise: Jeg er kjemperedd vi skal få masse tilskuere til vielsen. Håper ikke!

Tusen takk for linken til project wedding forresten. Har ikke fått pakket noenting jeg :skratte:

God helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært inne i dagboken din før, så legger igjen et spor nå :) Kjempefine lister du har skrevet :) Og den nettsiden var jo bare helt super! :) I likhet med Anea ble jeg helt distrahert fra det jeg egentlig skulle gjøre, nemlig lese :P Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...