Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg er instruktør skjønner du, og Siri dukket opp på timen min i går...! moro!

Deilig å trene, må komme i form til den store dagen :)

Flinke dere er :trene:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå er du det? :)

hva er det du gjør da? spinning? styrketrenging? eller annet? :)

Prinsesse Snuppelure har de tøffe timene på elixia, og det skal gjøre meg rålekker før september ;) hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje vi kunne hatt ett sånt motivasjons kurs her da... jeg trenger det altså!! :fnise:

Det hadde vært kjempelurt!! Det er jo helt herlig når man har kommet igang og når man gleder seg til neste gang! Og motivasjonen kommer når klærne sitter løsere og magen blir strammere :danse::trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare si fra jenter, jeg stiller med råd og tips! Bare moro det!

:) Trening er digg - skikkelig deilig, og når du først har kommet inn i en bra "tralt", så er det så lett å fortsette..... :)

Det hadde vært kjempelurt!! Det er jo helt herlig når man har kommet igang og når man gleder seg til neste gang! Og motivasjonen kommer når klærne sitter løsere og magen blir strammere :danse::trene:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thihi

Ikkje berre ej som skal bli fin og slank til bryllupet :bryllup: vil no gjerne sjå fin ut, spesielt når alle skal ta bilder den dagen.

Me fe motivere kvarandre :) Ej skal trene spinning/styrke heime idag :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje vi kunne hatt ett sånt motivasjons kurs her da... jeg trenger det altså!! :fnise:

Melder med enig i å ha motivasjonskurs :fnise: det hadde vært supert :)

er så vanskelig å holde motivasjonen oppe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepsipepsi digg å trene!

I går var jeg vikar-instruktør på Elixia Colosseum og kjørte først en time CardioCombat og så en time Power - puuhhh. :sprettoy: tror dere jeg var sliten etterpå eller? Gulp, var kliss :regn: våt av svette.. men digg også! Og så tar jeg ekstra i når jeg instruerer, må jo motivere de som kommer på timen min! :tommelsmil:

Thihi

Ikkje berre ej som skal bli fin og slank til bryllupet :bryllup: vil no gjerne sjå fin ut, spesielt når alle skal ta bilder den dagen.

Me fe motivere kvarandre :) Ej skal trene spinning/styrke heime idag :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepsipepsi digg å trene!

I går var jeg vikar-instruktør på Elixia Colosseum og kjørte først en time CardioCombat og så en time Power - puuhhh. :sprettoy: tror dere jeg var sliten etterpå eller? Gulp, var kliss :regn: våt av svette.. men digg også! Og så tar jeg ekstra i når jeg instruerer, må jo motivere de som kommer på timen min! :tommelsmil:

Wow, det må jeg si!! To sånne timer etter hverandre, da hadde jeg vært rimelig dø.. Hehe. Tror det blir en lettere time på meg idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kom tiaraen min!!!! :juhu: Og den var enda finere enn forventet!! Følte meg som en skikkelig prinsesse når jeg prøvde den! Måtte til å med låse meg inn på badet å beundre den, siden min kjære var hjemme..og han må jo ikke få se den! :fnise: Tror jeg må legge den hos forloveren min, ellers så kommer jeg til å rusle rundt med den på hele tiden.. :rødme: og plutselig så har jeg gått på butikken med tiara og joggedress liksom.. :eeeh::hoho:

Også var vi på TilBords og fikk ordnet med ønskeliste, og vi fikk kjempefine glass!! de skal vi skåle med på kirketrappa :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....og plutselig så har jeg gått på butikken med tiara og joggedress liksom.. :eeeh::hoho:

:skratte::skratte::skratte:

Herlig!

:danser::hoppe::danse::juhu: litt for at kjempefin tiara er på plass!

:danser::hoppe::danse::juhu:... også litt for alle dere som er så flinke til å trene. Må ha litt trim jeg også vettu :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du hopper og feirer sammen med med Anea :) Kjemepkoselig!!

Nå drar vi på hyttetur :reise: Dete blir koselig! Også så superfint vær det skal bli hele helga :sol: Så da blir det å kose seg i solveggen, og teste ut mer vin til bryllupet :vin:

Så riktig god helg alle sammen, kos dere masse for det skal jeg :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og plutselig så har jeg gått på butikken med tiara og joggedress liksom.. :eeeh::hoho:

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

God helg da og kos dere på hytta :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God tur Siri! Kos deg masse! Jeg skal på fest i kveld og i morgen kveld - tror jeg kommer til å være rimelig trett søndag ja :sove: ... men skal ha time i morgen på carl berner for det. Så dere som vil trene litt; Power på Carl Berner i morgen lørdag kl 1630! :)

GOD TUR OG GOD HELG :hallo: - for dere som logger av nå allerede...!

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

God helg da og kos dere på hytta :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhuu!! Er såvidt litt internettdekning her på fjellet..men det gåt utrolig tregt, så jeg får ta en skikkelig oppdatering her på mandag :) Vi koser oss iallefall skikkelig! Gått tur idag, og sittet et par timer i solveggen..superdeilig!!

Kos dere videre i helga alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle stikke nesa inn hit å si hei :hallo:

Og den tiaraen var jo kjempeflott!

Jeg kunne ikke fått sett kjolen vel? Ble så nysgjerrig skjønner du... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...