Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 3. mars 2008 #401 Del Skrevet 3. mars 2008 Ble ikke glad for at Catharina vant, men Lene sier jo hun ville hjem og ba om å få bli valgt, så da ville vel ikke resultatet ha blitt annerledes vil jeg tro! Lurer på hvem Lene velger som storbonde, kanskje det blir Catharina fordi hun gjordet jo Lene en tjeneste ved å velge henne som andrekjempe.... Håper ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 3. mars 2008 #402 Del Skrevet 3. mars 2008 NÅ begynner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. mars 2008 #403 Del Skrevet 3. mars 2008 NÅ begynner det Hurra Håper ingen av utfordrerne vinner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 3. mars 2008 #404 Del Skrevet 3. mars 2008 Håper ingen av utfordrerne vinner.. håper ikke jeg heller.. det er urettferdig! er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mars 2008 #405 Del Skrevet 3. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 3. mars 2008 #406 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) må bare sladre litt: så dere Lene Marie på god kveld norge at hu ikke ville være farmen babe? og så løper hun rundt i en liten bikini på stranda på TVen... og hun ville jo ikke blotte kroppen sin for hele norge... Torkel som storbonde ja.. søren hvem skulle han ha med seg i storbonde huset... silje? ikke mora>??? Endret 3. mars 2008 av theamoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. mars 2008 #407 Del Skrevet 3. mars 2008 håper ikke jeg heller.. det er urettferdig! er det ikke? Det er skikkelig urettferdig i såfall.. Hvis ikke en av de da er mye "bedre" enn resten av idiotene på Farmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #408 Del Skrevet 3. mars 2008 Torkel og Silje >P, kanskje like greit at tv2 ikke sender hva som skjer sent sent på kvelden Folk sier at Hugo taper mot en i bryting, hvis det er sant så synts jeg det er jævli usmakelig av dere, .. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. mars 2008 #409 Del Skrevet 3. mars 2008 må bare sladre litt: så dere Lene Marie på god kveld norge at hu ikke ville være farmen babe? og så løper hun rundt i en liten bikini på stranda på TVen... og hun ville jo ikke blotte kroppen sin for hele norge... Torkel som storbonde ja.. søren hvem skulle han ha med seg i storbonde huset... silje? ikke mora>??? Mora må være i hovedhuset og følge med på hva som skjer der vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 3. mars 2008 #410 Del Skrevet 3. mars 2008 HAHA tenk dere kjipt for gaute når han bare valgte dama hans som hjelper med baktanker da :-D han måtte jo beholde maska han da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 3. mars 2008 #411 Del Skrevet 3. mars 2008 HAHA tenk dere kjipt for gaute når han bare valgte dama hans som hjelper med baktanker da :-D han måtte jo beholde maska han da... haha :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 3. mars 2008 #412 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Vææææha,ha Torkel og bare én hjelper.... Oi,oi,oi, han er så forelsket i Silje at det er rent vondt å se på...huffameg!Mor vart stolt ja, men sikkert skuffet over at hun ikke fikk være i Storbondehuset (Torkel er tross alt bedre enn at Catharina da....) UT med utfordrerne, de kommer 5 uker etter de andre.... hrmf, urettferdig og jeg skjønner ikke hvorfor konseptet er lagt opp sånn.... Endret 3. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 3. mars 2008 #413 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg blir så flau på den gutten sine vegne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mars 2008 #414 Del Skrevet 3. mars 2008 Rådslå med mor før de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 3. mars 2008 #415 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja, herregud!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mars 2008 #416 Del Skrevet 3. mars 2008 Er det misunnelse ute og går for Vigdis idag? Enn å hisse seg opp for at noen tafser på hverandre :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 3. mars 2008 #417 Del Skrevet 3. mars 2008 Synes det var litt merkelig ja!! Kanskje hun er frustrert? vet du, Torkel og hun moren er jammen noe av det mest tragiske jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. mars 2008 #418 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har sansen for Torkel jeg! Han er en av de snodigste skruene jeg har sett på skjermen på veldig lenge, og det skulle ikke forundre meg om han vant hele skiten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #419 Del Skrevet 3. mars 2008 Torkel tødde voldsomt opp når mentor kom. Skikkelig kar blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 3. mars 2008 #420 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har sansen for Torkel jeg! Han er en av de snodigste skruene jeg har sett på skjermen på veldig lenge, og det skulle ikke forundre meg om han vant hele skiten! Dèt ville forundre meg stort. Mest fordi jeg ikke kan skjønne hvordan han skal klare seg hvis moren går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå