Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...


pleiepike

Anbefalte innlegg

:klemmer:

Hei, jenta mi ;) Nå må jeg nesten skrive litt til deg her, (selv om vi har en samtale gående på MSN, haha) stå på! Ingen fortjener en baby som du, så det skal ordne seg vettu;)

Er skikkelig spent på hele greia, kan ikke vente til jeg får beskjeden om at jeg skal bli "tante". Haha. :D

glad i deg;)

Smelte!!!! :klemmer::kose: :kose:

Jah, jeg vil ha :kgbaby: hihihi!! :D

Gla i du å!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt du er irritert, det hadde jeg også blitt!

Ja får krysse fingrene for at du har et gunstig miljø der nedentil! Og at de dermed lever lenge! forferdelig kjipt å være prøver ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så typisk...de som absolutt ikke ønsker å bli gravide, de blir det. De som sliter og prøver, blir det ikke.... :sur:

Syns rett og slett det blir for dumt, når ei jente på 18 år (eller mer også for den saks skyld), skal til å gjennomføre sin 4.-5. abort. Du har heeelt rett, abort skal IKKE brukes som prevensjnsmiddel!!! Skjønner ikke at hun takler det heller, både fysisk og psykisk!!??!!

Krysser fingrene for DEG denne mnd!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMmmm.. Ja, det er temlig frustrerende det derre.. Blir så irritert.. Men nå går det da rykter om at hu kanskje ska neholde.. Men me hu vet en aldri.. Hu skifter humør oftere enn hva jeg skifter sokker asså... Kan være lyn fra blå himmel me hu av og te.... Samvittighet og alt det der trur jeg hu ikke har.. Eller, kanksje.. men hu er veldig glad i den type drikke som inneholder alkohol da.... Og litt sånt.. Såå.... Jah. :sjenert:

Men som sagt, ska hu beholde det, støtter jeg henne så godt jeg kan!!! Og jah, det er frusterende å ikke bli gravid selv når en absolutt vil! :gråte:

:kjefte:

Ny helg og jeg reiser om 3 timer, ska pakke nå tenkte jeg og lage meg noe frokost. Så kanskje litt :sengekos: før jeg reiser her.. Han er hjemme i dag.. Hihi... Mmmm.. Håper det klaffer denne mnd asså! Sliter fælt på kroppen det å gå rundt å tenke, åh, eggløsning.. Nå må det :sengekos: te for at det ska funke osv.. Ikke har imot :sengekos: da ;):skratte:

Jaaau.. Da stikker jeg.. Men dere må ha en toppers helg jenter!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig med deg!!! Ikke noe galt med :sengekos: , men det er jo koselig å gjøre det fordi man har lyst og ikke fordi man må pga EL. I tillegg begynner jeg å bli lei av å tenke på hvilke stillinger som er best (så alt ikke bare renner ut igjen) og at selvfølgelig mannen MÅ komme inni meg (uff, ble detaljert dette men.. :sjenert: ).

Uansett: Håper du får kost deg med mannen, og at du får en super helg! Heia Pleiepike!! :duskedame::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner følelsen, det er alltid kjipt med de som blir gravid gang etter gang men ikke vil bli gravide når man selv sliter... Jeg har kommet så langt at jeg blir bittelitt lei meg når jeg hører om andre som blir gravide med en gang, men det går veldig fort over. Tenker sånn at hvorfor skal andre ha det like kjipt som meg på det området. Og jeg blir jo egentlig ikke lei meg fordi noen andre er gravide, men fordi jeg selv ikke har klart å bli det! Er dette stygge tanker, eller er det helt normalt?

God helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi.. Det var visst en stund siden jeg hadde skrevet her ser jeg, så bør vel kanskje slenge inn noen ord her!

Hva har jeg funnet på de siste dager tru? Hmm.. Slappet noe av, vært ute og gått masse! og i går begynte jeg på jobb igjen. KJempemoro. Godt å se gamle arbeidsfolk! Så ska på jobb nå i kveld oxo. Blir kos. Ser frem te dette! Hehe...

EL har vært, om det klaffet denne mnd, aner jeg ikke. Var ikke hjemme da EL sku funnet sted, men for at det jeg vet kan det ha vært før el etter.. Vi har iallefall hatt :sengekos: både før og etter helga, så nå får vi jo se når IKM nærmer seg.. Og det gjør den jo.... Hehe..

Må si meg ening me smilefjes... Blir litt møe å tenke på hvilken stilling en ska ha, hvordan ligge etterpå for at det ikke ska renne ut, hvor lenge en ska ligge osv.. Det å komme inni ekke det som er no problem her, her skjer det alltid inni (oi, kanskje litt vel møe detaljer??? :sjenert: ) Men uansett.. Ska man bli gravig og vil, så bør man jo...

Hehe, det å ta gleden av at hande har blitt gravide har jeg ikke klart no særlig nuh. Alle er og blir gravide for tiden... ARG! KJedelig å måtte vente på noe en selv vil SÅ inderlig høyt ha! Så jeg vil si dette er helt normalt å tenke spinnvil

Jaja, nå er det snart helg igjen. Og jeg ska jobbe fredagskvelden, sanitetsvakt på lørdags morgen, jobbe kvelden og sanitetsvakt hele søndag..... :) Blir hektisk, men morro helg!

Ha en toppers dag folket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ventet spent i flere dager... Og endelig kom det et innlegg :D Hehe.

:klemmer:

Kommer hjem neste Lørdag, skal vi treffes å ta en lønsj eller noe ? <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ventet spent i flere dager... Og endelig kom det et innlegg :D Hehe.

:klemmer:

Kommer hjem neste Lørdag, skal vi treffes å ta en lønsj eller noe ? <3

Ska på sanitetsvakt på dagen trur jeg... hmm. men kan vel treffes enten etter vakta el kanskje på kvelden? tenker jeg ska ut og danse litt på kvelden.... hihi.......

:sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARG!!!! TR kom i dag!!! :grine: :grine: :grine: :grine: :sur: :sur:

Fatter ikke at det går ann.. Arg.. Nå har vi prøvd lenge ass!!! Men nejda, lykken ekke på vår siden!! Oppgitt!! :gråte:

Ellers, det har vært en hektisk helg! Jobbet fredagskvelden, sanitetsvakt tidlig på lørdagen og jobb på kvelden. Sanitetsvakt hele søndagen.... KJenner jeg er sliten nå... Oxo ska jeg på jobb igjen i kveld og i morra tidlig.. SÅ har jeg fri litt :D Det blir digg kjenner jeg.. Oh.. Lagt merke te at kroppen min tåler "mindre" stress for tiden :( Migrenen som tar på... Blæh...

Jaja.... Får se om jeg får gjort noe her jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Kjedelig, dumme tanta som ikke kan lære seg og holde seg borte.

Ja, den hakke lært seg det ennå... hihi... men har bare å lære det nå!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med mensen, Pleiepike! :troest: Og med migrene! :tristbla:

Håper på bedre dager fremover! Og en suksessrunde med prøving!!! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeey!!

Tenkte jeg i dag sku skrive noen ord her igjen. Hehe.. Sitter her hjemme og ser litt på TV... Egentlig ikke så møe å se på, fulgt litt me på I gode og onde dager. Jah, tenk at jeg ser litt på det!! :sjenert: Men det ekke så møe annet som i dag går på TV.. Men men.. Har i dag vasket klær(en vaskemaskin står på nå) hengt ut og vasket opp! Tenkte jeg sku støvsuge litt... Men må se hva jeg orker..

HUff, føler meg som en syter for tiden. Er det ikke en ting, kan man bande på at det kommer noe annet. Sku legge meg i går og merket jeg begynte å få vondt i magen, og i løpet av natten ble det bare verre :S Så hakke sovet noe i natt nesten....... Blæh! Er lei!!! Og det ekke pga mensen, for det har jeg nesten ikke nå.... Det er nesten borte... Så kjenner jeg ikke er i form ennå.. Kvalm og blæh... Når kan ting bli helt på topp?? Hmmm....

Iiiiiik.. Det er sol ute!!!! Weee.. Og det er varmt ute! Hihi.... Deilig! Nyte dagen jah!!

theamoren Jah! JEg håper at TR har lært at neste mnd holder ann seg borte!! Hihi.... Og at soldatene te Dag finner egget mitt!! :P HIhi.. Og gratulerer me spire i magen!!!!! :D :babysmokk:

Krysser fingrene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagskveld og ikke noe særlig å finne på.. Kjedelig....

Sku egentlig ut, siden det faktisk er en stund siden jeg har vært ute, men kommer ikke så langt.... Men men.. Får ta det en annen gang da heller... Hehe..

Dagens gjøremål: Sitte sanitetsvakt, handle og sovet i 3 timer.... Hehe.. Sov siden jeg var oppe tidlig og trudde jeg sku ut i kveld.

men men.. De 3 timene gjorde at jeg ikke får sovet nå kjenner jeg.. Ikke trøtt liksom.. Hehe...

Hva skjer i morra tru? Hmm. Det lurer jeg au på, men skal kanskej på fotballkamp, Start - Alta.. Yeah.. Ehhmm.. Hehe ;) Kankjse ikke den mest spennende kampen men..

Hmm.. Hva finne på nå.. Oppvaks kanskje? Noen som vil ta den for meg?

Litt annet:

Ohh.. Vondt i hodet?? Nåååå?? Arg! Jeg hater migrene så inderlig! Mye jeg misliker for tiden kjenner jeg.. Mer irritert for tiden og lett motakelig for enkelte ting. Det er ikke bra. Føler jeg kanskje reagerer litt mer enn hva jeg kanskej burde?? Ikke lett alltid... Blæh. Føler jeg kanskej depper for møe og tenker litt for møe på både det ene og det andre... Men vet ikke hvem jeg ska dele det me heller.. Folk sier, snakk me Dag om det, men det er ikke enkelt det heller, det å forklare hvordan jeg føler min kropp har det.. Oxo vil jeg jo ikke virke som jeg syter hele tiden heller... Han sier liskom feks, du ser så trist ut, el du ser så tankefull ut.. Jah, jeg er tankefull... Har mer lyst av og te å utbryte! Åhh.. Jeg klarer jo ikke bli gravid!!!!!!!!!!!!

Nej, huff.. Nå ble det syting her alike vel.. Jaja.. Er jo en dagbok,.. Og der ska frustrasjon skrives ned ;)

Heia start!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Har ikke sett denne dagboken før nå jeg... Men så syns jeg du så litt kjent ut :sjenert: Så da måtte jeg jo bare lese litt bakover i boken din, og vi studerer jo sammen jo :fnise:

Lykke til med prøvingen!! Og ikke gi opp, de som kommer til etter litt slit og lang prøving er garantert helt fantastiske, det er nemlig min helt objektive erfaring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikke sett denne dagboken før nå jeg... Men så syns jeg du så litt kjent ut :sjenert: Så da måtte jeg jo bare lese litt bakover i boken din, og vi studerer jo sammen jo :fnise:

Lykke til med prøvingen!! Og ikke gi opp, de som kommer til etter litt slit og lang prøving er garantert helt fantastiske, det er nemlig min helt objektive erfaring ;)

Haha.. Nej, så vittig ;) Koselig :):fnise:

Gir ikke opp håpe! Lykken må jo komme en gang ;) Lykke te du au ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en dag fri. Ska te legen i dag.. Og MR av hodet..... Så går nå om ikke så alt for lenge.. Mamma var på MR her for ei lida studn siden og hu sliter av me migrene på samme måte som meg.. Og de hadde funne cyster på hjernen hennes :sjenert::tristbla: Så håper ikke de finner på i min hjerne...

Ska te legen ang magesmertene mine. Jeg har så vondt i magen at det er forferdelig. Det å ede ekke enkelt. Blir kvalm for hver matbit jeg får i meg.. Ikke bra....

Ellers... Nyte sola!! :briller: :briller: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...