Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...


pleiepike

Anbefalte innlegg

Tja, da var det torsdag og det er stille og rolig her.. Vært på opplæring på den nye jobben i dag og vært en tur på skolen.. Så er ganske sliten nå kjenner jeg jah! Hehe.. Men ska ut en tur og labbe litt nå.. Må ha brød.. HIhi.....

ellers no nytt? Puppan er ømme ennå, og solbrente!!! Hihi... Ingen tegn te mens ennå¨.. Ingen smerter i mage/rygg.. Genialt det da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen tegn te mensen i dag heller.. :danser:

I dag ska jeg på skolen her i Kr.Sand og møte studieveilederen min.. Ska jo ta noen fag neste år.. Jeg tar første året på 2 år.. Sånn at jeg får tid til å puste litt også... Så det blir greit trur jeg..

Skriver og skriver på oppgaven og føler jeg aldri bli ferdig og for hver veiledningsmøte eller samtale med resten av gruppa er det stadig noe nytt vi må skrive..... Blir galen.. Hehe.. Jeg satser iallefall ikk A eller B på denne oppgaven neh.. Hadde vi kanskje begynt tidligere og systematisert det mer og ikke minst fått mer info, så hadde jeg nok kanskje klart det bedre, men men.. Vi gjør så godt vi kan, og det kommer seg! Hihi....

Ellers skal jeg nyte sola! Sitte og sole meg og skrive samtidig.. To fluer i en smekk!! Genialt.. Hehe... :D

Henge opp tøy, slenge på meg no sminke og klær sånn at jeg får kommet meg på skolen.. Hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så BRA at du ikke merker noe til mensen.! :D Er det slik at du burde hatt symptomer nå.?

Får håååpe at det holder seg sånn da, mensen har å holde seg borte denne mnd, og de kommede mnd. heretter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært hyggelig om du kunne innlede bedre tider for oss prøverne her inne synes jeg. April var jo bedrøvelig! :(

*følger spent med* :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: bare innom å legger igjen et lite spor her hos deg, :) Spennende å følge med videre her ser jeg!! Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-)

Koselig at du var innom min dagbok, så tenkte jeg skulle sette spor etter meg her hos deg også. Håper dere fikk det til nå, sitter selv å venter på å teste om noen dager, masse lykke til.

Krysser fingere for oss alle her inne.

God pinsehelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så BRA at du ikke merker noe til mensen.! :D Er det slik at du burde hatt symptomer nå.?

Får håååpe at det holder seg sånn da, mensen har å holde seg borte denne mnd, og de kommede mnd. heretter! :D

Hehehehe.. Jah, ikke sant.... Tja, ikke så møe annet enn ømme pupper.... Det er det jeg har nuh....

Det hadde vært hyggelig om du kunne innlede bedre tider for oss prøverne her inne synes jeg. April var jo bedrøvelig! :(

*følger spent med* :popcorn:

Hehe, hadde vært kos om mai måned hadde vært baby-boom for oss her inne ;)

Hei :vinke: bare innom å legger igjen et lite spor her hos deg, :) Spennende å følge med videre her ser jeg!! Masse lykke til!!

Åhh, så kos me at du la igjen spor!!! :danse:

Hei hei :-)

Koselig at du var innom min dagbok, så tenkte jeg skulle sette spor etter meg her hos deg også. Håper dere fikk det til nå, sitter selv å venter på å teste om noen dager, masse lykke til.

Krysser fingere for oss alle her inne.

God pinsehelg!

alltid kos å titte innom div dagbøker og lese hvordan folket har det! Hihi.... Kos at du oxo la igjen spor etter deg her da :)

Lykke til selv me test etter hvert... Hihi... :popcorn::danse: :danse: Og goood pinse.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi oi, her var det spennende om dagen!!! Snart testing på gang!! :tommelsmil:

Krysser fingre for deg! Og venter spent på oppdattering.... ;)

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi oi, her var det spennende om dagen!!! Snart testing på gang!! :tommelsmil:

Krysser fingre for deg! Og venter spent på oppdattering.... ;)

:popcorn:

Hihi, jah... 2 dager te testing og jeg har ingen tegn te mens ennå!! Så dette er bra!! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne er så vittig.... Internhumor på jobb!

Spørsmål og svar om kropp og helse

SPØRSMÅL: Kan sit-ups forhindre at jeg blir litt bløt og lubben rundt midten?

SVAR: Definitivt ikke! Når du trener en muskel, blir den større. Derfor bør du ikke gjøre sit-ups med mindre du vil ha stor mage.

SPØRSMÅL: Er svømming bra for figuren?

SVAR: Tja, se på hvaler....

SPØRSMÅL: Jeg har hørt at trim for hjerte- og karsystemet kan forlenge livet, stemmer det?

SVAR: Hjertet ditt er programert til å slå et visst antall slag i løpet av livet. Ikke kast dem bort på trim! Alt blir utslitt etter vhert, selv hjertet ditt, så å å det til å slå fortere vil naturligvis ikke hjelpe. Vil du leve lenger? Ta deg en lur!

SPØRSMÅL: Burde jeg kutte ned på inntaket av kjøtt og spise mer frukt og grønnsaker?

SVAR: Her må du prøve på logistisk effektivitet. Hva spier en ku? Høy, og hva er det? Grøntfôr. Så en biff er egenltig ikke noe annet enn en effektiv måte å spise grønsaker på. Spis kylling og få i deg mais. En svinekotelett kan gi deg 100% av anbefalt daglig inntak av grønnsaker.,

SPØRSMÅL: Burde jeg kutte ned på inntaket av alkohol?

SVAR: Nei, ikke i det hele tatt. Vin er lagd av frukt. Brennevin er destillert vin. Det betyr at vannet tas ut av frukten, så får du enda mer av det gode, sunne innholdet. Øl lages av korn. SKÅL!

SPØRSMÅL: Er sjokolade sunt?

SVAR: Er`ru gæern? Kakaobønner = grønnsaker, ikke sant? Det er den beste «feel-good»-maten det går ann å få.

SPØRSMÅL: Er det viktig å være i god form?

SVAR: «Rund» er en form så god som noen.

Vel, jeg håper dette oppklarte alle misforståelser du måtte ha hatt om mat og kropp.

Bare husk dette: Livet skal ikke være en reise der målet er å komme trygt fram til graven med en attraktiv og kjernesunn kropp. Nei, da er det bedre å seile ned i kista med et glass vin i den ene hånda og en sjokolade i den andre, med en kropp som er skikkelig utbrukt, mens du roper « Dæven døtte! Så moro jeg har hatt det!!»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

SÅ spennende!

bare må :popcorn:

oioioi...*krysser fingre*

HIhi.. Jah.... Venter i spenning her jeg :P

Krysser fingrene for deg!! :popcorn:

Weeee... :hoppe::tommelsmil:

--------------------------------------------------------------------------------------------

I dag har jeg pussa båt.. Haha.. Og støpt lit båt oxo.. Morro det.. Fått litt sol på kroppen og greier.. Det gjorde jeg i går oxo.. Men da satt jeg sanitetsvakt på sånn amerikansk fotballkamp.. Var morro det... Varmt men.. Hihi.. Så de siste dagene har jeg fått alt for møe sol på meg.. Det har forsåvidt gubben min oxo.. hehe.. Så nå er jeg sommerbrun, alt nå!! Hehe.....

Top Gun her! Weee :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, oi!! Spennende! :hoppe:

TR har bare å holde seg unna :rope:

Følger med her...

(Må ellers si at du er heldig som er blitt brun allerede. Jeg har innejobb hele denne deilige pinsen. Æsj... :frustrert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi!! Spennende! :hoppe:

TR har bare å holde seg unna :rope:

Følger med her...

(Må ellers si at du er heldig som er blitt brun allerede. Jeg har innejobb hele denne deilige pinsen. Æsj... :frustrert: )

Jah, den har bare me å holde seg vekk! :tunge1:

Hehe.. Kjedelig å ha innejobb i dette flotte være da...

Å så spennende.To dager igjen. Krysser fingrer og tær for deg. :)

Weeee.... Gla for all støtte :D :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

venter i spenning! :hoppe:

:popcorn:

Da er vi to :fnise:

Her er det spennende tider ser jeg :jepp: Masse lykke til!!!!

Mange takk!! :-D

Krysser fingrene for at tanta ikke kommer innom i morra!

Sender deg babystøv!

Weee, tar det imot me glede!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...