Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...


pleiepike

Anbefalte innlegg

Utrolig dyrt å ta lappen ja, egentlig er det veldig synd for man trenger jo lappen når man bor i Norge... Ikke så lett å komme seg rundtom uten i alle fall.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kjempesinna: :kjempesinna: :gråte: :grine: :grine: :frustrert::sur: :sur:

Arg! Når er det min tur egentlig til å bli gravid???? Ikke denne mnd iallefall! TR kom i går! Pokker asså!

Jaja, desverre ikke noe å gjøre me det... Får bare vente...... Jaja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest poppel
Neeeeeeei!! Quarten er død!!!!!!

ha kanskje ligget litt i kortene en stund???

var der for en god del år siden og hadde det hvertfall supert :skaal::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha kanskje ligget litt i kortene en stund???

var der for en god del år siden og hadde det hvertfall supert :skaal::fnise:

Hehe.. Jah, det er sant det.. det har ikke vært no spennende der på lenge.. Men jeg hadde fått meg "fri" på kvelden den uka sånn at jeg kunne være sanitetspersonell under quarten og litt sånt.. Men men.. Det ekke noe å gjøre me det, selvom Quarten er sommer i Kr.Sand BY!... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjempesinna: :kjempesinna: :gråte: :grine: :grine: :frustrert::sur: :sur:

Arg! Når er det min tur egentlig til å bli gravid???? Ikke denne mnd iallefall! TR kom i går! Pokker asså!

Jaja, desverre ikke noe å gjøre me det... Får bare vente...... Jaja....

¨

Åh det er så kjipt! Krysser fingrene for at det blir bedre lykke denne PP!

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme, dumme tanta. Hvorfor kan hun ikke bare holde seg borte. Hvor vanskelig er det å ta hintet om at vi ikke tåler trynet på hu.

Håper det går bra med deg i allefall, satser på det juli er din måned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah! Satser på det beste!! HIhi.....

Men har ingen hast da...

EL nå er vi på kurs, så om det blir noe da tviler jeg litt på faktisk... Så.. Men vi får nå se hva det blir... Hehe.....

Oh, jeg har SÅ vondt i magen! Har et virus som ikke vil vekk fra magen.... :( sykemldt og greier......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: DUMME tanta!!!

:troest:

Jaaaa.... men det går seg te... Hehe.. Neste EL rekker jeg neppe holdt jeg på å si, den treffer vi nok ikke når vi da er på kurs... Sammen, men me andre.. Hehe... Satser på et vårbarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

Her skjer det lite gitt... Er faktisk ganske sliten i dag, uten å ha gjort så vanvittig mye... Vært en tur i byen.. Hihi... Men blakk da, så har ikke kjøpt noe.... Men i morra derimot om formen er på topp har jeg forhåpentligvis penger... FERIEPENG!!! Hehe... da ska jeg svi av på turklær gitt.... Det trengs nå som jeg snart reiser på 9 dagers kurs i operativ ledelse langt oppe i gåkk, mer rettet mot Moelv... Blir kos det da!

Var hos legen i går.. Har hatt sykt vondt i magen siden fredag og tenkte det kanskje var syyyykt kraftige mensen-smerter når jeg fikk mensen på lørdag, men det var det faktisk ikke.. Det var et forbaska virus i min mage som gjør at jeg har syyyyykt vondt.. Lite søvn, lite mat osv... Kanskje derfor det ikke klaffet denne mnd? Kan være.. for jeg var jo hos legen for en stund siden og fikk beskjed at jeg hadde infeksjon i magen.. Så dette er en forverring av det jeg har hatt faktisk. Ikke behagelig en plass.. Så nå er jeg sykemeldt ut uka... Skal bare nyte friheten.. Eller.... Han har au sykemelding ut uta faktisk.. Men det er fordi han er tett, sår hals og litt sånt..

Det som er kos er at jeg trolig får besøk i morra fra Oslo. Ei gammel nabo som kommer på besøk hos oss. Blir morro det!

Kanskje en tur te DK på torsdag, hvis ikke blir det kanskje en tur ut på byen faktisk.. Det er lenge siden jeg har vært, og torsdagene her i Kr.Sand er blitt den nye lørdagen.. Da er det mase folk på byen og det er bare knall! Hehehehehe... Jeg liker iallefall at det er litt mennesker på byen.. Kjedelig å sitte der uten at det er folk rundt en... Ser frem te å danse litt og kose meg rett og slett.... Se om alkoholen kanskje klarer å kvitte viruset i magen??? :fnise:

Er nok ikke godt me fyll me tanke på prøvinga, men føler denne mnd utgår grunnet vi ikke her her hjemme, og vi kommer til å være opptatt nok på kurset om ikke vi ska tenke på å måtte :sengekos: før en ska sove for så å opp grytidlig dagen etter osv.. Vikke bli fersket av de andre på kurset!!! :skratte: Gudd å flaut da. Går resten av kurset og blir husket som de som holdt på som gale inne på det og det rommet!! :skratte: :gjeiper:

Næææ.. Hmmm.. En annen ting jeg har tenkt på... Tenker hele tiden, kanskje det er noe gale me meg siden jeg ikke blir gravid osv, men så tenkte jeg her om dagen, noe jeg ikke har sagt te han da, kan det være han det er noe "gale" me? HUff.. Det får vi heller ta som det kommer.. Uavhengig av hvem eller hva det er elsker jeg han noe mer enn noe annet.. Han er bare SÅ hærlig!! :fnise: Det er helt sykt hvordan en forelskelse skal være... Hvor lenge varer den før det går over til sånn "vanlig"? Jeg blir bare mer og mer forelsket i min herlige man!!! :rødme: Han er bare SÅ god mot meg! Og støtter meg opp nå som jeg sliter me smertene! Mmmm...

Kankje jeg ska gjøre no fornyftig her? Ohh.. Dette ble et langt innlegg gitt!! Hihi... Godt det av og te.. Lufte tankene! Hjelper det av og te.......

Ha en toppers kveld... Jeg ska ta en tlf te pizzabakeren trur jeg! Se om jeg får i meg no fôr... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Best det blir Pizzabakeren når jeg kommer nedover i mårrah ;) Og det er best at du er våken! Haha. Gleder meg<3

Det ordner seg med baby skal du se, ikke tenk at det er noe galt helt enda. Mange prøver leenge før det klaffer. Jeg heier på deg ihvertfall! :D

stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best det blir Pizzabakeren når jeg kommer nedover i mårrah ;) Og det er best at du er våken! Haha. Gleder meg<3

Det ordner seg med baby skal du se, ikke tenk at det er noe galt helt enda. Mange prøver leenge før det klaffer. Jeg heier på deg ihvertfall! :D

stor :klemmer:

Hihi.. Ble faktisk hjemmelagd biffsnadder!! HIhi... Jadada, våken ska jeg være når du kommer vet du, kommer ned og møter deg på rutebilden!!! HIhi! Blir koooos!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og vi skal drekke oss gode og mette før vi drar ut på Torsdag! <3 og vi MÅ kjøpe oss bakt potet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp, og vi skal drekke oss gode og mette før vi drar ut på Torsdag! <3 og vi MÅ kjøpe oss bakt potet!

Hehe.. Det beste me torsdager, det er ta to betal for 1 :fnise:

Potet jah, den kan du ha for deg selv :P:skratte: Da tar jeg heller en kebab!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselige mannen din...! :hjerte: Hvor lenge har dere vært sammen, egentlig?

Jeg tenkte også sånn, FØR det ble avgjort noe som helst at vi skulle ha barn... Det rare er at jeg gikk leeenge og hadde en følelse for at det skulle være noe galt med han, slik at vi ikke kunne bli gravide på vanlig vis. Jeg sa ALDRI noe til han, men inni meg var jeg overbevist.... Merklige greier.. Men det ble jo motbevist rimelig fort også!! :fnise:

Hvor lenge har dere prøvd nå..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselige mannen din...! :hjerte: Hvor lenge har dere vært sammen, egentlig?

Jeg tenkte også sånn, FØR det ble avgjort noe som helst at vi skulle ha barn... Det rare er at jeg gikk leeenge og hadde en følelse for at det skulle være noe galt med han, slik at vi ikke kunne bli gravide på vanlig vis. Jeg sa ALDRI noe til han, men inni meg var jeg overbevist.... Merklige greier.. Men det ble jo motbevist rimelig fort også!! :fnise:

Hvor lenge har dere prøvd nå..?

Ehhmmm.. Hvor lenge har vi vært samme spør... Jah, der spør du faktisk godt!! Haha! Ca 1 år... HIhi

Prøvd jah, hmm.. Går inn i 8.PP nå....

Jah, vel.. Tenkter ikke mer på det nå da, så tar vi det som det kommer hvis ting ikke skjer innen neste sommer elle rnoe liksom.. En har ikke hastværk!! :) Vi har ikke det iallefall..... :fnise: Tar det tid, får vi heller ta en utredning, begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOohhh.. Det er helg! Hihi! Jaja, jeg reiser i dag.. Weee.. Ska på speidertur.... Blir kos.. Og i morra blir jeg hentet av min kjære :rødme: oxo ska vi kose oss i båt resten av helga!! Weee! Gleder meg masse..

Hmm.. Var på byen i natt jeg..... Hihi.. Var morro det..!!

Jaja, får spise meg ferdig her og alt det der..

Ha en toppers helg dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...