Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...


pleiepike

Anbefalte innlegg

Nå går vi inn i 3. PP... Hadde håpet det hadde klaffet denne månen, men etter 4 dager over IKM kom mensen... Desverre... Så nå er EL ca 4 feb og IKM 18 feb.. Håper dette klaffer denne mnd da? Men synd jeg jobber den helga... Eller, det er jo en mandag så kanskej jeg har flaks.. Vi bor ikke helt sammen.. Faktisk bor vi halvannen time me buss fra hverandre... Men jeg er stort sett hos han nå da.. Er jo student og har skole å tenke på oxo. Vi stresser ikke og tar det helt me ro :jepp:

Noen i samme "situasjon", det me å være student og prøvere.... ??

Vi har au nylig forlovet oss :rødme: Så dette er vår vei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og velkommen med prøvedagbok!

Selv er jeg ganske ny i gamet som dagbokskriver, men har vært prøver en stund. Håper du lykkes fortere!!! Hvem vet, kanskje vi skal "henge" på graviditet og spebarn-forumet sammen dette året??? Håper det for oss begge!

Lykke til denne PP!

:) smilefjes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk!!! :)

Ja, jeg fant ut av denne dagboka, og tenkte at dette er noe jeg må teste :) Og her ser jeg jo oxo hvordan andre har det i "samme" situasjon :)

Ja, hvem vet å lang tid det tar?? Jeg slutta på p-pilla i november og håper det enda ikke sitter i kroppen.. Hehe..

jeg "henger" på forumene "prøvere og ufrivillig barnløshet" og "Graviditet". Tips og råd er alltids greit.. Selvom det sier seg selv hvordan man lager et barn da :gjeiper:

Kjærringråd kommer alltids godt med :skratte:

Meeen... Ingen EL enda.. Hehe... Har tante rød på besøg her... så... Må vente te ca 4 feb.... Tihi....

Jeg ønsker deg oxo lykke te smilefjes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen.

Ønsker deg lykke til :klemmer:

Mange takk :klemmer:

Nå er det bare å vente på at EL skal komme "løpende" te meg :P Selvom det er nok noen dager te det jah!... HIhi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vi har EL sånn ca samtidig vi, da. Jeg tror jeg har ca 4. feb. Så da er det bare å jobbe på...hehe :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter.. Hehe... Gråvær ute.. Kjedelig.. Hadde håpet på sol sånn at jeg kunne ut en tur. Men får vel kanskej trosse været uansett og ta turen ut?

Våknet nettopp jeg.. Eller, ikke heeelt nettopp, men for litt siden. Sover så utrolig mye for tiden.. Kan sove flere timer utpådagen jeg uten problemer. Men i går måtte jeg opp tidlig da.. Siden jeg sku en tur på skolen.. Det var iallefall hardt arbeid.

Jeg har ikke forklart så mye om jeg selv her.. Kanskje jeg sku det? Så dere kan vite hvem jeg er, sånn litt iallefall....

Jeg er ei jente på 21 år(ble nylig det) og har værdens herligste kjæreste og forlovede på 23 år. Noen vil kalle oss unge som er blitt prøvere, men vi begge vet hva vi vil og vi ønsker dette mer enn noe annet

Vi forlovet oss 31.12.07. Var utrolig søtt av han. Vi har jo snakket om det, men ventet ikke at det sku skje da, da vi var på ferie i nord. Så på lørdagen som var var vi å hentet ringene vi hadde bestilt. De ble utrolig pene!!!

Ingen av oss er sikkre på når vi ble sammen egentlig.. Det begynte med en liten kjøretur. (jeg kjente han fra før, men vi hadde en periode vi ikke snakket me hverandre. Kontakten kom tebage da jeg "kvittet" meg me x`en) Også etter det så "ballet" det seg bare på seg. Han var min kavaler i konfirmasjonen te min bror og som tiden gikk ble følelsene sterkere. Og en klem førte etterhvert te et kyss. Og en film førte te :sengekos: Så når vi har faktisk ikke noen dato på når vi ble sammen annet enn rundt mai-juni.....

Vi bor sånn ca sammen. Jeg har en hybel i Arendal, der jeg studerer, men er stort sett her i Kr.sand. Når jeg nå te våren blir ferdig me praksis, skal jeg si opp hybelen og flytte inn me han!! *glede seg masse

Jeg studerer sykepleien, 1 år. Noen jeg synes er utrolig spennende. Er hjelpepleier og jobber litt på si i et bofellesskap for demente.

Han har oxo nettopp begynt i ny jobb, og han ser ut til å trives der! Og det er kjempe etter at han har gått sykemldt siden nesten mai. Så nå er han selger innen en bedrift :)

Ellers er jeg delaktiv i speideren og i norsk folkehjelp. Jeg holder på me 1.hjelp noe jeg stortrives me. Nå skal jeg ta alle kursene på nytt.. Så det blir morro. God å kunne få en oppfriskning!!

I speideren har jeg vært me siden jeg var ung og liten. Og det er noe jeg stortrives me!! Unger er bare så herlige, så speideren er bare helt topp for meg!

Vel, da har jeg fortalt litt om meg selv iallefall.... Men en blir jo mer kjent nå som tiden går og innleggene i min dagbok "vokser"

Får vel slenge meg etter hvert i dusjen her og ta oppvasken Den har stått lenge nok nå.. Hehe.. Ikke det største kjøkkenet liksom, så da hoper ting opp fort :skratte:

Ha en toppers dag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk :klemmer:

Nå er det bare å vente på at EL skal komme "løpende" te meg :P Selvom det er nok noen dager te det jah!... HIhi

Hehe... Jau, er jo bare å stå på!!! ;) Vi får slå oss sammen på denne og håpe på at denne mnd klaffer det for oss begge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

Hyggelig å høre litt mer om deg - du høres ut som en særdeles aktiv person!

Ha en fin dag - håper været letter litt etter hvert. Her er det endelig finvær - men jeg må sitte innestengt på kontoret. :sukk: Likevel, bedre enn regn!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne dagen over, og jeg skal straks køye.. Skal bare fortære te`en jeg har stående her....

Kom nettopp hjem fra kino.. Så en GIIIIKE film... Haha.. Aliens vs ett eller annet... Kjedelig film.. Sånn egentlig egenltig..

Imli: Nej, jeg er vel ikke for ung.. Jeg har jo lest at det er i denne alderen man mener det er best å være gravid.... Blir jeg gravid nå, så kommer jeg te å føde når jeg er i denne alderen au, asså 21. Gleder meg masse.. Vi går et spennende liv i møte :)

Og ikke minst, lykke te te deg i svangerskapet da :D

Lilith: Joda, jeg er jo en aktiv person.. Jeg er me på møe og jeg liker å holde meg aktiv i organisasjoner :) Det har jeg gjort stort sett siden jeg var liten. Hihi.. Det å sitte stille ekke meg :P

Nej, får legge meg og se om jeg får sove i natt... Sliter me å sove :( Sliter mye me smerter i knærna.. Og i dag er det skikkelig ille.... :gråte:

nattinatt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neeeei.... Er blitt forkjølet :gråte: Våknet opp idag morres og klarne nesten ikke puste :( Arg... Jeg hater å være forkjølet......

Noen tips om å kvitte seg me dette fort????

Zzzz.. Jeg fikk sove etterhvert i natt!! Yeah! I kveld skal jeg på et ungdomsdisco.. Være vakt... Blir morro :) Min lillebror er DJ der, så må nesten se på han au!!

Ha en toppers dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga over... Sånn snart... Hehe.. Og ny uke begynner....

Helgas hendelser har gått i kos, hygge, besøk osv :) Får snart besøk igjen.. Da skal vi ha taco :) Blir kos.. Må vel komme meg opp av sofaen førts og stelle meg føre de kommer :P

Hmm... Teller dagene te EL her... Hmmm.. Synes tiden går sent jeg,.. Sku ønske jeg hadde EL nå jeg.. Hehe.... Jaja... Ikke annet å gjøre enn å vente... Den som venter på no godt, venter ikke forjeves... Er det ikke sånn det sies a? ;)¨

Næææ... Må stelle meg.. Hehe..

Ha en toppers søndagskveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel presse ned noen ord her igjen nå.. Hehe.. Så jeg ikke hadde skrevet siden søndag......

Hmm, hva har skjedd siden da? Tja, det er ikke så møe egentlig.. Alt går sin vante gang.. Leser te medikamentregning.... Ikke helt me på det enda.. Får ikke alt te å stemme helt.. Ikke alle svar tilsvarer det som står i fasiten.... :skratte: Men det kommer seg me tiden :D Har eksamen 15 februar så har litt tid på meg... :)

Nå har vi au kommet frem te at jeg flytter inn me min kjære i slutten av april, beg av mai.. Da er praksisen min over og jeg trenger ikke bruke hybelen te noe mer.. Og da er det ikke nødvendig å ha den liksom. Vil heller bo me han :) Vi har det godt sammen oxo.. Er hos han for det meste nå som jeg leser..

Men i helga skal jeg være på hybelen. Har jobhelg.. Kjedelig... Men det må te for å bli "rik" ut av det... Hehe...

Jaja.. Enda ikke EL... Men det kommer nuh snart.... Snikende innpå meg... Må få kjøpt meg EL-tester.. HIhi

Nej, får holde typen me selskap heran :)

Ha en flotters kveld... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...