Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...


pleiepike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oioi... 1 dag igjen te testing... Hehe... Ingen mens enda.. Og ingen tegn på det... Hmmm.. Spennende!!!! HIhi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du å ha noen forvarsel på mensen til vanlig, da? Som ømme pupper, spotting, humør etc (sorry, kanskje litt intimt spm, men er jo ganske intime greier dette her...;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test..... :(

Men ingen mens enda da :P

Jeg pleier å kjenne det i rygg/mage og puppene.. Spotting har jeg aldri hatt faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme negative test!!! :kjefte:

Håper ikke TR kommer, og at testen blir POSITIV om et par dager!!! :)

Første gang jeg er innom dagboka di, tror jeg...! :vinke:

Ser du er student og prøver...me too! :)

Hvor gammel er du?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme negative test!!! :kjefte:

Håper ikke TR kommer, og at testen blir POSITIV om et par dager!!! :)

Første gang jeg er innom dagboka di, tror jeg...! :vinke:

Ser du er student og prøver...me too! :)

Hvor gammel er du?

:klemmer:

Ja, idiotiske test.. Hehe.. Det var en CB test au da, og de er jo ganske nøyaktige?? MEN det er jo lov å håpe at den er positiv om noen dager og at mens IKKE kommer på LEEEEENGE :fnise:

Hmmm... Ja, trur ikke jeg har sett deg her inne i min dagbok :vinke: Hyggelig me nye fjes innom :)

Aha, hva studerer du da? :)

Jeg er 21 år :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, idiotiske test.. Hehe.. Det var en CB test au da, og de er jo ganske nøyaktige?? MEN det er jo lov å håpe at den er positiv om noen dager og at mens IKKE kommer på LEEEEENGE :fnise:

Hmmm... Ja, trur ikke jeg har sett deg her inne i min dagbok :vinke: Hyggelig me nye fjes innom :)

Aha, hva studerer du da? :)

Jeg er 21 år :)

:klemmer:

Hmm...ja, CB-testene skal vel være nøyaktige..

Jeg er strengt tatt ikke noen "ordentlig" prøver ennå. Kutta ut pilla sist i desember, og vi skal ikke prøve for fult før fra april. (pga skolen...) Men fra og med da skal jeg også få laget en dagbok, tenker jeg...:) *gleder meg*

Jeg studerer til bachelor i vernepleie, deltid, over fire år. Går andre året nå, til sommeren er jeg halvferdig:) Yohoo:) Men jeg klarer bare ikke vente til jeg er ferdig med studiene med å få barn...da skal jeg jo helst ha fast jobb før vi begynner å prøve, og da kan det fort ta minst tre år til! Og siden samboeren min nå også føler seg klar for å bli pappa, så skal ikke studiene få stoppe det:)

Hva studerer du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme, dumme test. Men vi satser på du er en av de som får økningen seint, så du får positiv test om ett par dager, og at mensen holder seg unna :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme, dumme test. Men vi satser på du er en av de som får økningen seint, så du får positiv test om ett par dager, og at mensen holder seg unna :klemmer:

Skriver under på dette, jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei og hopp :vinke:

Nå er det en ministund siden jeg var her inne, har ikke fått meg nett på hybelen enda, så jeg må liksom opp på skolen for å skaffe meg det, og nå i det siste har det vært ganske hektisk med møter og ny praksisplass og nettopp fått vite at den eksamenen jeg strøk i i desember må jeg ta te TORSDAG og EI UKE!!! Så må liksom lese for harde livet sammen me at jeg er i praksis og har kurs og greier jeg skal på i helga.. Åh!!! Så jah!! Oxo ikke bare det.. Da jeg i dag sku ringe for å få nett te hybelen igjen så tok de ikke telefonen!! Ringte i over 2 timer før de først gadd å svare... Så i morra håper jeg å ha nett igjen på hybelen.. Håper egentlig i kveld da.. Hehe... men det var vel litt vel møe å håpe på!

Jah, oxo enda mer litt vel frustrerende saker, TR kom i dag :sur::frustrert::grine::kjempesinna:

Irriterende... Hadde håpet det endelig var i boks, men det var vel kanskej litt vel møe å håpe på? Av og te så tenker jeg, kan jeg virkelig bli gravid eller er det bare kroppen min som spiller meg et puss? Håper virkelig det.. Da jeg snakket me legen sa han at han ikke trudde det ville ta tid... Men nå må jo p-pillene komme seg helt ut av kroppen oxo da... Men det tar vel bare 6 mnd? dvs mai er jeg helt klar?? Hmmm...

Fikk time hos gyn 4 mars... Ska på sånn ultralyd av eggstokkene mine da... Sliter me cyster så kanskje han kan hjelpe meg litt... Håpe håpe...

Tenker... Hvis jeg blir gravid ikke neste mnd, men mnd etter der blir det vel, så er det så nærme jul.. Noen andre så tenker sånn? Terminen blir liksom i nærheten av jula, og det er ikke helt som planlagt da... :sjenert: hehe.. Men skal absolutt ikke klage om det skjer noe UANSETT... Hehe

Jaja.-... Ska ut og handle litt.. Hihi... for så å grave meg ned i bøker...

Og.. Monica85, jeg går sykepleien :)

Ha en toppers dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd tanta kom. Men vi har friskt mot, og prøver igjen. Virker som du har mer enn nok annet og tenke på så det går vel bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og da var det 14 dager te EL...... LEEEENGE te... Blæh.... Jaja... smøre meg me tålmodighet...

Nå er det helg.. Og jeg har ikke fri.. Var på jobb på fredagen og dro te Krsand(fra Arendal) og rett på kurs.. Førstehjelpskurs me Norsk Folkehjelp.. Morro det.. Har endel førstehjelp i hodet, men det er godt å få oppfriskning... Stortrives innen 1.hjelp jeg... Det er knall.. En utfordring hvor en ikke opplever det samme hver gang.. Kanskje samme skade, men ikke samme pasient(som regel). Og ja, det er jo sosialt :)

Hmmm... Nej, nå ligger gubben på sofan og snorker... Og jeg ser på tv... Tihi

Nej, får vel ta å legge meg snart jeg og.. Og ikke minst få han inn i seng.. hehe...

ha en toppers helg videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...