Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...


pleiepike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da krysser jeg fingre, tær, armer, bein og alt som kan krysses for at det skal skje denne månenden ;) ! Lykke til ;):sengekos::yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva... Det har faktisk ikke blitt noe :sengekos: i denne perioden :hakeslepp: Har rett og slett ikke vært "tid" til det..... :sjenert: Men kanskje jeg hadde EL litt tidlig denne gang sånn at det da satt?? ? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva... Det har faktisk ikke blitt noe :sengekos: i denne perioden :hakeslepp: Har rett og slett ikke vært "tid" til det..... :sjenert: Men kanskje jeg hadde EL litt tidlig denne gang sånn at det da satt?? ? :ler:

Joda, alt er jo mulig! :jepp: Ifølge terminen min ble jeg gravid på en søndag. Men :sengekos: var tirsdagen før, og noen dager etter denne søndagen. :roll: Sååå.. Hvis terminen min er rett så er det jo håp for andre også når det gjelder å bli gravid flere dager etterpå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

...Krysse fingre til ingen nytte..... :sukk: Mensen igjen.. Virker som alt er lagt på hylla nuh.. Kjedelig..... Jeg vil ha baby!! Hvorfor ska alle andre få enn meg...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej, vi er ikke det.. Vi er to studenter og har ikke den beste økonomien... Derfor må vi vente med prøverør :sjenert: Hadde vi hatt peng til det hadde det vært noe av det første jeg hadde gjort!! :jepp:

Prøver på den vanlige måten frem til vi har penger til å kunne ta prøverør.... :sukk: Så forbanna idiotisk at de som virkelig ønsker baby og som ikke kan få det må "straffes" enda mer for det og punge ut i bøtter og spann, SELVOM det absolutt er verd pengene!!! :jepp:

Synes det bare er helt ulogisk og urettferdig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er synd at det skal koste ekstra :( Håper det klaffer for dere på vanlig måte, det hadde jo vært det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

ekstremt lenge siden jeg har vært her inne jah! Er jo mest på den andre dagboka jeg har...

Her skjer det lite.. :sengekos: er det nok av, men ingen baby som har flyttet inn i min magehybel. Øvelse gjør iallefall mester :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var lenge siden sist! Håper det blir en liten mageboer på deg så snart som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

det håper jeg oxo!!! :nigo: Ingenting skjedd her for tiden.. JObber på barsel for tiden.. sykt mange søde små!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg er helt ute av telling i hvilken PP jeg er i for tiden.. Har liksom ikke hatt tid til å tenke på slike ting egentlig. Vi har :sengekos: rundt EL tid da! Når vi får det til å passe.. Denne EL var han ute på reise, før den tid var det oxo sånn at det ikke helt klaffet... :ler: Ikke alltid like enkelt å få det te. :skratte: Men vi har det nå godt og vi prøver jo på den vanlige måten par år til vil jeg tippe. Både jeg og han er jo studenter så.... :) Og hvis ikke det duger så blir det vel prøverør og slikt etter hvert...

Forresten, sku vel strengt tatt hatt TR på besøk i disse dager jeg... :sjenert: Men ingenting her ennå..... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...