Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...


pleiepike

Anbefalte innlegg

Sånn! Da har jeg sutret meg ferdig.. :fnise: Nejda, har ikke det.. Har faktisk hatt endel å gjøre sånn at jeg ikke har hatt tid til å tenke noe særlig på det... Så sånn er det!

Ikke noe å gjøre, får heller stå på denne mnd, og håpe det går dah! Hehe.....

Oh, det er straks 17 mai!!! Det blir stressdag! Går herfra halv åtte i morra tidlig og aner ikke når på kvelden/natten jeg returnerer.... Hehehehe.. Men blir kos det da... Håper på pent vær, men de har jo sagt at sørlandet får sol da! Så håper på deg beste :D HIhi

Kose dere alle i morra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest poppel

hadde du en fin 17mai da? :flagg:

her var det fryktelig vær :regn: , men spiste 2 is på trass :ler: det var faktisk slaps i lufta :nei:

du får kose deg med et glass :vin: denne mnd da!

:klemmer: til pleiepike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde du en fin 17mai da? :flagg:

her var det fryktelig vær :regn: , men spiste 2 is på trass :ler: det var faktisk slaps i lufta :nei:

du får kose deg med et glass :vin: denne mnd da!

:klemmer: til pleiepike

Hei på deg!!!

Jada, jeg hadde en knall 17 mai!

Sola strålte ned på oss da jeg var oppe 06 om morgenen og sola var vel her frem til sånn 14-15 tiden. Da kom det desverre mørke skyer innover, men heldig vis ble det ikke så ille som det så ut.. Noe regn ble det da, men det ga seg!! Hihi..

Jeg var sanitetsvakt fra 08-ca18, gikk i folketoget me NF, var på besøk hos mamma, hjemme en tur og slappet av før jeg heiv innpå noen øl og dro inn til byen igjen... Så dagen gikk i ett.. Var ikke hjemme før ca 02 på natta.. Hehe.. Is hadde jeg faktisk ikke på 17 mai, når jeg tenker etter.... Hehe...

Jaja, ellers er jeg hjemme alene frem te fredag... Han er på kurs i DK... Heldigvis ikke EL denne uka.. Hihi...

Ellers, blir ikke vin på meg, blir øl heller.. Hehe..

Næææ.. Får se om jeg får gjort noe i dag!

Ha en toppers dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en stund siden jeg har vært innom her nå, har lest de siste sidene dine nå. KJenner at jeg savner Sørlandet om våren, en sånn vår som egentlig er som sommer her jeg bor nå.. Ja hvis jeg er skikkelig heldig da... Bodde i Kristiansand i tre år, og pleide å ligge på stranda og lese til eksamen på denne tida. Gode minner når man har fortrengt examensangsten ;)

Krysser fingrene for deg denne PP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var syk på 17. Mai jeg :( Og det snødde om morgenen. Gikk ikke ut for å si det sånn. Savner Kristiansand om våren.. :( Men skal prøve å komme nedover så fort som mulig etter eksamen!

Lucky you som har sommerferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeey..!!

Oi, det var da lenge siden jeg har skrevet her ser jeg.. Hehe.. Så får vel legge igjen et lite spor av meg og fortelle om det har skjedd noe spennende den siste tiden....

Tja, kom nettopp hjem jeg.. Var hos legen, på UL... Av magen.. Sliter så me kvalme og smerter når jeg bl.a spiser... Men legen kunne ikke se noe.... Kjedelig.. Men men.. Hadde håpet de kunne funnet noe sånn at jeg slipper å gå å tenke på at hva som egentlig er gale.... Men men...

Tja, jobber og står i ellers jeg.. Ska snart på kurs oppe i Moelven.... Så er det en oppgave som ska skrives å leveres før kurset starter, så det går også endel av min tid til.... Kurs i operativ ledelse gjennom Norsk Folkehjelp. Blir et spennende, men hardt kurs trur jeg.

I speideren planlegger vi nå speiderleiren som ska være i sommer. Og for en gangs skyld er dette ikke i Norge. Ska te England. Blir SÅ spennende.. Hihi.. Gleder meg masse te det.. Ska være leder på den turen. Vi er ei lita gruppe som reiser fra oss, 4 speidere og 2 ledere.. Til sammen hele gjengen som ska reise er vi ca 100 stk som ska på leir der. Blir SÅ spennende! Hihi...

Ohh, fikk turnusen for sommeren her om dagen, ska jobe 100% i sommer, så det blir ikke mye fri utenom kurset og leiren ser jeg. Hehe.. Men satser på at det går bra.... Hehe.. Han ska au jobbe i hele sommer, så da blir det uansett ikke mye vi hadde fått gjort sammen om jeg hadde jobbet eller ikke.. Dessuten ska jeg være NF-vakt under QUARTEN.. Noen her som ska der?? Hihi.. Det blir oxo bra! Hehe..

Oi, snart EL igjen.. Nå har tiden gått fort.. Har liksom ikke hatt tid til å tenke på at det snart er.. Hehe.. Kjenner at jeg har "press" nederst i magen nå, selvom ikke EL er helt ennå.. Så nå er det bare å stå på!!! :sengekos::sengekos:

Tja, får ede jeg nå, oxo ska jeg ut og nyte sola :sol: :sol: :sol:

Ha en toppers dag folkens!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

hektisk sommer du får!

kos dere med :sengekos::lur:

:klemmer:

Jah, det blir endel å gjøre i sommer jah! Men det er litt greit au da, så går sommeren liksom.. Bedre det enn å sitte og ikke gjøre noe :)

:vinke:

:vinke: :vinke:

:sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos:

...lykke til! :tommelsmil:

Mange takk!! hihihihihih... har holdt på me :sengekos: i hele uka! Så håper nå at den sitter!! Hihi

Det som er litt sånn kjedelig er jo at de sier man bør ligge me rompa litt opp osv, det er noe jeg ikke klarer.. Flere enn meg?

Men.... :humpe::sengekos::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keep on :sengekos: !

hehehee.. El er nok over for denne gang, men :sengekos: er noe vi gjør uansett :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest poppel

hei :goodbye:

blir spennende å se rundt IKM om noe har skjedd, da :jepp:

*krysser fingre*

ha en god dag :klemmer:

om det blir sånn eller slik er jo :sengekos: alltid hyggelig da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah! Det er alltid like spennende å se rundt IKM om noe har skjedd..... HIhi!! Men te nå har jeg blitt like skuffa hver gang TR har kommet på uventet besøk, uten å banke på til og me!!! :skratte:

Jaja.... Trafikalt grunnkurs er no dritt!!!!! Jeg hater det... Arg.. Oxo MÅ man ta det før en kan begynne å kjøre.. BLÆH!!!! 1750 kr ut av vinduet!! Ikke bare det.. Men det er 2 mnd VENTELISTE! ARG!!!

Iiiiik.. Sol og sommer!! Hærlige krsand asså!! Hihi...

Ha en toppers dag og uke folkens! jeg nyter iallefall sola så godt jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sertifikatet er blitt dyrt.... Men tenk så godt det blir den dagen du får det

:-D

Krysser fingrene for deg og IKM denne måneden og venter i spenning :popcorn:

Og nyt mest mulig sol mens den er her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, sertifikatet er blitt dyrt.... Men tenk så godt det blir den dagen du får det

:-D

Krysser fingrene for deg og IKM denne måneden og venter i spenning :popcorn:

Og nyt mest mulig sol mens den er her!!

Hallaosen!! :hoppe:

Jah, det er ufattelig dyrt, men ser frem te at jeg er ferdig me det! Hihi....

IKM jah! Håper på det beste!! Weee.. Hehe...

Sol jah, gjett om den nytes for harde livet! :P Solstolen min blir flittig brukt.. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nesten lei av sol nå =P Håper på litt dårlig vær, sånn at jeg ikke får dårlig samvittighet for jeg ikke orker å gå ut :P

Vi sees snart vi to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest poppel

:vinke:

isj, ja...dyrt med lappen...

blitt så mye mer omstendelig siden jeg tok den. da var det jo nesten bare å øvelseskjøre, ta teori og bestille oppkjøring, da.

men tenk så godt når du er ferdig! det er frihet, det :jepp:

ha en finfin helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...