Gå til innhold

Envy's dager

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som en viss Envy har møtt noen? :sexy: hihi..

Håper du hadde en fin lørdagsskveld :hjerte:

:fnise: My lips are sealed! ;)

Ja, lørdagskvelden var sånn helt ok, ekstremt kjedelig her oppe i gokk for meg selv med pusekatten, men helt ok! :jepp:

------------

Nå har jeg vært i byen med Inwe og S og spilt kortspill, oxo endte vi opp med å spise middag og dessert på peppes! jeg skulle være flink og sunn og bestilte salat og vann til middag.. men så ble det dessert da :sjenert: jeg må virkelig skjerpe meg!

I morgen tidlig skal jeg til psykologen å rydde litt i hodet igjen, det trengs nå.. er shitloads redd hele tiden! :unsure:

oxo må jeg slutte å tenke og håpe, jeg vet jo innerst inne at jeg må gi meg med sånt.. men åå!

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei, jeg føler virkelig at jeg har "screwed it up" nå! shit shit! :(

er så typisk meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Siden dette sikkert handler om det vi ikke får vite (kremt hark host =p) så litt vanskelig å si noe. Men Envy Envy, du har sikkert ikke det:) Vær positive du kjære deg! :) Om det er en mister det handler om nå, så virker du som ei super kul jente og da er det virkelig HANS tap og ikke dit.. Om det er noe annet, vel har ikke fantasi lengre enn at det handler om en fyr, så da vet jeg ikke. Men ikke vær neg. uansett!

Stor tidlig-på-morgen-klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe Misslady, du er søt! :lol:

jeg sier ingenting om hva det dreier seg om :happy:

-------------

ååh, jeg går rundt meg selv altså!

Gleder meg til jeg får skolebøkene mine om et par dager, så får jeg begynt å lese og kan fokusere litt på noe..

i morgen skal jeg tilbake på dustejobben min :(

jeg vil studere nå jeg! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å bli avhengig av en tv-serie? :fnise: er helt HEKTA på paradise nå! shit, er så bra, folka der er så BRA! akkurat min type mennesker.. skulle ønske jeg kom med når jeg søkte.. men nei :sukk: bedre lykke til meg neste gang :jepp: hihi

I dag fikk jeg tips på jobben, nesten 700 kr! :sjokk: det var herlig! så da dro jeg å kjøpte brenne-cder, var egentlig bare det jeg skulle ha.. meeen så hadde de søteste rosa mp3-spilleren på tilbud :sjenert: så nå er de 700 borte :lol:

Shit, jeg og M kom opp i en samtale i dag om våre forhenværende kompiser, og jeg vet at jeg har 14 stk (jaaa, det er mye :( ) men anyways, jeg har klart å GLEMME 3 stk!! aner virkelig ikke hvem det kan være, og klarer ikke komme på det heller :lete: en liten liste til meg selv for å prøve å huske:

1. Rob

2. trollet

3. Raph

4. P

5. E

6. Hage

7. Ludd

8. Ad

9. J

10. the devil himself

11. K

12. G

nå husket jeg faktisk litt fler da.. men det mangler fortsatt 2 stk.. eller kanskje jeg ikke har 14, kanskje jeg bare har 12? :happy: Håper det ass, men jeg er nesten 100% sikker på at det er 14, men det er så slit å ha glemt noen, da begynner det å bli litt mye :forvirret: Kan virkelig ikke komme på de 2 siste.. :sur:

I morgen er det tilbake på jobb.. åh, orker ikke mer av den teite jobben, skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut de siste mnd.. hater hater hater den jobben!! :( Skal til legen neste uke, og skal seriøst spørre om det går an å bli 50% sykemeldt eller noe.. ikke pga latskap fordi jeg kjeder rævva av meg når jeg sitter hjemme her, men psykologen sier han tror mye av grunnen til at jeg har slitt i det siste er jobben, og ja jobben stresser meg! dumme arbeidstider, dumme sjefer, dumme penger, dumme slit! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det an å bli avhengig av en tv-serie? :fnise: er helt HEKTA på paradise nå! shit, er så bra, folka der er så BRA! akkurat min type mennesker.. skulle ønske jeg kom med når jeg søkte.. men nei :sukk: bedre lykke til meg neste gang :jepp: hihi

Hekta sjæl ass! Ekstra gøy når jeg kjenner en av de som er med :) Kunne tenkt meg å være med selv hvis jeg ikke hadde kjæreste, men i lengen blir de jentene litt vel dramaqueens for meg... Egentlig gutta også. Men gøy å se på da!

Endret av Toffee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Hehe! Klart man kan bli det!

Har selv ikke blitt heeelt hekta på paradise, men gud som jeg flirer når jeg ser på. Iallefall av Ida (tror det er det hun heter) hun er jo totalt BLÅST! Player stakkars Rune som bare det å! Hehe. Blir nesten mer irritert enn noe annet av å se på Ida.. Rune sin kommentar her forleden var jo bare søtest "Du har hjerte mitt" :rødme:

Jeg synes Rune og Iris skal flytte sammen og Ida ut av serien!

Nei huff, nå babler jeg meg bort om serier her! :ler:

Ha en fin dag Envy!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er den eneste i norge som faktisk holder med Ida :sjenert: Skjønner ikke hvorfor alle har så mye imot henne altså, hun kan jo ikke noe for at Rune fortsatt har masse følelser for henne, og skjønner det kan være vanskelig..

men, før mislikte jeg Nanna skikkelig, men nå syns jeg faktisk hun begynner å komme seg, er vel egentlig ingen jeg misliker sånn skikkelig nå. bortsett fra Vegard kanskje, han virker faktisk som en skikkelig drittsekk :sur:

Gleder meg til i kveld, utstemming! sånt er spennende! :jepp: etterpå skal jeg se episoden fra i går, for var i byen med Inwe og N i går, så da får man ta igjen den tapte tv-kvelden i dag :fnise:

Var forresten veldig hyggelig i byen i går, vi fikk snakket om alt og ingenting som vanlig :)

I dag turte jeg ikke å dra på jobb :( Jeg glemte tampongen i natt, så hadde den i i over 14 timer, og nå er jeg liiiivredd for å få toxic shock syndrome :sjokk: ikke aktuelt at jeg drar noe som helst sted før jeg føler meg trygg fra det altså :gjeiper: shit, skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Jeg har også glemt av tampongen. Altså jeg sover med det og noen ganger sover jeg i 12 timer slik at det blir over 12 timer siden jeg byttet! Men jeg lever enda! De advarer mot det da det er fare, men den er liten. Og jeg tror/har lest at skal i de fleste tilfeller litt mer til en 1 glemt tampong i 14 timer! Det går nok bra, men er freaka pga det jeg også. =p

Ja, det er ikke Ida sin feil, men hun player jo Rune noe helt forferdelig å da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man blir jo litt edgy av sånt da, dritskummel den sykdommen! :sjokk:

-------------

er det ikke sånn at brent barn skyr ilden? det er merkelig at jeg aldri klarer å lære meg å sky den ilden :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Slapp av du Envy, du har ikke TSS. Det er jeg 100% sikker på! Jeg har sovet med tampong for lenge i en million ganger, og hvis dette bare har skjedd én gang, så skal du ikke være redd.

Håper du koser deg i det flotte vårværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

:sjokk: :sjokk: :sjokk:

I går på paradise, begynte jeg å *se seg rundt så ingen kan lese det jeg skriver nå :lerl:* like Ida litt :sjokk: !!! Så får se resten av sesongen nå, kanskje hun ikke er så ille uansett. Og det med playing av Rune, vel helt ærlig (les: Im maybe a bitch :hoho:) tror jeg at jeg også kunne ha playet noen! Kan være litt bitch noen ganger har jeg funnet ut. hehe! (A) Poenget mitt er IALLEFALL at nå synes jeg ikke Ida er så ille lengre.. Var bare det jeg skulle si, ikke planlagt å skrive meg helt bort her.

Så, vi gjentar på den litt enklere måten : Jeg har begynt å like Ida..

Ps. Hysj, hemmelig ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja Skorpa, jeg vet :sjenert: men jeg blir så fryktelig bekymret av og til :fnise: Jada, storkoste meg i vårsolen! :Hehe:

Haha, Misslady! Den innrømmelsen likte jeg :jepp: Jeg har holdt med den alliansen hele veien.. selv om jeg liker et par av guttene fra den andre alliansen veldig godt oxo, skikkelig hurragutter, ler meg ihjel av Mats og Petter! :ler: Men åå, jeg syns så synd på Noor i går når hun måtte velge mellom de 3, nå kommer jo sikkert de andre til å bruke mot henne at hun brøt avtalene med Odd Ivar! :sjokk: stakkars, hun havner alltid midt i ilden :( men jeg er så glad hun valgte Øystein, han er jo bare helskjønn! :rødme:

ååh, nå er jeg igang vettu.. må ikke sette meg igang med paradise prat :lol:

----------

I går var jeg og Inwe i byen og koste oss i sola! Dro ned på brygga å tok en kaffe, og det var så deilig å sitte der å bare nyte det faktum at NÅ ER DET VÅR!! :hoppe:

skravle masse gjorde vi å, men det kom ikke som noen nyhet :fnise:

Nå skal jeg snart hoppe i dusjen, og gjøre meg klar for jobb.. teite sjefer som satte meg opp kl 1700 -.- hater kveldsvakter! men men.. oxo skal jeg jobbe i morgen tidlig, og siden det er mye på hotellet i helgen har jeg en bad feeling av at de vil ha meg til å jobbe på søndag oxo :sur: so much for frihelg lix! :gjeiper: jaja, penger blir det! :nigo:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Det var dumt hun valgte Øystein da, for han er ikke med i hennes allianse. Bedre om hun hadde valgt Odd Ivar som hadde kommet til å vært i hennes allianse.. Men men.. Og som du sier, dette blir ALLITD hold imot henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jo.. men jeg tror Noor er litt slu skjønner du, hun spiller nok egentlig litt på begge sider, og jeg tror hun er livredd for at folk ikke skal like henne.. Men for å være ærlig tror jeg nok kanksje jeg ville gjort samme valget som henne, Øystein er rett og slett for hot, båre utseendemessig og personlighetsmessig :rødme: *sukke*

-------------------

Jeg må tisseee! måtte bare si det, det irriterer meg :gjeiper:

trøtt er jeg å, skal gå å legge meg når jeg er ferdig med dette innlegget tror jeg :)

Jeg har vært så flink i dag, jobbet i 10,5 timer :jepp: Kunne jobbet myyyye lenger, energinivået var virkelig på topp i dag, og koste meg med jobben min :) men åååh! Jeg dro når kl var 22.40 fordi jeg skulle rekke kiwi som stenger 11, har 0 mat hjemme, så jeg MÅTTE handle, både til i dag og i morgen. så ja, tapte jo i første rekke masse penger på å ikke jobbe til 2-3 i natt f.eks. men jeg dro nå da.. og jeg rakk kiwi, 0 stress.. jeg handla masse masse greier, og var ordentlig fornøyd med meg selv som hadde husket alt.. så kommer jeg glad og lykkelig til kassa da, vel viten om at pappa hadde overført 500 kr på kontoen min, så dette skulle gå finfint.. men neida, det kortet ble avvist på 478 kr gitt.. så tenkte jeg at, jaja, da har jeg vel brukt penger uten at jeg husker det da.. Men det var jo ikke noe problem, for Envy har jo kredittkort til slike krisetilfeller, så nok en gang glad og lykkelig drar jeg frem kredittkortet og tenker at detta går så fint.. men NEI, tror du kiwi tar kredittkort da? neeei! så der kom det bare opp "kortet er ukjent" på tingen.. så da var det jo bare å drite i det.. så jeg spurte damen i kassa veldig pent om de kunne holde oppe 5 min ekstra så jeg kunne dra ned i sentrum å ta ut penger fra dette kredittkortet på en minibank.. jada, dette skulle gå fint!

så jeg druser bilen opp i 90 km/t i 50 sonen og kommer meg ned til sentrum fort som f.. hover bilen inn i første og beste lukeparkering og løper til minibanken.. Jeg stapper kortet inn i automaten, og den påstår at kortet var ute av funksjon og spytter det ut igjen.. jeg tenker LOL, og dytter det inn igjen, og automaten gjentar samme prosedyre, så da var det jo bare å drite i det igjen da..

så da kom jeg på at jeg kanskje skulle sjekke hvor mye jeg hadde på brukskontoen bare sånn for å vite det.. og der var det jo seff nesten 400 kr, så om jeg hadde tatt bort noen av varene på kiwi så hadde jo alt ordnet seg :sur: men innen den tid var jo klokka allerede blitt 10 over 11.. så da var det jo ikke noen vits i å dra tilbake på kiwi.. så jeg dro på esso å kjøpte verdens dyreste grændi og påskeegg til trøstespising :roll:

så nå har jeg kanskje toppen 300 kr. 0 bensin på tanken på bilen, 0 mat.. no nothing.. :(

Det er en grunn til at jeg har kredittkort!! :sur: men nå funker det ikke, og jeg fatter ikke hvorfor.. så tenkte kanskje det var en regning jeg ikke hadde betalt da.. så nok en gang druser jeg bilen opp i altfor mange km/t hjem fra esso.. og DER i en rundkjøring dukker det opp blålys bak meg! :sjokk: shiiiit! så jeg tenkte "FINT, toppen på kransekaka, etter 70 km/t i 40 sonen ryker lappen" .. så jeg kjørte inn til kanten å tenkte å få det overstått.. og blålysene kommer nærmere og nærmere.. ooooog,.. kjører forbi! :jepp: heldigvis ass.. men shit da var jeg nervøs ass!

men hva skal jeg gjøre med de pengene da? :forvirret: sliter max lix! har ikke mat engang lix.. fuck..

men sånn utover min personlige finanskrise er jeg i en litt sånn feelgood modus for tiden, har det digg ass :cool: Jeg sminka meg på jobb i dag, og pleier aldri å gidde å sminke meg på jobb lix.. så folk la jo så masse merke til det, og han ene kokken som er både ung og forholdsvis kjekk gikk å snakka halve kvelden om hvor pen jeg var i dag, og han skjønte ikke hva som hadde skjedd, men om han skulle tilbringe 5 min til med meg kom han til å bli betatt :fnise:

I tillegg hadde jeg et selskap på 15, hvorav 14 var menn, og endel av dem var i starten av 30-årene, kjekke og skikkelige flørtepuser :fnise: Er så morro med sånne selskaper! Kan liksom kødde og ha det litt gøy, i stede for at alt skal være så stivt hele tiden, som det gjerne blir i en restaurant..

ooh, oxo fikk jeg jobbe litt i a'la carten i dag! :jepp:

alt i alt en fin dag om man ser bort ifra slutten på den.. mye penger blir det oxo ut av det :happy:

men nå var det natta! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom å sniker, har lest noen sider, og du skriver knallbra Envy! :popcorn:

Kommer nok til å snike litt mer her inne når jeg har tid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Steike ta, du hadde flaks ang politimannen!! Hadde nok dødd av nervøsitet jeg! :ler:

Super teit kort som ikke lot deg kjøpe varene!!! Er det ikke noen søndagsåpne butikker der du bor? Det har vi endel av iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm

nå har jeg ikke vært innom her på lenge.. men jeg må sove, shit, forsinka tog..

er egentlig veldig glad nå :) menneh.. vet ikke om jeg tør være det :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Du kan godt komme hjem til meg, så kan jeg lage middag :)

Jeg og kommer altid i perioder hvor jeg sliter med mat penger. Men no den siste tiden har jeg blitt suuper flink å handle inn nødmat, har alltid mat i frysen og sånt. Det er lurt.

Og du, kordan det går i kjærligheten? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...