Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Innom for å ønske deg en god påske! :kose: Også høres det ut som du har mye å tenke på for tiden.. Jeg tror ikke en kjæreste kommer til å løse alt det! Først må du ta ordentlig godt vare på deg selv :) Mr.Right dukker opp før du vet ordet av det! Det vet jeg alt om..

Håper du får en riktig fin påske og unner deg selv litt tid i solveggen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest missLady

Det var da svært så mange menn du sjonglerer da Envy :lol:

You go girl!!

Trekant! Jiz! Det hadde aldri jeg giddet, iallefall ikke med en jeg hadde likt! Nei og nei..

God påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skorpio: God påske til deg oxo søte! :hjerte:

Toffee: Takk for det, og god påske til deg oxo :hoppe: Hehe, joda, jeg har mye å tenke på, men hovedvekten av "ting jeg sliter med" er ting som aldri kommer til å gå bort, så om jeg skal legge gutter på hylla av den grunn kommer jeg til å være ensom lenge :sjokk: men neida, syns da ikke jeg stresser så voldsomt med det nå? Har alltid vært flørtete av meg, og trives vel egentlig litt for godt i oppmerksomhetens lys :lol: Meldte meg ikke på paradise av ingen grunn heller vetu ;)

MissLady: Hoho ja, det begynner å bli endel jern i ilden nå altså, du sku bare visst :lur: men blir jo ikke nor forhold med noen av de, og det vet jeg, så da kan jeg likesågodt ha et par stykker i bakhånd når en forsvinner ;)

Nei, jeg tror han kan fint glemme den trekanten, da skal jeg i såfall ha med ei jente jeg kjenner og stoler på, så jeg vet at om han heller finner ut at han skal prøve seg på henne i ettertid i stede for meg så vil hun avvise han.. har hatt den slags trekant før, men forskjellen da var at jeg var "den andre jenta" og da er det liksom greit da..

God påske til deg oxo snuppa :jepp:

..........

Nå er jeg hjemme alene i huset til mor og far, deilig med stor plass, og å være nærmere byen :)

Jeg hadde egentlig ikke mer å si.. har fått et par nye modelloppdrag, håper jeg kommer meg avgårde, det blir spennende!

eller ikke mye å fortelle.. eller, jeg har jo alltids mine frustrasjoner og oppgittheter, men de gidder jeg ikke ta her :lol:

hihi..

omg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en drømmedag... :sjenert:

rett og slett, tror nesten jeg drømmer :fnise:

åå, jeg har så lyst til å fortelle masse masse, men det er mitt kos :happy:

...men nå er jeg redd :sukk: Lurer på om jeg må dytte i meg en blå pille, ellers tør jeg nok ikke legge meg i kveld :murvegg:

Dagens store åpenbaringer:

- Jeg tar fortsatt religionen min overraskende alvorlig, merker jeg ble støtt da noen på forumet her kalte den tullprat.

- Jeg har faktisk hemmeligheter som absolutt ingen på denne kloden vet om!

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Religionen din? Er du kristen? Sånn veldig..? Ikke at det er noe galt med det, det er vel bare veldig sjelden jeg treffer på folk som er det..hvertfall på vår alder.

Å, jeg blir så nysgjerrig når du skriver at du har hatt en drømmedag også vil du ikke si hva det eeeer...! :grine: hehe..

Gikk det bra å sovne til slutt?

:klem:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, er ikke akkurat det altså.. hehe, er wiccaner :) men er ikke praktiserende lenger da.. men troen kommer jeg alltid til å ha :happy:

Hihihi, da får du bare være nysgjerrig snuppa, jeg er ego på sånt :lur:

------

nå skal jeg snart stå opp.. weee :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt
er wiccaner

Hva er det? Sånn hekse ting? :fnise:

Jeg koser meg ikke såå langt denne påsken. Jeg jobber. Men har fri lørdag og søndag!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En wiccaner tror på det overnaturlige, og sine gudinner. En moderne heks? Neinei, dette kan ikke jeg mye om, så dette spm kan du ta deg av selv Envy :fnise:

Oh! Kom på mannen på bussen "En moderne heks, hva er det a? Flyr du rundt på jif-mopper da el?" :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TittTitt: Noen kaller det vel "hekse-ting" ja. Jeg for min del tar troen min litt mer alvorlig enn som så, og vil vel heller kalle meg paganist, da jeg er veldig opptatt av dyr og deres kunnskap. Det å være en "moderne heks" omfatter nok litt mer enn å ha troen på det alternative. da må man være praktiserende i tillegg, og jeg har sluttet å praktisere heksekunst for flere år siden.. hehe

Inwe: Joda, hehe, det var jo han som forsåvidt skulle hjem å hilse på "svigermor" oxo ;)

------------

Jeg sitter her å nyser og er tett i nesa, og det klør i halsen :sur: Jeg orker ikke bli forkjøla nå, har virkelig ikke anledning til det, DET skal ikke få lov til å ødelegge dette fine for meg :( Håper det bare er pollen allergi.. merket det litt i fjor oxo, så håper som sagt det bare er det.. isåfall trenger jeg ikke å ya bort noen viktige avtaler.. hehe

åå, jeg har så lyst til å fortelle mer, det er så koselig :) men jeg skal prøve å ikke få forhåpninger nå altså, jeg har brent meg såpass mange ganger, at litt har jeg lært :gjeiper:

G oppfører seg forresten helt weird for tiden, begynner å lure på om han har røyka sokka sine eller noe.. i går fikk jeg en helt merkelig melding midt på natten, fulgt opp av en utrolig sær samtale på msn.. i dag fikk jeg en mld hvor han spurte om noe som var så hinsides at jeg var sikker på han hadde sendt til feil nr, men det hadde han ikke :lol: Han er jo så søt da, men jeg har gitt opp å prøve å forstå meg på han, jeg vet såpass at han ikke er intressert i meg på det nivået jeg kanskje ønsker å være på da. så ..

men men :)

Jeg har virkelig ikke anledning til å bli syk nå, jeg vil ikke at en dum forkjølelse skal få ødelegge dette for meg :sukk: Men i morgen skal jeg ikke stresse avårde noe sted, bare være hjemme å ta det med ro og drikke varm kakao :jepp:

Var forresten å traff V i dag, har ikke sett henne på kanskje et år nå! :sjokk: Satte utrolig pris på å møte henne igjen, merker jeg har savnet henne mer enn jeg var klar over selv, håper bare vi klarer å være flinke å holde kontakten nå da :) men hun har like mye angst og dritt som meg, og hun er oxo inn og ut av sykehuser og instutisjoner, så da er det klart kontakten blir litt sporadisk..

meeeen nå skal jeg legge meg! MÅÅÅÅ unngå å bli forkjølet! Prøv å hjelpe meg å krysse fingrene for at dette bare er allergi a jenter? eller hvertfall så behøver ikke forkjølelsen å komme før på mandag! på mandag kan den få lov til å komme, men jeg må absolutt ikke være syk på søndag!!!

hihi :hoppe:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hehe, du er god til å gjøre oss nysgjerrige altså! :lol: men jeg skal krysse fingrene for at du ikke blir forkjøla for det!! :hug:

Leste om wiccaner-greiene på wikipedia nå.. hmm, har alltid vært ganske skeptisk til sekter og sånn jeg. Sikkert en blanding av frykt og uvitenhet, men jeg likte veldig godt det med at å utarbeide og utvikle sinnet og sjelen, og respekt til alt levende! :jepp: Dere har en slags høytid nå da? Ostara? Hva er det for noe? :klø:

Å, nå fikk jeg lyst på kakao! Må sjekke om vi har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok pollen. Jeg er veldig dårlig sånn sett for tiden. Både øyne og nese renner om hverandre! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre og tær for at det er pollen du sliter med Envy, selv om det er ille å ha det også :troest:

Har en stesønn som sliter med pollen nå, og det renner både fra nese og øyne.

Du får pleie deg selv så godt du kan Envy, sender deg noen varme tanker :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skorpio-lille-søte-vennen :fnise: wicca er ingen sekt :lol: Det er noen wiccanere som er medlemmer i covens ja, og det er ganske syke greier, men jeg har bare en tro liksom.. som en hver vanlig protestantisk kristen.. gjør ingen big deal av det, men det er det jeg tror liksom, normer og verdier etc etc.. u know :)

oooh, jeg vil å ha kakao! :sikle:

Inwe: Ja faen ass, renner så mye av øynene mine at jeg ser serr ikke ting lenger lix.. skjer med det? kan man bli allergisk sånn plutselig da?

Kospia: Takk snille du :klem: Det går litt opp og ned, i dag er det seff ille igjen :gjeiper: men men, ikke så mye man får gjort med..

---------

teite dumme nese, hals og øyne!!!! :sur:

Jeg vil være frisk..

men oooh, jeg har juicy news!!! Jeg har datet en kar.. ordentlig hyggelig gutt som får meg til å le.. aaalt ar fryd og gammen.. men SÅ!! Legger jeg han til på facebook, og der sto han på n a relationship me en eller annen stygg, feit kjerring :sjokk: wtf skal man tro lix? men dette så jeg i 1 sec lix, og neste gang jeg oppdaterer siden var alt basic information borte, så da har han sikkert satt meg på limited profile! :sjokk: Kan jo hende jeg har sett feil eller at jeg var på en annen profil uten at jeg vet det, men jeg er ganske sikker på at det var han, og enda mer sikker nå som basic information plutselig er borte :sjokk:

serr, det er utrolig hva slags gutter jeg klarer å rote meg borti ass :ler: men jeg må jo konfrontere han med dette.. men ååh, det må jeg gjøre i fylla, ellers tør jeg ikke..

men peace out, nå skal jeg dusje, få på meg den rosa minikjolen, og UT :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hodepiiiine!

sånn går det.

sær/fin kveld i går, Inwe og S er nok de beste vennene man kan få :jepp:

..men jeg hadde en helt herlig natt :) Han er så skjønn at han aner det ikke selv en gang.. jeg må vel bare pent bite i det sure eplet og innrømme at jeg er en smule betatt, selv om jeg vet vi aldri kan bli mer enn venner. men det er på en måte litt godt å vite det oxo, så slipper jeg ihvertfall å ha forhåpninger. men den dama som ender opp med han en gang i tiden is a very lucky lady! *sukk* :sjenert:

Nå skal jeg ta sovepiller oxo skal jeg se en episode charter feber på webtv :ler:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåååå har jeg oxo skaffet meg blogg! :jepp:

men jeg tror jeg fuka opp blogg-tingen her inne! haha! så ingen vits i å trykke link på profilen min.. men hvis noen av dere har lyst til å lese, så skrik ut, så sender jeg en pm med link til bloggen der :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TittTitt

Jeg fant bloggen din inne hos Inwe jeg. Snikus. Men det har jeg arvet etter Idnar :ler: *hysj* :P Herregud så pen du er da! Og den nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelige katten. ÅÅÅÅÅÅH den vil jeg kose med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg glemte å svare på allergi spm ditt. Jeg ble ikke allergisk før jeg var 18 lix, så det er fult mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant bloggen din inne hos Inwe jeg. Snikus. Men det har jeg arvet etter Idnar :ler: *hysj* :P Herregud så pen du er da! Og den nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelige katten. ÅÅÅÅÅÅH den vil jeg kose med :fnise:

Hvordan i alle dager fant du bloggen min inne hos Inwe? :klø: jeg fant den ikke hos Inwe :lol: men hihi, takk! Ja, pus er nydelig :hjerte: Og skikkelig kosepus, maler døgnet rundt!

Forresten, jeg glemte å svare på allergi spm ditt. Jeg ble ikke allergisk før jeg var 18 lix, så det er fult mulig!

åja.. ja da er det vel fullt mulig da :lete:

---------------

årwh! I dag skal jeg pakke alt jeg har dratt med meg hjem til foreldra i påsken og dra det med tilbake til J. Æsj æsj æsj, jeg vil ikke, gidder ikke, orker ikke :sur: Oxo skal jeg egentlig treffe folk i dag, men jeg stoler ikke på at folk kommer til å dukke opp, vedkommende er mer enn litt ustabil :filer:

men er kjipt å liksom "stresse" for å bli ferdig med ting før kl er så og så mye om vedkommende ikke har tenkt å dukke opp. og det verste er at vedkommende sier jo ikke ifra heller! skulle egentlig møtes i går lix, og da måtte JEG sende mld og spørre om det ble noe av eller ikke.. :roll:

Jeg vil ikke tilbake på jobb i morgen heller.. skulle ønske legen bare kunne sykmelde meg til jeg begynner på skole, så hadde jeg sluppet å tenke mer på den ubrukelige jobben =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Kan du ikke få til en sykemelding da? Synes du fortjener det jeg. Når er du ferdig der da?

Jeg har funnet bloggen din på face, men vet du at ikke går an å kommentere med mindre man oppgir en konto på diverse steder; AIM, Google, osv osv.. :jolie:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...