Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

ååå, Kospia! :klem: du skjønte akkurat hva jeg mente! :hoppe: Det er nettopp det, jeg trenger en armkrok, en som bare kan holde rundt meg og si han er glad i meg. en jeg kan snakke med, en jeg vet at alltid er der for meg.. rett og slett en kjærste :) og jeg skjønner ikke hvorfor alle syns det er så urimelig at jeg ønsker meg en armkrok bare fordi jeg er ung :klø: jeg hadde skjønt at folk syns det var rart om jeg var 15, men når men er 20 er man jo faktisk voksen, over den seksuelle lavalder og i full rett til å ha lyst på en kjærste :gjeiper:

Jeg er nok egentlig ikke en person som trives som singel nei, føler meg ensom og lei hele tiden :sukk: men jeg begynner å føle at jeg er skapt for å være singel fordi jeg rett og slett aldri ender opp i et forhold.. og jeg aner ikke hvordan man går frem. trodde det var fordi jeg var kresen. men jeg finner jo mange som intresserer meg, det ser bare ut til at jeg skremmer dem bort før det i det hele tatt har gått 1 uke :sjenert:

Jeg skjønner ikke hvordan folk blir sammen jeg :( og har gitt opp og bare innsett faktum liksom. men å, alt hadde vært så mye bedre om jeg hadde hatt en kjærste :(

fikk en sånn følelse av noe som klemte rundt hjertet mitt når jeg leste de siste linjene der Kospia, fordi jeg føler det så fulltendig motsatt :overrasket: skulle bare ønske jeg visste hva jeg gjør feil :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig for meg å si hva du gjør feil Envy, men kanskje er det bare det at den som er riktig for deg ikke har dukket opp i ditt liv ennå :vetikke:

Kanskje blir du for intens når du først møter noen, sånn at de føler at du har det for travelt og dermed skygger unna :vetikke:

Nei ikke enkelt og svare på dette Envy, det er nok bare noe du må finne ut av selv.

Stooor klem fra meg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu hva jeg tror vennen? Jeg som vet litt mer enn folk her? Jeg tror rett og slett at du ikke skremmer de bort, jeg tror faktisk ikke det ligger i deg. Kanskje du faktisk ikke finner den rette, selvom han er rett akkurat da? Du har jo ikke mast, du blir ikke intens, og selvom du gjerne gjerne vil møte han igjen sier du jo bare det til venner, du er rolig når du snakker med han. Så tror virkelig ikke det ligger i deg. Og jeg skjønner du vil ha en kjæreste, en armkrok og alt det. Du er jo faktisk mest vant til å være i et forhold, og har fint levd din del av singellivet nå! ;) Og sånt blir man lei av, og det er vanlig å føle seg ensom.. :(

Finnes forsåvidt ingen fasit på hvordan man blir sammen med folk eller. Det går ganske lett når det meste klikker. Du så jo det på deg og R også :) Og du finner nok en igjen. Og håper du finner han snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Tror ikke du skremmer de bort. Du har bare ikke møtt noen som er rett for deg. Jeg møtte ikke min før 21. Og jeg aner ikke hvordan folk blir sammen :ler:

Jeg ble sammen med min via felles bekjente..

Misliker singellivet selv, er faktisk blitt så sykt godt vant det å ha kjæreste at jeg er litt redd for singellivet.. Så jeg skjønner deg godt, men det hjelper nok ikke å stresse uansett. Men jeg tror ikke du gjør noe galt!! Om du ABSOLUTT vil ha kjæreste kan du LETT få det, men vil du ha en du ikke har følelser for da? En du bare er sammen med for å være sammen med?

Uansett, en :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte kg jentene! Og søte søte Inwe min! :hjerte: hva skulle man gjort uten en sånn venn som deg?

Ja, det er mange spørsmål man kan stille seg om hva som er rett og galt og hva man kan gjøre for at det skal klikke. men nå venter jeg heller bare på det klikket, det må jo dukke opp en eller annen gang :)

Det ble nevnt at jeg var for intens, men som Inwe sier så er nok ikke det greia. for jeg er så livredd for å skremme bort at jeg heller blir motsatt :lol: Og for å svare på det siste spørsmålet ditt MissLady, nei, jeg vil absolutt ikke bare ha en kjærste for å ha han.. da hadde jeg ikke vært singel, for man kan jo bare finne en eller annen desp fyr så har man det. men det er ikke kjærste statusen jeg er ute etter. jeg er ute etter alle de gode, varme følelsene, smilene og kosen jeg, så da får jeg vel bare vente på det da :) men som Inwe sa, Jeg har levd min del av singellivet nå altså! :jolie:

men men .. :)

Jeg hadde en morsom, rar, kjempeherlig kveld ute i går! :) Først glemte jeg mobilen min i bilen, så jeg og venninna mi tok toget til oslo, så tok vi det tilbake til der vi dro fra for å hente mobilen, for så å dra tilbake til oslo igjen :lol: så vi vorsa på toget da.. haha, skikkelig fjortis!

Da vi kom til byen dro vi til en felles kompis hvor oxo kjærsten hennes var. så var vi litt der, og folk krangla og det var egentlig et rimelig treigt vors. men vi kom oss da ut til slutt, og det var gøy :mrgreen: først dro vi på samme sted som sist helg og danse og dansa og dansa, fikk tilogmed med oss gutta! :jepp: så det var gøy. Men så dro vi vidre til et annet dansested, og der var en guttegjeng jeg ble kjent med forrige helg, sinnsykt kule folk! :mrgreen: Så jeg sat jo med de da, mens venninna mi, typen hennes og kompisen satt på andre siden av lokalet. jeg var flere ganger borte å ba dem komme til bordet hvor jeg satt og være litt sosiale. men det gadd dem ikke, de likte visst ikke "den typen mennesker" :forvirret: men jeg ville jo sitte med de, så jeg satt der! Etterhvert kom venninna mi bort og sa vi skulle dra. men så sa jeg at jeg ikke ville dra for det stengte ikke riktig enda, og jeg ville være med de guttene. Jeg sa oxo at de visste om nach, så venninna mi og de andre kunne bli med om de ville. da ble hun dritsur, snudde på hælen og sa hadet mens hun gikk.

Så hadde jo hun gått og da fikk jeg litt mindre dårlig samvittighet, så da var det jo enda morsommere med disse folka jeg var med! :jepp: De er så kule! :Hehe:

så skulle vi dra da.. og dreiv å stuka rundt i 1000 år.. så fant vi en taxi, men der var det jo ikke plass til alle, så da ble det rolig nach hjemme hos G, med meg, G og en nordlending :lol: Men det var kos :)

Nå skal jeg snart sove litt, før jeg skal ha filmkveld for meg selv og Smula :fnise:

:goodbye:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh! Du er så søt du! Nesten som sukker! :fnise: Eller påske-egg, ja nøyaktig som påske-egg :) Men det går jo begge veier da! For jeg hadde virkelig ikke klart meg uten en som deg eller! Og det utrolig bra du har kommet deg litt lenger opp av hullet ditt :) Ting går seg til etterhvert vettu :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj, innlegget kom to ganger, så forandra detta totalt slik at de ikke ble like :fnise:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

hmm

jeg har hatt en hyggelig kveld med sambo faktisk! :jepp: hun er hjemme, og vi har daffa og sett på tv og skravla :)

oxo har jeg vært flink å tatt hele oppvasken :Hehe: nå skal jeg snart sette i gang å rydde i klesskapet mitt, men det kommer til å ta 1000 år :sur:

OOOH!! oxo har jeg shoppe i dag, LOL, 3 gensere på gina tricot til 87 kr, det er ikke dårlig altså :mrgreen:

:fnise:

jeg skulle vært i byen i kveld! men der er jeg ikke.. jeg er stuck i gokk som vanli :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hei kjære :)

Hvorfor skulle du vært i byen i kveld da?

Jeg sverget på å aldri bli en Gina Tricot-jente, men jeg simpelthen elsken den butikken! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi, det er jo der det skjer! :happy:

haha å, går jo ikke an å unngå gina! dessuten er det jo så billig, og synes klærne der er mye finere enn klærne på H&M, syns liksom alt på H&M enten er "kjerringaktig" eller emo.. finnes liksom ikke noen mellomting, hvertfall ikke på butikkene her omkring :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
fordi, det er jo der det skjer! :happy:

haha å, går jo ikke an å unngå gina! dessuten er det jo så billig, og synes klærne der er mye finere enn klærne på H&M, syns liksom alt på H&M enten er "kjerringaktig" eller emo.. finnes liksom ikke noen mellomting, hvertfall ikke på butikkene her omkring :forvirret:

Hmm, jeg er nå superforelska i H&M og jeg da! :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søta! hihi.. jeg likte HM før jeg.. men nå finner jeg som sagt ingenting der lenger.. :lete: vet ikke egentlig hvor jeg handler lenger, annet enn gina :gjeiper:

-----------

hmm.. jeg lurer på om jeg skal ta sol i dag eller i morgen? :sol:

det er så godt :) men lurer på om jeg skal hoppe i dusjen nå, og ta sol i morgen.. etterpå skal jeg bake brownies :jepp: vaskedag i går, bakedag i dag... hva skjer med meg? O.o jeg begynner å bli gammel, er jo tross alt 21 om 5 mnd! :sjokk:

Nå vil jeg egentlig bare at uka skal gå fort frem til helgen, er så kjedelig med ukedager -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

:vinke: Envy

Ja du blir sjokkerende gammel gitt :ler: Bake er gøy det og så er det godt også. Vasking er ikke like gøy, men nødvendig.

Neida, du er ikke gammel, for når du blir gammel så synes du både ukedager og helger går fort. :ler: Veldig fort.

:klem: fra en "olding" :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: lørdag lørdag lørdag! trur du jeg gleder meg eller!? :nigo:

--------------

Nå er jeg trøtt, og venter på at M skal komme hjem så jeg har noen å skravle med :fnise: oxo er det snart helg!! :danse:

jeg var å shoppa i dag igjen :sjenert: men det var sånn en fiiiiin bukse!! sånn piratshorts på en måte, drithot!! :lur: Kjøpte den på sånn fin, dyr butikk :sjenert:

men nå er M her :jepp:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DrittTorrent!!

karpe er serr så jævli bra!

noen som hørte på morgenshowet i dag? XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst, NÅ ble jeg deppa as! dette er rock borrom lix! omg lol.

M som er 3 år yngre enn meg har tilogmed type nå! O.o det var den siste single venninnen min! O.o whut whut..? hva er galt med meg? jeg har ikke en eneste singel venninne, er det bare meg igjen her i verden som er singel? O.o serr lix, NÅ begynner ting å bli rart ass

Venninne ønsket:

Singel

glad i alkohol

ute hver helg

livsnyter

jordnær

vennligst svar til [email protected] om intressert :)

funker den i dagbladet ell? :gjeiper:

(Inwe oppfyller nesten alle kravene da ;) men hadde vært hyggelig med ei venninne å dele alle disse singel sorgene med altså :forvirret: )

jeg kommer jo aldri til å surre meg til å finne meg no fyr uansett.. men hvor finner man single venninner da? de er ikke på jobben hvertfall :klø: eller jo.. men de er svenske og flytter om 5 mnd.. :klø: og jobber heeeele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

N er singel!

Men prøv dagbladet :ler: Ellers, kommer nok ikke du til å være singel i hele evigheten eller, det bare kjennes sånn ut nå :troest: Nyt livet å ha det gøy. La de gutta leve sitt eget liv, så kommer de nok luskene før du vet ordet av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg har jo ingen å nyte livet med!! :( maser jo vettet av deg, fordi du er den eneste som faktisk gidder å være med ut.. får jo ikke levd livet her hjemme foran pcen lix :(

og ja, N er singel, men hun har allerede et liv :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...