Gå til innhold

Envy's dager

Envy

Anbefalte innlegg

TittTitt: Ja, nødmat i fryseren er ikke feil, fryseren min er stappfull av diverse fileter av fisk og kylling da, men glemmer alltid å tine opp i forveien, og er ingen fan av å tine ting i mikroen :klø:

Kjærligheten er like fraværende som alltid :lol: eller altså.. fraværende og fraværende.. jeg har jo liksom en jeg driver med her og en jeg flørter med der, men ikke noe mer enn det .. tror jeg da :klø:

-----------------

Jeg er veeeldig sulten!

og veeeldig forvirret.. eller altså, hvordan skal man tolke noe som egentlig er så obvious, men likevel forvirrende? :lete:

Jeg var på et superhyggelig vors hos Inwe og S i går! :hoppe: Vi hadde det kjempegøy og spilte tangera, jeg har aldri og nøtt eller sannhet :lol: menneh.. jeg hadde en hel flaske sprit for meg selv jeg :forvirret:

..og jeg ble så forferdelig full :( Endte med at jeg traff noen gamle venner på utestedet jeg skulle være med Inwe og de andre på, men de gamle vennene som jeg ikke hadde møtt på lenge skulle vidre til et annet sted, så jeg fant ut at det ville jo være en genistrek å bli med de dit! Så jeg sa hade til Inwe og co, og dro.

Så kom jeg og disse folka til det stedet de ville på, men jeg fant ut at dit ville ikke jeg.. så jeg skulle gå ALENE til det stedet jeg ville til, for det er bare jeg i vennekretsen min som liker sånne steder :( Og når jeg kom dit var jo seff ikke de menneskene jeg hadde håpet der.. så jeg satte meg ved et bord ALENE å drakk vodka/batt.. ikke lurt..

det var liksom toppen av kransekaka da, så Envy ble fullere enn fullest og fant plutselig ut at hun skulle ha tak i en kamerat, fordi hun fikk for seg at hun ikke fikk sove hos Inwe og S.. så jeg ringte og ringte, men kameraten tok ikke tlf :sjokk: Ringte sikkert minst 25-30 ganger og sendte hele 3 mlder hvor jeg ba han væresåsnill å ta tlf.. men fortsatt ingen respons, så jeg ble jo enda mer deprimert å begynte å se for meg at jeg måtte sove på gata :(

Så jeg ringte Inwe, men hun tok ikke tlf, SKRIK! og etter å ha ringt henne x-antall ganger ringte jeg da S.. ENDELIG noen som tok tlf!! :jepp: men da var jo jeg så drita og forvirra og lei meg at jeg allerede hadde gått 3 runder rundt sentrum.. Så sa S at jeg kunne komme til de, men i samme momang fikk jeg svar fra kameraten at jeg kunne komme å møte han der og der.. så igjen ble jeg dødsforvirra da, men endte med å dra å møte kameraten, og jeg fikk være med på nach med han og kompisene, så avslutningen på kvelden var i hvertfall mye bedre enn jeg hadde fryktet da :)

ble faktisk veldig koselig :)

nå skriev jeg plutselig veldig mye igjen.. har vært litt fraværende den siste uka, har rett og slett ikke hatt tid til å sette meg ned med kg :lete:

men kommer vel kanskje sterkere tilbake.. nå som jeg er sykemeldt i 2 uker får jeg jo litt bedre tid..

ooog btw, jeg fikk igjen 13 200 på skatten!!! :bolledeig:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

Hehe, hørtes ut som en titttitt fylla da jeg plede å drikke meg drita for noen år siden :ler: Høres ut sm det ble en vellykket kveld ja :fnise:

Weeeeey for 13200 på skatten :hoppe: Så deilig. Hva har du tenkt å bruke pengene på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TittTitt: :fnise: Jada, kvelden hadde en helt herlig avslutning, og det er den jeg går rundt å tenker på så :) snille gutten :)

Ja, blir fantastisk med så masse penger, har funnet ut at med feriepenger, lønning og skattepengene kommer det til å komme ca 32 000 inn på kontoen min i juni! :sjokk::Hehe: Men skal nok ikke bruke de på så mye kult dessverre =/ Har masse teit gjeld jeg må betale, og når den er betalt sitter jeg vel igjen med sånn 15 000 elns.. så blir jo ikke så mye fordelt på faste utgifter og ting hele sommeren det :gjeiper:

---------------

"vil du bli en vinner må du omgi deg med vinnere"

word!

Jeg vil ha høst, skole og fresh start.. NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAENS JÆVLA MORRAPULER DAG FRA HÆLVETTE!!!!!!

FAEN FAEN FAEN!

Hvorfor må livet mitt suge så heftig jævlig mye??

ALT er seriøst bånn i bøtta ass.. Jeg får lønning i morra.. men gjett hvor mye jeg har igjen av den når jeg har betalt all faenskapen? typ 900 kr.. DET blir gøy å leve på 900 kr en hel fuckings mnd!!

Jeg er så fakka lei av å være blakk hele tiden.. kan ikke ting bare gi faen i å sende meg regninger i huet og rævva HELE JÆVLA tiden??

Og, som om det ikke er nok så starta dagen i dag med at jeg fikk en mld fra tele2 om at jeg kunne betale 9 kr i mnd for en backup av alle nr jeg har på tlf.. altså sånn at jeg kunne logge på en greie på pcen oxo skulle alle nr ligge der. og det tenkte jo jeg var lurt å ha, i tilfelle tlf går til helvette eller jeg mister den eller noe.. så jeg innstallerte jo faenskapen da..

men tror du det funker???? NEI og atter NEI!!! Nå har jeg loka rundt inne på tele2 sine sider en evighet fordi jeg fikk en sånn ting på mobilen om at jeg bare skulle gå inn der, og trykke på det og det så gikk det så fint. men FAEN da, når knappen man skal trykke på ikke eksisterer, hva faen skal man gjøre da???? Så nå har jeg ringt tele2 faenskapen 2 ganger, og får bare sånne idiot svar som at jeg må prøve en gang til etc.. hva faen da??? DET FUNKER FOR FAEN IKKE FOR KNAPPEN FINS IKKE!! hvis dem kanskje kunne prøvd å guide meg frem på hvor jeg skal trykke så kanskje ting hadde ordna seg.. men DET gadd dem!!!

Fy faen ass..

oxo har jeg krangla med de jævla fitteforeldra mine.. jævla fitter.. fy faen til MAS!! om penger.. pappa har tilgang på nettbanken min .. det er jo genialt, så han har jo full oversikt over hva jeg bruker penger på.. jævli kult med det maset i tillegg til alt annet..

Oxo vil jeg ha en føkkings kjærste!! Hvorfor har jeg så JÆVLI uflaks på det punktet? jeg møter serr bare gutter som vil bruke meg for en ting. og jeg føler da at jeg prøver alt jeg kan for å motvirke det..

Det er så jævli urettferdig at alle andre skal ha det så ufattelig bra.. andre folk har både penger og kjærste og tilgang på sin egen nettbank.. jeg har bare dritt..

Og det er liksom ikke sånn at jeg kjenner noen som er single heller da.. nei, ALLE jeg kjenner har en føkkings kjærste.. hvorfor hater gud meg??

hadde jeg bare hatt det hadde alt annet blirt bedre å.. da hadde jeg gitt faen i at jeg bare har 900 kr etter at jeg har betalt faenskap og, for da hadde jeg hatt en å sitte hjemme sammen med.. men nei, siden jeg ikke har penger til å dra ut.. lol, jeg har ikke penger til å dra til byen en gang.. så må jeg sitte hjemme ALENE jeg, hver jævla føkkings helg!!

Hvorfor kan ikke jeg bare dø? nå gidder jeg serr ikke mer ass.. det er så jævla urettferdig at jeg må ha det så jævli og alle andre liksom skal ha det forpult bra..

jeg GLEDER meg til den dagen dere mister deres fantastiske bedre halvdel, så skal dere få se det helvetet jeg lever i! alt blir vanskeligere når man er bare 1, tilogmed økonomien..

men jeg bare gir faen jeg, universet har tydeligvis bestemt seg for at jeg skal ha det jævli.. men universet skal få se.. jeg skal tilbake i nettspillene mine jeg, og der skal jeg faen meg plante meg godt.. :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest missLady

Vet ikke helt om jeg tørr å svare siden jeg har en bedre halvdel, eller, hvorfor kan ikke JEG være den bedre halvdelen lurer alltid jeg på :lol: Men uansett, jeg tar sjansen :ler:

Det første du kan gjøre er vel å fjerne foreldrene dine sin tillatelse til å se på nettbanken din(?) Da er du jo på en måte kvitt det ene problemet!

900 kroner etter alle regninger er betalt kan jeg forstå er noe dritt. Er det FØR mat?? :sjokk:

Håper du har en bedre dag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, nei du, det er et godt spørsmål MissLady ;) Jeg skal ikke bitche på deg for at du har en bedre halvdel (eller rettere sagt, er noen bedre halvdel ;) ) hihi.. jeg blir bare en ørbitteliten smule mislunnelig fra tid til annen, for skjønner ikke hvorfor alle andre skal ha den lykken jeg oxo ønsker meg.. men jeg må vel bare slå meg til ro med akkurat den siyuasjonen.. er egentlig ikke den som er verst..

pengene er det verre med ja.. og jess, 900 kr er før mat. det er det som står igjen på kontoen dagen etter lønning og regningene er betalt! Såeh.. yay for det liksom :forvirret: Er liksom ikke så mye jeg får gjort med den økonomiske situasjonen før jeg får skattepenger heller, men når jeg får de regner jeg med at ting blir bedre, for da skal jeg flytte fra den dyre leiligheten jeg har nå, og jeg får betalt ned all gammel gjeld :)

Grunnen til at foreldrene har tilgang på nettbenken min er at for at jeg skal kunne overleve fra mnd til mnd er jeg nødt til å få penger av pappa. derfor har han all makt over min nettbank så han kan legge inn regninger, legge inn penger etc. sånn som det passer for at ting skal gå opp i opp, og da vil de jo gjerne ha litt oversikt over hva jeg bruker DEMS penger til oxo, hvilket er forståelig :jepp:

Je har jo en annen konto oxo som de ikke har oversikt over hvor jeg alltid har litt lommerusk som jeg kan bruke på "dritt" de ikke behøver å vite om :fnise:

----------------

hmm..

jeg tenker..

hmm

:lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er litt mystifistisk av meg ;)

Jeg vil bare ikke drive å jinxe ting! ..selv om jeg egentlig ikke har noe som kan jinxes for tiden :lol: Irriterer meg nesten at jeg ikke fortalte mer om G mens vi fortsatt dreiv, for det var faktisk veldig hyggelig :) og han er virkelig veldig kjekk! :sikle: men sånn er det, og jeg er som vanlig blitt ditchet.. ventet vel forsåvidt bare på det.. vant til det nå :gjeiper:

MEN, det var ikke det jeg skulle snakke om.. gud og jesus, jeg er oppgitt over hun jeg bor med :roll: det nyeste påfunnet hennes nå er at hun har satt mine servise for seg, og sitt eget for seg.. for nå skulle vi visst ha 2 oppvasker, jeg vasker mitt og hun vasker sitt.. hvilket er rettferdig og logisk, SÅ langt..

men hallo, for det første, skal man holde dette adskilt på benken oxo da? for da må hun bygge på den i samme slengen.. og.. tenk hvis jeg f.eks skal ha besøk en dag, og vil ha det rent og pent, men så ser der jævli ut fordi jeg har tatt min del av oppvasken, men hennes står der fremdeles? Hvorfor i helvette kan vi ikke bare vaske opp alt som står der når vi først vasker? ellers er det jo ingen vits i at jeg vasker mitt når hennes enda står igjen når jeg er ferdig, da ser det jo like jævli ut.. gawd..

jeg sa til henne at jeg syns dette var vel nazi av henne.. grei nok, hun pleier å ta oppvasken, og skjønner det er kjipt.. men jeg pleier jo å vaske gulv, støvsuge, tørke støv, ta vinduene etc.. hva skal jeg liksom gjøre for å dele opp da? kan ikke akkurat tegne en strek gjennom hele leiligheten og vaske kun på min side av streken heller? så.. dette blir jo urettferdig.. skal liksom ikke hun gjøre noe hun da? det er jo helt fair at hun har oppvasken når jeg har alt det andre, er det ikke?

...

I dag har jeg vært i Oslo å tatt årets første og eneste utepils forresten! Det var kos :)

oxo tenker jeg igjen.. jeg lurer på noe, men vil/kan ikke si det :lete: Jeg gleder meg til noe, håper bare det er noe å glede seg til :)

er jeg pen nok?

kul nok?

utadvent nok?

bra nok stil?

hvem er jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Likte den "jeg er den bedre halvdel til noen" :lol:

Hun du bor med høres litt nazi ut ja. Spørs selvfølgelig litt hvor OFTE du vaske golv osv osv. Om du gjør det en gang i mnd, og hun vasker opp hver dag blir det kanskje litt urettferdig.. Men om du skal gjøre det hele tiden i tillegg til din halvdel av oppvasken blir det å urettferdig. Vanskelig=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh så teit! Da kunne hun vel eller snakka med deg og spurt om du kunne tatt oppvasken litt oftere også kunne hun vaska et gulv i ny og ne. Er litt teit om det skal være mitt er mitt og ditt er ditt på absolutt alt når man bor sammen altså!

Også kan jeg svare ja på alle spm dine, og det er dumt å tenke for mye på det. Vær glad for at du er den du er :) Du finner nok noen som synes akkurat du er perfekt uten at du må forandre deg av den grunn. Du har jo allerede venner som synes det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissLady: Det som er greia er at ingen av oss vasker opp hver dag, derfor blir det sånne digre tårn med oppvask.. og når det er sånne tårn tar hun kanskje 5 tallerker en dag og 7 glass en annen dag, men hun tar aldri hele greia. så ender med at jeg ser med lei, oxo tar jeg de 70 tingene som står igjen. Nå har ikke jeg vært i lieligheten på en stund, og da så hun vel ingen annen utvei enn at hun måtte ta hele den digre haugen som sto der, og derfor har hun blitt nazi nå. legg merke til at jeg har tatt den digre haugen nesten alle gangene det har vært haug, nå måtte hun ta det en eneste gang, og da var verden grusom. Så nei, jeg syns overhodet ikke det er urettferdig at hun må vaske opp en gang i blandt. hun gjør ingenting annet der så.. NOE må da hun tåle å gjøre og..

Inwe: ja veit, hater sånn "mitt og ditt" opplegg.. er ikke noen vits i å bo sammen da vel? men jeg sa til henne at om hun ville ha krig skulle hun få det. Fra nå av skal hun få dra hjem til sin mor å vaske klær. vaskemaskinen er nemlig min! :Hehe: og det er hun selv som har bestemt at hun vil ha det sånn, så da skal hun få det sånn.. ^^

hehe. er ikke så greit da vettu.. tror liksom ikke jeg er helt bra nok altså :klø: må jo være noe sm er feil!

---------------

Jeg har vondt i halsen min :( oxo vil jeg noe, forhåpentligvis skal jeg det neste uke :) oxo vil jeg ha sjokolade..

oxo vil jeg ikke på jobb i morgen, får helt vondt i magen bare jeg tenker på det stedet. oxo vil jeg på BI. oxo vil jeg flytte. oxo vil jeg ha penger. oxo vil jeg ha en forandring! oxo vil jeg være full på fredag! :sur:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir iallefall ikke noe mitt og ditt opplegg i den nye leiligheten. Om vi får den da.. *håpehåpe* Jeg og S har ingen problemer med å dele på det meste. Ta med deg eget undertøy så fikser det seg :fnise:

Det er nok ikke noe som er feil, men det er lett å tenke det sånn! Jeg hadde min kule med snørr og tårer i går, men i dag går det bra. Tror greia ligger i å faktisk tro hva de som er mest med deg sier. Det er jo en grunn til at vi faktisk gidder å møte deg hele tiden! :) Og faktisk har lyst til det og maser deg ned til byen! :)

Ikke tenk så mye på at du skal på jobb i morgen. Tenk eller at du skal på vinsmaking, så virker det mye bedre med en gang :) Og du skal jo dit sammen med M. Vinsmaking med en god venninne, ikke jobb! :tommelsmil:

Og nå er det april. Mai, juni og så er det juli og forhåpentligvis flytting, også er det bare en mnd med fri og sommer i byen før du går på skole, og alt er helt anderledes enn det det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, det er jo så lett å si det :gjeiper: nei, vet ikke jeg, merker at gi faen holdningen siger litt innpå her igjen, håper bare den varer mer enn 2 timer denne gangen ;)

----------

nå er jeg forvirret igjen da!

hmm.. hva skal man tro liksom? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest missLady

Høres ut som hun er slitsom å bo med! Men kanskje hun merker at hun må gjøre mer nå som hun har blitt så nazi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kveld i går :lol:

M fylte 18, og sånt må feires! :hoppe:

Startet kvelden med 2 flasker skumpa på hotellrommet :lur: så var det ut, tok taxi til et sted jeg hadde hørt var bra. og stedet var bra :nigo:

Og jeg ble spandert på både cc pengene OG drinker! hoho, wonderful!

så dansa jeg dirty med broren til M, han var forsåvidt ganske kjekk.. og tungvektsbokser :sjokk: men SÅ ser jeg mot døra, og der så jeg noen jeg kjente fra før som kom inn gitt. da var det slutt på dansingen.

men de andre hadde reservert bord, så da fikk jeg sitteplass, og brukte nok en kveld på byen til å sitte å snakke vås med J. Han er dum som et brød stakkars, men sinnsykt kul da!

så det var gøy. kl. 2 kom mamman til M å hentet meg og broren til M. så var jeg hjemme, og det var godt. for jeg var så full.. trodde ikke jeg var så full jeg, men det var jeg visst.. :klø:

men var godt å sove i sin egen seng hvertfall... ALENE! :jepp:

men nå skal jeg dusje og fikse meg.. ny fest igjen i kveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fin på håret :)

oxo er jeg trøttere enn trøttest, ikke hver dag jeg er med på skikkelig nach altså.. kos å ut på J igjen, kos folk :) fin kveld, og lille M er søt da, begge de lille M'ene egentlig! søte to :)

Jeg klarte å sitte å rote med storebroren til en av mine beste venninner hele kvelden.. faen er det jeg driver med? håper ikke hun blir sint! men han var så snill mot meg og koste masse på meg :) det pleier ikke G å gjøre.. men jeg tenker på G hele tiden! så teeeeit!

G sendte mlder i dag, og ville at jeg skulle få med meg ei jente til, for han vil ha trekant :( men så sa jeg at jeg ikke ville dele på han.. og da sa han at det ble jo det samme for han, for han måtte jo dele på meg oxo.. men det blir ikke det samme!!

Jeg skjønner ikke..

LC ville møte meg i morgen.. men åååh, det er bare ikke riktig.. men han er jo faktisk snill mot meg!

sulten jeg

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...