Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

søte jentene :)

-------

menssmerter er så max udigg!! jeg dævver her liksom!! pfft gud og jesus i himmelen altså!! glad jeg har fri fra jobb i dag -.-

likevel, menssmerter eller ikke.. jeg er verdens heldigste jente :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Complex
søte jentene :)

-------

menssmerter er så max udigg!! jeg dævver her liksom!! pfft gud og jesus i himmelen altså!! glad jeg har fri fra jobb i dag -.-

likevel, menssmerter eller ikke.. jeg er verdens heldigste jente :hjerte:

Å? Hvorfor er du det da?? Du kan ikke bare komme med et slikt utsagn UTEN å forklare deg da, Envy :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Hvorfor er du det da?? Du kan ikke bare komme med et slikt utsagn UTEN å forklare deg da, Envy :ler:

:fnise:

:sjenert:

:rødme:

Envy + K = sant!

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Complex

K?? Hvem er K? Hva har jeg gått glipp av nå!! K, who?!?!

*lese tilbake i dagbok på jakt etter denne K*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K?? Hvem er K? Hva har jeg gått glipp av nå!! K, who?!?!

*lese tilbake i dagbok på jakt etter denne K*

Det står ikke noe om han tidligere i boken ;) jeg har vært litt hemmelighetsfull i det siste :lur: men på bloggen står det mer, er tilogmed bilde av han :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste bloggen nå!

Oi oi oi, dette gikk jo fort :) Så utrolig bra, Envy!!! ;) Grattis :hjerte:

takk takk :rødme: Han er så nydelig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Complex

Høres sånn ut ja ;) Og du som sa du kom til å bli singel for alltid :lol: Du får kose deg masse med din nye kjære :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Ja, var jo litt bekymret for det en vending! :fnise: men takk, det gjør jeg :):hjerte:

---------------

ÅÅÅÅH AU! Serr, hvorfor skal man måtte få mageknip, kvalme, kaldsvette og ryggvondt av mensen? det er så urettferdig altså! gutter er så heldige som slipper unna dette her! Er forsåvidt veldig glad for at mensen faktisk dukket opp nå siden jeg har etterlyst den en stund.. men uansett! aue! :(

I går gikk det greit for da hadde jeg en armkrok å krype inn i og en å syte til om hvor synd det er på meg som har så vondt :gjeiper: men i dag er min kjære på tryvann! :sjokk: Savner han sånn jeg, tenker på han hele tiden, skjønningen min :rødme: Merker et lite stikk av sjalusi altså, blir så redd for at han skal finne ei der oppe.. det er jo så mange søte russejenter der atte hjælp! Men jeg stoler på han, jeg tror ikke han gjør noe innerst inne, men man blir jo redd likevel :gjeiper:

men men, i morgen blir det kjærstekveld, og da skal jeg ha han heeelt for meg selv :)

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå en liten søting også da :)

Å vettu hva, nå er alt vi snakka om i tlf for en liten stund sia fiksa. Ny bil, Leilighet og kjæreste! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vet, Inwe :sjenert::)

-----------

Lol, jeg sitter å ser på "livet i aidensfield" .. litt av en lørdagskveld :lol: Men jeg er supertrøtt, så blir nok senga snart tror jeg. Var på jobb en time tidligere enn vanlig i dag, og skal på jobb igjen i morgen tidlig -.- Æsj, jeg hater arbeidshelger, men i dag og i morgen er de 2 siste dagene på lønna, så det er jo greit å ta med seg det man kan, spesielt når man lever etter min økonomi.

Min kjære er på møte på jobben i kveld, og han har forsåvidt samme arbeidsplass som Inwe. Jeg vil å være med når halve vennekretsen er et sted :sur: Men jeg trives ikke helt med tanken, for jeg vet det er ei der som liker han.. som prøver seg på han.. som ringer og sender mlder hele tiden, til MIN kjærste. HUn irriterer meg noe grådig, kan hun ikke bare forsvinne? Syns det er uhøflig å holde på sånn å prøve seg på en som har kjærste, hvertfall når han har sagt til henne at han ikke er intressert. Drittkjerring! :roll: Ikke det at jeg er redd det kommer til å skje noe, for jeg stoler på han, men bare tanken på at hun sitter der å gjør seg til og bruker alle midler hun har til å prøve å egle seg innpå han gjør meg kvalm! ..men men, Inwe er der, og hun klenger antakelig på han hun oxo, så da kanskje hun bitcha holder seg litt unna :gjeiper: Forskjellen er at Inwe klenger som en venn, hun andre prøver så absolutt å være mer enn venn :roll:

men men, temaskifte, jeg har nesten slutta å røyke! På 16. mai lovet jeg K at jeg skulle slutte å røyke, og etter den dagen har jeg kun tatt 1 røyk! :bolledeig: Jeg er flink :)

og sånn generelt sett så har jeg det fortsatt helt fantastisk her oppe på de rosa skyene :strix: Envy er så veldig glad i gutten sin :rødme: kos!

Tilslutt beklager jeg min inaktivitet her inne, jeg er nemlig veldig opptatt med rosa skyer, jobb og generelt alt annet enn kg for tiden. ikke for det, jeg er stadig innom, jeg skriver bare aldri :gjeiper: Kanskje jeg kommer sterkere tilbake senere.. eller kanskje ikke, tiden vil vise, innom en gang i blandt er jeg nok uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre at alt er bra med deg Envy og at du er forelsket :strix:

Grattis med røykestopp, godt jobba :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Jee, grattis med røykestopp! Lykke til videre;) jeg har en venninne som har prøvd å slutte flere ganger, uten å lykkes. Du kan jo få ut dine abstinensfrustrasjoner her inne ;)

Ønsker deg en fin dag! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Envy :hoppe:

Du og K var skikkelig heeeerlig sammen :)

Skjønner godt at du ønsker bitchen skal forsvinne. Ka faen skal folk klenge på andre sine kjærester for? En ting er vis de ikke vet at han/hun er opptatt, men når de klenger når de VET at han/hun er opptat, da blir jeg sint!!! Æsj. Håper hun forsvinner. Er bra Inwe er å passer på hun bitchen :ler:

Hvordan går det med røykingen og love life?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Tjohoo! k018.gif Hvordan går det med deg? Jeg har forsåvidt vært innom bloggen din, så jeg vet du har hatt en fin helg! :nigo:

Nå synes jeg du skal skrive litt her igjen og.. :sjenert:

a102.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei søtinger! :hjerte::vinke:

Hehe ja Skorpio, jeg burde skjerpe meg, og jeg tenker nesten hver dag a "nå må jeg innom kg å se hva de andre kg-jentene holder på med for tiden!" ..men så langt kommer jeg aldri :gjeiper:

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra jobb, har vært bartender i dag :jepp:

men skal tidlig opp og på verksted med bilen i morgen, så nettet får nok vente til en annen dag.. nå skal jeg gå å legge meg inntil min sovende prins :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

åå, hjelp :(

Jeg er våken, sliten og redd! Våknet nå for sånn 10 min siden og hadde vondt i hodet og magen og hele pakka, jeg er så redd :(

Jeg måttte bare stå opp, selv om jeg egentlig bare vil krype tett inntil K. Jeg vil ikke på jobb i morgen.. jeg tør ikke.. åh, jeg er helt utbrent :( klarer ikke mer! begynner å få vondt i magen allerede i 7-8tiden kvelden før jeg skal på jobb.. skal ikke være sånn.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tweek! Så koselig at du har fulgt med i boken :happy: Det går litt treigt med oppdateringene på denne kanten for tiden.. men, jeg er nå stadig innom likevel :)

-----

Jeg sitter å smiler for meg selv, jeg har virkelig verdens beste kjærste :rødme: Han sier så mye fint til meg hele tiden :) Nå er han i militæret da, og får bare ringt meg en gang om dagen, og jeg savner meg ihjel! :sukk: men men, 2 uker igjen, så er han tilbake hos meeeg :jepp:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...