Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skorpio: Ja, det syns jeg oxo jeg fortjener, men legene mener jeg har godt av å komme meg ut, så jeg ikke blir sittende som før :forvirret:

Haha, ja det vet :gjeiper: men du må jo ha Gmail snuppa? :sjokk:

Complex: Shiiiit, så uvant det var med nytt nick! Hihi, men det var fint da :jepp: ..og PM is coming right up :lur:

----------------

jeg har spist så masse taco at jeg kommer til å være mett i 3 dager :fnise:

oxo er jeg litt forvirra.. for jeg VIL!! :(

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Skorpio: Ja, det syns jeg oxo jeg fortjener, men legene mener jeg har godt av å komme meg ut, så jeg ikke blir sittende som før :forvirret:

Haha, ja det vet :gjeiper: men du må jo ha Gmail snuppa? :sjokk:

Det har de jo forsåvidt rett i... Nå vet jeg ikke om det kan sammenlignes, men jeg er jo ganske viggo, og henger ikke så mye med folk :gjeiper: og hvis jeg er hjemme alene uten og gjøre noe kan fort tankene begynne og svirre og jeg blir egentlig bare sur av det uten at jeg vet hvorfor jeg er sur.

Nei, jeg har ikke gmail.. :ler: Hvorfor i alle dager skal jeg ha flere enn én mail??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skorpio: Hehe ja, man blir fort litt nede og deprimert av å være viggo, derfor det er så viktig å komme seg ut og få med seg mest mulig vettu :jepp:

HAR du ikke gmail? :sjokk: trodde alle hadde det :klø: Jeg bruker hotmailen min til sånn drittmail som jeg melder meg på ting på nettet å sånn på.. ikke så farlig om den blir spammet ned av alt mulig uansett.. gmail bruker jeg til seriøse ting som jobbsammenheng, banker, skoler etc viktige ting som er viktig at ikke blir borte i all spamdritten :)

Complex er MissLady ja ;) .. går jeg utifra hvertfall :fnise:

-------------------

ååå, hvorfor må dem være så vanskelige? og hvorfor må jeg være så pinglete? Nå driver jeg å dater 2 gutter samtidig igjen. men greia er den at jeg tror jeg er litt betatt av han ene :rødme: men han vet jeg at det aldri kan bli noe mer med. Oxo driver jeg med han andre, som jeg egentlig har mye bedre kjemi med, som jeg kan prate med i timesvis, som jeg tror jeg kan få følelser for når jeg blir bedre kjent med han.

men greia er jo den at begge to leker katt og mus med meg :sur: Jeg tør jo aldri å kontakte de, sender aldri mld, skriver på msn, jeg tør nesten ikke gå inn på facebook profilene engang i tilfelle de på en eller annen måte skulle finne ut at jeg har vært innpå. Gawd, er så slitsomt! Jeg liker liksom å handle på impuls da, sier og gjør ting når de faller meg inn, men nå må jeg liksom drive å passe meg hele tiden så jeg ikke skremmer dem bort :forvirret:

Men jeg klarer jo ikke slutte å tenke på dem heller da.. *sukk* det verste er at jeg føler at jeg leker med dem fordi jeg driver med 2, men det er bare det sat jeg vet med 99% sikkerhet at ingen av dem vil ha meg til noe mer enn leketøy uansett så hvorfor skulle jeg får dårlig samvittighet når de bedriver et minst like skittent spill som meg? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Uff :troest: , problemet ditt vil jeg ikke svare på, for det kan jeg ingenting om, så da er det like greit å ikke si noe.

Men jo, Gmail! :gjeiper: Jeg har brukt hotmailen min i så mange år nå, at alt sendes dit! Har tenkt over å lage en ny mer seriøs e-mail, men det er så tiltak når jeg har oppgitt den jeg har nå til alt! :roll:

Ha en fin dag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forresten, Skorpio, du kan kommentere på bloggen min uten å ha gmail, du bare trykker på open-id når du åpner den scrolleren :)

---------------

For dere som leser blogg så har dere vel allerede fått med dere det. Men jeg klarte altså å totalvrake bilen min på vei hjem fra noen venner i går natt. har hatt en lang natt og morgen på sykehuset, og er enda relativt sliten, shaky og mørbanket.

Jeg hadde seriøst aldri trodd bilulykke var så jævli. Man hører alltid så mye om hvor ille det er, men man kan virkelig ikke forestille seg det før man er i det. Jeg ser for meg hele hendeleseforløpet hele tiden, klarer bare ikke å slippe det. Hører lyden av skrensen og rutene som knuste inne i hodet mitt.. har vondt i hodet, skuldrene og nakken.

vil egentlig bare sove, men... det går liksom ikke..

Jeg har aldri vært så redd i hele mitt liv, som det lille sekundet før jeg så at det kom til å gå galt, og bilen var på vei utenfor bakken, da den rullet rundt, og rett før jeg slo hodet i det bilen landet på taket. Da jeg kom til meg selv var bilen riktig vei. frontruta var knust, og alt av løse gjenstander lå spredd i bilen, ble jo pepret av det oxo i samme slengen. Hadde jeg ikke hatt bilbelte hadde jeg sannsynligvis knekt nakken. sykt å tenke på, at det utgjør så mye!

minuttene fra jeg ringte 112 til ambulansen var der er de lengste jeg har opplevd. men før de kom det en gutt på min egen alder å stoppet, så jeg fikk sitte i bilen hans til de kom. aldri vært så redd og oppskaket.

herregud, det gjør så vondt.

SERIØST!! Ha ALLTID på bilbeltet, og aldri ha løse gjenstander i bilen, man vet ikke hvor mye sånne ting utgjør før man er oppi det!

Haha, for å si litt, i frontruta var det festet en sånn autopass ting til bomringen, den hadde på en eller annen måte kommet seg vekk fra ruta og opp i lomma på jakka jeg hadde på meg.. fatter ikke hvordan det har gått til, men er mulig jeg bare av en eller annen grunn tok den med i hysteriet, aner ikke..

det var den jævligste opplevelsen jeg har vært borti, unner ingen det.

Men jeg var utrolig heldig om kom unna uten ett eneste blåmerke! Jeg hadde englevakt!

:lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herremin Envy, nå er jeg utrolig lettet for at det gikk bra med deg :kose:

Det var som å lese om den gangen jeg selv krasjet i bergveggen, de sekundene før det smalt. Lydenen av knust glass, og døra som ikke ville opp.

Det var en forferdelig opplevelse, og jeg gråt og tenkte på at jeg hadde kræsjet bilen til samboeren.

*grøsser* jeg får vondt her jeg sitter. Er veldig glad for at det gikk så bra med deg Envy.

Masse, masse klemmer fra meg :hug: :hug: :hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Complex

Åh herregud!! :sjokk: Det høres bare helt forferdelig ut! Måtte lese bloggen itillegg for mer info! Jizez! Så utrolig bra at DU har det bra! :)

Det viktigste er jo faktisk at du har det bra!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kospia: Ja, den lyden, og lyden av at bilen skrenset var nok noe av det verste med hele opplevelsen, syns liksom jeg hører lyden hele tiden :forvirret:

Takk takk :)

Complex: Takk for omtanken :) Joda, det er vel iogforseg greit nok at jeg ikke ble noen grønnsak hvertfall..

-----------

Fy faen altså, har ikke tenkt over det før nå, men med den ulykken gikk liksom livet mitt fra ille til enda verre. Livet var liksom dritkjipt fra før med å være singel, bo i gokk, ha en jobb man ikke liker etc. MEN jeg kom meg hvertfall rundt omkring da, jeg kom meg hvertfall fra det drittstedet som jeg bor, jeg kunne ta spontanturer etc.. nå får jeg nesten ikke dratt på butikken å handlet engang :(

Jeg skulle serøst nesten ønske jeg hadde dødd i den ulykken, så hadde jeg sluppet dette. jeg orker seriøst ikke mer nå, det skjer jo nye ting hele tiden som bare gjøre alt 1000 ganger verre. Også jeg som hvertfall hadde gledet meg sånn til i sommer, nå går sikkert den i søpla oxo. Jeg skal vedde på at det kommer et eller annet i veien (penger) så jeg ikke kommer meg på den jævla quarten engang. Jeg skal vedde på at det ikke blir noen leilighet i byen på meg, så må jeg vel flytte hjem da, til foreldra mine som bor på landet i stede. fy faen altså!

Hvorfor skal livet være så JÆVLI urettferdig? Hvorfor er det noen som har alt, mens andre tilogmed mister det lille de har?

Jeg orker ikke mer.. det er ikke noen vits.. hvis jeg ikke får flyttet til byen (hvilket jeg sannsynsligvis ikke har råd til, fordi jeg er jo bare 1 person, og alt er dyrere når man er 1) kommer det bare til å bli kluss med skolen oxo.. for jeg kommer ikke til å gidde å reise hele den lange veien hver jævla dag, så da kommer jeg vel til å gå på skolen i 2uker elns så gidder jeg ikke mer.. alt kommer til å gå til helvette.. ting kan aldri gå bra for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Jiiiiiiisses, bra dukom i livet ut av ulykken da. Sååå ekkelt! Jeg har selv vært med i bilulykke for mange år siden. Vi og rullt undtog landet på taket. Jeg hadde ikke bilbelte på, og det var bra for meg, siden vi lå opp ned. Men husker veldig lite av det.

Skulle ikke du flyte inn med Inwe og S? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Complex

Envy, dette ble jeg trist av å lese! Vettu, JEG tror du får den leiligheten, JEG tror du kommer til å kicke ass på skolen, JEG tror alt kommer til å gå bra!!!

Det med bil skjønner jeg så utrolig godt!!! Føler meg totalt hjelpeløs uten bil selv, og jeg bor tilogmed bare 10-20 min unna sentrum!

Håper alt ordner seg

Btw, oh god, så pen du er! Så bilder på bloggen din! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titt: Joo, skulle flytte med dem, og nå blir det flytting likevel :)

Complex: Jaa, vi fikk leiligheten, oxo får jeg ny bil nå snart, så alt ordner seg for snille piker :) hihi, takk for kompliment :sjenert:

-------------

fine dagen! :rødme: hvorfor må sånne dager ha en ende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hjertestein :)

-----------------

jeg er rastløs.. og jeg vet hvorfor.. men det får jeg ikke gjort noe med før til helgen, eller altså rett før helgen da, så det får bare briste eller bære :ler: åååh, hihi!! *fnise-som-en-fjortis*

ellers er det ikke mye nytt, har jobbet hele helgen.. men ååå! hihi :fnise:

hahaha serr

til helgen blir det fyll, fyll og atter fyll! med unntak av fredag, da skal jeg nemlig ha dobbel lønn på jobb :lur:

oxo har jeg verdens søteste pusekatt :hjerte:

oxo har jeg fått ny bil! :bolledeig: hurra!

og nå skal jeg dusje :goodbye:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt humør du er i du da Envy, og all den fnisinga skyldes vel kanskje en mann :lur:

Men uansett Envy, veldig fint å se at det går bra med deg og at humøret er kommet tilbake :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med bilulykken hørtes veldig drastisk ut, glad du klarte deg! Virker som det er mye som skjer i livet ditt - som vanlig kanskje? :) Hva slags bil har du fått deg? Jeg vil også lese blogg!! Spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...