Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg sendte mlder med K i dag! :sur: jeg klarte bare ikke å la vær!! og han virka så vanlig.. err.. åå, jeg bare fortsetter å håpe og håpe! og vente.. tenke at en dag snart er han sikkert klar for et forhold selv om han ikke ville ha det nå.. åh! jeg klarer ikke å bry meg om noen andre :(

men jeg spiller wow, måtte bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Envy, ønsker ikke å være slem nå og minne deg på det, men føler jeg må si det..

Vil du virkelig ha tilbake en fyr som sa han bare ble sammen med deg pga sympati?

Du fortjener virkelig bedre enn det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI! han SA det ja, det er ikke sikkert han mente det fordi om! Han sa sinnsykt mye den kvelden lix, og jeg vet at han ikke er så ondskapsfull, jeg tror han bare sa alt han kom på for å si det.

og unnskyld meg, jeg føler meg som dritt fra før, nå føler jeg meg enda mindre, takk for påminnelsen, det er jo ingen som kan like meg på orntlig, bare av sympati, jeg er nemlig så stakkarslig!

fy faen for en taper jeg er.. serr jeg hater meg selv!

dessuten, ja, jeg skreiv det, men det var vel mer "figuratively speaking", jeg mener jo ikke at jeg skal sitte her å vente på han i 100 år bokstavelig talt. det bare føles som det er det jeg kommer til siden jeg ikke finner noen andre attraktive og jeg bare tenker på han. men jeg vet jo at det går over en eller annen gang.

jeg skjønner ikke hvor alle får typene sine fra jeg? er det bare jeg som er så ekstremt taper, sånn siden ingen vil ha meg? jeg mener, når jeg surfer på nettby kan jeg finne folk som ser ut som et reint helvete, og skriver ikke som om de er den skarpeste blyanten heller for å si det sånn.. men SÅNNE har type. men ikke jeg. jeg må da si at jeg skulle da ikke mene at jeg kan være SÅ værst som alle skal ha det til? jeg hadde faktisk forholdsvis god selvtillit en gang i tiden, en gang i tiden da jeg elsket å være meg.

dessuten, hvordan klarer folk å falle for folk? jeg mener, hu jeg bor med.. ganske pen, faktisk nesten på nivå med meg (ja, jeg innrømmer det, jeg er pen ffs, aldri hørt noen si noe annet, så det er nok personligheten min det er noe feil med.. anyways..) og hun venninna da.. hu driver nå å blir sammen med en fyr.. - og han ser ikke ut! jeg menr, han er ikke dritstygg, men ikke direkte attraktiv heller. så ja, jeg vet hun faller for personligheten, men folk skal da ha et visst utseende oxo? det er jo liksom det første man faller for da.. :klø:

eller er jeg sinnsykt kresen?

jeg følte meg forresten levende for første gang siden det ble slutt med K i dag! :jepp: Jeg hadde et selskap på jobben. det selskapet bestod av unge, ambisiøse sjefer. og de gutta, OMG, hoooot!! da angra jeg på at jeg sto opp 15 min før jeg skulle på jobb i morrest :gjeiper:

menja, så nå er jeg hvertfall ikke iskald lenger da, bare kald :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Envy da.. Jeg mente det ikke slik i det heletatt!! Mente virkelig ikke å såre deg. Vil bare minne deg på det, har vært der før jeg også. Var sammen med en som ikke behandlet meg slik han skulle, når han slo opp, ventet jeg på han og hadde store forhåpninger. Fryktelig vondt.. Skal ikke si noe om hvordan det er for DEG. Jeg barre ønsker ikke du skal ha det vondt.

Synes bare du fortjener noen mye bedre, derfor jeg sa det, absolutt ikke for å være slem.. :klem:

Og du er ikke en taper..

Ja, enklte jenter finner seg nye typer her og der, det har aldri jeg gjort heller.. Men han er der Envy, en som virkelig fortjener deg.. Take your time! ;)

Igjen, mente virkelig ikke å såre deg, du er ikke en taper! Du er magisk og den rette er der ute :)

Ps.. Tenkt over at hun jenta du bor med kanskje er så desp. etter å ha type at hun ar hvem som helst? Kjenner henne ikke, men har møtt mange pene jenter som velger stygge gutter bare fordi de da har en kjæreste.. Jeg for min del gidder ikke være sammen med noen jeg ikke er forelsket i, men disse jentene har ingen problemer med det... hehe :ler:

Endret av missLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aw, nei, vet du ikke mente å såre, men æsj, bare hater å tenke på at han faktisk sa det.. for tenk om det er sant lix, tenk om jeg er så stakkarslig at folk blir sammen med meg av sympati O.o

men den dagen jeg sendte mlder med han sa han at han måtte gjøre det slutt fordi han ikke klarte å gi nok i forholdet, så han følte at det var urettferdig mot meg siden han har så mange andre jern i ilden for tiden at han rett og slett ikke taklet å ha kjærste. i tillegg sa jeg i en mld at jeg håpet han ikke var deprimert lenger (for når han slo opp sa han nemlig oxo at han ble deprimert av å være i et forhold med meg) og da svarte han at ja, han følte seg bedre, men det var av helt andre årsaker enn at det var slutt og han ville ikke at jeg skulle misforstå.

så jeg tror nok helt ærlig at han var stresset og redd når han slo opp, og dermed kom med en hel masse tullball bare for å si noe, oxo stokket han vel på en måte ordene feil. det han sa på mlder nå sist hørtes hvertfall mer fornuftig ut, og er vel noe jeg litt mer kan finne meg til rette med.

men men, sånn er livet.

apropos livet. mitt er ikke spesielt innholdsrikt for tiden, jeg jobber dritmye, sover altfor lite og spiller wow :gjeiper:

og ja misslady, jeg tror nok nesten hun begynner å bli desp, fordi hun hadde en liknende opplevelse som meg for et halvt års tid siden, og mellom da go nå har hun ikke rørt gutter. hmm, håper ikke jeg blir så desp om 6 mnd :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest missLady

Virker egentlig veldig logisk det han sa.. Tror ingen egentlig blir sammen med noen pga sympati. Syntes bare det var kjipt nok av han å si det. Og nei du er ikke tragisk Envy ;)

Vettu, jeg har vært mye singel, var 2 år singel etter min første kjæreste, og til tider ble jeg SVÆRT singel. Null action for å si det slik, men klarte uansett å holde meg unna skikkelig stygge ekle menn :lerl: Jeg er rett og slett for kresen for det :hoho:|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fantastisk! Du vet jeg synes det! :) Du finner nok noen snart. Bare ikke gå å vent på det, han kommer når du minst venter det vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissLady: haha, holder med deg i det altså! det er faktisk bedre å være kresen og singel enn i et forhold med en stygg ekling :gjeiper:

Inwe: Nei, jeg venter det vel egentlig ikke. vil heller si at jeg har gitt opp /er totalt uintressert og LIVREDD for forhold uans :gjeiper: men livet går vidre du vet, nå skal jeg bli rik :fnise:

:klem: til dere!

---------------

Var virkelig det hele en stor løgn for deg?

betydde det vi hadde sammen ingenting?

Jeg tenker på de gangene jeg strålende lykkelig ringte på hos deg,

og du åpnet med et smil og et "godt å se deg".

De gangene jeg lå i armkroken din og priset meg lykkelig for å ligge der da, med deg.

Tenkte du da "hvordan skal jeg bli kvitt denne byrden?"

Alle gangene du holdt rundt meg, og jeg kunne ikke annet

enn å nyte hele tilstedeværelsen av deg.

Tenkte du da hver gang "dette må bli den siste"?

Alle de gangene vi kysset, og jeg kjente en ubeskrivelig varme bre seg i hele kroppen min

grøsset du da invendig og tenkte "hva er det jeg holder på med?"

Hva med de gangene vi lå tett sammen under et pledd på sofaen å så på film, og jeg tenkte at "her, inntil deg vil jeg ligge i hele evigheten".

Tenkte du da "jeg vil ut og vekk"?

Hvorfor min kjære, hvorfor svarte du meg med at du var glad i meg da jeg sa at jeg var glad i deg, om det hele var et bedrag?

Har ikke orket å poste dette før nå, skrev det en natt jeg lå å tenkte ut i de sene timer, og det eneste jeg kunne komme på var et eneste stor "hvorfor"..

men men, han er borte og det er ikke noe jeg kan gjøre med det. Jeg tenker heldigvis mindre og mindre på han, og har masse annet å holde på med. :) i går jobbet jeg 11,5 timer :jepp: og i dag har Inwe tatt bilder av meg, og det tror jeg ble sinnsykt bra!! :happy: Gleder meg skikkelig til å se resultatet!

i morgen skal jeg dra tidlig tidlig for jeg er hos foredra mine, og før 09.30 i morgen skal jeg rekke å kjøre en halvtime-3 kvarter, hjem med katten, på banken, og komme meg på jobb! O.o wish me luck :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørgelig dikt, men så stemningsfullt! Du uttrykker deg godt, Enwy. Men spørsmålene får du antakelig aldri svar på. Det var nok ikke så hult og falskt fra hans side som du skisserer, men ting forandrer seg underveis, og avstandsforhold skal være sterke for å vare. Kanskje han rett og slett ikke taklet å være så langt borte...? :forvirret:

Gud, du kommer jo til å bli en holden kvinne, slik som du jobber på! :fnise:

Husk at du må kose deg litt og slappe av også, da.

:hoppe: for at bildene blir flotte. Skulle gjerne hatt en titt!! :)

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Envy

For et utrolig fint, men trist dikt. Som flere sier her:Du er veldig flink til å sette ord på følesene dine.

Håper du får svar på noen av spørsmålene dine, men som Mummi sier jeg at det slett ikke er sikkert.

Med min forrige mann hadde jeg mange spørsmål, men fikk aldri noen svar.

Jeg slet med det lenge, men om det kan være til noen trøst: Nå spiller det ingen rolle lenger.

Jeg skrev også dikt, og leste de med tårer i øyene. Og ettersom jeg aldri kaster noe så har jeg både dikt og andre ting fremdeles.

Hender jeg leser de og tenker: Yippi, så glad jeg er for at jeg ble kvitt deg alikevel.

Håper det samme skjer med deg Envy og at du treffer en fin fyr som er verdt din kjærlighet.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misslady: Takk, jeg syns oxo det reflekterer godt :)

Kospia: takk.. ting var/er litt trist for tiden :gjeiper:

Mummi: Nei, jeg får nok dessverre aldri svar på spørsmålene. han lovet jo dyrt og hellig at han skulle til norge til en kompis nå i feb. og da skulle vi snakke face to face. men så på fb for noen dager siden at de avtaler mars i stede, og det har ingen nevnt for meg. så gidder ikke spørre og mase mer. toget er gått, fyren er håpløs og jeg bryr meg uansett ikke lenger.

Hehe, ja, det var det som var planen da :lur:

Ulva: Du er heldig som fremdeles har diktene dine! Jeg surrer bort mine med en gang.. har nesten ingen av dem :forvirret:

Jeg tror nok ikke jeg finner noen fin fyr, de tilhører det samme avskummet hele gjengen. penger er en fin ting :)

---------------

Jeg har en skikkelig opprydning i økonomien min for tiden. Har masse gamle lån og rester her og der som må ryddes opp i. det verste er at jeg og eksen eide jo en leilighet sammen, og hadde lån sammen på den. navnet mitt står fremdeles i papirene selv om alle betalinger og andre avgjørelser går gjennom han.

Nå har eksen mistet jobben pga nedskjæringer, og jeg har ikke tenkt å være med han ned i dragsuget, så jeg har fått rævva mi i gir, så i dag har jeg snakket med både borettslag og bank for å få hele greia overført på han. Men i disse finansielle tider er det ikke så greit å bare overfør uten vidre gitt. det viser seg at papirene med leiligheten ordner seg, men det koster meg en avgift på 3500 kr. men banken setter seg på bakbeina, og mest sannsynlig må en av foreldrene hans sette seg som medlånetaker for å få strøket navnet mitt fra det lånet.

men greia er den at jeg og eksen har en bindene avtale oss i mellom om at han skal betale alle utgifter i forbindelse med lieligheten, denne avtalen ble skrevet for over et år siden! det vil si at jeg får skattefradrag på renetene han betaler. dette har jeg prøvd å forklare han. men han vil fremdeles ikke fremlegge saken for foreldra. men jeg skal til han etterpå med papirene og diskutere saken vidre, pluss at vi skal i møte på banken på fredag. sannsynligis må vi betale et gammelt restlån i tillegg, nå som vi har begynt å rote i gamle papirer. det lånet er på 4400 kr elns. og dvs at jeg plutselig er oppe i nesten 5000 kr for å få denne saken ut av verden! O.o

MEN hvis jeg ikke stresser og kommer meg ut av dette fort som svint KAN jeg risikere å bli sittende med en gjeld på over 500 000 kr! fordi hvis borettslaget i disse finansielle tider går konkurs går fellesgjelder til hver enkelt som eier leilighet der, og siden den da evt blir delt mellom meg og eks blir den på ca 500 000 kr. og dette vil jo ikke jeg ha no av, da det faktisk er han som har denne leiligheten og dette har vi skrevet papirer på før.

jeg vet jeg høres ondskapsfull ut, og jeg føler virkelig oxo at jeg dytter problemet over på han. men han sa faktisk frivillig for et år siden at han ville ta seg av leiligheten og han skrev under på det.

Jeg skal studere til høsten og studiene er viktigere enn noe annet for meg akkurat nå, derfor er det viktig for meg å få gammel gjeld ut av verden før jeg skaffer meg ny gjeld. skal oxo betale 10 000 kr på billånet når jeg får skattepenger og feriepenger.

jeg føler nesten at jeg begynner å komme litt inn i dette med renter, og penger og finansielle anliggnheter :)

flink er jeg. jeg trenger ingen mann i livet mitt så lenge jeg klarer å holde dette finansielle løpet gående. jeg sparer jo på ALT nå! :bolledeig:

bah, dette ble sikkert et kjedleig innlegg, men det er virkelig et tema som opptar meg veldig for tiden. sånt gammelt rusk er viktig å få bukt med i disse tider.

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Utrolig bra Envy! :)

Og nei du skyver ikke problemet på han. Han som ville ha det slik og du må jo få lov å rote deg ut av dette. Bra du gjør det nå, så er du ferdig med det.

Hva du skal studere til høsten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio

Wow, så utrolig flink du er!! :jepp: Kjente at jeg orket nesten ikke lese alt, for jeg skjønner meg ikke en dritt på økonomi! :gjeiper: Men det er så bra, så bra at du gjør det her! Og jeg mener det; drit i om dette går utover han, han fortjener virkelig ikke mer! Faktisk så fortjener han å ha det ennå verre synes jeg, men du har nå vært glad i fyren så jeg skal ikke pløse ut med mine meninger om han..

Ellers godt å se at du er i slaget om dagen! Smarta skal tilbake til skolen igjen og greier! :opplyser:

:fnise:

Nå er det snart HELG! :danser: Halleluja!

:hjerte: Klem fra en sliten barnehagetante! :hjerte:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Skorpa!

Hehe, den eksen fortjener egentlgi ikke så mye dritt da, han er et av de snilleste menneskene jeg har møtt,. og jeg var sammen med han i nesten 4 år, frem til jeg bestemte meg for å gjøre det slutt fordi jeg trengte å være singel litt og oppleve det oxo, pluss at vi hadde vokst fra hverandre. Men gutten har store økonomiske problemer, og familieforholdene er heller ikke spesielt gode :forvirret: derfor får jeg litt dårlig samvittighet for han, men han skrev jo faktisk under for et år siden, og da er det det som gjelder.

jada, man skal bli skolelys! :jepp:

helg er fint :hoppe: skal ut å bli full sammen med A på lørdag, og det er leeenge siden! så blir nok gøy! :bolledeig:

Ha en god helg forresten alle sammen! Jeg har ikke internett hjemme for tiden, så kan ta litt tid mellom hver gang jeg er innom :sur:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW!! jeg har shoppet i dag! :mrgreen: finfine hvite støvletter og et nydelig turkis skjerf! :jepp: mamma snakker om å dra å kjøpe en jakkke til meg i morgen som jeg har snakket om lenge. en marineblå en, med masse knapper, man ser helt sjef ut i den :mrgreen:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...