Gå til innhold

Envy's dager

Envy

Anbefalte innlegg

Jeg har virkelig ikke noe liv selv. Og er strålende fornøyd med at du maser! :) Jeg er jo ikke med bare for at du skal ha det gøy, jeg er med for at jeg også skal ha det :)

Jeg har det jo kjempegøy sammen med deg, og liker det veldig godt nå som du er nede i byen flere ganger i uka :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

aw, du er søtest :hjerte: men føler likevel at jeg maser :gjeiper:

----

æsj, jeg kjenner den ekle depresjonsfølelsen snike seg på her igjen.. er det noe galt når man må holde igjen seg selv for å ikke gå på badet å ta alle de sterke pillene sine? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Føler ikke jeg har noe liv jeg heller til tider! Jeg henger jo mest med min søster som også er min bestevenninne og typen. Nå er søster syk og typen jobber. Da er søndag utrooolig kjedelig! Liv sa du? Hva er det? :P Alle de kule vennene min bor ikke i byen lengre, og de som gjør det bruker søndag til kjærestedag! Nå har jeg kjæreste, så skal ikke klage, men han er jobboholiker! :hoho: Det jeg prøvde å komme fram til før jeg bablet meg totalt bort! Vet følelsen altså, det å ikke ha et liv.. Men du får en type en dag! Jeg trodde heller jeg aldri kom til å få det, men nå sitter jeg jo her (veldig overrasket) og er ikke singel lengre...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg MissLady :) på en eller annen måte er det jo en liten trøst å høre at det finnes andre der ute som ikke har noe liv heller :fnise:

..men jeg skal vel ikke klage :lete: nå har jeg jo faktisk vært ute 4 helger på rad!

................

oi oi oi! Fyllesjuuuuuuk! hva er det sa du? Føles ut som hodet mitt kommer til å sprenge any minute now! men tror egentlig ikke det er bare pga fylla, da jeg spiste frokost i dag hadde jeg ikke spist på 18 timer :eeeh: og på toget på vei hjem var det selvfølgelig fullt av BARN, jeg visste da vel ikke at det hadde vært barnas dag i holmenkollen i dag :murvegg:

men! jeg har hatt en så herlig helg! :jepp: På fredag var jeg inne i byen å spilte kort med Inwe og ei venninne av henne, det var kos :)

i går var vi ute! :Hehe: Vorset hjemme hos Inwe og S var faktisk kjempemorsomt selv om det utviklet seg til å bli utrolig sært etterhvert! :ler: I 12-tiden dro jeg og Inwe ut på T hvor vi møtte gutta :happy: Hadde det kjempekos og dansa og var egentlig høyt og lavt og overalt hele tiden! Etterhvert fant Inwe ut at hun ville dra til S, og det var jo forståelig, så jeg ble igjen alene med disse gutta jeg da :fnise: De er så kule! haha, jeg dævver!

Etterhvert hadde de fleste forsvunnet, så da var det bare jeg, G og en kompis av han igjen, men vi måtte vente helt til utestedet hadde stengt for han ene hadde kasta garderobe lappen sin, så vi måtte vente til alle andre hadde hentet jakkene sine..

Så dro vi :) han kompisen dro hjem.. Jeg hadde leid suite på hotell for natten og har hatt en utrolig behagelig natt! :mrgreen:

heldige meg :happy:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Oj, jeg har ikke vært her inne på lenge. Kjeftet du på meg? :cry3::sjenert:

Du er no søt da. Du må legge inn en annonse på finn.no også :fnise:

Leide du virkelit et hotel rom da du var på byn? :ler: Hva kostet det? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: *Snike seg inn* :D

Så koselig med nytt ansikt! men siden du sniker på meg kommer nok jeg til å snoke litt på deg oxo :fnise:

Oj, jeg har ikke vært her inne på lenge. Kjeftet du på meg? :cry3::sjenert:

Du er no søt da. Du må legge inn en annonse på finn.no også :fnise:

Leide du virkelit et hotel rom da du var på byn? :ler: Hva kostet det? :kose:

Hmm, jeg husker ikke, jeg kjefter litt i hytt og vær som jeg føler for jeg vettu TittTitt ;) men jeg er egentlig ganske harmløs da :sjenert: Finn.no var en god ide, den har jeg ikke tenkt på! :fnise:

Jepps, det gjorde jeg! :hoppe: Følte at jeg kunne unne meg det :happy: Det kostet bare 400 kr da, siden jeg jobber i den hotellkjeden!

:hug: på deg!

------------

Hva skal jeg finne på i kveld? skal se en god nr 2 og paradise hotell på tv hvertfall :jepp: oxo må jeg på butikken på et eller annet tidspunkt, men som hun ene på jobben sa det så bra, nå man først er kommet hjem er den dørstokken milesvis lang for å komme seg ut igjen :gjeiper:

dette blir en lang og slitsom uke, med masse masse gjester på hotellet! :forvirret: jeg vil ha helg og guts nå! :jepp:

hmm :lete: tenk om :fnise:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Haha, det er mandag jo, Envy! Du er nå søt og da.. :fnise: Akkurat vært helg så er det det eneste du ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skorpio: hihi, det er klart det! Jeg lever og ånder for helg jo! :fnise: dessuten har jeg hyggelige ting jeg holder på med i helgene for tiden :jepp:

-----------

Jeg følte meg litt crap i går (fysisk, ikke psykisk for en gangs skyld :lol: ) og jeg følte meg litt crap i dag, så endte opp med å bli hjemme fra jobb :forvirret: Har veldig dårlig samvittighet, for vet det var mye der i dag, og jeg hadde nok klart å presse meg til å dra. men hadde bare 0 energi, og vondt vondt vondt! :sur: men jeg får trøste meg med at da får jeg kanskje spart opp litt energi så jeg kan gjøre dobbelt så bra på jobb i morgen da! :)

Jeg tror nesten jeg må slutte å utsette mensen så mye og ofte som jeg gjør :klø: merker at det tærer på kroppen altså! Har jo kronisk menssmerter og ømme pupper.. nesten så jeg var redd jeg var gravid en periode! :sjokk: men det VET jeg at jeg ikke er, så det er nok mensen. men jeg har ikke tiiid til å ha mensen nå, det passer så dårlig.. gidder ikke, så den får pent vente på turen sin! kanskje det hjelper med en aldri så liten paracet? :lete:

:sjokk:

I går fikk jeg høre noe forferdelig! Hun ene venninnen min A ble jo sykt forbanna på meg sist vi var på byen sammen, og sendte mld midt på natta og lurte på om det var mulig å være så dårlig venninne etc. Og jeg skjønte ingenting, for jeg hadde riktignok vært litt fraværende siste halvpart av kvelden, og jeg ble ikke med henne og de andre på nach fordi jeg hadde møtt en gutt. men jeg skjønte ikke at det var noe å lage så mye oppstyr om.

MEN så fortalte eksen min som er bestekompis med typen hennes at typen hennes hadde gått rundt å sagt til folk at jeg hadde prøvd å legge an på han hele den kvelden vi var ute, og at jeg hadde prøvd meg på han mange ganger. men det som er greia er at typen hennes liker ikke meg (han liker forsåvidt ikke at hun har venninner, fordi han er sykelig sjalu) så dette er tydeligvis noe han har sagt for å ødelegge vennskapet. Det verste er at eksen sa at han ville ikke jeg skulle si til A at jeg visste typen hennes hadde sagt dette, fordi da kom han til å få pes, og jeg ser jo den.. så da må jeg sitte her å late som ingenting og la en av mine beste venninner forsvinne pga noe som ikke er sant engang :(

for jeg har virkelig ikke lagt an på typen hennes, jeg kjenner han for godt til noen gang å være intressert i han. dessuten prøver man seg ikke på typen til bestevenninna, hallo! OG jeg hadde jo ikke hatt han på tomannshånd på hele kvelden, så om jeg hadde lagt an på han hadde i såfall hun vært der selv og sett det, og det så hun ikke, for det skjedde jo ikke. og siste og beste poenget mitt er at jeg hadde jo truffet en gutt helg før, som jeg oxo traff den helgen, som jeg flørtet rimelig åpenlyst med. hvorfor i alle dager skulle jeg da legge an på typen til venninna, han er ikke halvparten så intressant!

hva skal jeg gjøre a? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så syyyykt dårlig gjort av M :kjefte:

Synes du skal prøve å få ut av A hva du egentlig gjorde jeg. Slik at hun kan si det selv. Hvis ikke må du nesten si til henne at du vet det. Bare ikke nevn R. Ta det som om du bare har hørt det, alle i den gjengen sladdrer jo litt ;) Men dette kan vi egentlig ta på tlf en gang, siden dette ble forvirrende når jeg bare skrev forbokstaver :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Hallo, selvfølgelig ska du si det til venninnen din. Du skal da IKKE holde kjeft ihvertfall. Da kan du ihvertfall si at hun ikke skal si det til typen sin, så kan heller han gå rundt å lure på hvorfor dere har blitt venner igjen. Fy flate for en fyr!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

Enig med de andre her Envy. På en eller annen måte må du ta det opp med venninnen din.

Jeg gjorde ikke det, da jeg var i en lignende situasjon for hundre år siden :ler:

Litt anderledes blir det jo da. Min den gangen såkalte venninne var hypp på typen min, men hun var sammen med min beste venn :forvirret:

Jeg var 15 og jeg husker godt at mamma sa at det var et eller annet med denne jenta, og at jeg ikke burde stole på henne.

Iallefall, så gikk hun til min type og sa at jeg hadde hatt sex med hennes type(min beste venn). Noe som såklart ikke var sant.

Typen min trodde på det, og det ble slutt. Uten at jeg den gangen viste hva som hadde skjedd. Det fikk jeg vite mange år etterpå da jeg tilfeldigvis traff han jeg hadde vært sammen med.

Litt ulik historie, men poenget er at man må snakke med de det gjelder.

Min venninne fortsatte ikke å være venninne, men det er en annen historie.

Du står i fare for å miste en god venninne og det er ikke en dust av en gutt verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Okei, hun venninna di er jo ganske spesiell som ikke stoler på det du sier i det hele tatt da! Altså greit, jeg skjønner at det er kjipt å høre at en venninne prøver seg på typen hennes, men hvis hun ikke har sett det selv så jeez..let it go. Dette tyder på to ting: 1: Hun har sett at han har flørta med andre jenter før - eller 2: Hun har ufattelig dårlig selvbilde, og er livredd for å miste han.

Jeg tror nå bare hvis jeg hadde vært deg ville jeg prøvd å snakke med henne alene, og hvis hun fortsatt ikke tror på deg ville jeg bare oversett problemet, og tenkt "vær så god, oppfør deg som en barnslig drittunge og si fra når du er hypp på å prate med meg igjen" hehe.. men det er meg da ;)

Håper du finner ut av det :hug: du er god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar søtnoser! :klem: Når det gjelder venninnen har jeg fått snakket litt med henne, fikk lov av eksen å si at han hadde fortalt meg det hele. Hun virker litt nølende og usikker, og skjønner jo at det ikke er lett for henne, det er jo ord mot ord her.. Men det føles godt å ha fått fortalt henne min side av saken hvertfall :) Håper bare hun klarer å reflektere seg frem til hvor ulogisk det egentlig ville vært av meg å prøve meg på han typen hennes! så man får bare vente å se!

-----------------------

fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaaa, ikkesant Toffee!! :fnise: den er kjempesøt! :)

----------------

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en kjempekoselig tur i byen :) Hadde så veldig angst i natt, måtte ringe mentalhelse og greier, føles ut som et nederlag hver gang :sukk: men håper ikke jeg greide å ødelegge alt forde om, har hvertfall hatt det utrolig koselig i dag :sjenert:

jeg vil egentlig fortelle mer, det er så fint! :) men jeg vil holde det fine for meg selv :jepp:

I kveld skal jeg lage meg Pitapizza og se en eller annen film. tenkte å dra ned på video nova etterpå å leie en, det blir nok bra, håper de har de gales hus, har nemlig lest boka, og dfen var dødsbra! derfor blir jeg sikkert litt skuffet over filmen, men man blir jo så nysgjerrig når bøker man har lest og likte blir filmatisert!

Jeg tror jeg har noen fine planer neste uke, men jeg vet ikke helt, håper masse :)

I morgen skal jeg til Inwe igjen for jeg satte igjen bagen min der i går :gjeiper: , så skal jeg og Inwe og S spille kort! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady
Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en kjempekoselig tur i byen :) Hadde så veldig angst i natt, måtte ringe mentalhelse og greier, føles ut som et nederlag hver gang :sukk: men håper ikke jeg greide å ødelegge alt forde om, har hvertfall hatt det utrolig koselig i dag :sjenert:

Sorry om jeg er nysgjerrig, du må ikke svare! Hva er du redd for å ødelegge? Ødelegger du noe ved å ringe mentalhelse? Er ikke det bra da??

Bra du hadde en fin bytur da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry om jeg er nysgjerrig, du må ikke svare! Hva er du redd for å ødelegge? Ødelegger du noe ved å ringe mentalhelse? Er ikke det bra da??

Bra du hadde en fin bytur da:)

Joda, det er jo bra at mentalhelse eksisterer som et tilbud for de av oss som har en skrue løs! :jepp: men det er bare det at jeg måtte gå ut å ta en røyk 2 ganger i natt fordi jeg hadde totalnoia, og jeg var ikke hjemme hos meg selv, for å si det sånn.. derfor håper jeg at jeg ikke har ødelagt helt! men blir jo så nervøs, tenker og tenker, typisk meg altså!

mer om kvelden i går, natt til i dag og dagen i dag får dere ikke vite! :fnise:

ja, hadde det supert i byen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...