kospia Skrevet 14. mai 2008 #321 Del Skrevet 14. mai 2008 Envy Nå har jeg lest litt i dagaboka di,sånn at jeg har litt peiling på hvem du er. Så flink du er til å trene , har vært litt sløv i det siste jeg. Pleier å trene styrke og litt step, og hvis været tillater det er jeg ute og går en liten time. Hvordan går det på skolen da? Må prøve og stå på nå jente og være flink (hør på ho mor du ) Ønsker deg en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #322 Del Skrevet 14. mai 2008 Så hyggelig med besøk, Kospia! Ja, trening må til vettu! Ikke skjønner jeg hvordan du takler step! Det har jeg prøvd èn gang, og da ble jeg sint som ei fele, for det der fikk jeg ikke til Samme gjelder aerobic og andre treningsformer inkludert trinn i høyt tempo Derfor har jeg slått meg til rette med fitness nå da Deilig å kunne surre rundt oppe på sats i midt eget tempo og vanskelighetsgrad! :-D Skolen går dessverre ikke så bra! Pga en litt vel utsvevende periode kombinert med angst i vinter har jeg greid å stryke alt bortsett fra norsk og engelsk, og for å kunne stå i de 2 fagene må jeg ta i et skikkelig skippertak nå på slutten av året --------------- Så sliten så sliten! Er ferdig med den ene stilen min nå da, bør gjøre den andre og.. men gaaahh! Orker ikke Har hatt et aldri så lite avbrekk nå da! Først så man på hotell cæsar, og etterpå gikk jeg en laaaang tur med krapylet, aka hunden! :gjeiper: Var deilig å gå litt siden jeg ikke kom meg på sats i dag, da har jeg i det minste rørt på meg! hihi.. Møtte kjentfolk gjorde jeg å! Møtte en kompis jeg brukte å dra på fjortisfylla med da jeg var 16 Vi har forsåvidt ingenting tilfelles, så det ble en meget monoton samtale! men så møtte jeg hun som var bestevenninna mi på ungdomsskolen da! Altså.. den jenta er som å se henne i "legally blonde" filmene! Haha, hun er verdens søteste da, i knall rosa fra topp til tå, platina blondt hår, og ja selvfølgelig en bitteliten hund! hihi! men altså, det har ikke noe å si, jenta er kjempekoselig hun! ^^ sto lenge å snakka, men da min hund på 45 kg gikk lei å stå rolig å begynte å prøve å nærme seg hennes hund på 5 kg fant jeg ut at det var like greit å vende nesen hjemover! På hunde-runden går man forbi huset til P Bor som sagt på et veldig lite sted og ja, som sagt møtte jo 2 kjentfolk bare på en liten tur med hunden :gjeiper: men ingen P.. og ikke bilen hans heller.. haha, jeg føler meg som en gal stalker, fint jeg kan unnskylde meg med at runden faktisk går forbi huset hans Dagens lille glede: fant en kjekkas på nettby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 14. mai 2008 #323 Del Skrevet 14. mai 2008 Som stearinpikken sa; laughing out loud og what the fuck! Haha, Jeg er en aldri så liten spillnerd skjønner du, og i spillverden er det forkortelser som gjelder! :-D Skjønte det var noe sånt, det var det jeg prøvde å si 5. mai på side 14 i boka di!! *desperat* LOL WTF, ikke sant!!! Du bare skulle seile forbi 32 karer med en latter, klart du skjønte med en gang at jeg mente LOL WTF. :-D Den spillverdenen er ikke jeg en del av, gitt. Har nok med den virkelige, jeg! Men det er greit å snakke samme språk. Skolen går dessverre ikke så bra! Pga en litt vel utsvevende periode kombinert med angst i vinter har jeg greid å stryke alt bortsett fra norsk og engelsk, og for å kunne stå i de 2 fagene må jeg ta i et skikkelig skippertak nå på slutten av året Åj-åj, det var synd. Skal du gå omigjen siste året, eller hva gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 14. mai 2008 #324 Del Skrevet 14. mai 2008 Synes du er flink jeg Envy! Jeg kuttet ut hele 3. året mitt jeg fordi jeg ikke klarte å få noe bedre enn 4:S (Jeg er rar, veldig rar, og utrolig streng med meg selv, bedre nå da!) Fikk aldri bli russ da... Synes du er utrolig sterk! Jeg trener forresten bare styrke etterfulgt av kondisjonstrening i en halvtime, pluss masse gåing! Skal derimot starte med seiling og dykking når vi får flyttet til Bergen! De har sånn studentforeninger, så er kjempebillig! Det blir så bra, for jeg har en tante/onkel som eier en stor seilbåt i Karibien (I know you guys wants to be me ) Spilt fotball i 10 år da (Teller WoW forresten? ) Krysser fingre for den kjekke fyren på nettby!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 14. mai 2008 #325 Del Skrevet 14. mai 2008 Det er så sykt dårlige opgaver! Særlig i engelsk... kan ikke telle på 4 hender hvor mange ganger jeg har dødd litt innvendig av for stor kjedsomhet og irritasjon over dårlige oppgaver på videregående! Er så glad jeg aldri mer trenger å sette min fot på den skolen noensinne igjen! :juhu: til stakkars deg som fortsatt må det! når du ikke forsover deg vil nå det si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #326 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja mummi, Snakke samme spåk pleier å være en fordel Selv om jeg tror en generasjonskløft skaper stadig større avstand mellom språket ungdommen bruker, og det språket folk litt opp i årene bruker! Utsagn og ord vi unge bruker til daglig og ovenfor hverandre hele tiden blir ofte sett på som frekt av den eldre generasjonen Nei, skal ikke gå på nytt, tar de eksamenene jeg trenger som privatist til høsten ^^ Oxo er skolen jeg går på nå så greie at de putter meg inn i en matteklasse på skolen! Det blir 3. gangen jeg tar den matten, og jeg forstår fremdeles ingen verdens ting av den Takk Serenity! :juhu: Jeg synes det er veldig tøft gjort av deg oxo jeg, å ta opp alle eksamenene på en gang! Vi er flinke jenter vi (og nei, WoW tells ikke! ) Jeg vet, IloveNY! Jeg klarer virkelig ikke å forstå hvordan de i det hele tatt finner på så kjedelige oppgaver, og i tillegg faktisk krever at vi skal kunne finne på noe å skrive til det Hihihi, det er egentlig ikke så synd på meg som går på skolen da, jeg stortrives der, og har virkelig verdens beste klasse! :-D ----------------- Nå har jeg jo allerede fått skravla fra meg litt Mn altså.. jeg har en flue!! Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes det er fascinerende dyr! Den surrer rundt her og egentlig er ganske dum! hoho! Setter seg på skjermen min å sånn! Jeg er ganske dyrevennlig, så den skal få lov til å være her! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 15. mai 2008 #327 Del Skrevet 15. mai 2008 Neivel, så WoW teller ikke. Selv om jeg "spiller" med hele kroppen? Jeg blir veldig engasjert, og er egentlig utrolig sliten når jeg endelig tar meg en pause! Men det er greit, bare vær sånn du Hahaha, når du snakker om fluer minner det meg om når Schau skulle spille en flue! Det verste var når han skulle være en ku. Han spiste et rekesmørdbrød, gulpet det opp og spiste det igjen 4 ganger!!! Måtte se vekk med en gang jeg! Fikk helt brekninger! Morsomt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #328 Del Skrevet 15. mai 2008 Hahaha, nei wow tells ikke anyways! selv om enkelte mennesker tar konseptet litt vel langt altså! En gang var det en kar inni der som spurte om jeg var utkledd som characteren min mens jeg spilte! .. Og akkurat da var jeg en male tauren! lmao, need i say more? Så kommer du med sånne ekle assosiasjoner da haha, var dette på de 7 dødssynder? Fordi det orka jeg ikke se på, synes rett og slett han gjorde litt for mange ekle ting :klø: Den mannen er virkelig ikke ved sine fulle 5! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 15. mai 2008 #329 Del Skrevet 15. mai 2008 Nei nei, maaange år før de syv dødssyndene! Var på XLTV Tror heller ikke han er helt god der oppe nei, men han er jo morsom da! Er nok ganske slitsomt å leve livet hans... Såpass ja! Hahaha, noen tar det litt vel langt ja! Så engasjert er jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #330 Del Skrevet 15. mai 2008 åååja! Visste ikke at han eksisterte jeg, før han var på team antonsen Jeg tror nok han har et oppmerksomhetsbehov veldig langt over gjennomsnttet Haha, ikke jeg heller! Og den dagen jeg går inn for å se ut som en male tauren tror jeg det er på tide å legge meg inn ett eller annet sted XD Spiller du horde eller alliance forresten? hva slags class og rase? åånei, nå begynner jeg wow-snakket mitt igjen :gjeiper: ----------- *gå på butikken å kjøpe en croissant* fikk et plutselig behov for det, nam :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 15. mai 2008 #331 Del Skrevet 15. mai 2008 Horde, bloodelf, kvinne og hunter Husker faktisk ikke hva slags dyr jeg hadde nå lenger, er jo minst et år siden jeg spilte! Du da? Bare snakk om wow du Envy, wow er gøy! Mmmm *sikle på croissanten til envy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 15. mai 2008 #332 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja mummi, Snakke samme spåk pleier å være en fordel Selv om jeg tror en generasjonskløft skaper stadig større avstand mellom språket ungdommen bruker, og det språket folk litt opp i årene bruker! Utsagn og ord vi unge bruker til daglig og ovenfor hverandre hele tiden blir ofte sett på som frekt av den eldre generasjonen Hei Envy! Jeg tror alle generasjoner trenger den berømte kløfta. De unge trenger opprøret sitt for å distansere seg fra foreldregenerasjonen og ha sin egen "vi"-greie - gjerne noe som sjokkerer. Og siden jeg sikkert kunne vært mora di, så holdt det å agere hippie da jeg var ung, med pannebånd og lange skjørt og make love not war og p-piller! "Neimen gid, mener du virkelig at dere ikke vil gifte dere?" Hver ny generasjon må finne på noe mer, verre og mer sjokkerende enn forrige. Etter hippiene kom punken, men lilla hanekam og sikkerhetsnål i kinnet ble fort "ut". På 80-tallet var det visst champagne på styrten og kelnerjakker, men det var lite opprørende, så da fikk vi nynazistene. Og piercing. Og tatovering. Og så videre. Min generasjon har vel egentlig blitt kvalmt tolerante overfor sine egne barn: "Næmmen, har du blitt ny-nazist, lille Per! Ja, ja, den ungdommen, du. Ho-ho. Kom og ta en øl med mor og far, da." Og siden vi voksne er så fordømt tolerante og tappert prøver å ligne ungdommen så får dere aldri ha greiene deres i fred. Dumt, hva? Dere har all grunn til å le av oss minst like loud som vi lo av våre foreldre! Bare én ting i ungdomsspråket jeg ikke makter: At folk kaller hverandre "hore" bare de er i dårlig humør. Og så når Kjell Magne Bondevik sier "kødd" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #333 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Najs Serenity!! Akkurat det samme som meg da XD Pet'en min er som alle andre sin en ghostcat! Syns liksom alle har det! Men er veldig glad i han da, og han er en finfin tank Har begynt å spille male, tauren warrior nå da, hadde lyst til å være tank, fordi det er liksom alltid LF tank! :gjeiper: meeeen for tiden har jeg et skjermkort som streiker, så blir ingen spilling før bursdagen min Endret 15. mai 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #334 Del Skrevet 15. mai 2008 lmao mummi!! Du får sagt det du!! men jo, forsåvidt har du noen gode poeng der! Men egentlig har vel ikke denne ungdomsgenerasjonen så veldig mye vi rebellerer med, tror vi er mer individuelle med det der! Mitt ungdomsopprør var å gå i svarte klær, nagler, farge håret svart og ta piercing i leppa. Hver gang jeg har funnet på noe nytt har jeg fått et tørt; nei huff da, det der så ikke noe særlig ut! .. Oxo har dem liksom ikke brydd seg mer.. så nå har jeg mer eller mindre gitt opp det der opprør greiene, konsenterer meg om å finne meg jeg nå vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #335 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) ~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~ Så ble det slik da, jeg og Inwe skal ikke bli samboere likevel, og det var vi skjønt enige om, heldigvis Jeg vil bo i lille byen, og hun vil bo i store byen, samt flere ting vi er uenige om! Så nå har jeg begynt å se på leiligheter, og funnet 2 stk som hadde passet meg midt i blinken! Problemet er at min far, som jo bare er millionær stakkars ikke vil hjelpe sin yngste datter med depositum, så da får jeg vel fint bo hjemme til jeg har spart opp ett da. men ikke fanden om jeg skal bo her for lenge, nå ble jeg bare enda mer innbitt på å jobbe så mye som overhode mulig fremover, og jeg skal jammen klare det å!! Før jul skal jeg ut herifra! så dett var dett. Nå er russetiden snart over og.. alt er bare trist dårlig vær skal det selvfølgelig være 16. og 17. mai det ene året i livet jeg er russ å.. heldig jeg er! grrrrr. Dagens lille glede; gutter kan dra til helvette, alt jeg trenger nå er penger. ~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~ Kommer til å savne dere Russ 08! Endret 16. mai 2008 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 15. mai 2008 #336 Del Skrevet 15. mai 2008 Innom med en stor kveldsklem til Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 15. mai 2008 #337 Del Skrevet 15. mai 2008 Envy. Bare bit tenna sammen og stå på, jeg er sikker på at du klarer og skaffe deg egen leilighet snart. Da kan du være stolt av deg selv da Får en følelse av at forholdet mellom deg og foreldrene ikke er så godt, stemmer det? Eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. mai 2008 #338 Del Skrevet 15. mai 2008 Sånn selvom dere var helt ferdig med Shcau så må jeg nevne at han en gang satt i et butikkvindu og lot radiolytterne bestemme hva som skulle skje med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #339 Del Skrevet 15. mai 2008 Innom med en stor kveldsklem til Envy Så kos! Stor kveldsklem tilbake til søte Ballerinaen! Envy. Bare bit tenna sammen og stå på, jeg er sikker på at du klarer og skaffe deg egen leilighet snart. Da kan du være stolt av deg selv da Får en følelse av at forholdet mellom deg og foreldrene ikke er så godt, stemmer det? Eller tar jeg helt feil? Hei Kospia! Ja, skal stå på som bare det jeg, så fort russetid er ferdig :-D Njo, egentlig er vel forholdet helt greit, jeg tror jeg bare er litt for vant til å få alt akkuat som jeg vil ha det på sølvfat hele tiden Sånn selvom dere var helt ferdig med Shcau så må jeg nevne at han en gang satt i et butikkvindu og lot radiolytterne bestemme hva som skulle skje med han Du er en gal, gal dame, vet du det? -------------- Nå har jeg fått masse nydelige bilder fra sist shoot! Stolt som en hane sprer jeg de utover hele nettet! hihih.. Natta kg folket! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 16. mai 2008 #340 Del Skrevet 16. mai 2008 Kan jeg også få se bilder ? Krysser fingre for MASSE kul jobbing så du kan få deg din egen lille hule Da skal jeg komme å spøke når du Mohahaha (øver seg på ond latter) Drikk med måte ikveld da russe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå