Malama Skrevet 15. august 2008 Forfatter #2381 Del Skrevet 15. august 2008 Det ser ut som jeg blir neger under foten! En flekk på størrelse med en fembroing (men ikke helt rund da, ujevn og rar) som ser ut som jeg er smurt inn med noe brunt. Jeg trodde jeg hadde tråkket i noe (labber jo rundt barføtt) men det lar seg ikke vaske bort. Merkelige greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. august 2008 Forfatter #2382 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Oppdatert tippeliste: 1. august: Trulselinemor (4. august: Linn3c) 7. august: Fakse og Caos 10. august: monja 13. august: Chiquita 2. eller 14. august: Pysepus 9. eller 15. august: Saeria 16. august: Lady Lovelace (Men vedder på to uker overtid...) 17. august: Linn3c ombestemmer seg... og La Traviata og Reka 18. august: Susiepia 19. august: Tusle 20. august: Lilleulv Endret 15. august 2008 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. august 2008 Forfatter #2383 Del Skrevet 15. august 2008 Og her er gjøremålslista for i dag: FØDE Starte vaskemaskikna Dusje Spise frokost Oppdatering på pc Henge ut klesvasken Legge sammen/bort tørre klær Tømme oppvaskmaskina Handle Hente posten Spise lunsj Planlegge middag Vaske opp Rydde stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. august 2008 #2384 Del Skrevet 15. august 2008 19. august kommer det baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. august 2008 #2385 Del Skrevet 15. august 2008 Ha en fin helg, håper det blir noe fødeaction snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villimey Skrevet 15. august 2008 #2386 Del Skrevet 15. august 2008 Å Malma, dette blir spennende! Er innom vær morgen og kveld, og ellers når jeg har tid. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. august 2008 #2387 Del Skrevet 15. august 2008 *innom og sjekkar ståa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. august 2008 Forfatter #2388 Del Skrevet 15. august 2008 Ingen baby enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. august 2008 #2389 Del Skrevet 15. august 2008 Søren og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. august 2008 Forfatter #2390 Del Skrevet 15. august 2008 Søren og! Ser ut til at jeg må stryke din siste tipping også, for jeg tviler sterkt på at han kommer i dag, det er under 4 timer igjen av døgnet, og her er det intet annet enn kynnere som strammer magen, og slikt blir det jo ikke baby av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 15. august 2008 #2391 Del Skrevet 15. august 2008 Siden ingen andre har tippa 18. gjør jeg det Mandag er en fin dag å få baby på, har mandagsbarn selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. august 2008 Forfatter #2392 Del Skrevet 15. august 2008 Og her er gjøremålslista for i dag: FØDE Starte vaskemaskikna Dusje Spise frokost Oppdatering på pc Henge ut klesvasken Legge sammen/bort tørre klær Tømme oppvaskmaskina Handle Hente posten - mannen gjorde det Spise lunsj Planlegge middag Vaske opp - blir visst i morgen jeg vasker flasker og smokker og sånn Rydde stua - litt så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. august 2008 #2393 Del Skrevet 15. august 2008 Kan jeg få tippe 17? Bare innom og titter litt på en fredags kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. august 2008 Forfatter #2394 Del Skrevet 15. august 2008 Klart du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. august 2008 Forfatter #2395 Del Skrevet 16. august 2008 Etter en begivenhetsløs natt tar vi fatt på den 3. dagen over terminen... Og nå begynner det å tære på tolmodigheten. Jeg vet, jeg vet at han kommer når han kommer, og at han ikke kommer noe fortere av at jeg går og veeeeeeeeeeeenter. Men jeg klarer ikke helt la være likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 16. august 2008 #2396 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg skjønner deg godt! Dagene blir nok eeekstra lange når du er på overtid... Håper han bestemmer seg på å komme idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. august 2008 #2397 Del Skrevet 16. august 2008 Sånn er det å gå på overtid, etter hva jeg har forstått. Fornuften sier noe helt annet enn følelsene, og følelsene tar ofte overhånd nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. august 2008 Forfatter #2398 Del Skrevet 16. august 2008 Følelsene tar nok litt overhånd ja, jeg klikka litt i telefonen når mamma (spøkefullt, men det var jeg ikke i humør til) spurte om det virkelig ikke skjer noe her, og fulgte opp med at tante mente jeg måtte legge ut på en joggetur da... Jeg HAR LOVET å fortelle når det skjer noe. Når jeg ikke har fortalt noe, er det altså fordi det IKKE er fødsel på gang, så derfor er det IKKE nødvendig å spørre om det. For det er det altså ikke! Og jeg presterte å rope at jeg er DRITTLEI av å vente. Hvilket jeg tok tilbake, jeg er jo ikke det da. Det går greit. DEt bare tippa over for meg akkurat der og da... Men, nei, tolmodigheten begynner det å slites litt på, men det hjelper jo ikke det, han kommer når han kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. august 2008 #2399 Del Skrevet 16. august 2008 Uff, da. Ja, ja. Din mor forstår nok godt hvordan det er å være gravid og litt lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. august 2008 Forfatter #2400 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Hun gikk 11 dager over terminen med meg, så ja, hun vet nok langt inne hvordan det er... Og sånnsett har jeg jo ingen grunn til å klage etter TRE dager... Men jeg klagre ikke så mye da. Vi har vært på litt shopping og skaffet litt spnne "siste rest" av babygreier, og slikt er jo koselig. Endret 16. august 2008 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg